Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Lavinánál láttam 10ezerért is, Meat-Doria a márkája. De van 23ezerért is Febi.

??????

Hát ja ízlés és pénztárca kérdése. Általában a drágább jobb szerintem, de nem törvényszerű. Pölö 8400-ért vettem nevenincs benzinpumpát, a gyári Bosch 40-küröl van. Egyértelmű melyik lenne jobb, csak hát ugye a piszkos anyagiak.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Segítsetek!

Már korábban említettem,h alapjárati gondjaim vannak.Hideg-meleg motornál egyaránt.gondol egyet és magától fölmegy 2ezerig a fordulat.nagyon ritkán jelentkezik,tényleg ritkán,h visszaesik(pl piros lámpánál lemegy kb 500ra egy pillanatra,de nem fullad le)

Kitakarítottam az alapjárati motort(tényleg nem volt bonyolult)

de a probléma nem szűnt meg,talán egy picivel jobb mint volt.

Mit tegyek?finoman szólva nagyon zavar.

Köszönöm előre is.

Hello!

Lehet sztem pillangószelep-helyzetérzékelő is!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Lehet sztem pillangószelep-helyzetérzékelő is!

:P .......bővül a kör....... :lol:

:lol: ...hát, nem tudom, de szerintem nem az...mert ha rossz is lenne akkor mit mutatna az ECU-nak...azt hogy nincs nyitva abszolút vagy nem annyira mint ahogyan valójában és akkor vagy felpörög vagy alapjáraton kéne ketyegni a motornak, de nem menne alapjárat alá...de ez csak amolyan hozzá nem értő, logikai fejtegetésem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol:.......bővül a kör.......:lol:

Merre is laksz amúgy? Ha kitudsz jönni hozzánk van alapjárati moci és TPS jeladó is tarcsiban (bár 1,8-asban voltak, de tudtommal nincs különbség. Legalább is a havernál cserélgettük őket és volt amit C14NZ-ből szedtünk ki)

Link to comment
Megosztás:

Lavinánál láttam 10ezerért is, Meat-Doria a márkája. De van 23ezerért is Febi.

??????

Én azért megérdeklődném, hogy a gyárit mennyiért vesztegetik. Attól függ, mennyi ideig nem akarsz újra alapjárati motor problémákat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Látom, hogy elég régi a legutóbbi hozzászólás, de remélem azért még működik!

Nekem egy 1.8-as 92-es astrám van és legújabban kb. 1 hete azt csinálja, hogy hideg induláskor nem indul pár percig, csak nyűglődik, majd nagy kegyesen köhögve beindul! Sajnos a szerelőm külföldön van és csak holnap ér haza, ami azért baj, mert ma már nem tudtam beindítani, konkrétan addig próbálgattam, amíg az akksi is lemerült! A bebikázást még megoldom, de a kocsinak nem ez a baja! Egyébként utána elég vele pár száz métert menni és pöcc-röff indul! Csak a napi első indulásnál csinálja!

Valami ötlet, hogy mi lehet?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Már korábban említettem,h alapjárati gondjaim vannak.Hideg-meleg motornál egyaránt.gondol egyet és magától fölmegy 2ezerig a fordulat.nagyon ritkán jelentkezik,tényleg ritkán,h visszaesik(pl piros lámpánál lemegy kb 500ra egy pillanatra,de nem fullad le)

Kitakarítottam az alapjárati motort(tényleg nem volt bonyolult)

de a probléma nem szűnt meg,talán egy picivel jobb mint volt.

Azért én még vadásznék repedt vákumcsövek után ahol esetleg falslevegőt szívhat. Na meg a pillangószelepet is érdemes megpucolni nem csak az alapjárati motort.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Látom, hogy elég régi a legutóbbi hozzászólás, de remélem azért még működik!

Nekem egy 1.8-as 92-es astrám van és legújabban kb. 1 hete azt csinálja, hogy hideg induláskor nem indul pár percig, csak nyűglődik, majd nagy kegyesen köhögve beindul! Sajnos a szerelőm külföldön van és csak holnap ér haza, ami azért baj, mert ma már nem tudtam beindítani, konkrétan addig próbálgattam, amíg az akksi is lemerült! A bebikázást még megoldom, de a kocsinak nem ez a baja! Egyébként utána elég vele pár száz métert menni és pöcc-röff indul! Csak a napi első indulásnál csinálja!

Valami ötlet, hogy mi lehet?

Köszönöm!

Szia,

nem tudom neked segítség-e, de nekem bevált! Indulás előtt kapcsold fel a refit kb 3-4 másodpercig, utána kapcsold le... várj megint 3-4 másodpercet, utána megint kapcsold fel... utána le.... és ezután röffensd be... nálam működik, lehet,h hülyén hangzik de tényleg...

én úgy gondolom azért van, mert ilyen hidegben nehezen, vagy látod sehogy sem kezdődik meg a savtermelés... ezzel a lámpakapcsolgatással viszont elindul kis mértékben... nekem elég szokott lenni!

A héten töltöttem én is az aksimat... már lassan 1 hete nem mentem vele.... de pöcc-röff :lol:

remélem tudtam segíteni

Link to comment
Megosztás:

Szia,

nem tudom neked segítség-e, de nekem bevált! Indulás előtt kapcsold fel a refit kb 3-4 másodpercig, utána kapcsold le... várj megint 3-4 másodpercet, utána megint kapcsold fel... utána le.... és ezután röffensd be... nálam működik, lehet,h hülyén hangzik de tényleg...

én úgy gondolom azért van, mert ilyen hidegben nehezen, vagy látod sehogy sem kezdődik meg a savtermelés... ezzel a lámpakapcsolgatással viszont elindul kis mértékben... nekem elég szokott lenni!

A héten töltöttem én is az aksimat... már lassan 1 hete nem mentem vele.... de pöcc-röff :lol:

remélem tudtam segíteni

Savtermelés??? :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem értek én a lovakhoz... egy jedi mondta nekem is... és azóta megy így... mert szenvedtem én is vele.... amúgy tudtam,h magyarázatot ne adjak...

:P :lol: A lényeg hogy ha felébreszted az akksit akkor, kicsit összeszedetten áll az indítózáshoz. Én is hallottam már :lol:

Még tavaly télen próbálkoztam vele én is, de érdemleges változást nem tapasztaltam (az autó egyéb hibái miatt) Idén nem kellett még :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki akinek C14Nz-je van és fordulatszámmérős a km óra egysége az írja már meg nekem a következő adatokat please: Fordulatszámmérő meddig van skálázva, W=mennyi, km óra meddig van skálázva, vízhőfok meddig van skálázva??

Csak mert opelék se tudtak semmit mondani mert öreg a kocsi ahoz.... Ami most benne van az 6ezerig van a fordulat, 220ig a km, w=1111, víz meg 100 azt hiszem.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki akinek C14Nz-je van és fordulatszámmérős a km óra egysége az írja már meg nekem a következő adatokat please: Fordulatszámmérő meddig van skálázva, W=mennyi, km óra meddig van skálázva, vízhőfok meddig van skálázva??

Csak mert opelék se tudtak semmit mondani mert öreg a kocsi ahoz.... Ami most benne van az 6ezerig van a fordulat, 220ig a km, w=1111, víz meg 100 azt hiszem.

Előre is köszi!

A 6000-es a dieselé. C14NZ-hez 7000-ig kell legyen skálázva, W=1111, a vízhőmérő a régi órával megegyező legyen (egyébként hőgomba cserével orvosolható, ha másmilyen), kilométeróra 220-ig.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.