Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Azért nem mindegyikben van két darabból a spirál. Csak abban amelyikben elszakadt :lol: , és abban amelyikben valami csodaketyere is be van szerelve (ld. BC és társai).

Az enyémben pl. egy darabban van még.

Én ezt a két részt akkor sem értem. Nekem is egy darabból van pedig benn a BC.

Link to comment
Megosztás:

Én ezt a két részt akkor sem értem. Nekem is egy darabból van pedig benn a BC.

Remélem jól emléxem, de mintha rémlene egy villany kütyü, ami a motortérben van elhelyezve és abból drótok mennek talán a motor vezérlőbe, vagy a Bc be. Bár ez mintha a kedettre lenne jellemző. :lol: Digit műszerfal?

Link to comment
Megosztás:

Remélem jól emléxem, de mintha rémlene egy villany kütyü, ami a motortérben van elhelyezve és abból drótok mennek talán a motor vezérlőbe, vagy a Bc be. Bár ez mintha a kedettre lenne jellemző. :lol: Digit műszerfal?

Inkább kadett. Annál kellett BC-hez sebességjeladót rakni a váltóra. Ez astrában már benne van az órában. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én ezt a két részt akkor sem értem. Nekem is egy darabból van pedig benn a BC.

Helló! Hát pedig az enyém két darabból áll,a váltó felöli darab kb 50 cm ott van egy műanyag csatlakozó ami a megfelelő mozdulattal szétcsúsztatható,a cstlakozó után folytatódik a tűzfalon át az órába ennyi!Hát ha egy autósbolt se tud ilyet adni/na jó az unix tudna 8000-ért/ csak az Opel akkor valószínüleg ez gyári.

Link to comment
Megosztás:

Helló! Hát pedig az enyém két darabból áll,a váltó felöli darab kb 50 cm ott van egy műanyag csatlakozó ami a megfelelő mozdulattal szétcsúsztatható,a cstlakozó után folytatódik a tűzfalon át az órába ennyi!Hát ha egy autósbolt se tud ilyet adni/na jó az unix tudna 8000-ért/ csak az Opel akkor valószínüleg ez gyári.

Az eredeti mivoltát nem vontuk kétségbe, egyszerűen a hozzászólásokból ítélve nem egy gyakori darab.

Az külön érdekes, hogy ha nincs ott a toldásnál semmilyen ketyere, akkor minek az a toldás. Elsőre rövid lett? :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

X14XE-hez kétdarabos van.A Régiek egy darabosak! :lol:

Nekem is két darabos, és az opel szalonban is azt adtak hozzá. Gondolom az alsó vége gyakrabban szakad így egyszerűbb csak azt cserélni. Csak külön nem adják a darabokat csak egyben :lol: szóval csak a szerelésnél jelent "spórolást" amugy én 2009 év elején 8eFt körül vettem opel szalonban gyárit.

Link to comment
Megosztás:

Hmmm.

Nem nyilik a jobb hátsó ajtóm. Univ. kp. záram van. Nem huzza fel a gombot. De kézzel sem jön fel. Sót, fogóval sem sikerült.

Hogy tudom igy, becsukott állapotban lebontani a kárpitot?

Szerk. Tárgytalan. Szimplán, be volt fagyva. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az eredeti mivoltát nem vontuk kétségbe, egyszerűen a hozzászólásokból ítélve nem egy gyakori darab.

Az külön érdekes, hogy ha nincs ott a toldásnál semmilyen ketyere, akkor minek az a toldás. Elsőre rövid lett? :lol: :lol:

Nekem is kettő darabból áll, van egy rész ahol elég szűk helyen szinte teljesen vissza van fordítva a spirál, na pont ott van

a csatlakozás, szerintem nem véletlenül. A csatlakozók valószínűleg megvezetik a bowdent így az nem ér a bowdenház falához.

Nekem is elszakadt a gyári, vettem 1 darabosat, na az elégé ugrál és 80 felet kerreg, valószínűleg amiatt a kanyar miatt.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Kérd.: a '92.08 havi ferdehátú astra-ba jó lehet-e a '95.11. havi astra hátsó lámpája?

Előre is köszi! :lol:

Szerintem igen. Arra figyelj hogy ha csak egyet cserélsz, hogy több sötétségi fokozatú volt belőle, és ha egy világos mellé fölrakod a sötétet akkor elég bután fog kinézni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem biztos,h jó topikba írok,de szeretném megkérdezni: Budapesten vagy környékén(északi régió)

nem tud valaki egy normális,megbízható autószerelőt (aki érti is dolgát,s nem kontár)???

Ha pedig még otthon is van az F Astrában, az még plusz pont.És hát nem horror árakon dolgozik.

( számla nem kell )

Az sem gond ha nincs szerelői képesítése,csak vágja az Astrát!!

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem biztos,h jó topikba írok,de szeretném megkérdezni: Budapesten vagy környékén(északi régió)

nem tud valaki egy normális,megbízható autószerelőt (aki érti is dolgát,s nem kontár)???

Ha pedig még otthon is van az F Astrában, az még plusz pont.És hát nem horror árakon dolgozik.

( számla nem kell )

Az sem gond ha nincs szerelői képesítése,csak vágja az Astrát!!

Köszönöm!

Nem maszek emberke amit ismerek hanem Dunakeszin a Norauto. Van egy szerelő srác aki úgytudom régebben opeles volt. 2 autót is vittünk már oda (astra F és zafira A) és mindkettőnél meg vagyunk elégedve a munkájával. (volt kuplungcsere, komplett hűtőrendszer csere, Zafiránál hátsó fék felújítás, első futómű rendberakás meg egy pár kisebb dolog) Nem mondanám olcsónak, viszont rendesen megcsinálja, és ott lehet állni mellette végig. :lol: csak őket ismerem, a többit ismerősnél csináltuk :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem maszek emberke amit ismerek hanem Dunakeszin a Norauto. Van egy szerelő srác aki úgytudom régebben opeles volt. 2 autót is vittünk már oda (astra F és zafira A) és mindkettőnél meg vagyunk elégedve a munkájával. (volt kuplungcsere, komplett hűtőrendszer csere, Zafiránál hátsó fék felújítás, első futómű rendberakás meg egy pár kisebb dolog) Nem mondanám olcsónak, viszont rendesen megcsinálja, és ott lehet állni mellette végig. :lol: csak őket ismerem, a többit ismerősnél csináltuk :lol:

Köszönöm!

Azért még remélem mások is adnak tippet!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!!

Gond van beszart a kuplungom már teljessen visszaengedtem a bowdent és így is elcsúszik még 5.-be is ha nem teszek tojást a gáz alá :lol: . Volt már valakinek ilyen gondja. Csak kuplungtárcsát, kinyomócsapágyat cseréljek vagy kuplungszerkezetet is, kiemelő villa kell?? Szombaton szétkapjuk :lol: $$$$$$$ Előre is kössz a válaszokat!!!!!

Üdv.: Dave_1

Link to comment
Megosztás:

Üdv!!

Gond van beszart a kuplungom már teljessen visszaengedtem a bowdent és így is elcsúszik még 5.-be is ha nem teszek tojást a gáz alá :lol: . Volt már valakinek ilyen gondja. Csak kuplungtárcsát, kinyomócsapágyat cseréljek vagy kuplungszerkezetet is, kiemelő villa kell?? Szombaton szétkapjuk :lol: $$$$$$$ Előre is kössz a válaszokat!!!!!

Üdv.: Dave_1

A futóműves topikban írt km és az erős csúszás miatt inkább teljes szettet vegyél.

Link to comment
Megosztás:

A futóműves topikban írt km és az erős csúszás miatt inkább teljes szettet vegyél.

Szettben 43.000 a SACHS. Ez biztos jó de marha drága, ha darabonként veszem meg 21.000-re tudom kihozni az UNIX-nál 25% kedvezménnyel. Ebbe a kiemelő villla nincs bent (az mennyi lehet, kell azt cserélni?, mert ha szetbe veszem akkor sincs bent. ) Kössz a gyors választ.

Link to comment
Megosztás:

Szettben 43.000 a SACHS. Ez biztos jó de marha drága, ha darabonként veszem meg 21.000-re tudom kihozni az UNIX-nál 25% kedvezménnyel. Ebbe a kiemelő villla nincs bent (az mennyi lehet, kell azt cserélni?, mert ha szetbe veszem akkor sincs bent. ) Kössz a gyors választ.

Kiemelő villát nem kell cserélni.

Kinyomócsapágyat,szerkezetet és tárcsát.

Próbáldtál még ráállítani vagy már koppon van?

Link to comment
Megosztás:

Kiemelő villát nem kell cserélni.

Kinyomócsapágyat,szerkezetet és tárcsát.

Próbáldtál még ráállítani vagy már koppon van?

A kuplungbowdent teljessen visszaengedtem, hogy minél jobban zárjon össze a tárcsa, lehet még máshol is állítani ,nekem is fura hogy ennyi az összes állítási lehetőség te tudsz még valamit??

Link to comment
Megosztás:

A kuplungbowdent teljessen visszaengedtem, hogy minél jobban zárjon össze a tárcsa, lehet még máshol is állítani ,nekem is fura hogy ennyi az összes állítási lehetőség te tudsz még valamit??

Nem,de akkor ez tényleg csere.

Mondjuk nekem a corsában csak tárcsát cseréltünk,a többi nem volt gázos állapotban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.