Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azért nem mindegyikben van két darabból a spirál. Csak abban amelyikben elszakadt :lol: , és abban amelyikben valami csodaketyere is be van szerelve (ld. BC és társai).

Az enyémben pl. egy darabban van még.

Én ezt a két részt akkor sem értem. Nekem is egy darabból van pedig benn a BC.

Elküldve
Én ezt a két részt akkor sem értem. Nekem is egy darabból van pedig benn a BC.

Remélem jól emléxem, de mintha rémlene egy villany kütyü, ami a motortérben van elhelyezve és abból drótok mennek talán a motor vezérlőbe, vagy a Bc be. Bár ez mintha a kedettre lenne jellemző. :lol: Digit műszerfal?

Elküldve
Remélem jól emléxem, de mintha rémlene egy villany kütyü, ami a motortérben van elhelyezve és abból drótok mennek talán a motor vezérlőbe, vagy a Bc be. Bár ez mintha a kedettre lenne jellemző. :lol: Digit műszerfal?

Inkább kadett. Annál kellett BC-hez sebességjeladót rakni a váltóra. Ez astrában már benne van az órában. :lol:

Elküldve
Én ezt a két részt akkor sem értem. Nekem is egy darabból van pedig benn a BC.

Helló! Hát pedig az enyém két darabból áll,a váltó felöli darab kb 50 cm ott van egy műanyag csatlakozó ami a megfelelő mozdulattal szétcsúsztatható,a cstlakozó után folytatódik a tűzfalon át az órába ennyi!Hát ha egy autósbolt se tud ilyet adni/na jó az unix tudna 8000-ért/ csak az Opel akkor valószínüleg ez gyári.

Elküldve
Helló! Hát pedig az enyém két darabból áll,a váltó felöli darab kb 50 cm ott van egy műanyag csatlakozó ami a megfelelő mozdulattal szétcsúsztatható,a cstlakozó után folytatódik a tűzfalon át az órába ennyi!Hát ha egy autósbolt se tud ilyet adni/na jó az unix tudna 8000-ért/ csak az Opel akkor valószínüleg ez gyári.

Az eredeti mivoltát nem vontuk kétségbe, egyszerűen a hozzászólásokból ítélve nem egy gyakori darab.

Az külön érdekes, hogy ha nincs ott a toldásnál semmilyen ketyere, akkor minek az a toldás. Elsőre rövid lett? :lol: :lol:

Elküldve
X14XE-hez kétdarabos van.A Régiek egy darabosak! :lol:

Nekem is két darabos, és az opel szalonban is azt adtak hozzá. Gondolom az alsó vége gyakrabban szakad így egyszerűbb csak azt cserélni. Csak külön nem adják a darabokat csak egyben :lol: szóval csak a szerelésnél jelent "spórolást" amugy én 2009 év elején 8eFt körül vettem opel szalonban gyárit.

Elküldve

Hmmm.

Nem nyilik a jobb hátsó ajtóm. Univ. kp. záram van. Nem huzza fel a gombot. De kézzel sem jön fel. Sót, fogóval sem sikerült.

Hogy tudom igy, becsukott állapotban lebontani a kárpitot?

Szerk. Tárgytalan. Szimplán, be volt fagyva. :lol:

Elküldve
Az eredeti mivoltát nem vontuk kétségbe, egyszerűen a hozzászólásokból ítélve nem egy gyakori darab.

Az külön érdekes, hogy ha nincs ott a toldásnál semmilyen ketyere, akkor minek az a toldás. Elsőre rövid lett? :lol: :lol:

Nekem is kettő darabból áll, van egy rész ahol elég szűk helyen szinte teljesen vissza van fordítva a spirál, na pont ott van

a csatlakozás, szerintem nem véletlenül. A csatlakozók valószínűleg megvezetik a bowdent így az nem ér a bowdenház falához.

Nekem is elszakadt a gyári, vettem 1 darabosat, na az elégé ugrál és 80 felet kerreg, valószínűleg amiatt a kanyar miatt.

Elküldve
Hali!

Kérd.: a '92.08 havi ferdehátú astra-ba jó lehet-e a '95.11. havi astra hátsó lámpája?

Előre is köszi! :lol:

Szerintem igen. Arra figyelj hogy ha csak egyet cserélsz, hogy több sötétségi fokozatú volt belőle, és ha egy világos mellé fölrakod a sötétet akkor elég bután fog kinézni :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Nem biztos,h jó topikba írok,de szeretném megkérdezni: Budapesten vagy környékén(északi régió)

nem tud valaki egy normális,megbízható autószerelőt (aki érti is dolgát,s nem kontár)???

Ha pedig még otthon is van az F Astrában, az még plusz pont.És hát nem horror árakon dolgozik.

( számla nem kell )

Az sem gond ha nincs szerelői képesítése,csak vágja az Astrát!!

Köszönöm!

Elküldve
Sziasztok!

Nem biztos,h jó topikba írok,de szeretném megkérdezni: Budapesten vagy környékén(északi régió)

nem tud valaki egy normális,megbízható autószerelőt (aki érti is dolgát,s nem kontár)???

Ha pedig még otthon is van az F Astrában, az még plusz pont.És hát nem horror árakon dolgozik.

( számla nem kell )

Az sem gond ha nincs szerelői képesítése,csak vágja az Astrát!!

Köszönöm!

Nem maszek emberke amit ismerek hanem Dunakeszin a Norauto. Van egy szerelő srác aki úgytudom régebben opeles volt. 2 autót is vittünk már oda (astra F és zafira A) és mindkettőnél meg vagyunk elégedve a munkájával. (volt kuplungcsere, komplett hűtőrendszer csere, Zafiránál hátsó fék felújítás, első futómű rendberakás meg egy pár kisebb dolog) Nem mondanám olcsónak, viszont rendesen megcsinálja, és ott lehet állni mellette végig. :lol: csak őket ismerem, a többit ismerősnél csináltuk :lol:

Elküldve
Nem maszek emberke amit ismerek hanem Dunakeszin a Norauto. Van egy szerelő srác aki úgytudom régebben opeles volt. 2 autót is vittünk már oda (astra F és zafira A) és mindkettőnél meg vagyunk elégedve a munkájával. (volt kuplungcsere, komplett hűtőrendszer csere, Zafiránál hátsó fék felújítás, első futómű rendberakás meg egy pár kisebb dolog) Nem mondanám olcsónak, viszont rendesen megcsinálja, és ott lehet állni mellette végig. :lol: csak őket ismerem, a többit ismerősnél csináltuk :lol:

Köszönöm!

Azért még remélem mások is adnak tippet!

Elküldve

Üdv!!

Gond van beszart a kuplungom már teljessen visszaengedtem a bowdent és így is elcsúszik még 5.-be is ha nem teszek tojást a gáz alá :lol: . Volt már valakinek ilyen gondja. Csak kuplungtárcsát, kinyomócsapágyat cseréljek vagy kuplungszerkezetet is, kiemelő villa kell?? Szombaton szétkapjuk :lol: $$$$$$$ Előre is kössz a válaszokat!!!!!

Üdv.: Dave_1

Elküldve
Üdv!!

Gond van beszart a kuplungom már teljessen visszaengedtem a bowdent és így is elcsúszik még 5.-be is ha nem teszek tojást a gáz alá :lol: . Volt már valakinek ilyen gondja. Csak kuplungtárcsát, kinyomócsapágyat cseréljek vagy kuplungszerkezetet is, kiemelő villa kell?? Szombaton szétkapjuk :lol: $$$$$$$ Előre is kössz a válaszokat!!!!!

Üdv.: Dave_1

A futóműves topikban írt km és az erős csúszás miatt inkább teljes szettet vegyél.

Elküldve
A futóműves topikban írt km és az erős csúszás miatt inkább teljes szettet vegyél.

Szettben 43.000 a SACHS. Ez biztos jó de marha drága, ha darabonként veszem meg 21.000-re tudom kihozni az UNIX-nál 25% kedvezménnyel. Ebbe a kiemelő villla nincs bent (az mennyi lehet, kell azt cserélni?, mert ha szetbe veszem akkor sincs bent. ) Kössz a gyors választ.

Elküldve
Szettben 43.000 a SACHS. Ez biztos jó de marha drága, ha darabonként veszem meg 21.000-re tudom kihozni az UNIX-nál 25% kedvezménnyel. Ebbe a kiemelő villla nincs bent (az mennyi lehet, kell azt cserélni?, mert ha szetbe veszem akkor sincs bent. ) Kössz a gyors választ.

Kiemelő villát nem kell cserélni.

Kinyomócsapágyat,szerkezetet és tárcsát.

Próbáldtál még ráállítani vagy már koppon van?

Elküldve
Kiemelő villát nem kell cserélni.

Kinyomócsapágyat,szerkezetet és tárcsát.

Próbáldtál még ráállítani vagy már koppon van?

A kuplungbowdent teljessen visszaengedtem, hogy minél jobban zárjon össze a tárcsa, lehet még máshol is állítani ,nekem is fura hogy ennyi az összes állítási lehetőség te tudsz még valamit??

Elküldve
A kuplungbowdent teljessen visszaengedtem, hogy minél jobban zárjon össze a tárcsa, lehet még máshol is állítani ,nekem is fura hogy ennyi az összes állítási lehetőség te tudsz még valamit??

Nem,de akkor ez tényleg csere.

Mondjuk nekem a corsában csak tárcsát cseréltünk,a többi nem volt gázos állapotban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.