radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 A tengely attól még elkophatott. Hát köszönöm! Ez nem jó hír....gondolom nem lesz olcsó........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Hát köszönöm! Ez nem jó hír....gondolom nem lesz olcsó........ Hát nem éppen olcsó. Bontottan olcsóbb, persze kérdés, hogy az nem kopott-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Hát nem éppen olcsó. Bontottan olcsóbb, persze kérdés, hogy az nem kopott-e. Mindenképp újat kellene beletenni....ez tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Mindenképp újat kellene beletenni....ez tuti. Akkor jól nézz kürül, eléggé eltérőek az árak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Akkor jól nézz kürül, eléggé eltérőek az árak. Lavinánál láttam 10ezerért is, Meat-Doria a márkája. De van 23ezerért is Febi. ?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Lavinánál láttam 10ezerért is, Meat-Doria a márkája. De van 23ezerért is Febi. ?????? Hát ja ízlés és pénztárca kérdése. Általában a drágább jobb szerintem, de nem törvényszerű. Pölö 8400-ért vettem nevenincs benzinpumpát, a gyári Bosch 40-küröl van. Egyértelmű melyik lenne jobb, csak hát ugye a piszkos anyagiak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kzotya Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Üdv! Segítsetek! Már korábban említettem,h alapjárati gondjaim vannak.Hideg-meleg motornál egyaránt.gondol egyet és magától fölmegy 2ezerig a fordulat.nagyon ritkán jelentkezik,tényleg ritkán,h visszaesik(pl piros lámpánál lemegy kb 500ra egy pillanatra,de nem fullad le) Kitakarítottam az alapjárati motort(tényleg nem volt bonyolult) de a probléma nem szűnt meg,talán egy picivel jobb mint volt. Mit tegyek?finoman szólva nagyon zavar. Köszönöm előre is. Hello! Lehet sztem pillangószelep-helyzetérzékelő is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Hello! Lehet sztem pillangószelep-helyzetérzékelő is! :lol:.......bővül a kör.......:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 :lol:.......bővül a kör.......:lol: Nincs a közelben egy haver c14nz-s? Mert 5 perc kicserélni egy próbakörre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Nincs a közelben egy haver c14nz-s? Mert 5 perc kicserélni egy próbakörre. Nincs sajnos..........:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Hello! Lehet sztem pillangószelep-helyzetérzékelő is! :P .......bővül a kör....... :lol: :lol: ...hát, nem tudom, de szerintem nem az...mert ha rossz is lenne akkor mit mutatna az ECU-nak...azt hogy nincs nyitva abszolút vagy nem annyira mint ahogyan valójában és akkor vagy felpörög vagy alapjáraton kéne ketyegni a motornak, de nem menne alapjárat alá...de ez csak amolyan hozzá nem értő, logikai fejtegetésem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 :lol:.......bővül a kör.......:lol: Merre is laksz amúgy? Ha kitudsz jönni hozzánk van alapjárati moci és TPS jeladó is tarcsiban (bár 1,8-asban voltak, de tudtommal nincs különbség. Legalább is a havernál cserélgettük őket és volt amit C14NZ-ből szedtünk ki) Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Merre is laksz amúgy? Ha kitudsz jönni hozzánk van alapjárati moci és TPS jeladó is tarcsiban (bár 1,8-asban voltak, de tudtommal nincs különbség. Legalább is a havernál cserélgettük őket és volt amit C14NZ-ből szedtünk ki) priviben, Link to comment Megosztás: More sharing options...
zenor Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 sziasztok 40 milliós kérdés! :-) csak egy kérdés ha valaki tud akkor szívesen fogadom ............... :-) 20xe motor trafóról van szó. mennyi az áramfelvétele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Köszönöm Mindenkinek a tanácsokat,hozzászólásokat !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Lavinánál láttam 10ezerért is, Meat-Doria a márkája. De van 23ezerért is Febi. ?????? Én azért megérdeklődném, hogy a gyárit mennyiért vesztegetik. Attól függ, mennyi ideig nem akarsz újra alapjárati motor problémákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabe21 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Sziasztok! Látom, hogy elég régi a legutóbbi hozzászólás, de remélem azért még működik! Nekem egy 1.8-as 92-es astrám van és legújabban kb. 1 hete azt csinálja, hogy hideg induláskor nem indul pár percig, csak nyűglődik, majd nagy kegyesen köhögve beindul! Sajnos a szerelőm külföldön van és csak holnap ér haza, ami azért baj, mert ma már nem tudtam beindítani, konkrétan addig próbálgattam, amíg az akksi is lemerült! A bebikázást még megoldom, de a kocsinak nem ez a baja! Egyébként utána elég vele pár száz métert menni és pöcc-röff indul! Csak a napi első indulásnál csinálja! Valami ötlet, hogy mi lehet? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 egyszerre csak egy helyre írd be a kérdésedet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Már korábban említettem,h alapjárati gondjaim vannak.Hideg-meleg motornál egyaránt.gondol egyet és magától fölmegy 2ezerig a fordulat.nagyon ritkán jelentkezik,tényleg ritkán,h visszaesik(pl piros lámpánál lemegy kb 500ra egy pillanatra,de nem fullad le) Kitakarítottam az alapjárati motort(tényleg nem volt bonyolult) de a probléma nem szűnt meg,talán egy picivel jobb mint volt. Azért én még vadásznék repedt vákumcsövek után ahol esetleg falslevegőt szívhat. Na meg a pillangószelepet is érdemes megpucolni nem csak az alapjárati motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Sziasztok! Látom, hogy elég régi a legutóbbi hozzászólás, de remélem azért még működik! Nekem egy 1.8-as 92-es astrám van és legújabban kb. 1 hete azt csinálja, hogy hideg induláskor nem indul pár percig, csak nyűglődik, majd nagy kegyesen köhögve beindul! Sajnos a szerelőm külföldön van és csak holnap ér haza, ami azért baj, mert ma már nem tudtam beindítani, konkrétan addig próbálgattam, amíg az akksi is lemerült! A bebikázást még megoldom, de a kocsinak nem ez a baja! Egyébként utána elég vele pár száz métert menni és pöcc-röff indul! Csak a napi első indulásnál csinálja! Valami ötlet, hogy mi lehet? Köszönöm! Szia, nem tudom neked segítség-e, de nekem bevált! Indulás előtt kapcsold fel a refit kb 3-4 másodpercig, utána kapcsold le... várj megint 3-4 másodpercet, utána megint kapcsold fel... utána le.... és ezután röffensd be... nálam működik, lehet,h hülyén hangzik de tényleg... én úgy gondolom azért van, mert ilyen hidegben nehezen, vagy látod sehogy sem kezdődik meg a savtermelés... ezzel a lámpakapcsolgatással viszont elindul kis mértékben... nekem elég szokott lenni! A héten töltöttem én is az aksimat... már lassan 1 hete nem mentem vele.... de pöcc-röff :lol: remélem tudtam segíteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Szia, nem tudom neked segítség-e, de nekem bevált! Indulás előtt kapcsold fel a refit kb 3-4 másodpercig, utána kapcsold le... várj megint 3-4 másodpercet, utána megint kapcsold fel... utána le.... és ezután röffensd be... nálam működik, lehet,h hülyén hangzik de tényleg... én úgy gondolom azért van, mert ilyen hidegben nehezen, vagy látod sehogy sem kezdődik meg a savtermelés... ezzel a lámpakapcsolgatással viszont elindul kis mértékben... nekem elég szokott lenni! A héten töltöttem én is az aksimat... már lassan 1 hete nem mentem vele.... de pöcc-röff :lol: remélem tudtam segíteni Savtermelés??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Savtermelés??? :lol: nem értek én a lovakhoz... egy jedi mondta nekem is... és azóta megy így... mert szenvedtem én is vele.... amúgy tudtam,h magyarázatot ne adjak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 nem értek én a lovakhoz... egy jedi mondta nekem is... és azóta megy így... mert szenvedtem én is vele.... amúgy tudtam,h magyarázatot ne adjak... :P :lol: A lényeg hogy ha felébreszted az akksit akkor, kicsit összeszedetten áll az indítózáshoz. Én is hallottam már :lol: Még tavaly télen próbálkoztam vele én is, de érdemleges változást nem tapasztaltam (az autó egyéb hibái miatt) Idén nem kellett még :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Sziasztok! Valaki akinek C14Nz-je van és fordulatszámmérős a km óra egysége az írja már meg nekem a következő adatokat please: Fordulatszámmérő meddig van skálázva, W=mennyi, km óra meddig van skálázva, vízhőfok meddig van skálázva?? Csak mert opelék se tudtak semmit mondani mert öreg a kocsi ahoz.... Ami most benne van az 6ezerig van a fordulat, 220ig a km, w=1111, víz meg 100 azt hiszem. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Sziasztok! Valaki akinek C14Nz-je van és fordulatszámmérős a km óra egysége az írja már meg nekem a következő adatokat please: Fordulatszámmérő meddig van skálázva, W=mennyi, km óra meddig van skálázva, vízhőfok meddig van skálázva?? Csak mert opelék se tudtak semmit mondani mert öreg a kocsi ahoz.... Ami most benne van az 6ezerig van a fordulat, 220ig a km, w=1111, víz meg 100 azt hiszem. Előre is köszi! A 6000-es a dieselé. C14NZ-hez 7000-ig kell legyen skálázva, W=1111, a vízhőmérő a régi órával megegyező legyen (egyébként hőgomba cserével orvosolható, ha másmilyen), kilométeróra 220-ig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts