pszilaj Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 köszi, egyébként könnyen cserélhető ha ne talán tán nem menthető? Könnyen cserélhető és még jól hozzá is férhető... Én már cseréltem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Könnyen cserélhető és még jól hozzá is férhető... Én már cseréltem... :lol: meg van ott van a bowden alatt kis ovál csatlakozó van rajta ezen nincs mit csiszolgatni ez nem kontaktos csere! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Próbáltam megkeresni de lehet hogy nem sikerült a kuplung bowden mellett van (mert ott van egy ovális csatlakozó amit egy kulcssal ki lehet tekerni) azaz? vagy ha nem az akkor hol? Jól mondják a többiek, a kuplungbowden végénél (pontosabban alatta) van a tolatólámpa kapcsolója. Lehúzod a csatlakozót, gem kapocsból hajlítasz egy U alakot és rövidrezárod a lehúzott csatlakozó 2 pólusát. Figyelj, ne érjen a kocsi fém részéhez! Utána gyújtást adsz és ha világyít a tolatólámpa, akkor cserés a kapcsoló. A kapcsolót fél éve 1800 Ft-ért vettem. 19-es (vagy 21, már nem emlékszem) villákulccsal pont meg tudod lazítani, dugókulcs nem megy rá, mert a műanyag ház szélesebb. Kitekeréskor figyelj, nehogy elpottyantsd az alatta lévő alátétet. Visszaszerelés fordított sorrendben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 köszi, egyébként könnyen cserélhető ha ne talán tán nem menthető? A mentésről annyit, ha ez egyszer bizonytalanul működik (hol ég, hol nem) vagy egyszerűen behalt, akkor ára miatt nem érdemes, kialakítása miatt nem is lehet javítani. Érdemes kicserélni, még mielőtt emiatt lenne baleseted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Jól mondják a többiek, a kuplungbowden végénél (pontosabban alatta) van a tolatólámpa kapcsolója. Lehúzod a csatlakozót, gem kapocsból hajlítasz egy U alakot és rövidrezárod a lehúzott csatlakozó 2 pólusát. Figyelj, ne érjen a kocsi fém részéhez! Utána gyújtást adsz és ha világyít a tolatólámpa, akkor cserés a kapcsoló. A kapcsolót fél éve 1800 Ft-ért vettem. 19-es (vagy 21, már nem emlékszem) villákulccsal pont meg tudod lazítani, dugókulcs nem megy rá, mert a műanyag ház szélesebb. Kitekeréskor figyelj, nehogy elpottyantsd az alatta lévő alátétet. Visszaszerelés fordított sorrendben. Ok köszi a tippet, nem vált be így se világít a dög úgy hogy már kezdek félni hogy nagyobb baja van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Ok köszi a tippet, nem vált be így se világít a dög úgy hogy már kezdek félni hogy nagyobb baja van ? Azt kéne meg tudni, hogy kap-e áramot egyáltalán a kapcsoló. Fekete/sárga vezetéken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Azt kéne meg tudni, hogy kap-e áramot egyáltalán a kapcsoló. Fekete/sárga vezetéken. majd valahogy kerítek egy havert aki megnézi már túl vagyok a biztosítékok átnézésén is na majd meglátjuk.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Ok köszi a tippet, nem vált be így se világít a dög úgy hogy már kezdek félni hogy nagyobb baja van ? Ha biztik jók, akkor próbalámpázd ki úgy, hogy ráadott gyújtásnál a lehúzott csatlakozó egyik pólusa és a kaszni, majd a másik pólusa és a kaszni közé tedd a próbalámpát. Ha így valamelyik állásban világít, akkor a kapcsoló és a tolatólámpa között lesz a gubanc, ha nem világít, akkor a kapcsoló előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 hali kuplungot cseréltünk az astrán lett némi hiba: a keréknél a féltengely anyát takaró kupakot már nem tudtuk visszatenni mert annyira szétvertük levételnél ezt hol lehetne beszerezni? ha nincs rajta az mennyire gond? kellett cserélni km spirált mert a gyári szétment levételkor, de azóóta a km óra kattog-zörög mit mit rontottunk el? hogy lehet orvosolni? köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Az utángyári spirálok szoktak zörögni-kattogni ahogy itt a népek mondták. Úgy rémlik hogy valakinek elhallgatott egy kiadós zsírozástól. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Az utángyári spirálok szoktak zörögni-kattogni ahogy itt a népek mondták. Úgy rémlik hogy valakinek elhallgatott egy kiadós zsírozástól. :lol: Meg kell nézni, hogy a műszeregység hátuljára rendesen, ütközésig rá van-e tolva a spirál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Az utángyári spirálok szoktak zörögni-kattogni ahogy itt a népek mondták. Úgy rémlik hogy valakinek elhallgatott egy kiadós zsírozástól. :lol: hja, ugyanez volt nekem is, mikor hozzám került a verda :lol: oszt mondta a fater, hogy a 100-as skodrinál is volt ilyen, és kis zsírt és olajat kevert össze, és azt csepegtette bele jó bőven a spirálba fentről a km óra felől :D kicsit babrás, mert lassan csurog le, de megérte, azóta csendben van :P próba szemcsere ! :D :lol: Meg kell nézni, hogy a műszeregység hátuljára rendesen, ütközésig rá van-e tolva a spirál. ja bocs, én feltételeztem, hogy ezen már túlestek :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 akkor holnap befújkálom lánc spay-el az kifújva olaj utánna zsír állagú inkább vékonyan lett olajozva beszereléskor, fene enné meg utálatos kivenni a műszerfalat erről a kupakról nincs infó? mennyire gáz ha nincs rajta?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 akkor holnap befújkálom lánc spay-el az kifújva olaj utánna zsír állagú inkább vékonyan lett olajozva beszereléskor, fene enné meg utálatos kivenni a műszerfalat erről a kupakról nincs infó? mennyire gáz ha nincs rajta?? Csak be kell gyakorolni :lol: Ledezésnél a 4. kiszedés után már egész gyorsan ment :lol: :lol: Kupakról részemről passz. Majd az öregek ha felkelnek holnap akkor mondanak okosat :D :P (híí ezé' mit kapok... :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 akkor holnap befújkálom lánc spay-el az kifújva olaj utánna zsír állagú inkább vékonyan lett olajozva beszereléskor, fene enné meg utálatos kivenni a műszerfalat erről a kupakról nincs infó? mennyire gáz ha nincs rajta?? Én nem is tudom, milyen kupakra gondolsz, én még nem láttam azon az anyán kupakot, már ha jóra gondolok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Én nem is tudom, milyen kupakra gondolsz, én még nem láttam azon az anyán kupakot, már ha jóra gondolok :lol: a kerék közepén, ahol a féltengelyen lévő anya van azt gyárilag takarta egy kupak most meg az anya látszik haver úgy verte le hogy nem tudtam kiegyengetni Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 a kerék közepén, ahol a féltengelyen lévő anya van azt gyárilag takarta egy kupak most meg az anya látszik haver úgy verte le hogy nem tudtam kiegyengetni Akkor egyre gondolunk, nem láttam még, úgyhogy sztem nem gáz. De utánanéztem, az utángyártott 800Ft körül kapható pl. a Csergőben (lap alja), vagy Opel szalonban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 opel szalonban nem kérdeztem, oda úgy megyek mint a fogorvoshoz felénk 2 autósbolt van ott egyikben sem volt (még sosem) ilyen kupak bezzeg zsigulira volt.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Akkor egyre gondolunk, nem láttam még, úgyhogy sztem nem gáz. De utánanéztem, az utángyártott 800Ft körül kapható pl. a Csergőben (lap alja), vagy Opel szalonban. opel szalonban nem kérdeztem, oda úgy megyek mint a fogorvoshoz felénk 2 autósbolt van ott egyikben sem volt (még sosem) ilyen kupak bezzeg zsigulira volt.......... Ugy-t ne vegyél. Én is becoptam vele. Nem tudtam beilleszteni a helyére, mert nagy volt. A gyári talán 1200-ba kerülhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 úgy néz ki zsírzásra megszűnt a zörgés mondjuk hantompító szerepét tölti be a zsír mert elég nagy a rés a spirál és a burkolat között remélem nem verődik ki pár 100km alatt az anyag belőle...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Sziasztok! -ha volt már ilyen kérdés akkor küldjétek a linket légyszíves- Hétévégén szervízeltem bnőmék Astra F-jét (x14nz), (olaj, szűrő, olajteknő tömítés, gyertya). Próba úton arra lettem figyelmes, hogy a kocsi alacsony sebességen is erősen -még mindig- húz balra, és balra sokkal könnyebb a kormányt tekerni mint jobb irányba! :lol: (kb egy hónapja volt futóműmérésen és minden okés volt mert akkor panaszkodtak, hogy húz). Szóval megnéztem: keréknyomás, felni, fék okés, mi lehet a bánata?? kormánymű, szilent, összekötő..?? Ha valakinek volt hasonló panasza és magoldás is született rá ossza meg velem a tapasztalatát! Előre is köszi! Lecso Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Sziasztok! -ha volt már ilyen kérdés akkor küldjétek a linket légyszíves- Hétévégén szervízeltem bnőmék Astra F-jét (x14nz), (olaj, szűrő, olajteknő tömítés, gyertya). Próba úton arra lettem figyelmes, hogy a kocsi alacsony sebességen is erősen -még mindig- húz balra, és balra sokkal könnyebb a kormányt tekerni mint jobb irányba! :lol: (kb egy hónapja volt futóműmérésen és minden okés volt mert akkor panaszkodtak, hogy húz). Szóval megnéztem: keréknyomás, felni, fék okés, mi lehet a bánata?? kormánymű, szilent, összekötő..?? Ha valakinek volt hasonló panasza és magoldás is született rá ossza meg velem a tapasztalatát! Előre is köszi! Lecso Szerintem történhetett azóta a futóművel valami, mert a jól beállított nem húzhat semerre. Vagy a futóműves nem volt a szakmája mestere.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Szerintem történhetett azóta a futóművel valami, mert a jól beállított nem húzhat semerre. Vagy a futóműves nem volt a szakmája mestere.... sajna tuti nem történt vele semmi: legutoljára is ezt a problémát vettem észre, és két külön szaki is mérte a dolgokat. én valami szerkezeti problémára tippelek (csak nem tudom mi okozhatja ezt) mert a padon jók az értékek: kerékdőlés, összetartás, stb.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Sziasztok! -ha volt már ilyen kérdés akkor küldjétek a linket légyszíves- Hétévégén szervízeltem bnőmék Astra F-jét (x14nz), (olaj, szűrő, olajteknő tömítés, gyertya). Próba úton arra lettem figyelmes, hogy a kocsi alacsony sebességen is erősen -még mindig- húz balra, és balra sokkal könnyebb a kormányt tekerni mint jobb irányba! :lol: (kb egy hónapja volt futóműmérésen és minden okés volt mert akkor panaszkodtak, hogy húz). Szóval megnéztem: keréknyomás, felni, fék okés, mi lehet a bánata?? kormánymű, szilent, összekötő..?? Ha valakinek volt hasonló panasza és magoldás is született rá ossza meg velem a tapasztalatát! Előre is köszi! Lecso Ugyanez volt nállam is futóműállítás, és gumicsere után!!!! :lol: ISZONYATOSAN rá kellett tartani, és nagyon húzott balra!!! :lol: Nállam a megoldás mindösszesen annyi volt, hogy meg kellett cserélnem a két első kereket.... :lol: ÉS LÁSS CSODÁT: azóta nyíl egyenesen megy a verda!!! :D :D a hozzáértők azt mondták, hogy a gumikopás miatt van ez a jelenség! :P Szerintem egy próbát megér neked is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 sajna tuti nem történt vele semmi: legutoljára is ezt a problémát vettem észre, és két külön szaki is mérte a dolgokat. én valami szerkezeti problémára tippelek (csak nem tudom mi okozhatja ezt) mert a padon jók az értékek: kerékdőlés, összetartás, stb.. Nekem is minden érték jó volt..... pedig húzott mint állat :lol: aztán megcseréltük a kerekeket, és elvágták a problémát :lol: :lol: próbáld csak meg, hátha nállad is csak ennyi a gixer , sokba nem kerül :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts