opel16v Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 64E a gyári a morzsába,inkább veszek 10 u.gy. készletet. :D mondtam hogy nézz ugyanehhez a motorhoz astrába is :) meg x16xel-hez is. ugyanaz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Ezt most én sem értem. Ha többet mutat az óra mint amivel mész akkor hogyan büntették meg? Ha óra szerint jól ment akkor bőven sebességhatár alatt kellett lennie. Amugy nálam is csal kb 8%-10%-ot azaz amikor 60-at mutat akkor megyek valósan kb 52-55-el. Ez pont, hogy jó mert így ha óra szeint és a sebhatárokat betartva mész akkor bőven alatta vagy a büntető határnak. Ha 30ropira büntatték akkor 50helyett legalább 65-el kellett mennie amikor is az óra kb 70-et mutatott. Szóval ha ez így van akkor nem az órával hanem a csajoddal volt a gond hogy jobban taposta :) Ne ragozzuk túl,hogy megbüntették.Gyorsan ment és kész!De mindezt az órára fogta.Pedig mind tudjuk hogy hülyeséget állít.Hiszen valóban többet kellet mutatni az órának,mint amennyivel valójában ment.Csak ő nem érti,(vagy nem akarja)hogy akkor hogy is van ez.(Valószínűleg nem akarja magára vállalni,hogy ő volt a balek!!)De nem ez a lényeg! Személy szerint az előző benyás astrámban nem igazán tűnt fel az óra pontatlansága.De a mostaniban igen meglepet. De ha ez tipikus jelenség az astrákban akkor talán nem is érdemes vele foglalkoznom.De azt a kis beavatkozást mindenképpen kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Ne ragozzuk túl,hogy megbüntették.Gyorsan ment és kész!De mindezt az órára fogta.Pedig mind tudjuk hogy hülyeséget állít.Hiszen valóban többet kellet mutatni az órának,mint amennyivel valójában ment.Csak ő nem érti,(vagy nem akarja)hogy akkor hogy is van ez.(Valószínűleg nem akarja magára vállalni,hogy ő volt a balek!!)De nem ez a lényeg! Személy szerint az előző benyás astrámban nem igazán tűnt fel az óra pontatlansága.De a mostaniban igen meglepet. De ha ez tipikus jelenség az astrákban akkor talán nem is érdemes vele foglalkoznom.De azt a kis beavatkozást mindenképpen kipróbálom. Én a helyedben nem piszkálnám. Nem véletlenül csalnak felfelé az analóg órák ennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Ne ragozzuk túl,hogy megbüntették.Gyorsan ment és kész!De mindezt az órára fogta.Pedig mind tudjuk hogy hülyeséget állít.Hiszen valóban többet kellet mutatni az órának,mint amennyivel valójában ment.Csak ő nem érti,(vagy nem akarja)hogy akkor hogy is van ez.(Valószínűleg nem akarja magára vállalni,hogy ő volt a balek!!)De nem ez a lényeg! Személy szerint az előző benyás astrámban nem igazán tűnt fel az óra pontatlansága.De a mostaniban igen meglepet. De ha ez tipikus jelenség az astrákban akkor talán nem is érdemes vele foglalkoznom.De azt a kis beavatkozást mindenképpen kipróbálom. Azt tudom hogy megvan adva szabályban hogy nem gyárthatnak a valósnál kevesebbet mutató órát. Inkább fölé lövik egy kicsit, és így biztos ami tuti. Egyéb oka is van? :) Én csak ezt hallottam, ill. olvastam eddig :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Mondjuk egy biztos, az órát hitelesíteni (önmegnyugtatásból) csak dszipiessszel lehet, mert a városokban kirakott mérők enyhén szólva is csak tájékoztató jellegűek :) Itt a környéken van vagy 3 helyen, de össze-vissza mutat mind sajna :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Mondjuk egy biztos, az órát hitelesíteni (önmegnyugtatásból) csak dszipiessszel lehet, mert a városokban kirakott mérők enyhén szólva is csak tájékoztató jellegűek :) Itt a környéken van vagy 3 helyen, de össze-vissza mutat mind sajna :) Vagy számolod az út szélén a póznákat asszem 50-méterenként van egy, tehát ha 20-at számolsz egy perc alatt, akkor az 60Km/óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November7, 2009 Megoszt Elküldve November7, 2009 Vagy számolod az út szélén a póznákat asszem 50-méterenként van egy, tehát ha 20-at számolsz egy perc alatt, akkor az 60Km/óra. Hát én úgy hallottam azokat is csak úgy kb rakják le szóval én abban sem bíznék. Mellesleg a gps is csak akkor mutat jól ha egyenletes tempóval haladsz, mert ha jol tudom pár mp-enként számol szóval eléggé késve mutatja mikor gyorsulsz vagy lassulsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November7, 2009 Megoszt Elküldve November7, 2009 Vagy számolod az út szélén a póznákat asszem 50-méterenként van egy, tehát ha 20-at számolsz egy perc alatt, akkor az 60Km/óra. Ezt felejtsd már el végre. Ha neked megfelel ez a pontatlan pontosság, csináld. De másnak ne tanácsolj ilyen marhaságot. Főleg ahogy irtad, " asszem 50 méterenként " . Mi van, ha 53 méterenként van? Előbb mérje le? Meddig tart valakit megkérni, akinek van GPS e, hogy menjenek egy kört, és megnézik igy. Ma már sziante minden második autosnak van ilyen. Minden célra a hozzá való eszközt használjuk igy lehet pontos a mérés. A féket sem egy szakadék szélén teszteled, hanem jó esetben fékpadon. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoli-mc Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 sziasztok, azért regisztráltam most ide, hogy hátha tud valaki tanácsot adni a tapasztaltak közül. 1.4-es Astram van, és tegnap azon döbbentem meg, hogy a kipufogóból ilyen anyag lógott ki, amit ki tudtam húzni (kb 20 cm), és ma megint megjelent. http://i38.tinypic.com/swddz4.jpg mi a fene lehet ez? nagy gond? Belgiumban vagyok épp, és nem olyan könnyű most itt szervizhez rohangálni. kérlek titeket, hogy a zkunsagi@gmail.com -ra válaszoljatok. köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 sziasztok, azért regisztráltam most ide, hogy hátha tud valaki tanácsot adni a tapasztaltak közül. 1.4-es Astram van, és tegnap azon döbbentem meg, hogy a kipufogóból ilyen anyag lógott ki, amit ki tudtam húzni (kb 20 cm), és ma megint megjelent. http://i38.tinypic.com/swddz4.jpg mi a fene lehet ez? nagy gond? Belgiumban vagyok épp, és nem olyan könnyű most itt szervizhez rohangálni. kérlek titeket, hogy a zkunsagi@gmail.com -ra válaszoljatok. köszönöm előre is. nem para, nem a motorból jön ne izgulj :) :) A dobnak valami belső szigetelése csak. Novy kiporszívózta ha jólemlékszem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 nem para, nem a motorból jön ne izgulj :) :) A dobnak valami belső szigetelése csak. Novy kiporszívózta ha jólemlékszem :D Ja, nem olyan vészes, csal látszatra olyan, mintha a moci bekajált volna egy palotapincsit. :lol: Ki kell húzni, és lehet tovább használni a kocsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 Ja, nem olyan vészes, csal látszatra olyan, mintha a moci bekajált volna egy palotapincsit. ;) Ki kell húzni, és lehet tovább használni a kocsit. :D :lol: na azért ez dúrva, ilyet még nem láttam :) :lol: B) komolyan mondom, ez az astra tiszta X-AKTA :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoli-mc Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 köszönöm mindenkinek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 köszönöm mindenkinek :) Nincs mit. Azárt arra számítsál, hogy elkezdődött a dob haldoklása, de ráérsz akkor cserélni, ha már hallod a hangján , hogy lyukas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 Benne volt a komplett kábelezés? Nekem nem volt benne, utólagosan lett bekábelezve az ajtóig és voltak bajok mert el lettek szúrva a vezetékek, ergo nem találkoztak az ajtóátvezetőcsatiban és volt/van sérült kontakt is ami megint csak bosszúságot okozott már. Ha az A oszlopban lévő felében benne van a 12V akkor meg kell nézni, hogy nincs-e becsúszva a kontak és azért nem érintkezik az ajtóéval, illetve hogy az ajtóban lévővel szemben van-e a megfelelő vezeték. Megoldottam a tükör kérdését, Minden ok, működik. Néhány vezetéket kellett behúznom és már ok is lett. Köszönöm mindenkinek aki segített valahogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve Boy Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! Problémám van a hátsó ablaktörlőmmel! Ha bekapcsolom, túl sokat mozdul, vagyis nem áll meg a szélvédő alján, hanem elindul visszafelé és az aljától bizonyos távolságra (7-8 cm) áll meg. :) Nem jön vissza eredeti állásba... Leállásnál szó szerint úgy kell "reflexből" leállítani hogy alul maradjon. Ez tengely szorulás lehet vagy esetleg a kapcsolórelé sz@rakodhat? Hozzáteszem ez a törés óta ilyen amikor belémszálltak hátulról... :) Köszönöm a tippeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! Problémám van a hátsó ablaktörlőmmel! Ha bekapcsolom, túl sokat mozdul, vagyis nem áll meg a szélvédő alján, hanem elindul visszafelé és az aljától bizonyos távolságra (7-8 cm) áll meg. :) Nem jön vissza eredeti állásba... Leállásnál szó szerint úgy kell "reflexből" leállítani hogy alul maradjon. Ez tengely szorulás lehet vagy esetleg a kapcsolórelé sz@rakodhat? Hozzáteszem ez a törés óta ilyen amikor belémszálltak hátulról... :) Köszönöm a tippeket! Hali, Caravánod van? Ha igen, akkor a csavarok közül az egyik elég, ha meglazul, és még valamennyire megy az érintkezés, aztán egy eső után (mikor használod) végleg szétrázódik. Utána egy darabig rázkódáskor szakaszosan hol töröl, hol nem. Burkolat lebont: T10 es vagy 15 ös csavarok tartják, van vagy 12 db belőle. Amúgyis pár év után szétrohad a rendszámtábla -szofitáknál a kábelkivezetés, oszt kapja a vizet. Na itt kaptam a festék alvázvédő keverék tippet- hogy azzal ki lehet pótolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve Boy Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Hali, Caravánod van? Ha igen, akkor a csavarok közül az egyik elég, ha meglazul, és még valamennyire megy az érintkezés, aztán egy eső után (mikor használod) végleg szétrázódik. Utána egy darabig rázkódáskor szakaszosan hol töröl, hol nem. Burkolat lebont: T10 es vagy 15 ös csavarok tartják, van vagy 12 db belőle. Amúgyis pár év után szétrohad a rendszámtábla -szofitáknál a kábelkivezetés, oszt kapja a vizet. Na itt kaptam a festék alvázvédő keverék tippet- hogy azzal ki lehet pótolni. Nem Caravan az enyém, ferde hátú. Csavarokat már néztem, de nem lettem tőle okosabb ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Nem Caravan az enyém, ferde hátú. Csavarokat már néztem, de nem lettem tőle okosabb ... Meg kell bontani, hogy hozzáférj a motor tengelyéhez, azon kell fellazítani az anyát, és állítani rajta a mozgató mechanikát. A tengely bordás, addíg kell játszani, amig pont az alsó holtponton áll meg. Nekem ugyanez volt csak elöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve Boy Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Meg kell bontani, hogy hozzáférj a motor tengelyéhez, azon kell fellazítani az anyát, és állítani rajta a mozgató mechanikát. A tengely bordás, addíg kell játszani, amig pont az alsó holtponton áll meg. Nekem ugyanez volt csak elöl. Köszönöm Zotya! Ilyen szép időben mihamarabb nekilátok! További szép napot mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Köszönöm Zotya! Ilyen szép időben mihamarabb nekilátok! További szép napot mindenkinek! Nincs mit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 Meg kell bontani, hogy hozzáférj a motor tengelyéhez, azon kell fellazítani az anyát, és állítani rajta a mozgató mechanikát. A tengely bordás, addíg kell játszani, amig pont az alsó holtponton áll meg. Nekem ugyanez volt csak elöl. Nekem is ugyanezt játszotta tavasszal elöl, már épp rászántam magam, hogy csinálok vele valamit, amikor egy kiadós használat után magától visszaállt a régi normális rend és azóta is műxik. Persze azért nem tanácsolnám azt, hogy várd meg, hátha megjavul magától... Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 hello! olyan problémám lenne az Opelunkkal hogy esős időben nem megy 1 hegner rajta. Opel Astra F 1996-os Motorkód: X14NZ -Gyújtókábel 1-hónapja cserélve újra. -Gyertyák is ugyan akkor Amúgy tökéletesen működik csak ha esik az eső akkor nem megy egy henger rajta. Normál időben minden oké rajta semmi baja. Ötleteket várnák hogy mi lehet a baja.... Köszönettel: Dávid Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 hello! olyan problémám lenne az Opelunkkal hogy esős időben nem megy 1 hegner rajta. Opel Astra F 1996-os Motorkód: X14NZ -Gyújtókábel 1-hónapja cserélve újra. -Gyertyák is ugyan akkor Amúgy tökéletesen működik csak ha esik az eső akkor nem megy egy henger rajta. Normál időben minden oké rajta semmi baja. Ötleteket várnák hogy mi lehet a baja.... Köszönettel: Dávid Elosztó, rotor volt cserélve, már ha rotoros a gyujtása? Tuti, hogy nem megy egy henger? Miből gondolod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Elosztó, rotor volt cserélve, már ha rotoros a gyujtása? Tuti, hogy nem megy egy henger? Miből gondolod? Tuti hogy nem megy, mert nem megy úgy az autó mint ahogy kéne, lomhább és alig gyorsul és a hangja se olyan mint amilyenek kéne lenni. Elosztó és a Rotor is volt már cserélve 120.000 Km-el ezelött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts