Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet?

Elküldve
Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet?

Há nem szótá, hogy szerelsz. :lol:

Amúgy a G Astrás X16SZR ECU-ja sem jó az F-s X16SZR-be. :huh:

Elküldve
Há nem szótá, hogy szerelsz. :lol:

Amúgy a G Astrás X16SZR ECU-ja sem jó az F-s X16SZR-be. :huh:

Mee hirtelen jött,oszt a Haver maszek szerelő.

Elküldve
Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet?

Most akkor egyhatos lett, vagy kétliteres? :huh:

Elküldve

Na esti tapasztalat...

Indítás nehézkes mint eddig...aztán utána úgy ahogy okés...de se szó se beszéd aztán megállt...az volt fura miért díszeleg karácsonyfa díszben (minden visszajelző égett) a műszerfal ^_^

Aztán haza értem...járó motornál megfogtama motorháztetőt...hát nem megcsípett :huh: Mondom megnézem hogy a töltéslámpa mit produkál...igy világítás és járó motor mellé feltekertem a ventit...töltés lámba pislákol...

Kíváncsi vagyok mi a nyavaját kezdenek vele 7főn a hűtő és tömítések cseréjén kívül (na meg lehet ugye amit már irtam azt is) :lol:

Amennyit eddig beleöltem...lehet olcsóbb lett volna egy fiatalabb C14Nz-t beledobni kompletten mindennel együtt... pl most tudnék 99.000Ftért törött (hátulja törött tropára, meg picit megnyomódott a hűtő) '99-est...na de ki tudja abba is mit kéne beleölni....

Elküldve
Na esti tapasztalat...

Indítás nehézkes mint eddig...aztán utána úgy ahogy okés...de se szó se beszéd aztán megállt...az volt fura miért díszeleg karácsonyfa díszben (minden visszajelző égett) a műszerfal ^_^

Aztán haza értem...járó motornál megfogtama motorháztetőt...hát nem megcsípett :huh: Mondom megnézem hogy a töltéslámpa mit produkál...igy világítás és járó motor mellé feltekertem a ventit...töltés lámba pislákol...

Kíváncsi vagyok mi a nyavaját kezdenek vele 7főn a hűtő és tömítések cseréjén kívül (na meg lehet ugye amit már irtam azt is) :lol:

Amennyit eddig beleöltem...lehet olcsóbb lett volna egy fiatalabb C14Nz-t beledobni kompletten mindennel együtt... pl most tudnék 99.000Ftért törött (hátulja törött tropára, meg picit megnyomódott a hűtő) '99-est...na de ki tudja abba is mit kéne beleölni....

Gondolom, mert csak a motor állt meg, a gyujtás rajtamaradt, azért égett minden. Mondom én, 3 perc alatt kicseréljük a modult, és újabb 3 perc altt kiderül, hogy azzal van-e gond. De a te kocsit, a te döntésed. B)

Elküldve
Sziasztok!

Na elkezdtem a hibakeresés egyik nehéz részét...elkezdtem elejétől olvasni a motor topikot :huh:

Amit eddig leszűrtem hogy nálam a következő hibák játszhatnak:

1, Nehéz indulás, rángatás, hidegen fuldoklás indulás után: valami féle gyújtás probléma: Gyújtás modul, főtengely jeladó (vagy mi), előgyújtás...

2, Diesel hang: Hidrotőke, szelepek...(bár ezeket tudtam eddig is)

3, Emelkedőnél alacsony sebességről indulva erős rezgő hang, mint ha kipuff torok hang lenne: tömítés hiba

4, Olajos a motor alja: Főtengely szimering, olajteknő tömítés

5, Fojtószelepháznál: potinál jön a benzin + a szelepház alsó tömítése sem igazi ránézésre

6, Hűtőcsere

Ellenőrizni kell, mert ha mégis csilingelő ez a hang, az kopogásos égés. Sajnos ezeknél a motoroknál egy kicsi elő szokott fordulni, de ha több a kettőnél a következő lehetőségek vannak. (ellenben lassú mechanikai károsodást fog szenvedni a forgattyús hajtóműved)

-Alapelőgyújtás ell.

-Jobb minőségű üa.

-Oktánszám elemő lötyi tankolás előtt beleönt

-Gyertyacsere

-oktándugasz kisebbre fordít

Ha nem csörgés, hanem rezonancia, akkor felejtsd el amit írtam. Nézd meg a kipufogó és motortartó bakokat.

Elküldve
Most akkor egyhatos lett, vagy kétliteres? :huh:

Magunkat kalibráltuk be 2 lityisre,a gép maradt 1.6-os.Az egyenletlen alapjáratra nem írtatok semmit!A sörnél megakadtatok!

Elküldve
Magunkat kalibráltuk be 2 lityisre,a gép maradt 1.6-os.Az egyenletlen alapjáratra nem írtatok semmit!A sörnél megakadtatok!

A másik alapjáratival is sz*rakodik? Gondolom megvan a régi. :huh:

Elküldve
A másik alapjáratival is sz*rakodik? Gondolom megvan a régi. :huh:

A régi mocié ment rá azon tökéletesen jó volt,írtam,hogy a szívósort is cserélni kellett.JJaa mivel régen vótam má itt megoldottam a régi mocin az alapjáratingadozást,szét volt dülve a katalizátor,kibeleztem,utána minden gázadás után szépen visszament kb.950-1000 közé.

Elküldve

El is felejtettem van nyóc db hajtókarom,dugóval,gyűrűvel,2 főtengelyem/kopottak,esetleg felújítani/ olajtekenyő/DAY mégegy?/ 1 db blokkom /1.6 minden/ akinek kő elviheti!!Occcoé!

Elküldve
El is felejtettem van nyóc db hajtókarom,dugóval,gyűrűvel,2 főtengelyem/kopottak,esetleg felújítani/ olajtekenyő/DAY mégegy?/ 1 db blokkom /1.6 minden/ akinek kő elviheti!!Occcoé!

Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :huh:

Elküldve
Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :lol:

És az a negyed liter olaj gondot okoz? :huh:

Elküldve
Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :huh:

Ez is ugyanolyan lemezbű van.Esetleg hidrotőke? Kicsit használt?

Elküldve
És az a negyed liter olaj gondot okoz? :huh:

Nekem nem, csak megjegyeztem, hogy van ilyen különbség is a kettő között. ^_^ :P

Ez is ugyanolyan lemezbű van.Esetleg hidrotőke? Kicsit használt?

Alumíniumbó'? :lol:

Hátizé, mennyire kicsit használt? Enyémekkel elvileg semmi baj, de hamarosan hengerfej felújításon fog átesni.. B)

Elküldve
Nekem nem, csak megjegyeztem, hogy van ilyen különbség is a kettő között. :lol: B)

Alumíniumbó'? :huh:

Hátizé, mennyire kicsit használt? Enyémekkel elvileg semmi baj, de hamarosan hengerfej felújításon fog átesni.. ^_^

Kb 3000 km.van bennük.

Elküldve
Esetleg váltson fokozatot :huh:

Ja nekem is van egy bizonyos fordulatszám ami egyezik egy-két alkatrész rezgésszámával. Aztán amikor elérem akkor gerjednek. :lol:

Elküldve
Esetleg váltson fokozatot :D

Jaja úgy úgy :huh: :lol: ^_^

Na de ennyire azért értek ám én is a kocsihoz hé :D B) :P

Ja amúgy itt az a pont hogy több pénzt nem ölök bele...próbálva lett minden...de semmi javulás...

Egy rohadós kasztnival könnyebb volna eladni mint ezzel a szerintem elektromos gondal... na mindegy is...kellett nekem a nyugati csoda :lol: :D :D ...off:1200-es zsiga jobb lett volna : on :P

Elküldve
Jaja úgy úgy :huh: :lol: ^_^

Na de ennyire azért értek ám én is a kocsihoz hé :D B) :P

Ja amúgy itt az a pont hogy több pénzt nem ölök bele...próbálva lett minden...de semmi javulás...

Egy rohadós kasztnival könnyebb volna eladni mint ezzel a szerintem elektromos gondal... na mindegy is...kellett nekem a nyugati csoda :lol: :D :D ...off:1200-es zsiga jobb lett volna : on :D

Milyen gyakran is csinálja? Mert ha állandóan, akkor beszéljünk meg egy randit valamikor egy parkolóban ahol tudunk szerelni, vagy akár nálad/nálam megkapod egy próbakörre az új/bontott modulomat. Aztán egyből kiderül hogy az-e a ludas.

Elküldve
Milyen gyakran is csinálja? Mert ha állandóan, akkor beszéljünk meg egy randit valamikor egy parkolóban ahol tudunk szerelni, vagy akár nálad/nálam megkapod egy próbakörre az új/bontott modulomat. Aztán egyből kiderül hogy az-e a ludas.

Nagyon szépen köszönöm :lol: , de ma ez volt az első amit a szerelő is mondott és kicserélt egy tökéletesen működő kocsiból...és sajna nem az a baj :huh:

Elküldve
Nagyon szépen köszönöm :lol: , de ma ez volt az első amit a szerelő is mondott és kicserélt egy tökéletesen működő kocsiból...és sajna nem az a baj :huh:

Hall- jeladó? Azt próbáltátok már?

Elküldve

Peti, milyen kütyük voltak idáig ellenőrizve ill. kicserélve? Szerencsére az nz motorirányítása éppen nem tartozik a legbonyolultabbak közé.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.