egyhapsi Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Az olyan, hogy nem 2-2 vonalban priccolja az ablakot hanem mint egy spray. Pillanatok alatt átnedvesíti majdnem az egész szélvédôt. Kerestem videót de sehol nem találtam. Köszi. Akkor ez volt tavaly egy 4-es golfon, amivel mentem, csak nem értettem a jelenséget. Nem is hülyeség. Kellene nekem is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! Beáznak az ajtók a nagy esőzésekkor - pedig az ablakoknál elég jók a tömítő gumik - és az ajtók aljában lötyög a víz. Ti tapasztaltatok már ilyet? Még szerencse, hogy van 1 gumidugó az ajtók aljában (ami pont ezért lehet ott), így le lehet engedni a vizet az ajtókból. De én nem szeretném, h víz kerüljön az ajtókba, mert el kezd rohadni a karosszéria. Mit javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! Beáznak az ajtók a nagy esőzésekkor - pedig az ablakoknál elég jók a tömítő gumik - és az ajtók aljában lötyög a víz. Ti tapasztaltatok már ilyet? Még szerencse, hogy van 1 gumidugó az ajtók aljában (ami pont ezért lehet ott), így le lehet engedni a vizet az ajtókból. De én nem szeretném, h víz kerüljön az ajtókba, mert el kezd rohadni a karosszéria. Mit javasoltok? Az ajtók alulról nyitottak. Nem szabad megállni benne a víznek! Alul a lemezek összedolgozásánál van asszem három hely ahol nyitott. Lehet nálad üregvédőztek és betömték azokat a lyukakat. Azokat sürgősen ki kellene szabadítani, mert így hamar rohadni kezd a lemez! Az hogy kicsit befolyik az ablakoknál a víz az természetes jelenség, csak normál esetben ki is folyik alul. Ezért is van a kápit mögött fólia, hogy a kárpit ne tudjon megázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Classicnál tényleg gumidugó van ott....ki kell húzni és úgy hagyni akkor nem fog megmaradni benne a víz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 köszi a válaszokat! De akkor mi értelme van a gumidugóknak? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Köszi. Akkor ez volt tavaly egy 4-es golfon, amivel mentem, csak nem értettem a jelenséget. Nem is hülyeség. Kellene nekem is. Az Insigniákon gyárilag van és talál a H-ra is. Meg is rendeltem. Megtörténhet, hogy az F-re nem talál és valamit mókuskodni kell de akkor is megéri. köszi a válaszokat! De akkor mi értelme van a gumidugóknak? :D Azért, hogy ne follyon ki az ablakemelő az ajtóból :) Szerintem azért, hogy néha ki lehessen engedni a vizet ha vmiért felgyülne az ajtóban ergo mégse legyen teljesen zárt az ajtó. Ha csak a lyuk lenne akkor por, sár, kondenz stb könnyebben bejutna az ajtóba meg hamarabb is rohadna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október15, 2009 Megoszt Elküldve Október15, 2009 Sziasztok! Érdemes visszatenni azt a gyári takaró műanyagot a hűtőmaszkba amit nyáron kivettem vagy sem :D Kb felét letakarja, ja de múlt télen igy városba elég sokszor ment a venti...lestek is nagyon az emberek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október15, 2009 Megoszt Elküldve Október15, 2009 Sziasztok! Érdemes visszatenni azt a gyári takaró műanyagot a hűtőmaszkba amit nyáron kivettem vagy sem :D Kb felét letakarja, ja de múlt télen igy városba elég sokszor ment a venti...lestek is nagyon az emberek :D Nekem nem volt takaró gyárilag, tavaly barkácsoltam egyet bele emikor nem volt lehetőségem pár napig termosztátot cserélni. Majdnem meg is főztem vele a motort. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Na ma megnézettem a fagyállómat...kiderült nem is fagyálló igazán -10ig jó :D ugyhogy délután viszem fagyálló cserére :D Ja meg ma kerül fel a zsír új téli szett... + az aksi állapotát is megakarom nézetni, és még azt hogy szerintem a jobb első felfüggesztésnél zörög valami ha kisebb hupliba belemegyek. Jó délután lesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Üdv mindenkinek! Egy ismerősömnek ingadozik az alapjárata(Astra F Classic) 2001-es évjárat, 21000km van benne!Ja és ha jól tudom csak meleg motornál csinálja!! Mondjon már rá valaki valami okosat mitől/miktől lehet?? Nagyon köszöntem a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Üdv mindenkinek! Egy ismerősömnek ingadozik az alapjárata(Astra F Classic) 2001-es évjárat, 21000km van benne!Ja és ha jól tudom csak meleg motornál csinálja!! Mondjon már rá valaki valami okosat mitől/miktől lehet?? Nagyon köszöntem a segítséget! Először egy alapjárati motor takarítás lenne célszerű. Azt nem írtad, hogy milyen motor van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Na ma megnézettem a fagyállómat...kiderült nem is fagyálló igazán -10ig jó :D ugyhogy délután viszem fagyálló cserére :D Ja meg ma kerül fel a zsír új téli szett... + az aksi állapotát is megakarom nézetni, és még azt hogy szerintem a jobb első felfüggesztésnél zörög valami ha kisebb hupliba belemegyek. Jó délután lesz :) Nekem két hete lett kicserélve -35 fokosra. Tuskó gazdaságtalan előrekevert. :D Előző már nagyon odavolt, most jobb is lett a fűtés. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Fals levegő, alapjárati motor, gyertyák, gyertyakábelek, lambdaszonda, üzemanyagszűrő, AGR szelep... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Köszöntem Daykiller!A motorkód peg.: X14NZ!Ja és még annyi, hogy rosszul írtam az előbb és azt mondják, hogy hideg és meleg motornál is csinálja!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Fals levegő, alapjárati motor, gyertyák, gyertyakábelek, lambdaszonda, üzemanyagszűrő, AGR szelep... :D Uhh ez igen!!Köszöntem a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Köszöntem Daykiller!A motorkód peg.: X14NZ!Ja és még annyi, hogy rosszul írtam az előbb és azt mondják, hogy hideg és meleg motornál is csinálja!! Opel16V által írt dolgokat kellene megnézni akkor, kivétel az AGR szelep, mert olyan az 1.4 8V-ben nincs. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Opel16V által írt dolgokat kellene megnézni akkor, kivétel az AGR szelep, mert olyan az 1.4 8V-ben nincs. :D X-es motor én nincs benne egr? Ez tuti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 X-es motor én nincs benne egr? Ez tuti? Főnököm X14NZ 2001-es Classic F Astrájában sincs. Így emlékszek, mikor láttam egyszer a motorterét a szervizben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Opel16V által írt dolgokat kellene megnézni akkor, kivétel az AGR szelep, mert olyan az 1.4 8V-ben nincs. :D Meg lehúzható a lambda is a sorból, mert az hidegen nem szólna bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 X-es motor én nincs benne egr? Ez tuti? Gyakorlatilag az egy C14NZ motor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Emberek!Itt van előttem a forgalmi és X14NZ a motorkódja!!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Emberek!Itt van előttem a forgalmi és X14NZ a motorkódja!!!! :D Más fejűek a csavarok benne. ...és?? Írtam, hogy uaz, mint a C-s. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Akkor oké! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lanszki Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. :D Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! :D Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli Sziasztok! Végre megszületett az eredmény! Kicsit megkésve, de sajnos csak kevés idő volt intézkedni minden nap, mivel a kocsi vidéken van, én pedig Budapesten vagyok! Az adagolóban lévő tengely tört ketté menet közben! Az autószerelő azt mondta hogy nem volt megfelelő a kenés, ezért történhetett ez az eset - minden esetre különösnem érzem! Kénytelen voltam kicseréltetni, 50k Ft-omba került szereléssel. Visszakaptam a régi adagolót és tényleg látszódott a kettétört tengely. Helyette kaptam egy használt, de felújított adagolót, most az van a verdában. Amikor meghoztuk a javítás után még pár km-ig kicsit lomha volt, de ezután újra visszatért 100%-osan közénk! :) Úgy tűnik egyenlőre ennyivel megúsztam, de az izzító gyertyák közül lehet valamelyik nem megfelelően működik, mert hidegen kissé nehezebben indul, de meleg motornál semmi baja nincsen! Mindenkinek köszönöm a segítséget! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Szép jóestét! Következő a dolog: ha leveszem a gyujtást úgy viselkedik a központi kijelző mint akkusarú levételkor , lenulázza magát. Ha csak pár percre akkor nem, de ha órákra leállítom akkor mindíg újra be kell állítani. Úgy rémlik a heggesztés óta csinálja. Lehetséges ez? Az akkusarut levettem heggesztéskor. Mindkettőt. Ötletek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts