skj69 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet? Há nem szótá, hogy szerelsz. :lol: Amúgy a G Astrás X16SZR ECU-ja sem jó az F-s X16SZR-be. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Há nem szótá, hogy szerelsz. :lol: Amúgy a G Astrás X16SZR ECU-ja sem jó az F-s X16SZR-be. :huh: Mee hirtelen jött,oszt a Haver maszek szerelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Szasztok!Na megvót a szívátültetés!A csávó kicsit kib@szott velünk,odahozott egy 1.6-os g-s astra motort hengerenkénti befecsist.A szerelő haver megnyugtatott,no problem,majd lebutítjuk a te gépedhez.A harmadik szívroham után megmagyarázta,hogy azért nem lehet összeházasítani mert a g-s kábelei nem jók az f-hez,meg elég nagy meló lenne.Na,hogy elejét vegyük a pániknak bevágtunk 4 dobozost+egy kétliterest,oszt megvótunk magunkkal elégedve,beépítettük a motort!Megy faxán öröm és bódottág!!Ja a alapjárat kicsit darabos.Ötlet? Most akkor egyhatos lett, vagy kétliteres? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Na esti tapasztalat... Indítás nehézkes mint eddig...aztán utána úgy ahogy okés...de se szó se beszéd aztán megállt...az volt fura miért díszeleg karácsonyfa díszben (minden visszajelző égett) a műszerfal ^_^ Aztán haza értem...járó motornál megfogtama motorháztetőt...hát nem megcsípett :huh: Mondom megnézem hogy a töltéslámpa mit produkál...igy világítás és járó motor mellé feltekertem a ventit...töltés lámba pislákol... Kíváncsi vagyok mi a nyavaját kezdenek vele 7főn a hűtő és tömítések cseréjén kívül (na meg lehet ugye amit már irtam azt is) :lol: Amennyit eddig beleöltem...lehet olcsóbb lett volna egy fiatalabb C14Nz-t beledobni kompletten mindennel együtt... pl most tudnék 99.000Ftért törött (hátulja törött tropára, meg picit megnyomódott a hűtő) '99-est...na de ki tudja abba is mit kéne beleölni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Na esti tapasztalat... Indítás nehézkes mint eddig...aztán utána úgy ahogy okés...de se szó se beszéd aztán megállt...az volt fura miért díszeleg karácsonyfa díszben (minden visszajelző égett) a műszerfal ^_^ Aztán haza értem...járó motornál megfogtama motorháztetőt...hát nem megcsípett :huh: Mondom megnézem hogy a töltéslámpa mit produkál...igy világítás és járó motor mellé feltekertem a ventit...töltés lámba pislákol... Kíváncsi vagyok mi a nyavaját kezdenek vele 7főn a hűtő és tömítések cseréjén kívül (na meg lehet ugye amit már irtam azt is) :lol: Amennyit eddig beleöltem...lehet olcsóbb lett volna egy fiatalabb C14Nz-t beledobni kompletten mindennel együtt... pl most tudnék 99.000Ftért törött (hátulja törött tropára, meg picit megnyomódott a hűtő) '99-est...na de ki tudja abba is mit kéne beleölni.... Gondolom, mert csak a motor állt meg, a gyujtás rajtamaradt, azért égett minden. Mondom én, 3 perc alatt kicseréljük a modult, és újabb 3 perc altt kiderül, hogy azzal van-e gond. De a te kocsit, a te döntésed. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Most akkor egyhatos lett, vagy kétliteres? :huh: A kétliteres a sörre vonatkozott, ha jól értem :lol: ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 A kétliteres a sörre vonatkozott, ha jól értem :huh: :lol: Ja gyanús volt, mert nem láttam még egyhatos sört. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok! Na elkezdtem a hibakeresés egyik nehéz részét...elkezdtem elejétől olvasni a motor topikot :huh: Amit eddig leszűrtem hogy nálam a következő hibák játszhatnak: 1, Nehéz indulás, rángatás, hidegen fuldoklás indulás után: valami féle gyújtás probléma: Gyújtás modul, főtengely jeladó (vagy mi), előgyújtás... 2, Diesel hang: Hidrotőke, szelepek...(bár ezeket tudtam eddig is) 3, Emelkedőnél alacsony sebességről indulva erős rezgő hang, mint ha kipuff torok hang lenne: tömítés hiba 4, Olajos a motor alja: Főtengely szimering, olajteknő tömítés 5, Fojtószelepháznál: potinál jön a benzin + a szelepház alsó tömítése sem igazi ránézésre 6, Hűtőcsere Ellenőrizni kell, mert ha mégis csilingelő ez a hang, az kopogásos égés. Sajnos ezeknél a motoroknál egy kicsi elő szokott fordulni, de ha több a kettőnél a következő lehetőségek vannak. (ellenben lassú mechanikai károsodást fog szenvedni a forgattyús hajtóműved) -Alapelőgyújtás ell. -Jobb minőségű üa. -Oktánszám elemő lötyi tankolás előtt beleönt -Gyertyacsere -oktándugasz kisebbre fordít Ha nem csörgés, hanem rezonancia, akkor felejtsd el amit írtam. Nézd meg a kipufogó és motortartó bakokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Most akkor egyhatos lett, vagy kétliteres? :huh: Magunkat kalibráltuk be 2 lityisre,a gép maradt 1.6-os.Az egyenletlen alapjáratra nem írtatok semmit!A sörnél megakadtatok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Magunkat kalibráltuk be 2 lityisre,a gép maradt 1.6-os.Az egyenletlen alapjáratra nem írtatok semmit!A sörnél megakadtatok! A másik alapjáratival is sz*rakodik? Gondolom megvan a régi. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 A másik alapjáratival is sz*rakodik? Gondolom megvan a régi. :huh: A régi mocié ment rá azon tökéletesen jó volt,írtam,hogy a szívósort is cserélni kellett.JJaa mivel régen vótam má itt megoldottam a régi mocin az alapjáratingadozást,szét volt dülve a katalizátor,kibeleztem,utána minden gázadás után szépen visszament kb.950-1000 közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 El is felejtettem van nyóc db hajtókarom,dugóval,gyűrűvel,2 főtengelyem/kopottak,esetleg felújítani/ olajtekenyő/DAY mégegy?/ 1 db blokkom /1.6 minden/ akinek kő elviheti!!Occcoé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 El is felejtettem van nyóc db hajtókarom,dugóval,gyűrűvel,2 főtengelyem/kopottak,esetleg felújítani/ olajtekenyő/DAY mégegy?/ 1 db blokkom /1.6 minden/ akinek kő elviheti!!Occcoé! Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :lol: És az a negyed liter olaj gondot okoz? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Még nem tudjuk, hogy amit adtál az felmegy-e az enyémre, mivel nekem alumínium gyárilag. Ebbe 3,25 liter olajat kell önteni szűrővel együtt, a vashoz meg 3,5 liter kell. :huh: Ez is ugyanolyan lemezbű van.Esetleg hidrotőke? Kicsit használt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 És az a negyed liter olaj gondot okoz? :huh: Nekem nem, csak megjegyeztem, hogy van ilyen különbség is a kettő között. ^_^ :P Ez is ugyanolyan lemezbű van.Esetleg hidrotőke? Kicsit használt? Alumíniumbó'? :lol: Hátizé, mennyire kicsit használt? Enyémekkel elvileg semmi baj, de hamarosan hengerfej felújításon fog átesni.. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Nekem nem, csak megjegyeztem, hogy van ilyen különbség is a kettő között. :lol: B) Alumíniumbó'? :huh: Hátizé, mennyire kicsit használt? Enyémekkel elvileg semmi baj, de hamarosan hengerfej felújításon fog átesni.. ^_^ Kb 3000 km.van bennük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Ha nem csörgés, hanem rezonancia, akkor felejtsd el amit írtam. Nézd meg a kipufogó és motortartó bakokat. Esetleg váltson fokozatot :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Esetleg váltson fokozatot :huh: Ja nekem is van egy bizonyos fordulatszám ami egyezik egy-két alkatrész rezgésszámával. Aztán amikor elérem akkor gerjednek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Esetleg váltson fokozatot :D Jaja úgy úgy :huh: :lol: ^_^ Na de ennyire azért értek ám én is a kocsihoz hé :D B) :P Ja amúgy itt az a pont hogy több pénzt nem ölök bele...próbálva lett minden...de semmi javulás... Egy rohadós kasztnival könnyebb volna eladni mint ezzel a szerintem elektromos gondal... na mindegy is...kellett nekem a nyugati csoda :lol: :D :D ...off:1200-es zsiga jobb lett volna : on :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Jaja úgy úgy :huh: :lol: ^_^ Na de ennyire azért értek ám én is a kocsihoz hé :D B) :P Ja amúgy itt az a pont hogy több pénzt nem ölök bele...próbálva lett minden...de semmi javulás... Egy rohadós kasztnival könnyebb volna eladni mint ezzel a szerintem elektromos gondal... na mindegy is...kellett nekem a nyugati csoda :lol: :D :D ...off:1200-es zsiga jobb lett volna : on :D Milyen gyakran is csinálja? Mert ha állandóan, akkor beszéljünk meg egy randit valamikor egy parkolóban ahol tudunk szerelni, vagy akár nálad/nálam megkapod egy próbakörre az új/bontott modulomat. Aztán egyből kiderül hogy az-e a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Milyen gyakran is csinálja? Mert ha állandóan, akkor beszéljünk meg egy randit valamikor egy parkolóban ahol tudunk szerelni, vagy akár nálad/nálam megkapod egy próbakörre az új/bontott modulomat. Aztán egyből kiderül hogy az-e a ludas. Nagyon szépen köszönöm :lol: , de ma ez volt az első amit a szerelő is mondott és kicserélt egy tökéletesen működő kocsiból...és sajna nem az a baj :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Nagyon szépen köszönöm :lol: , de ma ez volt az első amit a szerelő is mondott és kicserélt egy tökéletesen működő kocsiból...és sajna nem az a baj :huh: Hall- jeladó? Azt próbáltátok már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Peti, milyen kütyük voltak idáig ellenőrizve ill. kicserélve? Szerencsére az nz motorirányítása éppen nem tartozik a legbonyolultabbak közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts