Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Normális jelenség,h városi forgalomban,dugóban a vizhőfok mutatóm 100 fokig felkuszik???

Egyébként 90fokot szokott mutatni.

Ez teljesen normális jelenség, majd megszokod :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Indítás után az olajnyomás lámpa a többivel egy időben alszik ki normál esetben? Mert ma azt figyeltem meg reggel, hogy pár másodpercel később....de ez eddig nem tünt fel.

Hát végülis nincs összefüggés a lámpicsok között. Az olajlámpa akkor alszik el amikor felépült az olanyomás, az töltésjelző amikor elkezd tölteni a generátor a motorkontrol, meg amikor beindult a motor. Logikusnak hangzik, hogy a generátor gyorsabban kezd tölteni, mint hogy az olajnak megnő a nyomása. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Indítás után az olajnyomás lámpa a többivel egy időben alszik ki normál esetben? Mert ma azt figyeltem meg reggel, hogy pár másodpercel később....de ez eddig nem tünt fel.

Attol is függ mennyit vársz gyújtás ráadás és indítás között. Egy csomó lámpa már gyujtás ráadás után pár mp-el elalszik. Aztán a motorhiba, olajnyomás, töltés már csak járó motornál.

pár mp-es különbség normális sztem. emiatt nem kell aggódni.

Ha tarósan égve marad vagy melegen alapjáraton pislákol az olajnyomás lámpa na akkor már gond van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! már párszor írtam hogy rángat a kocsim....szóval megcsináltam a maszek gémkapocs-os trükköt a hibakódok kivillogtatásához de folyamatosan csak a 12-t villogta tehát elvileg nincs tárolt hiba! de rángat..gyertyák, levegőszűrő cserélve lett már és az egr-szelep is le van zárva...sokakat kérdeztem mindenki üzemagyag ellátás problémára gyanakodott....benzinszűrő valószínű de van valami ami talán megerősíti hogy a benyaszűrő a rossz ugyan is furcsa zaj hallatszik a hátsótérből pontosabban az ülés alól ahol a benzintank van! eléggé lehet hallani amikor már üzem meleg és lett hajtva 1 kicsit a gépezet! mintamikor valami átspriccel valami ki lyukon.. hangfelvétel -->ITT<-- található! nemtudom mennyire lehet kiszűrni hogy pontossan mi lehet ha valakinek van 5lete attól szívesen várom hogy mi lenne az! Előre is köszi!

Ha nem indul el a letöltés akkor a böngészőbe másold be: http://hasonmas.atw.hu/zaj1.zip

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! már párszor írtam hogy rángat a kocsim....szóval megcsináltam a maszek gémkapocs-os trükköt a hibakódok kivillogtatásához de folyamatosan csak a 12-t villogta tehát elvileg nincs tárolt hiba! de rángat..gyertyák, levegőszűrő cserélve lett már és az egr-szelep is le van zárva...sokakat kérdeztem mindenki üzemagyag ellátás problémára gyanakodott....benzinszűrő valószínű de van valami ami talán megerősíti hogy a benyaszűrő a rossz ugyan is furcsa zaj hallatszik a hátsótérből pontosabban az ülés alól ahol a benzintank van! eléggé lehet hallani amikor már üzem meleg és lett hajtva 1 kicsit a gépezet! mintamikor valami átspriccel valami ki lyukon.. hangfelvétel -->ITT<-- található! nemtudom mennyire lehet kiszűrni hogy pontossan mi lehet ha valakinek van 5lete attól szívesen várom hogy mi lenne az! Előre is köszi!

Ha nem indul el a letöltés akkor a böngészőbe másold be: http://hasonmas.atw.hu/zaj1.zip

Üdv

Az a furcsa zaj például nem az AC pumpád zaja? Amúgy jólenne ha beírnád aláírásodba a motorkódodat, mert így mindig kérdezgetni kell. Nekem pölö egy 3 baros pumpa van a kocsiban és simán hallani a hátsó keréknél hogy zümmög a pumpa.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Az a furcsa zaj például nem az AC pumpád zaja? Amúgy jólenne ha beírnád aláírásodba a motorkódodat, mert így mindig kérdezgetni kell. Nekem pölö egy 3 baros pumpa van a kocsiban és simán hallani a hátsó keréknél hogy zümmög a pumpa.

Szerintem is benzinpumpa, legalábbis a tank felől csak az szokott zúgni. Nekem hallani alapjáraton a gagyitron kisnyomásút is. Nálam is volt akadozó, halódó AC-probláma, de nekem olyan volt, hogy nem indult el, aztán ha már elindult akkor ment rendesen, nem rángatott. Végül teljesen beadta a kulcsot. Le volt esve róla az előszűrő, beszívott minden szemetet, jól meg voltak kopva a fogai is.

333082.jpg

Ha még nem cseréltél szűrőt, akkor kicseréheted ettől függetlenül is. És ha már le van szedve a régi szűrő, akkor bedughatod a benzincső végét egy kólásflakonba, kihúzod a lila relét az anyósülés lábtér burkolat mögül, és összekötöd a mindenre jó gémkapoccsal a 30-87-es kapcsokat. Ha jó a pumpa akkor percenként olyan 2 liter benyát kell nyomnia folyamatosan.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is benzinpumpa, legalábbis a tank felől csak az szokott zúgni. Nekem hallani alapjáraton a gagyitron kisnyomásút is. Nálam is volt akadozó, halódó AC-probláma, de nekem olyan volt, hogy nem indult el, aztán ha már elindult akkor ment rendesen, nem rángatott. Végül teljesen beadta a kulcsot. Le volt esve róla az előszűrő, beszívott minden szemetet, jól meg voltak kopva a fogai is.

http://kep.psharing.com/333082.jpg

Ha még nem cseréltél szűrőt, akkor kicseréheted ettől függetlenül is. És ha már le van szedve a régi szűrő, akkor bedughatod a benzincső végét egy kólásflakonba, kihúzod a lila relét az anyósülés lábtér burkolat mögül, és összekötöd a mindenre jó gémkapoccsal a 30-87-es kapcsokat. Ha jó a pumpa akkor percenként olyan 2 liter benyát kell nyomnia folyamatosan.

Okés! akkor ez lessz a következő aminek neki állok remélem csak a szűrő lessz a baja nem más mechanikus dolog :)

Köszi szépen a tanácsokat! :D

Link to comment
Megosztás:

Okés! akkor ez lessz a következő aminek neki állok remélem csak a szűrő lessz a baja nem más mechanikus dolog :)

Köszi szépen a tanácsokat! :D

Pumpa se vészes dolog kb ugy 8-15 matyikirályig terjed az ára. Mellesleg én a helyedben meglesném a pumpa csatiját is, adnék neki egy kis kontakt sprét, nehogy az szórakozzon.

Link to comment
Megosztás:

Pumpa se vészes dolog kb ugy 8-15 matyikirályig terjed az ára. Mellesleg én a helyedben meglesném a pumpa csatiját is, adnék neki egy kis kontakt sprét, nehogy az szórakozzon.

Egy normális (pl. Bosch, vagy Valeo) pumpa 60 körül kezdődik. De való igaz, lehet már venni 10 alatt is (valamit).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira (astra f 1.4 16V), ég az összes ellenőrző lámpa kivéve a töltésjelző, ami nagyon halványan világít.

Amikor beindítom ugyanolyan halvány marad, csak akkor alszik ki amikor felpörgetem a motort kb 6000-es fordulatig, utána újra halványan ég.

töltésem nincsen mert megmértük az akksinál járó motornál a feszültséget, és maradt a 12 volt, égőcsere is megvolt a műszerórában.

Generátor hiba lehet, vagy valami más elektromos, vagy csatlakozási hiba, tud valaki tippet adni, mivel számomra nem egyértelmű, hogy miért halvány az töltésjelző lámpa, amikor még be sem indítom a motort.

B.S

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira (astra f 1.4 16V), ég az összes ellenőrző lámpa kivéve a töltésjelző, ami nagyon halványan világít.

Amikor beindítom ugyanolyan halvány marad, csak akkor alszik ki amikor felpörgetem a motort kb 6000-es fordulatig, utána újra halványan ég.

töltésem nincsen mert megmértük az akksinál járó motornál a feszültséget, és maradt a 12 volt, égőcsere is megvolt a műszerórában.

Generátor hiba lehet, vagy valami más elektromos, vagy csatlakozási hiba, tud valaki tippet adni, mivel számomra nem egyértelmű, hogy miért halvány az töltésjelző lámpa, amikor még be sem indítom a motort.

B.S

Nekem amikor egy testkábelem szakadt le akkor parázslott állandóan. (meg akkor amikor az utcai közvilágítás pont rávilágított, és úgy nézett ki mintha világítana :D :) )

Link to comment
Megosztás:

Nekem amikor egy testkábelem szakadt le akkor parázslott állandóan. (meg akkor amikor az utcai közvilágítás pont rávilágított, és úgy nézett ki mintha világítana :D :) )

a, közvilágítás kilőve mert este sötétben is próbáltam, a testkábeled a generátorról szakadt le, mert olyan hülye helyen van, hogy nem férek a csatlakozókhoz, és nem tudtam még megnézni.

B.S.

Link to comment
Megosztás:

a, közvilágítás kilőve mert este sötétben is próbáltam, a testkábeled a generátorról szakadt le, mert olyan hülye helyen van, hogy nem férek a csatlakozókhoz, és nem tudtam még megnézni.

B.S.

Hát mérjél a generátoron töltést, ne az akkunál, egyből kiderül, kábelgond-e.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.