Rajmund Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Most mondanám, hogy a pumpa felöli nyíláson keresztül fúrj lyukakat annak a kis doboznak az oldalába, csak ugye ez végleges pelepiszkállás, ha mégse, nem tudod visszacsinálni. Először valahogyan körbe kéne kémlelni a dobozt, mi újság a gyári áteresztő nyílásokkal, na meg ugye a visszafolyó ág nincs-e lecsuszva. Tegnap délután mikor adtad az ötletet, nekiláttam és szét szedtem. Nincs lecsúszva a visszafolyó, sőt igencsak passzos. De ha egy kicsit gondolkozunk a visszafolyó ág csak egy kis segítség, hogy a visszafolyó benzin se menjen a nagy tankba. Ugyanis a visszafolyó is a pumpától ered, az pedig csak úgy tud benzinhez jutni ha valahol be szivárog a kis tartályba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Tegnap délután mikor adtad az ötletet, nekiláttam és szét szedtem. Nincs lecsúszva a visszafolyó, sőt igencsak passzos. De ha egy kicsit gondolkozunk a visszafolyó ág csak egy kis segítség, hogy a visszafolyó benzin se menjen a nagy tankba. Ugyanis a visszafolyó is a pumpától ered, az pedig csak úgy tud benzinhez jutni ha valahol be szivárog a kis tartályba. Igen ugye a pumpa ha jól emlékszem min.1.5-2 litert termel fel az injektorhoz percenként, ezt ugye a motor nem eszi mind meg a felesleg visszafolyik a kis dobozba. Az én példámból kiindulva, nekem le volt csúszva a cső, és olyan 15-20 liter fellett a pumpa elég üanyagot kapott a dobozon levű nyílásokon keresztül, de ez alatt a szint alatt nem tudod olyan gyorsan telni a doboz, mint ahogy a pumpa ürítette, ezért olyankor amikor a kocsi meglódult+még magas fordulatszám is volt legtöbbször induláskor egyeseben-kettesben a pumpa falsot szívott, és a motor rángatott-kihagyott. Ugye akkor már hiányzott a visszafolyó mennyiség. Gondolhatod milyen pipa voltam,vészvillogóval félraálltam, pörgettem mi a túró lehet, pörgött akár tiltásig, semmi baja nem volt. Hazamentem megbontottam az injektornál, adtam direkt tápot a pumpának az utolsó cseppig kiürítette a tankot. Egészen addíg, amig le nem vettem a tankot, és ki nem vettem a szintjelzőt nem jöttem rá, hogy mi a hiba oka. Szerelők látatlanban mind pumpa cserét ajánlottak, iletve komplett üanyag rendszer takarítást. Hogy mennyi pénzem ment volna el, mire rájönnek a hiba okára ki tudja. nekem majd egy évembe került, addíg csak gy tudtam menni, hogy az első berángatáskor rátankoltam. De végülis én okoztam az egész galibát, mert amikor megvettem a kocsit pumpát cseréltem, és kivettem a szintjalzőt is, mert nem mért pontosan, csak ekkor nem figyeltem a visszafolyó csőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Loctite a márkája annak a fűtőszáljavítónak, amit a hátsó szélvédőre szokás használni? Mert meghalt egy szál a kocsimon. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Loctite a márkája annak a fűtőszáljavítónak, amit a hátsó szélvédőre szokás használni? Mert meghalt egy szál a kocsimon. :rolleyes: Igen, olyan 2-3 ezer forint, keresd meg multméterrel a szakadást, és röbb rétegben kel felkenni, legalább olyan 4-5 réteg kell. Közte meg hajszárítóval lehet szárogatni, mert nem a legideálisabbak a körülmények. Klikk ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Loctite a márkája annak a fűtőszáljavítónak, amit a hátsó szélvédőre szokás használni? Mert meghalt egy szál a kocsimon. :rolleyes: hmm... meg egy szál működik :lol: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 (Igen ugye a pumpa ha jól emlékszem min.1.5-2 litert termel fel az injektorhoz percenként, ezt ugye a motor nem eszi mind meg a felesleg visszafolyik a kis dobozba.) Nekem az a cső tutira rajta van. És mikor írom ezt a választ, újabb szerelésen vagyok túl. Ma délelőtt pumpa ki kompresszor be, körbe fuvattam a kis belső edénynek minden részét 8bar.-al, és lássunk csodát, Összeraktam és ment mint az óra.... de csak az első kanyarig és továbbra is szagatt dadog, magyarul ugyanolyan xar mint azelőtt. Ugy néz ki, hogy nem marad más választásom mint levenni a tankot és megadni az utolsó esélyt hogy jó legyen mert utána feladom, és 20 liter alá nem engedem csökkenni a szintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 http://kep.ivpicture.hu/268022.jpg Itt a képen a bekarikázott műanyag rész neked ki volt szakadva a kis edényke aljából Zotya? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Nekem az a cső tutira rajta van. És mikor írom ezt a választ, újabb szerelésen vagyok túl. Ma délelőtt pumpa ki kompresszor be, körbe fuvattam a kis belső edénynek minden részét 8bar.-al, és lássunk csodát, Összeraktam és ment mint az óra.... de csak az első kanyarig és továbbra is szagatt dadog, magyarul ugyanolyan xar mint azelőtt. Ugy néz ki, hogy nem marad más választásom mint levenni a tankot és megadni az utolsó esélyt hogy jó legyen mert utána feladom, és 20 liter alá nem engedem csökkenni a szintet. Hát ha az én kocsim lenne, akkor megpróbálnám még leszedett tankal beáztatni az alját valami agresszív anyaggal, bár nem tudom, ha a benzin nem oldja fel akkor nem sok minden. Felnyitni, szétszedni szerintem nagyon macerás, feltölteni vízzel, visszaforrasztani... ha a tank már úgyis kuka, én megfurkálnám hosszú vékony fúróheggyel a doboz alját, persze csak ha hozzáférni. A végső megoldás persze egy bontott tank beszerzése. Itt a képen a bekarikázott műanyag rész neked ki volt szakadva a kis edényke aljából Zotya? Igen, amikor kivettem a szintjelzőt akkor téphettem ki, most csak úgy visszadugtam, ahogy feszül a cső S-alakban bent marad a helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bj016 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Sziasztok! X16XEL motoros Astrám van, és lassan motorolajat kell cserélnem benne... Tud valaki adni valami tippet, hogy milyet tegyek bele? 2 éve, mikor olajcserém volt Aral Blue Tronic 10W40-est raktunk bele, most sokan ismét a 10W40-est javasolják, azonban ugyanennyien 10W30-ast mondanak... Valakinek tapasztalata, ötlete valamilyen olajra? Az autóban 106000 km van... Köszi! BUÉK mindekinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Sziasztok! X16XEL motoros Astrám van, és lassan motorolajat kell cserélnem benne... Tud valaki adni valami tippet, hogy milyet tegyek bele? 2 éve, mikor olajcserém volt Aral Blue Tronic 10W40-est raktunk bele, most sokan ismét a 10W40-est javasolják, azonban ugyanennyien 10W30-ast mondanak... Valakinek tapasztalata, ötlete valamilyen olajra? Az autóban 106000 km van... Köszi! BUÉK mindekinek! 10W40 Metabond Speed Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Sziasztok! X16XEL motoros Astrám van, és lassan motorolajat kell cserélnem benne... Tud valaki adni valami tippet, hogy milyet tegyek bele? 2 éve, mikor olajcserém volt Aral Blue Tronic 10W40-est raktunk bele, most sokan ismét a 10W40-est javasolják, azonban ugyanennyien 10W30-ast mondanak... Valakinek tapasztalata, ötlete valamilyen olajra? Az autóban 106000 km van... Köszi! BUÉK mindekinek! ebbe a topikba érdeklődj: Motorolaj avagy ki mit és miért ezt az olajat tölti bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ChrisF Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Sziasztok, '96os X14XE Astram van, eddig nagyobb probléma nélkül tette a dolgát kis családunk nagy örömére. Viszont a hideg idő beálltával elkezdett betegeskedni. Hideg motoros indítás után 1-1,5 percig semmi probléma, viszont ezután lekapcsol a "szívató" és a motor elkezd dadogni, egyenletlenül jár, és lefullad. Gázadással sem lehet mindig megmenteni a lefulladástól. Viszont amint eléri az üzemi hőfokot a motor, minden visszatér a normális kerékvágásba. Tegnap kivillogtattam, és 0400 hibakódot adott ami Exhaust gas circulation valve. Először azt hittem ez az EGR, amit tavaly nyáron dugóztam le, de a hibakód lista szerint az a 0403 kód lenne. Szerintetek mit kéne tisztogatnom, mérnem esetleg cserélni első körben? A válaszokat előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Sziasztok, '96os X14XE Astram van, eddig nagyobb probléma nélkül tette a dolgát kis családunk nagy örömére. Viszont a hideg idő beálltával elkezdett betegeskedni. Hideg motoros indítás után 1-1,5 percig semmi probléma, viszont ezután lekapcsol a "szívató" és a motor elkezd dadogni, egyenletlenül jár, és lefullad. Gázadással sem lehet mindig megmenteni a lefulladástól. Viszont amint eléri az üzemi hőfokot a motor, minden visszatér a normális kerékvágásba. Tegnap kivillogtattam, és 0400 hibakódot adott ami Exhaust gas circulation valve. Először azt hittem ez az EGR, amit tavaly nyáron dugóztam le, de a hibakód lista szerint az a 0403 kód lenne. Szerintetek mit kéne tisztogatnom, mérnem esetleg cserélni első körben? A válaszokat előre is köszi. Nos, elnézést, hogy én belekotyogok - mert nem értek hozzá :lol: - de nem lehetséges, hogy inkább a motorhőfokjeladó és/vagy a lambdaszoda vacakol? Tényleg csak találgatás a részemről a leirtak alapján, de ne bántsatok ezért! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Nos, elnézést, hogy én belekotyogok - mert nem értek hozzá :lol: - de nem lehetséges, hogy inkább a motorhőfokjeladó és/vagy a lambdaszoda vacakol? Tényleg csak találgatás a részemről a leirtak alapján, de ne bántsatok ezért! :lol: Szerény véleményem szerint is a kétvezetékes motorhőfokjeladó vagy megadta magát vagy kontaktos, esetleg letestel valahol. De mindjárt utánaolvasok a kódnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsorbi Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Sziasztok! 2001-es évjáratú 1.6 16v astrám van. Nekem is a nagy hidegbe egyenletlenül jár a motorom és nem nagyon akar menni úgy ahogy kéne neki...hideg motorral is ugyanúgy kéne mennie mint meleggel, csak hát az ember nem nyomja a hideg motornak ugyebár! Kicseréltem már a gyertyákat is, és még mindig jelen van a probléma! Meleg motornál meg semmi gondja! Várom az ötleteket, előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Sziasztok! 2001-es évjáratú 1.6 16v astrám van. Nekem is a nagy hidegbe egyenletlenül jár a motorom és nem nagyon akar menni úgy ahogy kéne neki...hideg motorral is ugyanúgy kéne mennie mint meleggel, csak hát az ember nem nyomja a hideg motornak ugyebár! Kicseréltem már a gyertyákat is, és még mindig jelen van a probléma! Meleg motornál meg semmi gondja! Várom az ötleteket, előre is köszi! Azért ezzel nem értenék egyet :lol: Azon felül hogy persze, nem nyomja az ember, de azért elégtelen kenés, dermedtebb olaj, plusz súrlódás nem hiszem hogy ugyan azt tudná hidegen is amit melegen. Ettől függetlenül ha érzed hogy nem olyan mint volt akkor persze... van vele valami. Hibakódot nem dobott? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ChrisF Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Megnézném magamnak ezt a motorhőfok jeladót. Merre keressem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Megnézném magamnak ezt a motorhőfok jeladót. Merre keressem? :lol: A hűtő sarkánál a termosztát környékén ha nem tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Megnézném magamnak ezt a motorhőfok jeladót. Merre keressem? :lol: Fussunk össze holnap, és megmutatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsorbi Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Azért ezzel nem értenék egyet :lol: Azon felül hogy persze, nem nyomja az ember, de azért elégtelen kenés, dermedtebb olaj, plusz súrlódás nem hiszem hogy ugyan azt tudná hidegen is amit melegen. Ettől függetlenül ha érzed hogy nem olyan mint volt akkor persze... van vele valami. Hibakódot nem dobott? :lol: Hibakód nincs jelzésben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Megnézném magamnak ezt a motorhőfok jeladót. Merre keressem? :lol: vagy a gyujtás elosztó alatt a blokk oldalába van betekerve. 2 Vezeték megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 sziasztok, én még új vagyok a fórumon...mint fórumozó, már elég régóta olvasgatom a hozzászólásokat! Nem biztos,h jó helyen járok, de remélem elnézitek nekem. Az lenne a probléma a kiskocsimmal ('91 1.4i Astra F) hogy a jobb első ajtó nem nyílik.... ma nagynehezen kitudtam nyitni, úgy hogy erőszakoltam a kulcsot a zárban... de miután párszor még próbálgattam,h nyílik már az sem segített! A központi zár másik zárról nem nyitja... csak az övé... de zárni zárja... az volt még a furcsa számomra, amikor a vezető felöli oldalról zártam a kocsit, automatikusan kinyilt rá pár másodpercre... tanácstalan vagyok :| megtudom én magam szakérteni, vagy el kell mennem szakihoz? bocsi, ha kicsit hosszú voltam, meg zavaros.... sajnos én sem tudom, hogy mi a hiba Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsorbi Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 sziasztok, én még új vagyok a fórumon...mint fórumozó, már elég régóta olvasgatom a hozzászólásokat! Nem biztos,h jó helyen járok, de remélem elnézitek nekem. Az lenne a probléma a kiskocsimmal ('91 1.4i Astra F) hogy a jobb első ajtó nem nyílik.... ma nagynehezen kitudtam nyitni, úgy hogy erőszakoltam a kulcsot a zárban... de miután párszor még próbálgattam,h nyílik már az sem segített! A központi zár másik zárról nem nyitja... csak az övé... de zárni zárja... az volt még a furcsa számomra, amikor a vezető felöli oldalról zártam a kocsit, automatikusan kinyilt rá pár másodpercre... tanácstalan vagyok :| megtudom én magam szakérteni, vagy el kell mennem szakihoz? bocsi, ha kicsit hosszú voltam, meg zavaros.... sajnos én sem tudom, hogy mi a hiba Gábor Szega! Ha jól sejtem akkor kp. zár esetén minden ajtóban van külön motor ami a zárat mozgatja. Szerintem azzal lehet a probléma, vegyél egy új motort bele és cseréld ki, én biztos magam próbálkoznék a cserével. Érdeklőd meg, hogy mennyibe kerül újonnan. Ha drágának találod akkor nézelődj bontókban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bangi Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Üdv! Uj fórumozó vagyok, ezért elnézést ha kicsit nehezen fogalmazok... A gondom a következő lenne : F astrámba (c14 se) szeretnék kormányt cserélni, gyárilag nem légzsákos volt de arra cserélném le. Kormánykerék, műanyag burkolat, légzsákos kormány oszlop megvan, de viszont a gyujtáskapcsoló betétek nem egyformák. A légzsák nélkülié 5 lábas, a légzsákosé 6 lábas és más az elrendezése is. Valakinek lenne ötelet hogy hogyan szerelhetném be? Vagy valaki csinált már hasonlót? Várom a válaszotokat........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Üdv! Uj fórumozó vagyok, ezért elnézést ha kicsit nehezen fogalmazok... A gondom a következő lenne : F astrámba (c14 se) szeretnék kormányt cserélni, gyárilag nem légzsákos volt de arra cserélném le. Kormánykerék, műanyag burkolat, légzsákos kormány oszlop megvan, de viszont a gyujtáskapcsoló betétek nem egyformák. A légzsák nélkülié 5 lábas, a légzsákosé 6 lábas és más az elrendezése is. Valakinek lenne ötelet hogy hogyan szerelhetném be? Vagy valaki csinált már hasonlót? Várom a válaszotokat........... Segítséget ugyan nem tudok adni. De érdekelne ez a nem légzsákos légzsákossá varázslása. Vágom a kormány oszlopkülönbségét meg stb. de valami érzékelők nem kellenek a kocsiba hogy mikor kel durrannia? vagy mi kell ehhez? Egy vezérlő, egy sárga vastag kábel,:lol: lufis kormány, kormányoszlop, áramot honnan kap pl. ez is érdekel és ezek az érzékelős dolog is. Szóval írd már le plz mi kell hozzá hogy van ez KÖSZI. ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts