Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nem lehet hogy a latyak felfagyott neki a kerékjáratba valahova és az nyöszög? Mert tegnap reggel ugyan ez volt a helyzet velem is míg ki nem kapartam mindan szart a kerékjáratból :( Azóta kuss van :lol:

Sok minden lehet,csak tudod egyszerűbb ide írni és várni a csoda választ,mint aláfeküdni és megnézni mi is van! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sok minden lehet,csak tudod egyszerűbb ide írni és várni a csoda választ,mint aláfeküdni és megnézni mi is van! :lol:

Jut eszembe, így a téli idő után egy felfüggesztés , futómű vizsgálat szükséges? Vagy ezek a ráfagyások nem tudnak kárt tenni? (bár jót se tesznek az tuti) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A pályán Pestről Fehérvárra lyukas kipufogóval jöttem hazafelé, az úton pár kilométerenként kigyulladt, majd elaludt a check engine. Életemben először megpróbáltam hibakódot villogtatni, össze is kötöttem a megfelelő pineket a csatlakozón (16 pines). Ezek után ráadtam a gyújtást, a lámpa elaludt, és onnantól sötét maradt. Ha beindítottam a motort, egyszer villogott 16-ot gyorsan, utána elkezdett lassan villogni a végtelenségig, nem számoltam... utána ugyanez volt a második indításnál, csak 34-et villogott. Nem tudom, most hogy van ez? Semelyik leírásban nem így szerepel a hibakód kivillogtatásának menete, de szerintem mindent megfelelően csináltam. Mi lehet a gond? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A pályán Pestről Fehérvárra lyukas kipufogóval jöttem hazafelé, az úton pár kilométerenként kigyulladt, majd elaludt a check engine. Életemben először megpróbáltam hibakódot villogtatni, össze is kötöttem a megfelelő pineket a csatlakozón (16 pines). Ezek után ráadtam a gyújtást, a lámpa elaludt, és onnantól sötét maradt. Ha beindítottam a motort, egyszer villogott 16-ot gyorsan, utána elkezdett lassan villogni a végtelenségig, nem számoltam... utána ugyanez volt a második indításnál, csak 34-et villogott. Nem tudom, most hogy van ez? Semelyik leírásban nem így szerepel a hibakód kivillogtatásának menete, de szerintem mindent megfelelően csináltam. Mi lehet a gond? :lol:

Az enyém X16XEL és nekem sem sikerült kivillogtatni. Pedig többen is próbálták. :lol: Nem derült ki miért.

Már másoktól is hallottam, hogy nem mindenkinél működik. Ennek örömére elmentem egy szervízbe kiolvastatni, ahol 4ezerért meg is mondták, hogy nincs benne hibakód. :D Pedig nekem is 2 vagy 3 alkalommal kigyulladt a check engine. :(

Link to comment
Megosztás:

Az enyém X16XEL és nekem sem sikerült kivillogtatni. Pedig többen is próbálták. :lol: Nem derült ki miért.

Már másoktól is hallottam, hogy nem mindenkinél működik. Ennek örömére elmentem egy szervízbe kiolvastatni, ahol 4ezerért meg is mondták, hogy nincs benne hibakód. :D Pedig nekem is 2 vagy 3 alkalommal kigyulladt a check engine. :(

Hát ha más baja nem volt én nem foglalkoznák vele. Nekem is gyulladt ki párszor, egyszer vezműszíj-szakadáskor, ugye akkor nem kellett villogtatni. :D De volt két olyan eset amikor egyszer menet közben, egyszer meg parkolásnál kigyulladt. Leállítottam, kicsit vártam, elindult, elaludt. Hibakódom nem volt. Pillanatnyi elmezavar. :lol: Elmehetek, vagy elmebeteg? :D

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Régi problémámat hozom ismét elő:

Az alapjáratom ingadozik megint,ami azért bosszant, már kur..ra,mert most cseréltem ki az alapjárati motort(újat vettem bele),ahogyan sokan tanácsoltátok.

Az első nap nem is volt semmi gond,de visszatért az ingadozás( hideg-meleg motornál egyaránt ),bár nem annyira durván mint régebben.

Légyszives segítsetek!

Köszönöm!

Alapjáratit cseréltél de vajon a folytószelepházat is kitakarítottad? A folytószházban kis furatokat amik az alapjárati motorhoz mennek is és a magát a pillangószelepet is érdemes kitisztítani. Amugy ha ez sem segít vagy már megcsináltad akkor én is csak a fals levegőre gyankodnék.

Féktisztítóval vagy mivel szoktak itt többen falslevegőt keresni. Ha játó motornál a vákumcsövek, szívósor, folytószelepház környékén fújkálsz akkor ahol megemelkedik hirtelen a fordulatszám ott lehet valami falslevegő.

Persze nem tudom mi van akkor ha a gyujtókábelek áthúznak kicsit valalhol és kapnak egy kis féktisztítót.

Link to comment
Megosztás:

Alapjáratit cseréltél de vajon a folytószelepházat is kitakarítottad? A folytószházban kis furatokat amik az alapjárati motorhoz mennek is és a magát a pillangószelepet is érdemes kitisztítani. Amugy ha ez sem segít vagy már megcsináltad akkor én is csak a fals levegőre gyankodnék.

Féktisztítóval vagy mivel szoktak itt többen falslevegőt keresni. Ha játó motornál a vákumcsövek, szívósor, folytószelepház környékén fújkálsz akkor ahol megemelkedik hirtelen a fordulatszám ott lehet valami falslevegő.

Persze nem tudom mi van akkor ha a gyujtókábelek áthúznak kicsit valalhol és kapnak egy kis féktisztítót.

Tisztított szikra :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém X16XEL és nekem sem sikerült kivillogtatni. Pedig többen is próbálták. :lol: Nem derült ki miért.

Már másoktól is hallottam, hogy nem mindenkinél működik. Ennek örömére elmentem egy szervízbe kiolvastatni, ahol 4ezerért meg is mondták, hogy nincs benne hibakód. :D Pedig nekem is 2 vagy 3 alkalommal kigyulladt a check engine. :(

Akkor talán nem én vagyok hülye. Legalábbis ha az is vagyok, nem emiatt... :D

Hát ha más baja nem volt én nem foglalkoznák vele. Nekem is gyulladt ki párszor, egyszer vezműszíj-szakadáskor, ugye akkor nem kellett villogtatni. :D De volt két olyan eset amikor egyszer menet közben, egyszer meg parkolásnál kigyulladt. Leállítottam, kicsit vártam, elindult, elaludt. Hibakódom nem volt. Pillanatnyi elmezavar. :lol: Elmehetek, vagy elmebeteg? :D

Hát erősen túlfogyaszt az utóbbi időben, de most ugye termosztátcsere megvolt, viszont most meg lyukas a kipufogó, gondolom az is okoz magasabb fogyasztást. Na meg nem tudom, mennyit járatták most a szervizben úgy, hogy ugye nem ment egy kilométert sem. Fele tank elment, és 160 kilométernél járok... Így nehéz bármi konkrétumra rájönni, hogy minden baja van...

Link to comment
Megosztás:

most meg lyukas a kipufogó, gondolom az is okoz magasabb fogyasztást. Így nehéz bármi konkrétumra rájönni, hogy minden baja van...

Lyukas kipuf nem szokott túlfogyasztást csinálni. (feltéve hogy a lambda után lyukas)

Esetleg ha a dob vagy a katalizátor belselye ment tönkre és dugulást csinál, de ez nem jellemző és az nagyon érezhetően lefolytja a motort.

Link to comment
Megosztás:

Akkor talán nem én vagyok hülye. Legalábbis ha az is vagyok, nem emiatt... :lol:

Hát erősen túlfogyaszt az utóbbi időben, de most ugye termosztátcsere megvolt, viszont most meg lyukas a kipufogó, gondolom az is okoz magasabb fogyasztást. Na meg nem tudom, mennyit járatták most a szervizben úgy, hogy ugye nem ment egy kilométert sem. Fele tank elment, és 160 kilométernél járok... Így nehéz bármi konkrétumra rájönni, hogy minden baja van...

Csinálj egy rendes mérést, telintank-mész mondjuk 400Kilómétert, megint telitank, és amennyi belefért osztot 4-el. Ilyen hidegben rövidtávon nem ritka a 9-11literes fogysztás sem. Nekem pölö aki föleg csak a falu széli tecsóba járok mostanában 8-9 körül eszik, a Karcsinak, aki még rövidebb távon megy még ennél is több. És semmi baja a kocsinak.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A pályán Pestről Fehérvárra lyukas kipufogóval jöttem hazafelé, az úton pár kilométerenként kigyulladt, majd elaludt a check engine. Életemben először megpróbáltam hibakódot villogtatni, össze is kötöttem a megfelelő pineket a csatlakozón (16 pines). Ezek után ráadtam a gyújtást, a lámpa elaludt, és onnantól sötét maradt. Ha beindítottam a motort, egyszer villogott 16-ot gyorsan, utána elkezdett lassan villogni a végtelenségig, nem számoltam... utána ugyanez volt a második indításnál, csak 34-et villogott. Nem tudom, most hogy van ez? Semelyik leírásban nem így szerepel a hibakód kivillogtatásának menete, de szerintem mindent megfelelően csináltam. Mi lehet a gond? :lol:

Nézd meg még1x, hogy jó pineket kötöttél-e össze. Nekem működött rendesen a hibakód kivillogtatás ugyanezzel a motorral. (10 villogás 0-át jelent, utána szünet) Ja és ennél csak a hibát villogja ki, 4 jegyű kódként.

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg még1x, hogy jó pineket kötöttél-e össze. Nekem működött rendesen a hibakód kivillogtatás ugyanezzel a motorral. (10 villogás 0-át jelent, utána szünet) Ja és ennél csak a hibát villogja ki, 4 jegyű kódként.

Csak a gyújtást kell ráadni? Mert úgy nekem se kép, se hang. A motor beindítása után igen, de 10 villogás nem is volt, csak vagy konkrét számú gyors villogás, vagy vég nélküli lassú villogás.

Bal felső sarokból indulva a harmadik és negyedik lefelé. Legalábbis az ábra szerint ez volt.

Link to comment
Megosztás:

Csak a gyújtást kell ráadni? Mert úgy nekem se kép, se hang. A motor beindítása után igen, de 10 villogás nem is volt, csak vagy konkrét számú gyors villogás, vagy vég nélküli lassú villogás.

Bal felső sarokból indulva a harmadik és negyedik lefelé. Legalábbis az ábra szerint ez volt.

Te figy!

Milyen comp van abban a sasban!

Nem Multec?

Lehet csak én nézem rosszul,de a multecnek 8 lábas csatija van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor itt valami árulás van.

Astra-F 1.4i X14XE 1996-1997 GM-Multec CFi

Bármelyik X14XE-t nézem az mind Multec,márpedig ahhoz ez a fajta csati jár a doksi szerint:

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/b008.jpg

Nem akarok belepofázni moderátor Úr, de enyém is multec és 16 pines OBD csati van. Szerintem ez a fészlifttel együtt változott. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.