dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Nem,de akkor ez tényleg csere. Mondjuk nekem a corsában csak tárcsát cseréltünk,a többi nem volt gázos állapotban. Motort ki kellett venni? Szerinted cseréljek kuplungszerkezetet vagy csak tárcsát és csapágyat?? Kb mennyi időt vett igénybe??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Motort ki kellett venni? Szerinted cseréljek kuplungszerkezetet vagy csak tárcsát és csapágyat?? Kb mennyi időt vett igénybe??? A motor maradjon inkább a helyén. Ha csak egyszerűen a tárcsa van elkopva, akkor elég szerkezet nélkül csak azt cserélni. Sajnos azonban a szerkezet elfáradása is okozhat csúszást. Senki nem szeretne egy kuplungjavítást rögtön elölről kezdeni. Nézzétek meg ha már kint vannak a cuccok, és ha egy kicsit is kérdőjeles a szerkezet inkább cseréljétek azt is. Kinyomócsapágyat mindenképp érdemes cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 A motor maradjon inkább a helyén. Ha csak egyszerűen a tárcsa van elkopva, akkor elég szerkezet nélkül csak azt cserélni. Sajnos azonban a szerkezet elfáradása is okozhat csúszást. Senki nem szeretne egy kuplungjavítást rögtön elölről kezdeni. Nézzétek meg ha már kint vannak a cuccok, és ha egy kicsit is kérdőjeles a szerkezet inkább cseréljétek azt is. Kinyomócsapágyat mindenképp érdemes cserélni. Akkor motor marad a helyén, csak nem tudtam szét lehet-e úgy húzni mert sok a utóból azzal eggyütt kelll kivenni és csak kint lehet széthúzni. Haver erősködik hogy vegyek szerkezetet is az plussz 8677 magyar forint :lol: senkinek nem volt még ilyen gondja? nagy különbség van a 14 és a 24 fogas tárcsa között?? (minőségre) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Akkor motor marad a helyén, csak nem tudtam szét lehet-e úgy húzni mert sok a utóból azzal eggyütt kelll kivenni és csak kint lehet széthúzni. Haver erősködik hogy vegyek szerkezetet is az plussz 8677 magyar forint :lol: senkinek nem volt még ilyen gondja? nagy különbség van a 14 és a 24 fogas tárcsa között?? (minőségre) Nekem volt, kb 1-1,5 éve kuplungcserém. Komplett szettet kapott. Nekem még ablakos, nem kellett levenni az egészet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Nekem volt, kb 1-1,5 éve kuplungcserém. Komplett szettet kapott. Nekem még ablakos, nem kellett levenni az egészet :lol: Taníts mit jelent az hogy ablakos??? Nem tudsz róla robbantott ábrát???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Taníts mit jelent az hogy ablakos??? Nem tudsz róla robbantott ábrát???? Azt jelenti, hogy a váltó leszedése nélkül cserélhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Azt jelenti, hogy a váltó leszedése nélkül cserélhető. De a kuplung nem a váltó és a motor közt helyezkedik el???? Széthúzni mindenképp szét kell, hogy hozzáférj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 De a kuplung nem a váltó és a motor közt helyezkedik el???? Széthúzni mindenképp szét kell, hogy hozzáférj. Opeleknél többnyire van lehetőség a cserére széthúzás nélkül is. Ízlés kérdése, ha a váltó engedi a fenti cserét is. Én azonban inkább leveszem a váltót, számomra így egyszerűbb a csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 De a kuplung nem a váltó és a motor közt helyezkedik el???? Széthúzni mindenképp szét kell, hogy hozzáférj. Függ a váltó tipusától.Nekem mindkét gépen F13(CR/WR) van,ezek még ablakos váltók. Itt nem kell széthúzni a váltót a motortól,ha kuplungot cserélsz,csak a nyelestengelyt kell kihúzni a bal gólyaláb felöl,a váltó oldalburkolatának eltávolítása után. Ha nem ablakos a váltód,akkor sem kell betojni,a váltót kell lebontani a motorról és azonnal hozzáférhetővé válik a kuplung.Ehhez persze féltengelyek ki,balos gólyaláb lebont annyira,hogy mozdítható legyen(értsd: talpas kiüt,kormányösszekötő leköt) és akkor eltudod annyira tolni a váltót a motortól,hogy ne legyen gond a cserével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Opeleknél többnyire van lehetőség a cserére széthúzás nélkül is. Ízlés kérdése, ha a váltó engedi a fenti cserét is. Én azonban inkább leveszem a váltót, számomra így egyszerűbb a csere. Akkor a váltón fellűröl is kellene lenni egy olyan résznek amit meg lehet bontani?? Az enyémen asszem nem láttam ilyet 1.7 TD (isuzu) amúgy honnan tudom megálapítani a motorkódját (a forgalmiban nincs) talán X 17TD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Akkor a váltón fellűröl is kellene lenni egy olyan résznek amit meg lehet bontani?? Az enyémen asszem nem láttam ilyet 1.7 TD (isuzu) amúgy honnan tudom megálapítani a motorkódját (a forgalmiban nincs) talán X 17TD A motorszám eleje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Akkor a váltón fellűröl is kellene lenni egy olyan résznek amit meg lehet bontani?? Nincs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 A motorszám eleje. Nekem csak számok vannak bennn :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Nincs! Akkor ezt nem értem :lol: nincs a tetején olyan rész amin ki lehet kivenni a kuplungot de mégsem kell megbontani. Én már kezdek meghülyülni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Akkor ezt nem értem :lol: nincs a tetején olyan rész amin ki lehet kivenni a kuplungot de mégsem kell megbontani. Én már kezdek meghülyülni :lol: Az alján van!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Nekem csak számok vannak bennn :P :lol: semmi bötű nincs az első pár karakterben? (monnyuk ez mehetne inkább egyébbe :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 :lol: semmi bötű nincs az első pár karakterben? (monnyuk ez mehetne inkább egyébbe :lol: ) Tényleg nincs. De inkább hadjuk is, majd inkább elkeresztelem valaminek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Az isuzu dízel motorkódja TC4EE1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Az isuzu dízel motorkódja TC4EE1. Így van, de egyébként az Opelnél X17DT-nek nevezik, lásd itt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Így van, de egyébként az Opelnél X17DT-nek nevezik, lásd itt :lol: Hmmm. A modellt nevezik 1,7DT-nek. Aztán meg az ilyen oldalakon talál az ember annyiféle elnevezést...ki tudja az igazságot? Mind1 végülis. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave_1 Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Kössz a segítségeteket! De elég el******ott hogy nem írják bele a forgalmiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Üdv! Segítsetek! Már korábban említettem,h alapjárati gondjaim vannak.Hideg-meleg motornál egyaránt.gondol egyet és magától fölmegy 2ezerig a fordulat.nagyon ritkán jelentkezik,tényleg ritkán,h visszaesik(pl piros lámpánál lemegy kb 500ra egy pillanatra,de nem fullad le) Kitakarítottam az alapjárati motort(tényleg nem volt bonyolult) de a probléma nem szűnt meg,talán egy picivel jobb mint volt. Mit tegyek?finoman szólva nagyon zavar. Köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Üdv! Segítsetek! Már korábban említettem,h alapjárati gondjaim vannak.Hideg-meleg motornál egyaránt.gondol egyet és magától fölmegy 2ezerig a fordulat.nagyon ritkán jelentkezik,tényleg ritkán,h visszaesik(pl piros lámpánál lemegy kb 500ra egy pillanatra,de nem fullad le) Kitakarítottam az alapjárati motort(tényleg nem volt bonyolult) de a probléma nem szűnt meg,talán egy picivel jobb mint volt. Mit tegyek?finoman szólva nagyon zavar. Köszönöm előre is. Ott már nem sokat segít a takarítás. Sajnos alapjáratit kell cserélni, mert nagyon megkopott a tengelye sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Ott már nem sokat segít a takarítás. Sajnos alapjáratit kell cserélni, mert nagyon megkopott a tengelye sztem. Más gond nem lehet?vagy ez a legvalószínűbb?egyébként nem volt túl piszkos amikor kivettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Más gond nem lehet?vagy ez a legvalószínűbb?egyébként nem volt túl piszkos amikor kivettem. A tengely attól még elkophatott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts