Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet?

Há nem szótá, hogy szerelsz. :lol:

Amúgy a G Astrás X16SZR ECU-ja sem jó az F-s X16SZR-be. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet?

Most akkor egyhatos lett, vagy kétliteres? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na esti tapasztalat...

Indítás nehézkes mint eddig...aztán utána úgy ahogy okés...de se szó se beszéd aztán megállt...az volt fura miért díszeleg karácsonyfa díszben (minden visszajelző égett) a műszerfal ^_^

Aztán haza értem...járó motornál megfogtama motorháztetőt...hát nem megcsípett :huh: Mondom megnézem hogy a töltéslámpa mit produkál...igy világítás és járó motor mellé feltekertem a ventit...töltés lámba pislákol...

Kíváncsi vagyok mi a nyavaját kezdenek vele 7főn a hűtő és tömítések cseréjén kívül (na meg lehet ugye amit már irtam azt is) :lol:

Amennyit eddig beleöltem...lehet olcsóbb lett volna egy fiatalabb C14Nz-t beledobni kompletten mindennel együtt... pl most tudnék 99.000Ftért törött (hátulja törött tropára, meg picit megnyomódott a hűtő) '99-est...na de ki tudja abba is mit kéne beleölni....

Link to comment
Megosztás:

Na esti tapasztalat...

Indítás nehézkes mint eddig...aztán utána úgy ahogy okés...de se szó se beszéd aztán megállt...az volt fura miért díszeleg karácsonyfa díszben (minden visszajelző égett) a műszerfal ^_^

Aztán haza értem...járó motornál megfogtama motorháztetőt...hát nem megcsípett :huh: Mondom megnézem hogy a töltéslámpa mit produkál...igy világítás és járó motor mellé feltekertem a ventit...töltés lámba pislákol...

Kíváncsi vagyok mi a nyavaját kezdenek vele 7főn a hűtő és tömítések cseréjén kívül (na meg lehet ugye amit már irtam azt is) :lol:

Amennyit eddig beleöltem...lehet olcsóbb lett volna egy fiatalabb C14Nz-t beledobni kompletten mindennel együtt... pl most tudnék 99.000Ftért törött (hátulja törött tropára, meg picit megnyomódott a hűtő) '99-est...na de ki tudja abba is mit kéne beleölni....

Gondolom, mert csak a motor állt meg, a gyujtás rajtamaradt, azért égett minden. Mondom én, 3 perc alatt kicseréljük a modult, és újabb 3 perc altt kiderül, hogy azzal van-e gond. De a te kocsit, a te döntésed. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na elkezdtem a hibakeresés egyik nehéz részét...elkezdtem elejétől olvasni a motor topikot :huh:

Amit eddig leszűrtem hogy nálam a következő hibák játszhatnak:

1, Nehéz indulás, rángatás, hidegen fuldoklás indulás után: valami féle gyújtás probléma: Gyújtás modul, főtengely jeladó (vagy mi), előgyújtás...

2, Diesel hang: Hidrotőke, szelepek...(bár ezeket tudtam eddig is)

3, Emelkedőnél alacsony sebességről indulva erős rezgő hang, mint ha kipuff torok hang lenne: tömítés hiba

4, Olajos a motor alja: Főtengely szimering, olajteknő tömítés

5, Fojtószelepháznál: potinál jön a benzin + a szelepház alsó tömítése sem igazi ránézésre

6, Hűtőcsere

Ellenőrizni kell, mert ha mégis csilingelő ez a hang, az kopogásos égés. Sajnos ezeknél a motoroknál egy kicsi elő szokott fordulni, de ha több a kettőnél a következő lehetőségek vannak. (ellenben lassú mechanikai károsodást fog szenvedni a forgattyús hajtóműved)

-Alapelőgyújtás ell.

-Jobb minőségű üa.

-Oktánszám elemő lötyi tankolás előtt beleönt

-Gyertyacsere

-oktándugasz kisebbre fordít

Ha nem csörgés, hanem rezonancia, akkor felejtsd el amit írtam. Nézd meg a kipufogó és motortartó bakokat.

Link to comment
Megosztás:

A másik alapjáratival is sz*rakodik? Gondolom megvan a régi. :huh:

A régi mocié ment rá azon tökéletesen jó volt,írtam,hogy a szívósort is cserélni kellett.JJaa mivel régen vótam má itt megoldottam a régi mocin az alapjáratingadozást,szét volt dülve a katalizátor,kibeleztem,utána minden gázadás után szépen visszament kb.950-1000 közé.

Link to comment
Megosztás:

El is felejtettem van nyóc db hajtókarom,dugóval,gyűrűvel,2 főtengelyem/kopottak,esetleg felújítani/ olajtekenyő/DAY mégegy?/ 1 db blokkom /1.6 minden/ akinek kő elviheti!!Occcoé!

Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :huh:

Link to comment
Megosztás:

És az a negyed liter olaj gondot okoz? :huh:

Nekem nem, csak megjegyeztem, hogy van ilyen különbség is a kettő között. ^_^ :P

Ez is ugyanolyan lemezbű van.Esetleg hidrotőke? Kicsit használt?

Alumíniumbó'? :lol:

Hátizé, mennyire kicsit használt? Enyémekkel elvileg semmi baj, de hamarosan hengerfej felújításon fog átesni.. B)

Link to comment
Megosztás:

Esetleg váltson fokozatot :D

Jaja úgy úgy :huh: :lol: ^_^

Na de ennyire azért értek ám én is a kocsihoz hé :D B) :P

Ja amúgy itt az a pont hogy több pénzt nem ölök bele...próbálva lett minden...de semmi javulás...

Egy rohadós kasztnival könnyebb volna eladni mint ezzel a szerintem elektromos gondal... na mindegy is...kellett nekem a nyugati csoda :lol: :D :D ...off:1200-es zsiga jobb lett volna : on :P

Link to comment
Megosztás:

Jaja úgy úgy :huh: :lol: ^_^

Na de ennyire azért értek ám én is a kocsihoz hé :D B) :P

Ja amúgy itt az a pont hogy több pénzt nem ölök bele...próbálva lett minden...de semmi javulás...

Egy rohadós kasztnival könnyebb volna eladni mint ezzel a szerintem elektromos gondal... na mindegy is...kellett nekem a nyugati csoda :lol: :D :D ...off:1200-es zsiga jobb lett volna : on :D

Milyen gyakran is csinálja? Mert ha állandóan, akkor beszéljünk meg egy randit valamikor egy parkolóban ahol tudunk szerelni, vagy akár nálad/nálam megkapod egy próbakörre az új/bontott modulomat. Aztán egyből kiderül hogy az-e a ludas.

Link to comment
Megosztás:

Milyen gyakran is csinálja? Mert ha állandóan, akkor beszéljünk meg egy randit valamikor egy parkolóban ahol tudunk szerelni, vagy akár nálad/nálam megkapod egy próbakörre az új/bontott modulomat. Aztán egyből kiderül hogy az-e a ludas.

Nagyon szépen köszönöm :lol: , de ma ez volt az első amit a szerelő is mondott és kicserélt egy tökéletesen működő kocsiból...és sajna nem az a baj :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.