Peti85 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Valamelyik szilent van kiszáradva,adjál neki WD40-el! Nem lehet hogy a latyak felfagyott neki a kerékjáratba valahova és az nyöszög? Mert tegnap reggel ugyan ez volt a helyzet velem is míg ki nem kapartam mindan szart a kerékjáratból :lol: Azóta kuss van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Nem lehet hogy a latyak felfagyott neki a kerékjáratba valahova és az nyöszög? Mert tegnap reggel ugyan ez volt a helyzet velem is míg ki nem kapartam mindan szart a kerékjáratból :( Azóta kuss van :lol: Sok minden lehet,csak tudod egyszerűbb ide írni és várni a csoda választ,mint aláfeküdni és megnézni mi is van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Sok minden lehet,csak tudod egyszerűbb ide írni és várni a csoda választ,mint aláfeküdni és megnézni mi is van! :lol: Jut eszembe, így a téli idő után egy felfüggesztés , futómű vizsgálat szükséges? Vagy ezek a ráfagyások nem tudnak kárt tenni? (bár jót se tesznek az tuti) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Jut eszembe, így a téli idő után egy felfüggesztés , futómű vizsgálat szükséges? Vagy ezek a ráfagyások nem tudnak kárt tenni? (bár jót se tesznek az tuti) :lol: Na azért nem cukorból van a gépsas alja! :lol: No para! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Na azért nem cukorból van a gépsas alja! :lol: No para! Igen igen az feltűnt, mert azért kap szépen ezeken az utakon, hiába vigyázok...és jol bírja...kopp kopp kopp :lol: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Üdv! A pályán Pestről Fehérvárra lyukas kipufogóval jöttem hazafelé, az úton pár kilométerenként kigyulladt, majd elaludt a check engine. Életemben először megpróbáltam hibakódot villogtatni, össze is kötöttem a megfelelő pineket a csatlakozón (16 pines). Ezek után ráadtam a gyújtást, a lámpa elaludt, és onnantól sötét maradt. Ha beindítottam a motort, egyszer villogott 16-ot gyorsan, utána elkezdett lassan villogni a végtelenségig, nem számoltam... utána ugyanez volt a második indításnál, csak 34-et villogott. Nem tudom, most hogy van ez? Semelyik leírásban nem így szerepel a hibakód kivillogtatásának menete, de szerintem mindent megfelelően csináltam. Mi lehet a gond? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Üdv! A pályán Pestről Fehérvárra lyukas kipufogóval jöttem hazafelé, az úton pár kilométerenként kigyulladt, majd elaludt a check engine. Életemben először megpróbáltam hibakódot villogtatni, össze is kötöttem a megfelelő pineket a csatlakozón (16 pines). Ezek után ráadtam a gyújtást, a lámpa elaludt, és onnantól sötét maradt. Ha beindítottam a motort, egyszer villogott 16-ot gyorsan, utána elkezdett lassan villogni a végtelenségig, nem számoltam... utána ugyanez volt a második indításnál, csak 34-et villogott. Nem tudom, most hogy van ez? Semelyik leírásban nem így szerepel a hibakód kivillogtatásának menete, de szerintem mindent megfelelően csináltam. Mi lehet a gond? :lol: Az enyém X16XEL és nekem sem sikerült kivillogtatni. Pedig többen is próbálták. :lol: Nem derült ki miért. Már másoktól is hallottam, hogy nem mindenkinél működik. Ennek örömére elmentem egy szervízbe kiolvastatni, ahol 4ezerért meg is mondták, hogy nincs benne hibakód. :D Pedig nekem is 2 vagy 3 alkalommal kigyulladt a check engine. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Az enyém X16XEL és nekem sem sikerült kivillogtatni. Pedig többen is próbálták. :lol: Nem derült ki miért. Már másoktól is hallottam, hogy nem mindenkinél működik. Ennek örömére elmentem egy szervízbe kiolvastatni, ahol 4ezerért meg is mondták, hogy nincs benne hibakód. :D Pedig nekem is 2 vagy 3 alkalommal kigyulladt a check engine. :( Hát ha más baja nem volt én nem foglalkoznák vele. Nekem is gyulladt ki párszor, egyszer vezműszíj-szakadáskor, ugye akkor nem kellett villogtatni. :D De volt két olyan eset amikor egyszer menet közben, egyszer meg parkolásnál kigyulladt. Leállítottam, kicsit vártam, elindult, elaludt. Hibakódom nem volt. Pillanatnyi elmezavar. :lol: Elmehetek, vagy elmebeteg? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Üdvözlet! Régi problémámat hozom ismét elő: Az alapjáratom ingadozik megint,ami azért bosszant, már kur..ra,mert most cseréltem ki az alapjárati motort(újat vettem bele),ahogyan sokan tanácsoltátok. Az első nap nem is volt semmi gond,de visszatért az ingadozás( hideg-meleg motornál egyaránt ),bár nem annyira durván mint régebben. Légyszives segítsetek! Köszönöm! Alapjáratit cseréltél de vajon a folytószelepházat is kitakarítottad? A folytószházban kis furatokat amik az alapjárati motorhoz mennek is és a magát a pillangószelepet is érdemes kitisztítani. Amugy ha ez sem segít vagy már megcsináltad akkor én is csak a fals levegőre gyankodnék. Féktisztítóval vagy mivel szoktak itt többen falslevegőt keresni. Ha játó motornál a vákumcsövek, szívósor, folytószelepház környékén fújkálsz akkor ahol megemelkedik hirtelen a fordulatszám ott lehet valami falslevegő. Persze nem tudom mi van akkor ha a gyujtókábelek áthúznak kicsit valalhol és kapnak egy kis féktisztítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Alapjáratit cseréltél de vajon a folytószelepházat is kitakarítottad? A folytószházban kis furatokat amik az alapjárati motorhoz mennek is és a magát a pillangószelepet is érdemes kitisztítani. Amugy ha ez sem segít vagy már megcsináltad akkor én is csak a fals levegőre gyankodnék. Féktisztítóval vagy mivel szoktak itt többen falslevegőt keresni. Ha játó motornál a vákumcsövek, szívósor, folytószelepház környékén fújkálsz akkor ahol megemelkedik hirtelen a fordulatszám ott lehet valami falslevegő. Persze nem tudom mi van akkor ha a gyujtókábelek áthúznak kicsit valalhol és kapnak egy kis féktisztítót. Tisztított szikra :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Az enyém X16XEL és nekem sem sikerült kivillogtatni. Pedig többen is próbálták. :lol: Nem derült ki miért. Már másoktól is hallottam, hogy nem mindenkinél működik. Ennek örömére elmentem egy szervízbe kiolvastatni, ahol 4ezerért meg is mondták, hogy nincs benne hibakód. :D Pedig nekem is 2 vagy 3 alkalommal kigyulladt a check engine. :( Akkor talán nem én vagyok hülye. Legalábbis ha az is vagyok, nem emiatt... :D Hát ha más baja nem volt én nem foglalkoznák vele. Nekem is gyulladt ki párszor, egyszer vezműszíj-szakadáskor, ugye akkor nem kellett villogtatni. :D De volt két olyan eset amikor egyszer menet közben, egyszer meg parkolásnál kigyulladt. Leállítottam, kicsit vártam, elindult, elaludt. Hibakódom nem volt. Pillanatnyi elmezavar. :lol: Elmehetek, vagy elmebeteg? :D Hát erősen túlfogyaszt az utóbbi időben, de most ugye termosztátcsere megvolt, viszont most meg lyukas a kipufogó, gondolom az is okoz magasabb fogyasztást. Na meg nem tudom, mennyit járatták most a szervizben úgy, hogy ugye nem ment egy kilométert sem. Fele tank elment, és 160 kilométernél járok... Így nehéz bármi konkrétumra rájönni, hogy minden baja van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 most meg lyukas a kipufogó, gondolom az is okoz magasabb fogyasztást. Így nehéz bármi konkrétumra rájönni, hogy minden baja van... Lyukas kipuf nem szokott túlfogyasztást csinálni. (feltéve hogy a lambda után lyukas) Esetleg ha a dob vagy a katalizátor belselye ment tönkre és dugulást csinál, de ez nem jellemző és az nagyon érezhetően lefolytja a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Akkor talán nem én vagyok hülye. Legalábbis ha az is vagyok, nem emiatt... :lol: Hát erősen túlfogyaszt az utóbbi időben, de most ugye termosztátcsere megvolt, viszont most meg lyukas a kipufogó, gondolom az is okoz magasabb fogyasztást. Na meg nem tudom, mennyit járatták most a szervizben úgy, hogy ugye nem ment egy kilométert sem. Fele tank elment, és 160 kilométernél járok... Így nehéz bármi konkrétumra rájönni, hogy minden baja van... Csinálj egy rendes mérést, telintank-mész mondjuk 400Kilómétert, megint telitank, és amennyi belefért osztot 4-el. Ilyen hidegben rövidtávon nem ritka a 9-11literes fogysztás sem. Nekem pölö aki föleg csak a falu széli tecsóba járok mostanában 8-9 körül eszik, a Karcsinak, aki még rövidebb távon megy még ennél is több. És semmi baja a kocsinak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Üdv! A pályán Pestről Fehérvárra lyukas kipufogóval jöttem hazafelé, az úton pár kilométerenként kigyulladt, majd elaludt a check engine. Életemben először megpróbáltam hibakódot villogtatni, össze is kötöttem a megfelelő pineket a csatlakozón (16 pines). Ezek után ráadtam a gyújtást, a lámpa elaludt, és onnantól sötét maradt. Ha beindítottam a motort, egyszer villogott 16-ot gyorsan, utána elkezdett lassan villogni a végtelenségig, nem számoltam... utána ugyanez volt a második indításnál, csak 34-et villogott. Nem tudom, most hogy van ez? Semelyik leírásban nem így szerepel a hibakód kivillogtatásának menete, de szerintem mindent megfelelően csináltam. Mi lehet a gond? :lol: Nézd meg még1x, hogy jó pineket kötöttél-e össze. Nekem működött rendesen a hibakód kivillogtatás ugyanezzel a motorral. (10 villogás 0-át jelent, utána szünet) Ja és ennél csak a hibát villogja ki, 4 jegyű kódként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Nézd meg még1x, hogy jó pineket kötöttél-e össze. Nekem működött rendesen a hibakód kivillogtatás ugyanezzel a motorral. (10 villogás 0-át jelent, utána szünet) Ja és ennél csak a hibát villogja ki, 4 jegyű kódként. Csak a gyújtást kell ráadni? Mert úgy nekem se kép, se hang. A motor beindítása után igen, de 10 villogás nem is volt, csak vagy konkrét számú gyors villogás, vagy vég nélküli lassú villogás. Bal felső sarokból indulva a harmadik és negyedik lefelé. Legalábbis az ábra szerint ez volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Csak a gyújtást kell ráadni? Mert úgy nekem se kép, se hang. A motor beindítása után igen, de 10 villogás nem is volt, csak vagy konkrét számú gyors villogás, vagy vég nélküli lassú villogás. Bal felső sarokból indulva a harmadik és negyedik lefelé. Legalábbis az ábra szerint ez volt. Te figy! Milyen comp van abban a sasban! Nem Multec? Lehet csak én nézem rosszul,de a multecnek 8 lábas csatija van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Te figy! Milyen comp van abban a sasban! Nem Multec? Lehet csak én nézem rosszul,de a multecnek 8 lábas csatija van. :lol: Nekem eddig senki sem szólt, hogy rossz helyre dugnám, amit kell... :lol: Képpel most nem szolgálhatok, de pont így néz ki: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/pic007.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Akkor itt valami árulás van. Astra-F 1.4i X14XE 1996-1997 GM-Multec CFi Bármelyik X14XE-t nézem az mind Multec,márpedig ahhoz ez a fajta csati jár a doksi szerint: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Akkor itt valami árulás van. Astra-F 1.4i X14XE 1996-1997 GM-Multec CFi Bármelyik X14XE-t nézem az mind Multec,márpedig ahhoz ez a fajta csati jár a doksi szerint: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/b008.jpg Nem akarok belepofázni moderátor Úr, de enyém is multec és 16 pines OBD csati van. Szerintem ez a fészlifttel együtt változott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Nem akarok belepofázni moderátor Úr, de enyém is multec és 16 pines OBD csati van. Szerintem ez a fészlifttel együtt változott. :lol: Akkor a doksi rossz! :( Jah és ne urazz...ifjú padavan! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Akkor a doksi rossz! :( Jah és ne urazz...ifjú padavan! :lol: A doksiknak nem szabad hinni, inkább a tapasztalatoknak. :D Igenis, Apu! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Mindig van jó és rossz oldala is a dolgoknak. A rossz, hogy nem oldódnak meg a problémák. A jó, hogy végülis nem én csinálok valamit rosszul... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 A doksiknak nem szabad hinni, inkább a tapasztalatoknak. :lol: Értem én vasse,csak itt nem lehet játszani,mert az ECU füstbe megy. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 Értem én vasse,csak itt nem lehet játszani,mert az ECU füstbe megy. :lol: vagy az is fusttel mukodik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Megoszt Elküldve Február15, 2010 vagy az is fusttel mukodik... Ez nem is volt kérdés,ez evidens! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts