webshark Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 Nagy dolog, én meg drót nélkül, olyan kopott a csomitartó zár, hogy a 5-nyomkodásra áttugrik a zárszerkezet. :P De csak neked mondom aztán nem elpofázni, még megfújják a kocsim. :lol: :lol: Múltkor jött egy másik Astrás egy parkolóban, hogy adjam már kölcsön a kulcsot, népes közönség előtt odamentünk, 4en próbálkoztak mindenféle módon... merthogy az övé olyan kopott zárral rendelkezett. 10 perc után - mivel már féltem, hogy beletörik- visszakértem. Még régebbi eset, hogy még 15 éve apám Wareszát akarták ellopni, sikertelenül. Egyszer észrevette hogy nehezen jár a zár, meg az indítókulcs sem fordul tökéletesen,jópár nappal később látja ...két pasi bámulja erősen a verdát, odament hozzájuk, kiderült rendőrök voltak, már megvolt náluk a címünk a nyilvántartásból, aztán meséltek egyet s mást: elkaptak egy pasast,aki öregebb kocsikat lopkodott -ahhoz értett- volt egy halom Wartburg kulcsa, beült a kombiba - tudom az meg Tourist volt !- de elindítani nem tudta!!!!! (évi szinten volt 3 hetet szerelőnél,. hetente volt valami baja: pl egyszer szervízből hozta és végig villogtak neki, kiderült a kereket egy csavar tartotta, már majdnem leesett!! A nem indul kategória az napi gond volt, nyáron főzte a vizet, a Skodákat verte ebből a szempontból...még alkatrésznek is szar lett volna- forgból kivonás után falun még hegyi járműként TÖKÉLETESEN MŰKÖDÖTT hiba nélkül 4 évet)...pedig kínlódott vele hosszú perceket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Egy ismerősömnek eltárol valami hibát az F astrája. Szeretnék érdeklődni, hogy van-e valami mód arra, hogy manuálisan ki lehessen villogtatni a hibakódot úgy mint a G astráknál? Esetleg van-e erre valami leírás? Előre is köszönöm a segítséget! szerk.: 97-es 1.6 16V ECO motorral szerelt kombi az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Persze ez nem megoldás a "nem megy ötödikben" problémára. Az szerintem vmi más lehet. Ahha, na majd utánanézek. Egyébként azóta a következőket tettem: Vékony régi "összehorpadós" kartergázcsövet elvágtam a pillangoszelep közelében, beledugtam egy 10-es köracélt, bilincs rá oszt jóvan. Tehát ledugóztam. A szelepházfedélen meg kicseréltem új csőre az "összehorpadóst", majd a nyitott végét leengedtem a motortérbe. 100 km után még nem jelent meg a cső végén semmi trutyi. Belefújtam és valamennyire át tudtam fújni rajta, úgyhogy nincs eltömődve. Viszont most jön a nagy kérdés: Mi a fene a másik ottani (vastagabb) cső? Ezt tudja valaki? Ez a szelepfedéltő megy a pillangószelep fölé, közvetlenül becsatlakozik a légcsőbe..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Egy ismerősömnek eltárol valami hibát az F astrája. Szeretnék érdeklődni, hogy van-e valami mód arra, hogy manuálisan ki lehessen villogtatni a hibakódot úgy mint a G astráknál? Esetleg van-e erre valami leírás? Előre is köszönöm a segítséget! szerk.: 97-es 1.6 16V ECO motorral szerelt kombi az autó. Igen, van rá lehetőség. Ime! És még ez is jól jöhet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Igen, van rá lehetőség. Ime! És még ez is jól jöhet. :lol: Köszönöm! Örök hála! :lol: Ha jól értelmezem 2 különböző rendszerű számítógépből 2 különböző módszerrel lehet kivillogtatni. Az én szempontomból ott van különbség, hogy ha 10 eres csati van akkor AB-t kötöm össze egy gémkapoccsal, ha 12 eres akkor az 5-6-os számút. Igaz? Van valami más buktató amit el tudok rontani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Köszönöm! Örök hála! :lol: Ha jól értelmezem 2 különböző rendszerű számítógépből 2 különböző módszerrel lehet kivillogtatni. Az én szempontomból ott van különbség, hogy ha 10 eres csati van akkor AB-t kötöm össze egy gémkapoccsal, ha 12 eres akkor az 5-6-os számút. Igaz? Van valami más buktató amit el tudok rontani? 16 :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 16 :lol: :lol: Részletkérdés... :lol: A lényeg azért kivehető a kérdésemben gondolom. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Köszönöm! Örök hála! :lol: Ha jól értelmezem 2 különböző rendszerű számítógépből 2 különböző módszerrel lehet kivillogtatni. Az én szempontomból ott van különbség, hogy ha 10 eres csati van akkor AB-t kötöm össze egy gémkapoccsal, ha 12 eres akkor az 5-6-os számút. Igaz? Van valami más buktató amit el tudok rontani? Igen. 10pin:A-B http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=f539a2afe...&aid=167351 16pin: 5-6 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=f539a2afe...&aid=167351 Magyar leírás a www.opel-magazin.hu-ról: http://www.opel-magazin.hu/technika/szerel...-leolvasas.html Jó munkát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Részletkérdés... :lol: A lényeg azért kivehető a kérdésemben gondolom. :lol: Neked. Aztán ha esetleg vki keresi a 12 pines diagcsatit, meg fog lepődni, hogy olyan nincs is F-ben. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Na sziasztok! Előszöris BUÉK mindenkinek....vizsgákkal elvoltam havazva, de meglett minden. Na akkor most ráérek a kmórámmal bajlódni....gyárilag milyen való a C14NZ be?Ezt valahol megtudom nézni? Vagy van opelbe ismerős..az megtudja nekem nézni? Mert itt valaki mondta, sajna nem tudom ki hogy nekem nem is a W=1111 való bele hanem a W=1102....Ja és ha cserélem akkor mindenképp fordulatszámmérőset akarok újra. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Viszont most jön a nagy kérdés: Mi a fene a másik ottani (vastagabb) cső? Ezt tudja valaki? Ez a szelepfedéltő megy a pillangószelep fölé, közvetlenül becsatlakozik a légcsőbe..... Az is kartercső szerintem. Ha odalépsz ott kapja vissza a motor a kartergázt, alapjáraton meg a kicsin amit ledugóztál. Amugy ha jol sejtem van a hengerfejben is valami olaj lecsapató labirintus. Lehet azért tudod olyan nehezen megfújni a kis csövet mert az tele van. Esetleg érdemes lehet kitakarítani azt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 hali, ma reggel voltam az autóval még ment, de aztán később is mentem az autóval és már nem ment az órám. Gondolom spirál problémája lehet merről érdemes kezdeni az orvoslását? Valaki járt már hasonlóképpen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 hali, ma reggel voltam az autóval még ment, de aztán később is mentem az autóval és már nem ment az órám. Gondolom spirál problémája lehet merről érdemes kezdeni az orvoslását? Valaki járt már hasonlóképpen? Csak a km/h-t nem mutatta,vagy mást sem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Csak a km/h-t nem mutatta,vagy mást sem? Gyujtásvisszajelzés, vízhő, tank, stb megvan, azokat ugyan úgy mutatja csak a km-t nem mutatja és így a km számláló semmegy ugye. Motortérben merre keresendő a spirál vég? Nem akarom kivenni az órát csak ha a motorérben megtalálom a spirált és ha nem ott jött szét, szétszedve forgatva ha nem megy az óra utána bontom meg az utastérből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Gyujtásvisszajelzés, vízhő, tank, stb megvan, azokat ugyan úgy mutatja csak a km-t nem mutatja és így a km számláló semmegy ugye. Motortérben merre keresendő a spirál vég? Nem akarom kivenni az órát csak ha a motorérben megtalálom a spirált és ha nem ott jött szét, szétszedve forgatva ha nem megy az óra utána bontom meg az utastérből. A tűzfalból jön ki,és lemegy a váltóba.Ott tudod kitekerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 A tűzfalból jön ki,és lemegy a váltóba.Ott tudod kitekerni. Megyek meg is lesem még süt a nap kicsit melegebb van legalább! Köszöntem az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Az is kartercső szerintem. Ha odalépsz ott kapja vissza a motor a kartergázt, alapjáraton meg a kicsin amit ledugóztál. Amugy ha jol sejtem van a hengerfejben is valami olaj lecsapató labirintus. Lehet azért tudod olyan nehezen megfújni a kis csövet mert az tele van. Esetleg érdemes lehet kitakarítani azt is. Nem a szelepfedélben van az a labirintus? Vagy abban csak a durva szűrő van? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Megtaláltam a spirál véget, sajna csak úgy le tudtam húzni, vsz. kitekeredett már régebb óta és emiatt mehett tönkre, lényeg h elszakadt a spirálom. Gondolom azt csak burkolatostól lehet cserélni? Árakrol tudtok valamit mennyibe kerül kb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Megtaláltam a spirál véget, sajna csak úgy le tudtam húzni, vsz. kitekeredett már régebb óta és emiatt mehett tönkre, lényeg h elszakadt a spirálom. Gondolom azt csak burkolatostól lehet cserélni? Árakrol tudtok valamit mennyibe kerül kb? Az utángyártott 2500 körül van,de sokaknak remeg a mutató és kerreg menet közben. Nekem csak kerreg, főleg 70 felett.:lol: A gyárit nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szasza81 Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Megtaláltam a spirál véget, sajna csak úgy le tudtam húzni, vsz. kitekeredett már régebb óta és emiatt mehett tönkre, lényeg h elszakadt a spirálom. Gondolom azt csak burkolatostól lehet cserélni? Árakrol tudtok valamit mennyibe kerül kb? Helló!Hát sajnos én pontos információkkal tudok szolgálni ez ügyben 1996 X14XE !Kezdem: nekem is elszakadt a spirál.A motortérben lehet szétszedni két darabból áll ez azért jó mert nem kell szétszedni a kilóméterórát!!Egyéb autósboltokban csak egy darabból állót tudnak adni szinte mindenhol csak ilyen van 3800ft!Opel szervízben a gyári 11 000ft !!!! van még utángyártott csak Opel szervízben 5000 körül.Mondanom se kell csak egyben lehet megvenni!Marad még a bontó ami zsákbamacska ez van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Helló!Hát sajnos én pontos információkkal tudok szolgálni ez ügyben 1996 X14XE !Kezdem: nekem is elszakadt a spirál.A motortérben lehet szétszedni két darabból áll ez azért jó mert nem kell szétszedni a kilóméterórát!!Egyéb autósboltokban csak egy darabból állót tudnak adni szinte mindenhol csak ilyen van 3800ft!Opel szervízben a gyári 11 000ft !!!! van még utángyártott csak Opel szervízben 5000 körül.Mondanom se kell csak egyben lehet megvenni!Marad még a bontó ami zsákbamacska ez van! Milyen 2 darab? A spirál egy darabból áll tudomásom szerint. Kiszedtem már párszor. És cseréltem is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Helló!Hát sajnos én pontos információkkal tudok szolgálni ez ügyben 1996 X14XE !Kezdem: nekem is elszakadt a spirál.A motortérben lehet szétszedni két darabból áll ez azért jó mert nem kell szétszedni a kilóméterórát!!Egyéb autósboltokban csak egy darabból állót tudnak adni szinte mindenhol csak ilyen van 3800ft!Opel szervízben a gyári 11 000ft !!!! van még utángyártott csak Opel szervízben 5000 körül.Mondanom se kell csak egyben lehet megvenni!Marad még a bontó ami zsákbamacska ez van! Zazta qva nah ezt azért nem vártam volna! Holnap belépek opelékhez hogy mizu, de ez nem kicsit megpadlózott azért... Kösz az infót azért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Zazta qva nah ezt azért nem vártam volna! Holnap belépek opelékhez hogy mizu, de ez nem kicsit megpadlózott azért... Kösz az infót azért! Bontóba bagóért kapsz nem kattogós, eredetit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Zazta qva nah ezt azért nem vártam volna! Holnap belépek opelékhez hogy mizu, de ez nem kicsit megpadlózott azért... Kösz az infót azért! Én csergőben 6ért vettem gyárit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Helló!Hát sajnos én pontos információkkal tudok szolgálni ez ügyben 1996 X14XE !Kezdem: nekem is elszakadt a spirál.A motortérben lehet szétszedni két darabból áll ez azért jó mert nem kell szétszedni a kilóméterórát!!Egyéb autósboltokban csak egy darabból állót tudnak adni szinte mindenhol csak ilyen van 3800ft!Opel szervízben a gyári 11 000ft !!!! van még utángyártott csak Opel szervízben 5000 körül.Mondanom se kell csak egyben lehet megvenni!Marad még a bontó ami zsákbamacska ez van! Azért nem mindegyikben van két darabból a spirál. Csak abban amelyikben elszakadt :lol: , és abban amelyikben valami csodaketyere is be van szerelve (ld. BC és társai). Az enyémben pl. egy darabban van még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts