Reeckatee Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 FAIL Jajj! Motorfék üzemben nincs befecskendezés! Kenés, hűtés van, hiszen forog a főtengely! Bazze lehet én löttem nagyon mellé és nem értem mi történt de magyarázza el már valaki, hogy nem lehetett vlna ugyanezt üresben? :rolleyes:
Dáwid Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 FAIL Jajj! Motorfék üzemben nincs befecskendezés! Kenés, hűtés van, hiszen forog a főtengely! gyóvan, máskor gondolkozok is, és utána kérdezek :rolleyes: :D nemszóótam Bazze lehet én löttem nagyon mellé és nem értem mi történt de magyarázza el már valaki, hogy nem lehetett vlna ugyanezt üresben? B) így feszesebb volt a kötél? <_< :D -_-
Guest gorbi Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 így feszesebb volt a kötél? :rolleyes: <_< :D -_- B) :D
Reeckatee Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 így feszesebb volt a kötél? :rolleyes: <_< :D Hahahaha -_-
zotya975 Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 FAIL Jajj! Motorfék üzemben nincs befecskendezés! Kenés, hűtés van, hiszen forog a főtengely! Aham, meg a 14.-kilóméterre be is melegedett a belső súrlódástól ugye? :D És mit kell hűteni egy álló motoron? :rolleyes: <_<
hening Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Kenése, hűtése volt, hiszen volt benne olaj/víz. Az már más kérdés, hogy a ekkora távon sebességben húzatni barbárság. Ám ha szakadt a szíj, akkor a fékrásegítés sem működhetett, lévén a vákumszivattyú a vez tengelyen van.
Guest gorbi Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Aham, meg a 14.-kilóméterre be is melegedett a belső súrlódástól ugye? -_- És mit kell hűteni egy álló motoron? :rolleyes: :D A sűrítési ütemek jelentős hőmennyiséget termelnek, gondold át a dízel működési elvet! B) <_< +Ha vissza olvasol, akkor ezt a kérdést nem is nekem kellett volna feltenned...
Tiv. Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Ha esetleg szakadt vez. szíjjal történt mindez, akkor a motor KO. A himbák tördelésén kivül, a zárt kipuff. szelepek nem tettek jót egy pörgő motornak. :rolleyes:
zotya975 Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Ha esetleg szakadt vez. szíjjal történt mindez, akkor a motor KO. A himbák tördelésén kivül, a zárt kipuff. szelepek nem tettek jót egy pörgő motornak. :rolleyes: A szelepeket már rég kiköpködte a kipufon keresztül a második falunál. <_<
shootman Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 kivan szakadva a bal első gumiharang, nézegettem egy cégnél(fridcar), de egy csomó fajta van, melyiket lenne érdemes megvennem?? nemakarok úgyjárni hogy rosszat veszek, azt szerelő aztmondja ülj le, egyes :rolleyes: ugyanígy vagyok az olajteknő borítással, ott milyet érdemes venni?? meg azzal 1ütt olajat is cserélek, milyen olajjal érdemes megitatni a kicsikét?? (1.4 8v c14nz) <_< köcce a segítséget
FPepe Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 kivan szakadva a bal első gumiharang, nézegettem egy cégnél(fridcar), de egy csomó fajta van, melyiket lenne érdemes megvennem?? nemakarok úgyjárni hogy rosszat veszek, azt szerelő aztmondja ülj le, egyes :rolleyes: ugyanígy vagyok az olajteknő borítással, ott milyet érdemes venni?? meg azzal 1ütt olajat is cserélek, milyen olajjal érdemes megitatni a kicsikét?? (1.4 8v c14nz) <_< köcce a segítséget Gumiharangot a jobb autósboltokban alvázszám alapján meg tudják mondani, melyik a jó, gyártmány mindegy. Olajteknő borítás alatt a tömítését érted? Annak se számít a márkája, igazából arra kell ügyelni, hogy összerakásnál zsír- és olajmentesek legyenek a felületek, és mindkét oldalán tömítőpasztával kell összerakni! Olajból a GM/Opel kivételével szinte bármelyik 10W40-es megfelel, pl. Castrol, Mobil1, Valvolin.
shootman Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Gumiharangot a jobb autósboltokban alvázszám alapján meg tudják mondani, melyik a jó, gyártmány mindegy. Olajteknő borítás alatt a tömítését érted? Annak se számít a márkája, igazából arra kell ügyelni, hogy összerakásnál zsír- és olajmentesek legyenek a felületek, és mindkét oldalán tömítőpasztával kell összerakni! Olajból a GM/Opel kivételével szinte bármelyik 10W40-es megfelel, pl. Castrol, Mobil1, Valvolin. huhh nemtudom miért borítást írtam, tömítést akartam :rolleyes: akkor megy bele a valvolin, előző tulaj is azt vett bele, cora-ba meg pont láttam akcióba a nagykiszerelést <_<
webshark Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 kivan szakadva a bal első gumiharang, nézegettem egy cégnél(fridcar), de egy csomó fajta van, melyiket lenne érdemes megvennem?? nemakarok úgyjárni hogy rosszat veszek, azt szerelő aztmondja ülj le, egyes :rolleyes: ugyanígy vagyok az olajteknő borítással, ott milyet érdemes venni?? meg azzal 1ütt olajat is cserélek, milyen olajjal érdemes megitatni a kicsikét?? (1.4 8v c14nz) <_< köcce a segítséget Az nem olyan rossz cég, elég jól benne van a top 10 ben, igaz én nem onnan vásárolok. Gumiharang meg létezik unverzális fajta is, amit csak méretre kell vágni. Aligha lehet rosszat venni, csak nem mindegy belsős vagy külsős. Jól mondom?
shootman Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Az nem olyan rossz cég, elég jól benne van a top 10 ben, igaz én nem onnan vásárolok. Gumiharang meg létezik unverzális fajta is, amit csak méretre kell vágni. Aligha lehet rosszat venni, csak nem mindegy belsős vagy külsős. Jól mondom? szerintem se, ahogy nézegettem 1-2 oldalt, ottkapnám a legjobb kedvezményeket ( asszem a közép dob és ahhoz tartozó kipufogórészt megkapom 12 000ért, máshol 18 vagy felett, vagy alapjárati vezérlőszelep(az is kell majd:) ), abba is 5-8 ezer ft különbség, ugyanaz a termék esetében, szal minden meg1ezik)
webshark Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 szerintem se, ahogy nézegettem 1-2 oldalt, ottkapnám a legjobb kedvezményeket ( asszem a közép dob és ahhoz tartozó kipufogórészt megkapom 12 000ért, máshol 18 vagy felett, vagy alapjárati vezérlőszelep(az is kell majd:) ), abba is 5-8 ezer ft különbség, ugyanaz a termék esetében, szal minden meg1ezik) http://www.autoalkatreszklub.hu/index.php?...=77&ev=1994 Az árakat érdemes megnézni. Hátha akad a te gépedhez is alkalmas darab... függetlenül attól hogy ajánlom, nem dolgozom nekik, nem kapok a rekiért pénzt..etc
astra f 1.4 Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 hy szeretném megtudni az astra 1.4i 8v motorkód: c14nz nél a szelepszár szimeringet kilehet e cserélni a hengerfej leszedése nélkül? ELŐRE IS KÖSZÖNÖM HOZZÁ SZÓLÁSOKAT!!!!!!!!!!
egyhapsi Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Múltkor valaki kérdezte az ablaktörlő lapátokat. Tegnapelőtt Valeo-t vettem, de nem vagyok elragadtatva tőle. Spriccni, hogy lássam milyen, erre nyikorogva ment. Emlékszem, anno a Bosch, és a Champion ilyent nem csinált. De jön az eső, majd kiderül. Egyébként egy évnél többet egyik sem bírt nálam.
zotya975 Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Múltkor valaki kérdezte az ablaktörlő lapátokat. Tegnapelőtt Valeo-t vettem, de nem vagyok elragadtatva tőle. Spriccni, hogy lássam milyen, erre nyikorogva ment. Emlékszem, anno a Bosch, és a Champion ilyent nem csinált. De jön az eső, majd kiderül. Egyébként egy évnél többet egyik sem bírt nálam. Nekm már fél év után csíkozott a 3000Ft/pár Bosch. Aztán mérgemben vettem a tecsóban 500-ért egy párt. :rolleyes:
egyhapsi Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Nekm már fél év után csíkozott a 3000Ft/pár Bosch. Aztán mérgemben vettem a tecsóban 500-ért egy párt. :rolleyes: Úgy tapasztaltam, van egy alsó kategória, de van egy max. is. Az a tecsós meg alapból nem biztos hogy jó.. Tapasztaltam már. Pl. 5 rugót sem nem adnék egy párért.. valami Michlen..
zotya975 Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Úgy tapasztaltam, van egy alsó kategória, de van egy max. is. Az a tecsós meg alapból nem biztos hogy jó.. Tapasztaltam már. Pl. 5 rugót sem nem adnék egy párért.. valami Michlen.. Hát mindenki mást mond. Lehet a következő Opel bótos lesz.
daykiller Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Úgy tapasztaltam, van egy alsó kategória, de van egy max. is. Az a tecsós meg alapból nem biztos hogy jó.. Tapasztaltam már. Pl. 5 rugót sem nem adnék egy párért.. valami Michlen.. Nekem michelinek voltak fent. Alig egy év után meghót a két első, a hátsó bírja, mert alig használom. Vettem 950-ért tuskósat, az egyiknek félig kiugrott egyszer a gumija a felfogatóból, de vissza lehetett rakni. Szerencsére időben észrevettem, így nem rajzoltam egy szép ívet a szélvédőre. :rolleyes: Annyi van velük, hogy figyelni kell őket, mert hajlamosak kicsúszni a gumik, de egyébként már fél éve tökéletesen töröl. <_<
Reeckatee Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 Nekem a zöldön vmi Type R volt....olcsó volt de a telet kibírta s tavasszal sem csíkozott. Most a gyári, ami a szürkén van nagyon szépen töröl de ha nem elég nedves a szélvédő olyat oda berreg hogy a tömés kiesik a fogamból. Most rendeltem spray szórófejeket az ablakmosóhoz, az jobban fog teljesíteni.
egyhapsi Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 Nekem a zöldön vmi Type R volt....olcsó volt de a telet kibírta s tavasszal sem csíkozott. Most a gyári, ami a szürkén van nagyon szépen töröl de ha nem elég nedves a szélvédő olyat oda berreg hogy a tömés kiesik a fogamból. Most rendeltem spray szórófejeket az ablakmosóhoz, az jobban fog teljesíteni. Milyen az a spray szórófej ? mesélj róla.
zotya975 Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 Nekem a zöldön vmi Type R volt....olcsó volt de a telet kibírta s tavasszal sem csíkozott. Most a gyári, ami a szürkén van nagyon szépen töröl de ha nem elég nedves a szélvédő olyat oda berreg hogy a tömés kiesik a fogamból. Most rendeltem spray szórófejeket az ablakmosóhoz, az jobban fog teljesíteni. Szerintem az a szárazon berregés mindegyiknél megvan, végülis ha nem vizes az üveg, akkor mitől csúszna?
Reeckatee Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Milyen az a spray szórófej ? mesélj róla. Az olyan, hogy nem 2-2 vonalban priccolja az ablakot hanem mint egy spray. Pillanatok alatt átnedvesíti majdnem az egész szélvédôt. Kerestem videót de sehol nem találtam.
Recommended Posts