Guest gorbi Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Annak, hogy 3 évesen (valszeg még garanciában) kicserélték a vezérmű szíjat, számos oka lehet!! De jó magyar ember módjára azonnal mindenki a turpisságot keresi, rosszra gondol, ráhozza a frászt szegény tulajra. Zolek! A 97 utáni gyári (!) cucc, szakszerű szerelés esetén elviszi a 120 ezer km-t, vagy 8 évet. A probléma akkor kezdődik, ha azt hisszük, hogy ilyen jó minőségű hosszú futásteljesítményű cuccot építünk be, de közben nem az. Ezért ajánlom általában, hogy a 97 utániak elfuthatják (nem kötelező) a gyári cuccukkal ezt a km-t, de csere után már szigorúan csak 60 ezer a periódus, hiszen alkatrész címén sokszor érdekes dolgokat kap az ember. Sokan szeretik ízlés szerint változtatni a karbantartási utasítást, de ha valaki betartja abból hátránya nem lejhet. (Magyarul sokan hiszik, hogy okosabbak a gyártónál :rolleyes: ) Az is érdekes, hogy a legtöbb 8-9 évesnél fitalabb autónál (márkától függetlenül) 120 ezer környékén van az első nagyszervíz. Ezzel lehet vitatkozni, de ez tény. Ne hagyd magad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Nem egyre rosszabb, ez tényként volt közölve pár hozzászólással előrébb. De neked is köszi az építő hozzászólást. Megértettem, hogy tanácsos 60ezrenként cserélni, ennyi. A szervizesnek is az a plusz bevétel, ha minél gyakrabban cserélik, mégsem mondott ilyet, és nem kapott a szívéhez, hogy úúristen már 80e van benne, és még nem volt cserelve vezérlés?? De igen az. Nem tudom milyen szerelô lehet az amelyik csak a vez. szíjat cseréli....nem kötekedni akarok veled mert nem vagy hibás de az a szerelô az inkább menjen golyót fogni Irakba. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Nem tudom ennek mi értelme van, hogy ha nem tudnám honnan van az autó, megijednék, hogy átvágtak, de így csak oktalan ijesztgetés amit csináltok. Említettem, hogy családból van a kocsi, így tekergetés kizárva. Bocsi ha megsértettelek!!!! <_< De komolyan, nem akarok senkit sem megsérteni! Ha ők az első tulajok, mármint akiktől vetted, akkor biztosan okés a dolog ... :rolleyes: És még 1x bocsika!!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Az, hogy időnként poénkodunk (na jó, elég sűrűn tesszük -_- ) az csak egy dolog.... ITT MINDENKI SEGÍTENI SZERETNE A MÁSIKNAK!!!!! <_< :D Nem okoskodni szeretnék, mert ha valaki, hát én egyáltalán nem értettem az Astrákhoz, ITT TANULTAM RENGETEGET A FIÚKTÓL !!!! :rolleyes: HIDD CSAK EL? MINDENKI SEGÍTENI SZERETNE A KLUBTÁRSÁNK !!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Nos, sértődés nincs, köszönöm a segítő hozzászólásokat, a többit meg tréfának fogom fel <_< Újra itthon a verda, az alábbiak módosultak: Teljes vezérlés Vízpumpa Termosztát Hőgomba Új fagyálló Főtengely szimmering Ékszíj 54 000 Ft-om bánja, de a hibajelenség megszűnt, és mintha a hangja is szebb lenne, meg talán a gyorsulás is javult :rolleyes: Remélem a fogyi is visszaáll az eredetire. A vízpumpa nagyon megérett a cserére, mert a környékén folyhatott a víz, a blokk oldala is rozsdának esett áldozatul feltehetően emiatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Nos, sértődés nincs, köszönöm a segítő hozzászólásokat, a többit meg tréfának fogom fel :D ...... 54 000 Ft-om bánja, de a hibajelenség megszűnt, és mintha a hangja is szebb lenne, meg talán a gyorsulás is javult :D Remélem a fogyi is visszaáll az eredetire. Örülünk, hogy érted a viccet is ;) Akkor most jó darabig az urak kényelmes életét élheted biztonságban B) csak beülsz, és mész!! mostmár rendben a moci -_- Azért még benézhetsz hozzánk! :rolleyes: <_< És esetleg segíthetsz te is az arra éppen rászorulónak! :D Hátha pont neked is előfordult már az a hiba, s majd kapásból lököd a választ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Örülünk, hogy érted a viccet is ;) Akkor most jó darabig az urak kényelmes életét élheted biztonságban B) csak beülsz, és mész!! mostmár rendben a moci :D Azért még benézhetsz hozzánk! :rolleyes: <_< És esetleg segíthetsz te is az arra éppen rászorulónak! :D Hátha pont neked is előfordult már az a hiba, s majd kapásból lököd a választ :lol: így lesz -_- fűtéskapcsolók izzójának cseréjében profi vagyok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Nos, sértődés nincs, köszönöm a segítő hozzászólásokat, a többit meg tréfának fogom fel -_- Újra itthon a verda, az alábbiak módosultak: Teljes vezérlés Vízpumpa Termosztát Hőgomba Új fagyálló Főtengely szimmering Ékszíj 54 000 Ft-om bánja, de a hibajelenség megszűnt, és mintha a hangja is szebb lenne, meg talán a gyorsulás is javult :D Remélem a fogyi is visszaáll az eredetire. A vízpumpa nagyon megérett a cserére, mert a környékén folyhatott a víz, a blokk oldala is rozsdának esett áldozatul feltehetően emiatt. A hőgomba jó ötlet volt B) nekem belekerül egy komplett hűtőbe, és két vízcsőbe még egy 450ft-os kiegyenlítőtartály sapi is. Nem műkszött a túlnyomás-szelep, és a gomba meg nem kapcsolt, úgyhogy többször elmelegedett így meg mindig egy csövet nyomott szét, egyszer meg a hűtőt is. Az új gomba óta sűrűbben hallom ha indul a turbina <_< Tudom te nem dízeles vagy, de a főtengely szimering csere mi pénzbe volt? szerk.: hülye vagyok, neked amúgy is le lett szedve a vezérlés a csere miatt... kérdés sztornó :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Nem egyre rosszabb, ez tényként volt közölve pár hozzászólással előrébb. De neked is köszi az építő hozzászólást. Megértettem, hogy tanácsos 60ezrenként cserélni, ennyi. A szervizesnek is az a plusz bevétel, ha minél gyakrabban cserélik, mégsem mondott ilyet, és nem kapott a szívéhez, hogy úúristen már 80e van benne, és még nem volt cserelve vezérlés?? Pedig még el sem kezdtünk ilyesztgetni. Most kezdem.: Kép 1 Kép 2 Kép 3 <_< :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Pedig még el sem kezdtünk ilyesztgetni. Most kezdem.: Kép 1 Kép 2 Kép 3 :D <_< Ilyennel ne ijesztgess! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 A hőgomba jó ötlet volt :D nekem belekerül egy komplett hűtőbe, és két vízcsőbe még egy 450ft-os kiegyenlítőtartály sapi is. Nem műkszött a túlnyomás-szelep, és a gomba meg nem kapcsolt, úgyhogy többször elmelegedett így meg mindig egy csövet nyomott szét, egyszer meg a hűtőt is. Az új gomba óta sűrűbben hallom ha indul a turbina <_< Tudom te nem dízeles vagy, de a főtengely szimering csere mi pénzbe volt? szerk.: hülye vagyok, neked amúgy is le lett szedve a vezérlés a csere miatt... kérdés sztornó :rolleyes: igy van, de maga a szimmering 1895 Ft. hőgomba valószínű kellett, vasárnap óta nem ment a ventilátor, hiába volt piros tartományban a hőmérséklet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 igy van, de maga a szimmering 1895 Ft. hőgomba valószínű kellett, vasárnap óta nem ment a ventilátor, hiába volt piros tartományban a hőmérséklet. Azt nekem is kell vennem, csak ritka mint a fehér zorró és drága mint az arany. Klímáshoz való kell. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Azt nekem is kell vennem, csak ritka mint a fehér zorró és drága mint az arany. Klímáshoz való kell. <_< Te többet sz.psz ezzel a klímával mint én nyáron a meleggel :D -_- :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Te többet sz.psz ezzel a klímával mint én nyáron a meleggel :D -_- :rolleyes: Ezért nem hiányzik nekem sem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Te többet sz.psz ezzel a klímával mint én nyáron a meleggel <_< B) :rolleyes: Hát ja. Unixéknál 5200Ft egy ilyen hőgomba a vízhűtőbe. Plusz a klíma is halott, de legalább nem működik. :D Megjegyzem, nem fogok SE-síteni. Mivel csak a 94-es C16SE motorok ECU-ja képes a klímát is kezelni és hát ilyen motort szerezni... -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Hát ja. Unixéknál 5200Ft egy ilyen hőgomba a vízhűtőbe. Plusz a klíma is halott, de legalább nem működik. :rolleyes: Megjegyzem, nem fogok SE-síteni. Mivel csak a 94-es C16SE motorok ECU-ja képes a klímát is kezelni és hát ilyen motort szerezni... <_< De akkor elég ha az ecu 94-es vagy nagyon hule vagyok? Szerintem a többi résznek semmi köze sincs hozzá, talán meg a kábelköteg, de max ennyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 De akkor elég ha az ecu 94-es vagy nagyon hule vagyok? Szerintem a többi résznek semmi köze sincs hozzá, talán meg a kábelköteg, de max ennyi! Szerintem mindegy. Mivel a 94-es 16SE ECU is olyan ritka, mint a motor. <_< Más: megfigyeltem ma, hogy a lefulladás elleni szoftver nem igazán akar üzemelni. Gurultam és gyönyörűen 800 körüli alapjárat van. Pár hete még megfigyeltem, hogy amikor állok be az állomás parkolójába, akkor szépen tartja az ezres fordulatot, aztán ahogy megállt, hallhatóan és láthatóan leesik az alapjárat. Most meg nem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Szerintem mindegy. Mivel a 94-es 16SE ECU is olyan ritka, mint a motor. <_< Más: megfigyeltem ma, hogy a lefulladás elleni szoftver nem igazán akar üzemelni. Gurultam és gyönyörűen 800 körüli alapjárat van. Pár hete még megfigyeltem, hogy amikor állok be az állomás parkolójába, akkor szépen tartja az ezres fordulatot, aztán ahogy megállt, hallhatóan és láthatóan leesik az alapjárat. Most meg nem. :rolleyes: Lehet, hogy nincs sebességjeled? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Lehet, hogy nincs sebességjeled? Azért sírna az ECU, nem? Amúgy lefulladás nem volt. :rolleyes: Szerk: jameg ügye a fedélzeti számítógép is állandóan pillanatnyi fogyasztás kijelzésére van állítva és szépen váltogat l/h, l/100km között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sc00ter Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Hi olyan kérdésem lenne, hogy a sedán és az öt ajtos astra f hátsó ajtói egyformák-e? Szegényt feltörték és ahol néztem (bontó) sedán nem volt. :rolleyes: Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Hi olyan kérdésem lenne, hogy a sedán és az öt ajtos astra hátsó ajtói egyformák-e? Szegényt feltörték és ahol néztem (bontó) sedán nem volt. :rolleyes: Köszi Igen, csak a Caravané másmilyen. Nagy kárt okoztak benne? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Igen, csak a Caravané másmilyen. Nagy kárt okoztak benne? :D Hja, nem tudom mi értelme annak az elválasztónak a hátsó ajtókban. :rolleyes: B Veki caravannál már megoldották a teliablakot... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
lanszki Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. :rolleyes: Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! <_< Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. :rolleyes: Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! <_< Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli Miért??? Hulla gyalázás? Adagoló e.mágnes szelep? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok! Tegnap előtt történt, hogy mentünk a kocsival (Astra F 1.7 DT Isizu 1993 82LE) vagy 50 km-ert, az üzemanyag mutató éppen súrolta az alsó piros csíkot (volt ilyen már többször is) és egyszer csak mintha kifogyott volna az üzemanyag megállt! Se nem rázkódott előtte, se nem volt semmilyen előjel, csak megállt egyszerűen. Töltöttünk bele 5 liter gázolajat a közeli kútról, de nem indult el, csak az akku merült le a sok indítási kísérlettől. -_- Hívtunk segítséget, ő vontatott minket vagy 15 km-en keresztül ez alatt a kocsi 3-asba volt téve. Mikor hazaértünk kitisztítottuk a csöveket és a szűrők amiket csak ki tudtunk szerelni, (volt benne szemét nem mondom), de amikor megint csak próbálkoztunk akkor sem indult. Gondoltuk, talán levegő került a rendszerbe, még járattuk bika kábellel a motort vagy 15 percig de semmi. Teljesen el vagyok keseredve! B) Kérem ha valaki tud valamit amit még nézzünk meg vagy végezzünk el, mielőtt szervizbe kell hogy vigyem, kérem segítsen! Köszönöm!!! Zoli 3-asba téve? :D de mé'? :rolleyes: ha 15 km-nyi "behúzás" alatt nem indult be akkor felesleges a bikázósdi az tuti. vezérés? <_< nemtom, valaki majd mond okosat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts