zotya975 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Pár napja észrevettem, hogy a gázpedálnak olyan reszelős hangja van, nem is hang, hanem a talpamon éreztem, mintha a bowdent reszelné valami. Szétszedtem szemre nem volt vele semmi, gondoltam csurgatok azért bele olajat, de a motortérben nem tudtam kiszabadítani a végét. Hiába húztam ki azt a kis rugós stiftet nem lehetett levenni a végét arról a kis gömbfejről. Ötletek? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Pár napja észrevettem, hogy a gázpedálnak olyan reszelős hangja van, nem is hang, hanem a talpamon éreztem, mintha a bowdent reszelné valami. Szétszedtem szemre nem volt vele semmi, gondoltam csurgatok azért bele olajat, de a motortérben nem tudtam kiszabadítani a végét. Hiába húztam ki azt a kis rugós stiftet nem lehetett levenni a végét arról a kis gömbfejről. Ötletek? :lol: Nem fordítva tetted be? :( Egy féltengellyel lehet orvosolni. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Pár napja észrevettem, hogy a gázpedálnak olyan reszelős hangja van, nem is hang, hanem a talpamon éreztem, mintha a bowdent reszelné valami. Szétszedtem szemre nem volt vele semmi, gondoltam csurgatok azért bele olajat, de a motortérben nem tudtam kiszabadítani a végét. Hiába húztam ki azt a kis rugós stiftet nem lehetett levenni a végét arról a kis gömbfejről. Ötletek? :lol: hello nemtudom próbáltad-e WD-40 meg egy nagyobb féle csavarhuzó Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Nem fordítva tetted be? :D Egy féltengellyel lehet orvosolni. :lol: :D Hát ez az, hogy le sem tudtam venni. :lol: hello nemtudom próbáltad-e WD-40 meg egy nagyobb féle csavarhuzó Nem igazán mertem feszegetni.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Nekem szét volt hullva a gázpedál felfogatása. Nekem nagyon fel se tünt, szemből nyomkodom, csak asszony csámpázza oldalról, és szólt hogy lötyög. A pedál. Még előző tulajnál eltünt a műanyag persely a tengely egyik feléről: Úgyhogy kapott szépen új perselyeket, alátéteket, seegergyűrűket: Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Alapjáratit cseréltél de vajon a folytószelepházat is kitakarítottad? A folytószházban kis furatokat amik az alapjárati motorhoz mennek is és a magát a pillangószelepet is érdemes kitisztítani. Amugy ha ez sem segít vagy már megcsináltad akkor én is csak a fals levegőre gyankodnék. Féktisztítóval vagy mivel szoktak itt többen falslevegőt keresni. Ha játó motornál a vákumcsövek, szívósor, folytószelepház környékén fújkálsz akkor ahol megemelkedik hirtelen a fordulatszám ott lehet valami falslevegő. Persze nem tudom mi van akkor ha a gyujtókábelek áthúznak kicsit valalhol és kapnak egy kis féktisztítót. Köszi! A szelepház takarítást még megpróbálom!hátha......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 A bal lábtérben a biztitábla alatt, de ez utólagos kp-zár. http://kep.ivpicture.hu/312456.jpg Vazze Zotya...ez a kép annyiszor volt belinkelve betehetnéd aláírásba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 van az a műanyag cső amibe a kábelek átfutnak az ajtóba. az ott csatlakozóval csatlakozik az ajtóhoz (tehát letudom húzni) vagy csak átfutnak a kábelek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 van az a műanyag cső amibe a kábelek átfutnak az ajtóba. az ott csatlakozóval csatlakozik az ajtóhoz (tehát letudom húzni) vagy csak átfutnak a kábelek? csatlakozóval, csavarni kell :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 van az a műanyag cső amibe a kábelek átfutnak az ajtóba. az ott csatlakozóval csatlakozik az ajtóhoz (tehát letudom húzni) vagy csak átfutnak a kábelek? csatlakozóval, csavarni kell :D :lol: Magadnak válaszoltál? :lol: :( (én se vagyunk skizofrén) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Vazze Zotya...ez a kép annyiszor volt belinkelve betehetnéd aláírásba :lol: Ezt is, meg még jónéhányat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 :lol: Magadnak válaszoltál? :D :D (én se vagyunk skizofrén) hát amig vártam a választ addig b..szogattam aztán meglett :lol: amúgy ezért nem mentek ab ablakemelők, a kp zár, meg a hangszoró :( (amúgy mi sem) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 hát amig vártam a választ addig baszogattam aztán meglett :lol: amúgy ezért nem mentek ab ablakemelők, a kp zár, meg a hangszoró :( (amúgy mi sem) :D Seggenrugódáslessz... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Solius Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Sziasztok! Van egy 10 éves Opel Astra F-em, és a minap az aksi lemerült és töltenem kellett. Eddig semmi különös. A feltöltést követően azonban nem rögtön, de csak néhány zárást követően a központi zár furcsa tüneteket kezdett el mutatni. Riasztóval rendben bezár, és kinyit de a zárás-nyitást három ütemes kattogás, és rázkódás kíséri, mind a négy ajtózárnál, mintha valami még rángatná. Belülről csak többszöri próbálkozásra lehet lenyomni a zárbillentyűt és ilyenkor is lehet hallani és kivált érezni a zárakat. Majd beleremeg az egész kocsi. Na jó, ez azért túlzás, de azért erősen érezhető a négy zár rángatózása. Kivált a két hátsó zárnál. Szerintetek mi lehet a gond? Elektromos (összefüggésben az aksi lemerüléssel?), vagy mechanikai? Irány a szerviz? Vagy valamit magam is tudnék tenni? Köszi előre is a segítséget! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Sziasztok! Van egy 10 éves Opel Astra F-em, és a minap az aksi lemerült és töltenem kellett. Eddig semmi különös. A feltöltést követően azonban nem rögtön, de csak néhány zárást követően a központi zár furcsa tüneteket kezdett el mutatni. Riasztóval rendben bezár, és kinyit de a zárás-nyitást három ütemes kattogás, és rázkódás kíséri, mind a négy ajtózárnál, mintha valami még rángatná. Belülről csak többszöri próbálkozásra lehet lenyomni a zárbillentyűt és ilyenkor is lehet hallani és kivált érezni a zárakat. Majd beleremeg az egész kocsi. Na jó, ez azért túlzás, de azért erősen érezhető a négy zár rángatózása. Kivált a két hátsó zárnál. Szerintetek mi lehet a gond? Elektromos (összefüggésben az aksi lemerüléssel?), vagy mechanikai? Irány a szerviz? Vagy valamit magam is tudnék tenni? Köszi előre is a segítséget! Üdv Ha a kocsit indítja rendesen, akkor valszeg nem függ össze a lemerüléssel esetleg egymás után szétköthetnéd az ajtócsatlakozókat, hátha valamelyiktől megszűnik a hiba ha 5-ajtós vagy kombi, akkor még megnézheted az ajtókba menő kábeleket az átvezetésnél nincs e szakadás. Így elsőre ezt gondolom! De gondolom a többiek is fognak segíteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 hát amig vártam a választ addig baszogattam aztán meglett :lol: amúgy ezért nem mentek ab ablakemelők, a kp zár, meg a hangszoró :( (amúgy mi sem) :D :D :D :D Sziasztok! Van egy 10 éves Opel Astra F-em, és a minap az aksi lemerült és töltenem kellett. Eddig semmi különös. A feltöltést követően azonban nem rögtön, de csak néhány zárást követően a központi zár furcsa tüneteket kezdett el mutatni. Riasztóval rendben bezár, és kinyit de a zárás-nyitást három ütemes kattogás, és rázkódás kíséri, mind a négy ajtózárnál, mintha valami még rángatná. Belülről csak többszöri próbálkozásra lehet lenyomni a zárbillentyűt és ilyenkor is lehet hallani és kivált érezni a zárakat. Majd beleremeg az egész kocsi. Na jó, ez azért túlzás, de azért erősen érezhető a négy zár rángatózása. Kivált a két hátsó zárnál. Szerintetek mi lehet a gond? Elektromos (összefüggésben az aksi lemerüléssel?), vagy mechanikai? Irány a szerviz? Vagy valamit magam is tudnék tenni? Köszi előre is a segítséget! Üdv Nekem mondjuk utángyári, "ocó" központizáram van, de akkor volt hasonló amikor a közontizár motorjának kipusztult a végállás érzékelése, és nem érzékelte hogy már zárva van, így a motor tekert tovább. Viszont mivel mechanikusan már nem tudott tovább menni, ezért csak elkerregett, és rázta magát. Ha pl.: vezérlős motornál történik ugyan ez akkor lehet hogy vezérlőjelet is folyamatosan küld és így a többi zárat is "tovább akarja zárni" Nekem ez egy hipergagyi utángyártottnál volt, nemtudom hogy hogy menne nálad, ill. hogy neked milyen van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Olyan gondom van az ülésemmel, hogy ha állítom az ülést előre-hátra, érzem, hogy a bal oldalon nem akad be rendesen, + a kart elég izomból kell meghúzni, hogy meg lehessen mozdítani. Lehet ezen vhogy javítani? Gondoltam bezsírozom, de nem tudom a sín melyik részét érdemes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Olyan gondom van az ülésemmel, hogy ha állítom az ülést előre-hátra, érzem, hogy a bal oldalon nem akad be rendesen, + a kart elég izomból kell meghúzni, hogy meg lehessen mozdítani. Lehet ezen vhogy javítani? Gondoltam bezsírozom, de nem tudom a sín melyik részét érdemes. Az állításnál amikor felhúzod a kart, akkor az kar oldalán direktbe a reteszelő körmöt mozgatod, a másik oldalon viszont egy hajlított fém pálcán keresztül mozog. Ha ez a pálca (idővel, a sok mozgatástól, stb.) kicsit "kiegyenesedik" akkor nem lesz elég rövid ahhoz hogy kihúzza a reteszt a sín oldalából, és így ott nem old. 5 perc és lefényképezem. Úgy érthetőbb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Az első képen berajzoltam azt a hajlatot aminek meg kell lennie (és jó szögben kell hajlítva lennie) ahhoz hogy eléggé kihúzza a másik oldalon lévő reteszt is amikor a tengelyt elfordítod azzal hogy a kart felhúzod. A második képen van az ülés alja ahol látszik hogy keresztben megy át az a pálca. A Recaro matrica pedig az új ülésemről került át, nem ezek a recarok :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Köszi nagyon a leírást, megyek meg is nézem, mi lehet a gond, meg megzsírozom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Na most hogy megnéztem a folyadék szintjeimet, meg belenéztem az olajbetöltő sapi alá, érdekes dolog tünt fel....az olajsapi belülről kevéske fehéres trutyi kezd kiülni rajta :( Remélem nem újra hengerfejes lesz... bár a víz szintet nem néztem mostanában igy nem tudom h fogy-e...de majd meglesegetem :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Na most hogy megnéztem a folyadék szintjeimet, meg belenéztem az olajbetöltő sapi alá, érdekes dolog tünt fel....az olajsapi belülről kevéske fehéres trutyi kezd kiülni rajta :( Remélem nem újra hengerfejes lesz... bár a víz szintet nem néztem mostanában igy nem tudom h fogy-e...de majd meglesegetem :lol: :lol: Na aggódj, az a trugyi csak a sok rövidtáv eredménye! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Na aggódj, az a trugyi csak a sok rövidtáv eredménye! :lol: Ó remélem...mert igaz, az elmúlt időszakban csak város volt egy egy 20kmes távval....a múlt hétvégén mentem vele 140km-t oda vissza...aztán újra csak a város meg heti 1-2 alkalommal 40 km oda vissza....csak hát ugye egyszer már beütött a dolog...így az ember hamarabb ijed meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Áhh... Ma beszívtam egy követ a szélvédőre, 19 év vezetés alatt először. Mindjárt nem is láttam a kőfelverődést, csak amikor az ablaktörlő elkezdett csíkozni egy sávban. Szerencsére nem a látótérben, hanem az anyósülés előtt. Kb. 5 mm átmérőjű kagylósodás és belőle sugarasan 4 db 5 mm hosszú kis repedések. Mit lehet ezzel kezdeni? Állítólag jól tudják javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Áhh... Ma beszívtam egy követ a szélvédőre, 19 év vezetés alatt először. Mindjárt nem is láttam a kőfelverődést, csak amikor az ablaktörlő elkezdett csíkozni egy sávban. Szerencsére nem a látótérben, hanem az anyósülés előtt. Kb. 5 mm átmérőjű kagylósodás és belőle sugarasan 4 db 5 mm hosszú kis repedések. Mit lehet ezzel kezdeni? Állítólag jól tudják javítani. Igen jól tudják javítani csak óvatosan az áruházi parkolókban dolgozó javítósokkal. Én is egy ilyennel csináltattam de az első tél után már a nagyobb rész kicsit elvált és jol láthatóan elszineződött a ragasztóanyag. Igaz még tartja magát tehát ami a lényeg, hogy megakadályozza a tovább repedést az sikerült. A kagylósodást neked is nehezebben tudják majd feltölteni de minél előbb csináltasd meg, hogy ne repedjen tovább, és ami fontos: addig is ragaszd le vagy védd meg a kosztól mert az nagyban ront a rgaszthatóságán. Én is egy hétig jártam celluxal leragasztva mire megcsináltattam, de nagyon megdícsértek, hogy nem engedtem belemenni a szutykot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts