zotya975 Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 3-asba téve? :D de mé'? :rolleyes: ha 15 km-nyi "behúzás" alatt nem indult be akkor felesleges a bikázósdi az tuti. vezérés? <_< nemtom, valaki majd mond okosat -_- Általában 2-ben szokták behúzni-betolni. Hát ha ennyit lett rángatva rá kéne nézni a vezszíjra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Annak, hogy 3 évesen (valszeg még garanciában) kicserélték a vezérmű szíjat, számos oka lehet!! De jó magyar ember módjára azonnal mindenki a turpisságot keresi, rosszra gondol, ráhozza a frászt szegény tulajra. Na, mindenre születik megoldás, a 3 éves vezérműszíj-csere oka: az autó részletre lett vásárolva, a tulajdonosa a szalon maradt, amíg ki nem lett fizetve teljesen, így 3 éves nagyszervízkor ők ragaszkodtak a cseréhez. Hajtogatták a 60ezres km-t ők is, igaz akkoriban kb. 20 volt a kocsiban, de teljesen mindegy, náluk ez volt a szokás a hiteles autókkal (a 3 év). Persze a szervízt a "tulaj" fizette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. :rolleyes: Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! <_< Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli ITT AZ ÉLŐ PÉLDA HOGYAN KELL EGY VASAT A 0-VAL EGYENLŐRE LEÍRNI!!! EBBEN ANNYI VOLT A LÉNYEG, HOGY AMI MÉG ESETLEG MENTHETŐ LETT VOLNA TI AZT IS LEÍRTÁTOK A FRANCBA!!! egy szó: GYILKOS :D A népitéletben meg az ilyenek szídják az opelt, hogy ilyen meg olyan sz.r, és megbízhatatlan, sokat fogyaszt stb stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sc00ter Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Igen, csak a Caravané másmilyen. Nagy kárt okoztak benne? <_< Csak a lényeget vitték sony fejegység+távirányitó, mp3 lejátszó, lemezek , kb 60000-es kár :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. <_< Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! :D Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli Nem értem a 3-ik fokozat lényegét......azt a motrot már ki lehet dobni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Az isuzus amúgy is könnyen indul.. Nekem télen akkor is indult, amikor 2 izzítógyetyám kuka volt. Ha az üzemagyagszintmérő mutatója a piros fölött volt, akkor abban volt még bőven. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lanszki Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Köszönöm, utána nézünk amiket mondtatok... :rolleyes: Kb fél éve van meg, eddig semmi baja nem volt, nagyon szeretem a verdát... Ettől eltekintve hogy most "beteg" akkor is OPEL a király!!!!! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Köszönöm, utána nézünk amiket mondtatok... :rolleyes: Kb fél éve van meg, eddig semmi baja nem volt, nagyon szeretem a verdát... Ettől eltekintve hogy most "beteg" akkor is OPEL a király!!!!! <_< Azért majd kiváncsi leszek a hibalistára meg a költségekre...ha van valami változás szolj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lanszki Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Rendben, bár nem tudom mikor tudok rá időt szakítani, a munkaidő "összevisszasága" miatt, d e ha lesz valami akkor természetesen részletesen leírom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Az elmúlt napokban néha arra lettem figyelmes, hogy megállás után kb 1 perccel "fémlemezhang" hallatszott a kocsi felől. Először nem tudtam mire vélni a dolgot, aztán következőre már gyanút fogtam, hogy ez a tank és most már biztos vagyok benne... Szóval a tankszellőztető eltömődött, ma megyek megbütyköltetni este... Még nem horpadt be :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. :rolleyes: Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! <_< Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli hát én is hajtottam már eléggé kongó üresre a gépemet, 1) benyás 2) régen volt, én kezdő és felelőtlen. soha többet, mindig figyelünk, hogy benzin legyen benne. A tied meg az adagoló miatt külön érzékeny erre, miért kell csont üresre hajtani????!!!! Belökni, behúzatni meg külön kockázat a katalizátor miatt is!!! hát még 15 km-t, pláne hármasban! Először is adagoló, vezérlés, üzemenyagszűrő+ vízcsapda átnézetése, az akkut meg töltsd fel, ne bikázzátok meg, mert az meg az amúgy elég egyszerű elektronikát veszélyezteti. És remélem tanulsz az esetből, írd le hogy mire jutottatok, hány km-es a kocsid, meg ilyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 bocs az offért. Conquistador! Létezik valahol olvasható kiadása az X14NZ-ből X14SE-re változásnak? Blog vagy ilyesmi? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lanszki Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 hát én is hajtottam már eléggé kongó üresre a gépemet, 1) benyás 2) régen volt, én kezdő és felelőtlen. soha többet, mindig figyelünk, hogy benzin legyen benne. A tied meg az adagoló miatt külön érzékeny erre, miért kell csont üresre hajtani????!!!! Belökni, behúzatni meg külön kockázat a katalizátor miatt is!!! hát még 15 km-t, pláne hármasban! Először is adagoló, vezérlés, üzemenyagszűrő+ vízcsapda átnézetése, az akkut meg töltsd fel, ne bikázzátok meg, mert az meg az amúgy elég egyszerű elektronikát veszélyezteti. És remélem tanulsz az esetből, írd le hogy mire jutottatok, hány km-es a kocsid, meg ilyenek. Köszi az infókat! Az a baj hogy én egyáltalán nem értek az ilyenekhez! Ez az első kocsim! :rolleyes: A KM ami benne van az 181000-et mutat. Eddig semmi gáz nem volt vele... Elméletileg a gázolaj sem fogyott ki belőle akkor, mert volt benne vagy 4 liter + töltöttünk is utána bele! Egyszer csak megállt út közben és azóta "élettelen". Nemsokára elviszem valahova megnézetni, csak előtte gondoltam megkérdezem Tőletek, hogy találkoztatok-e már hasonlóval, vagy hogy mire számíthatok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Köszi az infókat! Az a baj hogy én egyáltalán nem értek az ilyenekhez! Ez az első kocsim! <_< A KM ami benne van az 181000-et mutat. Eddig semmi gáz nem volt vele... Elméletileg a gázolaj sem fogyott ki belőle akkor, mert volt benne vagy 4 liter + töltöttünk is utána bele! Egyszer csak megállt út közben és azóta "élettelen". Nemsokára elviszem valahova megnézetni, csak előtte gondoltam megkérdezem Tőletek, hogy találkoztatok-e már hasonlóval, vagy hogy mire számíthatok! Nagyon esélyes az, hogy a vezérléssel történt valami, vagy az adagolóval, bár nem vagyok dízeles, de valamennyire vágom a működésüket. :rolleyes: Ilyen esetben azzal nyitnék, hogy megnézném, hogy a vezérműszíj megvan-e még. :D Pár perces művelet. Elég felül megnézni, hogy megvan-e még. -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Köszi az infókat! Az a baj hogy én egyáltalán nem értek az ilyenekhez! Ez az első kocsim! :rolleyes: A KM ami benne van az 181000-et mutat. Eddig semmi gáz nem volt vele... Elméletileg a gázolaj sem fogyott ki belőle akkor, mert volt benne vagy 4 liter + töltöttünk is utána bele! Egyszer csak megállt út közben és azóta "élettelen". Nemsokára elviszem valahova megnézetni, csak előtte gondoltam megkérdezem Tőletek, hogy találkoztatok-e már hasonlóval, vagy hogy mire számíthatok! Az, hogy van a tankban, egy dolog. Eljut a szűrőig?? Szedd le a szűrőről a tank felől jövő csövet, és próbáld meg átfújni. Régen a dizil kadettomon is a cső volt már eldugulva. De ez is csak egy lehetőség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Az, hogy van a tankban, egy dolog. Eljut a szűrőig?? Szedd le a szűrőről a tank felől jövő csövet, és próbáld meg átfújni. Régen a dizil kadettomon is a cső volt már eldugulva. De ez is csak egy lehetőség. Jó de vajon a vontatás 3-ikban mennyire tett jót neki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 bocs az offért. Conquistador! Létezik valahol olvasható kiadása az X14NZ-ből X14SE-re változásnak? Blog vagy ilyesmi? :rolleyes: Szia Zolek! Hát én szép folyamatosan pötyögtem ide a forumra a tapasztalatokat, de sajna nekem se tapasztalatom az ilyenekbe, se szerszámom nem volt hozzá, elvittem egy többek álltal ajánlott szerelőhöz és ő csinált mindent. Tehát én leírással nem tudok szolgálni a folyamatról, max a beszerzésre váró alkatrészeket tudom felsorolni neked. Egyébként meg a forumon egy régen látott versenyző (Tápiószecső) felrakta a listát is valahol, én is az alaplyán szedtem össze a cuccot egy bontóba pestena 17. ker ben. Ha esetleg valami konkrétumra vagy kiváncsi, akkor kérdezz ha tudok segítek szívesen! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Jó de vajon a vontatás 3-ikban mennyire tett jót neki? Semennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Egyébként meg a forumon egy régen látott versenyző (Tápiószecső) felrakta a listát is valahol... Nem is volt olyan rég. :rolleyes: Zolek: az aláírásomban van link, azt esetleg érdemes megnézni. Bár ha szerelési leírást keresel akkor én is ki kell ábrándítsalak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Szia Zolek! Hát én szép folyamatosan pötyögtem ide a forumra a tapasztalatokat, de sajna nekem se tapasztalatom az ilyenekbe, se szerszámom nem volt hozzá, elvittem egy többek álltal ajánlott szerelőhöz és ő csinált mindent. Tehát én leírással nem tudok szolgálni a folyamatról, max a beszerzésre váró alkatrészeket tudom felsorolni neked. Egyébként meg a forumon egy régen látott versenyző (Tápiószecső) felrakta a listát is valahol, én is az alaplyán szedtem össze a cuccot egy bontóba pestena 17. ker ben. Ha esetleg valami konkrétumra vagy kiváncsi, akkor kérdezz ha tudok segítek szívesen! Üdv Heló! Egyelőre nem tervezek ilyet, de érdekességképpen olvastam volna az átalakításról. Mennyibe volt kb. Neked az egész mizéria? Megérte? Én sem vágnék bele, max. csak szerelővel, nem értek hozzá, ma is örültem, hogy megtaláltam a pollenszűrőt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Nem is volt olyan rég. :rolleyes: Zolek: az aláírásomban van link, azt esetleg érdemes megnézni. Bár ha szerelési leírást keresel akkor én is ki kell ábrándítsalak. Köszi, megsasolom <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Jó de vajon a vontatás 3-ikban mennyire tett jót neki? Annyira mint neked ha kénsavval ízesítik a túrórudit... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Jó de vajon a vontatás 3-ikban mennyire tett jót neki? Én is majd leestem a székről mikor olvastam. Azután átgondolva ez a szitu normál használat mellett is előfordulhat. pl. Ausztriában bármikor. Gyakorlatilag 15km motorfék üzem. Vannak káros hatásai, de nem is annyra gyilkos, mint elsőre gondolná az ember. (Azt csak feltételezem, hogy fel volt engedve a gázpedál. De ha nincs befecskendezés, akkor mitől várták hogy beinduljon?) Lanszki - Tényleg tapostad a gázpedált behúzás közben? (hülye kérdés, de ki tudja!) Valóban rá kell nézni arra szíjra, vagy a helyére! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Én is majd leestem a székről mikor olvastam. Azután átgondolva ez a szitu normál használat mellett is előfordulhat. pl. Ausztriában bármikor. Gyakorlatilag 15km motorfék üzem. Vannak káros hatásai, de nem is annyra gyilkos, mint elsőre gondolná az ember. (Azt csak feltételezem, hogy fel volt engedve a gázpedál. De ha nincs befecskendezés, akkor mitől várták hogy beinduljon?) Lanszki - Tényleg tapostad a gázpedált behúzás közben? (hülye kérdés, de ki tudja!) Valóban rá kell nézni arra szíjra, vagy a helyére! Nah de járó motornál azért 15km-nyi motorfék más mint álló, el nem induló, kenés-hűtés nélküli szerencsétlent végigcibálni egy ilyen távon nem? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Nah de járó motornál azért 15km-nyi motorfék más mint álló, el nem induló, kenés-hűtés nélküli szerencsétlent végigcibálni egy ilyen távon nem? :rolleyes: FAIL Jajj! Motorfék üzemben nincs befecskendezés! Kenés, hűtés van, hiszen forog a főtengely! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts