pjoc Elküldve Április4, 2005 Elküldve Április4, 2005 Nemtom hogy oldod meg mert a fordulatszamerosbe a nem fordulatszam meros vizhofokmerojet berakni mert a nem ford. szam merose joval nagyobb! :?: :D Nem az egészet cserélném, hanem csak a plexi mögött lévő műszert ! :wink:
pjoc Elküldve Április4, 2005 Elküldve Április4, 2005 Az is nagyobb, és nem is egyirányba mér. Ajj jaj! Ettől tartottam, csak nem voltam benne biztos, de azért majd megvizslantom! :D
opel16v Elküldve Április4, 2005 Elküldve Április4, 2005 Ahogy mondtam, szerelkezz fel először kontaktsprével! :D
pjoc Elküldve Április4, 2005 Elküldve Április4, 2005 Az is nagyobb, és nem is egyirányba mér. Egyébként lehet a műszer rossz? Vagy tényleg csak kontatkt hiba lenne? Ha nem tudom átrakni akkor úgy marad, majd megszokom.
pjoc Elküldve Április4, 2005 Elküldve Április4, 2005 Lehet rossz a műszer. :D :D Pedig olyan szép lett :D :P
leslie Elküldve Április4, 2005 Elküldve Április4, 2005 Ezt a "nyákon sok smd led" típusú dolgot nem tudod megvalósítani az óra kiképzése miatt. De majd ha kiszeded, meglátod. :P LED fényerőt tudod rendes potival is szabályozni, de nem a gyári beépítettel, mert túl kicsi az értéke. Pech. Vmit ki fogok találni, mert ez az ide-oda teszek LED-et, azt is megcsiszolva nem egy kifinomult megoldás. Viszont működik, az tény. :D
dzsiferi Elküldve Április6, 2005 Elküldve Április6, 2005 már emléxem, hogy volt szó róla, csak nem találom hogy melyik topicban és mikor na szóval az a kérdés, hogy kilincs rugója valszeg eltört, mit lehet tenni? csere az egész kilincs vagy új rugó vagy mi? Simán lehet cserélni a rugót. Én először megpróbáltam egy menet visszatekeréssel megoldani, de két nap után újra eltört (igaz - 10 fok hidegben). Aztán bontóban vettem egy klincset (másik oldalra valót tudtak csak adni). Ki kell kalapálni a tengelyt amin forog a kilncs és rugó csere. Egyébként a bontott kilincsért elkértek 1000 Ft-ot, úgyhogy legközelebb tuti hogy valami más megoldást keresek rugó ügyben.
Minoalovag Elküldve Április7, 2005 Elküldve Április7, 2005 Srácok! Szerintetek lehet olyan védőlemezt kapni, ami külön védi az olajdeklit, illetve a kipufogó könyököket? vagy maszekban kell kreálni? A kipufogókönyökök dupla csövekből vannak?
opel16v Elküldve Április7, 2005 Elküldve Április7, 2005 Azt híjják kartervédőnek. :( Szimpla csőből van.
MOMC Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Lehet kapni egy "seriff" fantázianevü kartervédöt a boombasticban.(lehet, hogy máshol is) 2 mm-es acél lemezböl, feketére szinterezve. Megnéztem, jópofának tünt. F Astrára 18.400 Pénz.
MOMC Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Aztec! OFF Látom földik vagyunk rohanjunk össze (vissza), érdekelne a morcos géptetö és visszakanyarodhatunk a hátsó lámpára is ON Felment hibátlanul a sheriff ? Mert azt mondták, hogy elvileg jó helyeken van kifúrva, de garantálni nem tudják.
leslie Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Csak idegesít ez a 90 fokosnak jelzett víz. Szal termosztát az ok, ha elindulok, kinyit hamar, jön a meleg az utastérbe. De, ha jól tippelek, a hőmérő gomba kapcsolgatja a ventit elöl, és a fogyinak nem tesz jót a 90 fokos vizecske. Most vagy a gomba halt el, vagy a visszajelző műszer. A gomba mennyibe fáj a Csergőben? Csak eredetit érdemes venni, vagy jobb az utángyártott bele? Az már a másik érdekes dolog lesz, mire megtalálom az alkatrészt a mocin. De majd követem a drótokat. :oops:
hala Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Sziasztok Lett egy problémám és talán valaki szintén járt ebben a cipőben és tud nekem segíteni. Kb 2-3 hónapja csörgést hallottam hátúlról, menet közben, és először a kipufogó körüli hővédő lemezekre gyanakodtam. Tegnap aláfeküdtem a gépnek és megállapítottam, hogy nem onnan jön a csörgő hang. Ezekután rájöttem, hogy a ball hátsókerekemből jön .... szétszedtem és láttam, hogy a kerékagyon lévő " tömítőgyűrű" (radiális tömítőgyűrű néven is láttam már a szerelési kézikönyvben) van elszabadulva és ez csőrőg a kerékagynál. A kérdésem az lenne, hogy ezt egyszerűen vissza lehet-e pattintani a helyére vagy annyira ki lehet már tágulva, hogy más utat kell járnom a javításhoz. Egyáltalán járt már így valaki? Üdv. : hala Bocsi, de ezt a beírásomat a "futómű" topicból emeltem át mert nem reagált rá senki ... persze lehet, hogy azért mert nem is tapasztalt még ilyet senki.
knight Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Csak idegesít ez a 90 fokosnak jelzett víz. Szal termosztát az ok, ha elindulok, kinyit hamar, jön a meleg az utastérbe. De, ha jól tippelek, a hőmérő gomba kapcsolgatja a ventit elöl, és a fogyinak nem tesz jót a 90 fokos vizecske. Most vagy a gomba halt el, vagy a visszajelző műszer. A gomba mennyibe fáj a Csergőben? Csak eredetit érdemes venni, vagy jobb az utángyártott bele? Az már a másik érdekes dolog lesz, mire megtalálom az alkatrészt a mocin. De majd követem a drótokat. :oops: A legvalószínűbb, hogy a hőgomba... de ezt amúgy már sokszor leírtuk... A venit NEM ez kapcsolja !!! Ez csak a műszer hőgombája...
Laci4 Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Jaja.. bár nem ugyanaz a motorod mint nekem, de sztem az elv ugyanaz. 3 érzékelő van. 1: ami a müszernek adja a jelet(1 vezetékes egyszerü, majdnem olyan mint egy csavar) 2: ami az ECU-nak.. jól rémlik h így hívják? szal a motorvezérlőnek küldi a jelet(legalábbis nálam van ilyen) és a 3. ami nálam a hűtő oldalába van csavarozva, na ez kapcsolja a ventit. Hütés működésének leírása... (már ahogy szerintem és nálam működik): http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=14...=asc&start=2625
leslie Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Nos, ha csak a műszeré, akkor ugyan nem a legelegánsabb, de a legegyszerűbb, ha úgy hagyom, ahogy van. Viszont, haa tényleges, valós értéket mutatja, akkor nem baba. Hétvégén lekövetem a vezetékeket, h mi-hova megy. Bár okosabb nem leszek szerintem. Edzésből haza pedig úgy hagyom ketyegni a gépet, megnézem, hol/mikor kapcsol a venti be.:( Laci4, thx a leírást, kb jól sejtettem a dolgokat, nem véletlen raktam régebben a procimra vízhűtést, az majdnem így működött. :(
Minoalovag Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 olyat löttem én is és egész jónak tünik :wink: A felrakásához kell bütyköni a kasznit, vagy csak simán felcsavarozni. Mennyire fekszik a kartel alatt? :?: Csak a kartelt védi, vagy szélesebb egy kicsit? :?:
MOMC Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Jó széles. Az egész motortér alját lefedi. Azt mondták, hogy gyári lukak felhasználásával felrakható. Ki van hagyva az olajleeresztó helye természetesen. kb 1cm-re az olajteknö alatt.
wf101 Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Sziasztok! Elsősorban a kecskemétiektől kérdezném, hogy tudnátok-e mondani, egy megbízható autószerelőt a városban? Köszi előre is!
Gepard Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Sziasztok! Elsősorban a kecskemétiektől kérdezném, hogy tudnátok-e mondani, egy megbízható autószerelőt a városban? Köszi előre is! Elvileg tudunk, kérdés mi a problémád? Ja és kecskeméten nem igazán van szerelő akit ajánlanánk inkább Nyárlőrinc, és Lakitelek. Te is kecskeméti vagy? Jössz Fótra?
wf101 Elküldve Április9, 2005 Elküldve Április9, 2005 Elvileg tudunk, kérdés mi a problémád? Ja és kecskeméten nem igazán van szerelő akit ajánlanánk inkább Nyárlőrinc, és Lakitelek. Te is kecskeméti vagy? Jössz Fótra? Szia! Szerelőt, "csak úgy" keresek, szerencsére most nincs gond a kocsival, de ha lenne, akkor legyen egy cím ahová vihetem. (Sajnos, akihez eddig vittem, meghalt.) Fótra pedig nem megyek, de ez már egyértelműen kiderült... :(
Gyuri_bácsi Elküldve Április12, 2005 Elküldve Április12, 2005 Hali! Felénk viszonylag sokszor van köd, ezért nézegettem, hogyan lehetne ködfényszórókat felrakni, de nem nagyon láttam neki helyet. Lehet, hogy csak lökhárító cserével lehet felrakni :?:
Recommended Posts