Peti85 Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 A 6000-es a dieselé. C14NZ-hez 7000-ig kell legyen skálázva, W=1111, a vízhőmérő a régi órával megegyező legyen (egyébként hőgomba cserével orvosolható, ha másmilyen), kilométeróra 220-ig. Ja 7ezer igen:D Akkor elvileg jó van benne most is....akkor ilyet nézek hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 nem értek én a lovakhoz... egy jedi mondta nekem is... és azóta megy így... mert szenvedtem én is vele.... amúgy tudtam,h magyarázatot ne adjak... Semmi gond én sem értek mindenhez (a lovakhoz meg pláne nem) csak okoskodom egy kicsit :lol:. Amugy úgy tudom (lehet hogy nem jól) hogy a feltöltött aksinak nagyobb a savtartalma míg a lemerültben kevesebb így akár meg is fagyhat nagy hidegben. Ezért is jó ha télen nem hagyjuk lemerülten a -10ben kint az akksit. Na meg aztás már jó sok akksi van amiben sav sincs már csak mindenféle zselék. Az viszont már én is tapasztaltam ha nagy hidegben kicsit megtornáztatja az ember az akksit indítás előtt akkor jobban indít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Ja 7ezer igen:D Akkor elvileg jó van benne most is....akkor ilyet nézek hozzá. Te most arra gondolsz ,hogy van az eredeti kilóméter orád,és azt akarod lecserélni fordulatszám mérösre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Te most arra gondolsz ,hogy van az eredeti kilóméter orád,és azt akarod lecserélni fordulatszám mérösre? Nem....fordulatszámmérős az enyém...csak a km része zakatol akad stb...spirál csere volt...jobb nem lett...és gondoltam megkérdem hogy ez való e bele egyáltalán ami benne van, mert ha már cserélem akkor jora cseréljem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Ma kicseréltük Gergőlabs cartárs km/h spirálját. X14XE, '98-as. Természetesen a váltóba volt beletörve egy kb 1 cm-es darab. Mivel már volt cserélve egyszer, kb 3 éve, így nem csodálkozott, hogy megadta magát. Arra viszont nem számítottunk, hogy nem a gyári, 2 db-ból állót tették be az előző szerelők, hanem egy 1 db-os rövidebb spirál került bele. Na de most, GM cucc van benne. 9400 jó magyar forint volt az új spirál, kedvezménnyel. Ugye milyen fotogén vagyok? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Ma kicseréltük Gergőlabs cartárs km/h spirálját. X14XE, '98-as. Természetesen a váltóba volt beletörve egy kb 1 cm-es darab. Mivel már volt cserélve egyszer, kb 3 éve, így nem csodálkozott, hogy megadta magát. Arra viszont nem számítottunk, hogy nem a gyári, 2 db-ból állót tették be az előző szerelők, hanem egy 1 db-os rövidebb spirál került bele. Na de most, GM cucc van benne. 9400 jó magyar forint volt az új spirál, kedvezménnyel. Ugye milyen fotogén vagyok? :lol: http://kepfeltoltes.hu/100119/IMG00010-201...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100119/IMG00009-201...ltoltes.hu_.jpg 9400? :P kedvezménnyel? :lol: :lol: Nah akkor remeg még egy darabig az enyém :P Annyiból már az elejének állok neki. :lol: Jéé, neki is van kutyahálója ;) Meg az a műanyag burkolat ami a csomagtartóajtó "küszöb"-nél van. Nekem ott nincs semmi csak a fém :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 9400? :P kedvezménnyel? :lol: :lol: Nah akkor remeg még egy darabig az enyém :P Annyiból már az elejének állok neki. :lol: Jéé, neki is van kutyahálója :D Meg az a műanyag burkolat ami a csomagtartóajtó "küszöb"-nél van. Nekem ott nincs semmi csak a fém :lol: Nekem is 8e körül volt egy éve kedvezmény nélkül szalonban. Hát ennyit drágult ;) Nálam az a baj, hogy új a spirál, de azóta is remeg a mutatóm 40-től 60ig amit már csak az órára tudok fogni mert a többi új. De már beletörődtem és így használom. De szerencséd van, hogy nem képpel idéztél :lol: Bár lehet most kivételesen elnézte volna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Nekem is 8e körül volt egy éve kedvezmény nélkül szalonban. Hát ennyit drágult :lol: Nálam az a baj, hogy új a spirál, de azóta is remeg a mutatóm 40-től 60ig amit már csak az órára tudok fogni mert a többi új. De már beletörődtem és így használom. De szerencséd van, hogy nem képpel idéztél :P Bár lehet most kivételesen elnézte volna :lol: Bezonyáááám. Nem néztem volna el. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 9400? :P kedvezménnyel? :lol: :lol: Nah akkor remeg még egy darabig az enyém :lol: Annyiból már az elejének állok neki. :lol: Jéé, neki is van kutyahálója :P Meg az a műanyag burkolat ami a csomagtartóajtó "küszöb"-nél van. Nekem ott nincs semmi csak a fém :lol: Nekem már nem zakatolt...(nem mutatott semmit) Csak a legrosszabb helyzetekben leállt a motor. Köszönet Karcsinak, hogy halált megvető bátorsággal megküzdött a letört darabbal is! :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Bezonyáááám. Nem néztem volna el. :lol: :lol: Cuki vagy a képen. :P És most akkor két darabos ment bele vagy egy darabos Gm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Karesz, nagyon csillan a hajad helye :lol: :lol: :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Nekem már nem zakatolt...(nem mutatott semmit) Csak a legrosszabb helyzetekben leállt a motor. Köszönet Karcsinak, hogy halált megvető bátorsággal megküzdött a letört darabbal is! :-D Nm. :P Cuki vagy a képen. ;) És most akkor két darabos ment bele vagy egy darabos Gm? Ugye?? :lol: 2 db-os van benne. Karesz, nagyon csillan a hajad helye :lol: :P :lol: :lol: A gondok, meg az évek. Nem lehet mindenki bongyorka. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 A gondok, meg az évek. Nem lehet mindenki bongyorka. :lol: Szarkafészekfejű! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zenor Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Ha már kilóméteróra spirál... akkor esetleg valakinek nincs egy óracsoportja? ford.sz.mérős 7-8ezer f.sz. ha van akkor nagyobb mint 220 km/h és hőfokjelzős 50-es tankkal?? :-) nos..? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Szarkafészekfejű! :rolleyes: Dúshajú... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Központizárral kapcsolatos kérdésem lenne. :rolleyes: Nem tudom gyári-e, de az biztos, hogy kulcsos és nem távirányítós. Ha a vezetőoldali ajtót zárom, a visszafordításnál (hogy kitudjam húzni a kulcsot), visszanyitja az összes ajtót. Na, most ezt eléggé szerencsétlenül fogalmaztam meg, de szerintem így is értitek! :D Házilag lehet ezen állítani valamit vagy létezik szervíz ahol tudnak rajta segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Központizárral kapcsolatos kérdésem lenne. :rolleyes: Nem tudom gyári-e, de az biztos, hogy kulcsos és nem távirányítós. Ha a vezetőoldali ajtót zárom, a visszafordításnál (hogy kitudjam húzni a kulcsot), visszanyitja az összes ajtót. Na, most ezt eléggé szerencsétlenül fogalmaztam meg, de szerintem így is értitek! :D Házilag lehet ezen állítani valamit vagy létezik szervíz ahol tudnak rajta segíteni? Ha gyári, akkor valószínűleg valamelyik mikrokapcsoló adta meg magát a zár mellett. Ha univerzális, akkor a motor. Sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Ha gyári, akkor valószínűleg valamelyik mikrokapcsoló adta meg magát a zár mellett. Ha univerzális, akkor a motor. Sztem. Honnan tudhatom meg, hogy gyári-e? Van valami jellegzetessége? Mert például eddig ha a vezetőoldalit zártam, a másik oldalon nem tudtam kinyitni, viszont fordítva működött a dolog. Azt mondták ez nem hiba. Mond ez így valamit, vagy semmi köze ahhoz, hogy gyári-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Honnan tudhatom meg, hogy gyári-e? Van valami jellegzetessége? Mert például eddig ha a vezetőoldalit zártam, a másik oldalon nem tudtam kinyitni, viszont fordítva működött a dolog. Azt mondták ez nem hiba. Mond ez így valamit, vagy semmi köze ahhoz, hogy gyári-e? hogy így bontás nélkül hogyan tudható, azt sajna nem tudom :rolleyes: de kinézetre ilyen a gyári központizár szett, és ilyen az utángyártott ha esetleg le lenne szedve az ajtókárpit, akkor ránézés alapján megmondható lenne a központi zár motorokról:) sokat nem segítettem, tudom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 hogy így bontás nélkül hogyan tudható, azt sajna nem tudom :rolleyes: de kinézetre ilyen a gyári központizár szett, és ilyen az utángyártott ha esetleg le lenne szedve az ajtókárpit, akkor ránézés alapján megmondható lenne a központi zár motorokról:) sokat nem segítettem, tudom :D Szerintem ha a tanksapi is nyilik meg a csomitarto is akkor valoszinu hogy Gyari marmint amikor nyissuk az ajtot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Szerintem ha a tanksapi is nyilik meg a csomitarto is akkor valoszinu hogy Gyari marmint amikor nyissuk az ajtot! igen ez valószínű DE ........... a csomitartónál én kötöttem be magamnak :D és az tanksapkán is gondolkodok:D, a donorba gyári kp zár van. (csak ha azzal is megszívom, mint a csomitartóval :rolleyes: ..... nem nyitott ki, nem érintkezett jól egy vezeték, hajthattam le a hátsó üléseket, és piszkálhattam csavarhúzóva a zárat :lol: mindezt a tecsó parkolóba :P röhögtek mit állat) képzeld el ugyanezt egy benzinkútnál :D :P mellesleg sztem azt ki se lehet nyitni másképp :D illetve csak erőszakkal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Honnan tudhatom meg, hogy gyári-e? Van valami jellegzetessége? Mert például eddig ha a vezetőoldalit zártam, a másik oldalon nem tudtam kinyitni, viszont fordítva működött a dolog. Azt mondták ez nem hiba. Mond ez így valamit, vagy semmi köze ahhoz, hogy gyári-e? Nem reteszelted véletlenül? Ilyenkor 900-ban fordítod el a kulcsot. Ebként valószínűleg akkor gyári a kp zár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Szerintem ha a tanksapi is nyilik meg a csomitarto is akkor valoszinu hogy Gyari marmint amikor nyissuk az ajtot! Igen, nyitja a tanksapka ajtaját és a csomagtartót is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Nem reteszelted véletlenül? Ilyenkor 900-ban fordítod el a kulcsot. Ebként valószínűleg akkor gyári a kp zár. Én nem hiszem, úgy emlékszem ilyen volt akkor is amikor megvettem. Ha csak reteszelve van, hogy lehet kioldani? Az a probléma hogy visszanyit, nem lehet valami elállítódás? Mert rendesen bezár és csak az utolsó mm-eken nyit vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 Én nem hiszem, úgy emlékszem ilyen volt akkor is amikor megvettem. Ha csak reteszelve van, hogy lehet kioldani? Az a probléma hogy visszanyit, nem lehet valami elállítódás? Mert rendesen bezár és csak az utolsó mm-eken nyit vissza. nekem ugyanezt csinálja, csak fordítva :rolleyes: Kinyitom, és visszarántja mindet (mind a két oldali zár ezt csinálja) már volt 1x így, akkor zárlatos volt (kidörzsölődött egy szál, és letestelt) :D most megint előjött :P tavasszal cserélem az egészet a donoréra, az gyári KP zár, és jól működött :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts