Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hello Mindenki!!

A motorháztető belsőfelén gyárilag van hangszigetelés? Csak mert láttam egyen amin volt, de nekem nincs :huh: Gondolom sokat számít az is...

Úgy tudom, gyárilag csak a dieselekben volt. Aztán nem tudom, mi igaz ebből. Amúgy éppen ma láttam élőben először ilyet Dáwid kocsijában.

Link to comment
Megosztás:

Okés köszi :lol: akkor nem töröm magam...

Érdemes csinálni oda akkár még házilag is... én legalábbis azért csináltam, mert nem kap akkora hőt a motorháztető! A fényezés ott kap a legtöbbett....kivülről a napfény, belülről a motorhő...szóval nem árt ha van ^_^ Az egyetlen hátránya, hogy baromi nehéz lesz a moci tető :huh:

Link to comment
Megosztás:

Érdemes csinálni oda akkár még házilag is... én legalábbis azért csináltam, mert nem kap akkora hőt a motorháztető! A fényezés ott kap a legtöbbett....kivülről a napfény, belülről a motorhő...szóval nem árt ha van :lol: Az egyetlen hátránya, hogy baromi nehéz lesz a moci tető :huh:

Miből csináltad?

Link to comment
Megosztás:

Miből csináltad?

Ez egy speckó anyag, a nevét nem tudom..mert apám hozta fűtésszerelőtöl. Majdnem 1,5 cm vastag olyan mint a szívacs, de sokkal keményebb. Holnap többet tudok mondani, meg interjúzom apámat a bővebb infóért. Nem sok dolog...a merevítők közé vágtam be, és szilóval lesz felragasztva......ja és ha végre lesz ídőm megcsinálni, akkor képekkel is szolgálok :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ez egy speckó anyag, a nevét nem tudom..mert apám hozta fűtésszerelőtöl. Majdnem 1,5 cm vastag olyan mint a szívacs, de sokkal keményebb. Holnap többet tudok mondani, meg interjúzom apámat a bővebb infóért. Nem sok dolog...a merevítők közé vágtam be, és szilóval lesz felragasztva......ja és ha végre lesz ídőm megcsinálni, akkor képekkel is szolgálok :huh:

azért előtte próbáld ki, nehogy a sziló elmarja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez egy speckó anyag, a nevét nem tudom..mert apám hozta fűtésszerelőtöl. Majdnem 1,5 cm vastag olyan mint a szívacs, de sokkal keményebb. Holnap többet tudok mondani, meg interjúzom apámat a bővebb infóért. Nem sok dolog...a merevítők közé vágtam be, és szilóval lesz felragasztva......ja és ha végre lesz ídőm megcsinálni, akkor képekkel is szolgálok :lol:

Nem az, amelyikkel a meleg vízcsöveket szokták szigetelni? Fekete, sűrű anyagból van és marhajó a hőtartása. Nyáron azzal szoktuk az italos flakonjainkat bevonni, így délutánra is még tökhideg az ital a palackban :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nem az, amelyikkel a meleg vízcsöveket szokták szigetelni? Fekete, sűrű anyagból van és marhajó a hőtartása. Nyáron azzal szoktuk az italos flakonjainkat bevonni, így délutánra is még tökhideg az ital a palackban :huh:

Feketének fekete, de nem mondok semmit amég nem beszéltem apámmal, mert nem akarok hülyeséget írni ^_^ :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csak hidegen, vagy üzemmelegen is csinálja? Ha csak hidegen, akkor lehet hőmérsékletjeladó, egyébként gyertyák, gyertyakábelek gyanúsak még.

Sziasztok Opelos Fiuk.Szoval a fenti problémám továbra is fent áll csinálja hidegen-melegen de már a benzinszivagyut is kicseréltem,a jeladó,meg a kábelek jók,de rájöttem,hogy csak akkor rángat az auto,hogy ha nincs tele a tank kb.fél tank benzin nél jár a mutató és akkor kezdi a hülyeséget hogy gázadásnál megtorpan a motor de ha felengedem egy kis idöre akkor felpörög rendesen.Mondak már nekem sok mindent,cseréltem benzinszüröt,benzinszivagyut,de azt mondták okosok,(ismerös szerelök)hogy lehet hogy injektor baja lesz,de én nem hiszem,hogy az ilyen hiba jelenséggel járna.vagy lehet hogy csak meghalt a benzin szint jelzöm és a negyed alat levö mutatonál már üres a tank?és csak ahogy lötyög a benzin azért torpan meg a motor mert ha felénél feljebb van a mutato akkor semmi baja.Erre most gondoltam ahogy elkezdtem irni nektek.Vagy mi a véleményetek?Köszi elöre is.üdv nektek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Opelos Fiuk.Szoval a fenti problémám továbra is fent áll csinálja hidegen-melegen de már a benzinszivagyut is kicseréltem,a jeladó,meg a kábelek jók,de rájöttem,hogy csak akkor rángat az auto,hogy ha nincs tele a tank kb.fél tank benzin nél jár a mutató és akkor kezdi a hülyeséget hogy gázadásnál megtorpan a motor de ha felengedem egy kis idöre akkor felpörög rendesen.Mondak már nekem sok mindent,cseréltem benzinszüröt,benzinszivagyut,de azt mondták okosok,(ismerös szerelök)hogy lehet hogy injektor baja lesz,de én nem hiszem,hogy az ilyen hiba jelenséggel járna.vagy lehet hogy csak meghalt a benzin szint jelzöm és a negyed alat levö mutatonál már üres a tank?és csak ahogy lötyög a benzin azért torpan meg a motor mert ha felénél feljebb van a mutato akkor semmi baja.Erre most gondoltam ahogy elkezdtem irni nektek.Vagy mi a véleményetek?Köszi elöre is.üdv nektek

Amikor rángat az adott benzinszintnél, akkor tankold tele és megtudod jól mér-e a műszer.

Ez kísértetiesen hasonlít Zotya problémájára, aki a visszafolyó ágat rossz helyre kötötte és neki is olyan 15-20 literes üzemanyagszintnél rángatott az autó. fulladozott, néha le is állt.

Link to comment
Megosztás:

Na csak hogy ne tartson sokáig a jó...tegnap este feltűnt hogy 2 tenyérnyi méretű folt + egy kisebb folt van a kocsi alatt...2 helyen is szivárog a hűtővizem...

Ja meg mellé első indításra kapásból meg is fulladt ... nuku alapjárat...de ezt annak tudom be hogy az az alapjárati motor van benne amit először cseréltünk hogy rossz, de vissza került mert az új valami rejtélyes úton behalt teljesen :huh: na mindegy...

Nem azért kerül sokba a fenntartása ennek a had ne írjam ki minek, mert sokat elbenzineznék...hanem az ért mert hetente van valami baja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na csak hogy ne tartson sokáig a jó...tegnap este feltűnt hogy 2 tenyérnyi méretű folt + egy kisebb folt van a kocsi alatt...2 helyen is szivárog a hűtővizem...

Ja meg mellé első indításra kapásból meg is fulladt ... nuku alapjárat...de ezt annak tudom be hogy az az alapjárati motor van benne amit először cseréltünk hogy rossz, de vissza került mert az új valami rejtélyes úton behalt teljesen :huh: na mindegy...

Nem azért kerül sokba a fenntartása ennek a had ne írjam ki minek, mert sokat elbenzineznék...hanem az ért mert hetente van valami baja :lol:

Hűtőfolyadék szivárgásnál meg kell nézni, hogy hűtőradiátorból, vagy valamelyik gumicsőtől jön a lé. Szerintem nyugodtan vehetsz bele bontóból.

Nuku alapjárat, fullad... hát sok ember átkozta már el az elektronikát! Az új alapjáratit kicserélték gariba?

Link to comment
Megosztás:

Hűtőfolyadék szivárgásnál meg kell nézni, hogy hűtőradiátorból, vagy valamelyik gumicsőtől jön a lé. Szerintem nyugodtan vehetsz bele bontóból.

Nuku alapjárat, fullad... hát sok ember átkozta már el az elektronikát! Az új alapjáratit kicserélték gariba?

A gombánál lent szivárog...legalábbis így elsőre az tűnt fel, a másik meg egy vízcső a motor mögött, az is látszik...csak jó szar helyen...önindítónak biztos nem tesz jót :huh:

alapjáratit nem tudom majd megkérdem...

Link to comment
Megosztás:

Amikor rángat az adott benzinszintnél, akkor tankold tele és megtudod jól mér-e a műszer.

Ez kísértetiesen hasonlít Zotya problémájára, aki a visszafolyó ágat rossz helyre kötötte és neki is olyan 15-20 literes üzemanyagszintnél rángatott az autó. fulladozott, néha le is állt.

Igen-igen, a tankszintjelző műszert nem vették ki, nem nézegették?

Link to comment
Megosztás:

A gombánál lent szivárog...legalábbis így elsőre az tűnt fel, a másik meg egy vízcső a motor mögött, az is látszik...csak jó szar helyen...önindítónak biztos nem tesz jót :huh:

alapjáratit nem tudom majd megkérdem...

Meg kell azt nézni rendesen, honnan szivárog. A fagyállónak jó a kúszóképessége, nehezen szárad, sokszor nem ott van a bibi, ahol a nyomait látod. Meleg radiátornál fehér lerakódással szárad meg a hűtőfolyadék.

Fűtéscső?

Link to comment
Megosztás:

Igen-igen, a tankszintjelző műszert nem vették ki, nem nézegették?

Szia Tele tankoltam az opelt és akkor semmi bajja egészen addig amig le nem ment negyedre a mutató,de szerintem aztán lehet hogy nem igy van mikor már kevés a benzin oda sziv valamit és ha visza engedem a gázt ugye a benzin is meg mozdul a tankban és lehet hogy el löki onnan a koszt,a kérdésem hogy csak egy lyukon szivja a benzint?gondolom igen és az aljárol,csak nem értem hogy tele tanknál miért nem csinálja,szerintem le kapom a tankot és megnézem mert nálam van a verda két éves kora ota és ennyire még nem szivatott meg igazábol nekem soha nem volt vele komolyabb bajom,még az elektronika sem ment tönkre soha,és még nem volt olyan sem hogy nem indul vagy hogy cserben hagy pedig minden nap használva van.De ez most nagyon idegesit.Üdv Szép napot mindenkinek.Még egy kérdés ki cseréltem a gyujtás kapcsoló hátulján levö kapcsolo részt mert már izombol kellett elforditani a kulcsot hogy induljon,most tutin müködik,de világitt a légzsák lámpa,mit tegyek?

Link to comment
Megosztás:

...

Még egy kérdés ki cseréltem a gyujtás kapcsoló hátulján levö kapcsolo részt mert már izombol kellett elforditani a kulcsot hogy induljon,most tutin müködik,de világitt a légzsák lámpa,mit tegyek?

Levetted a kormányt, vagy széthúztál vmi csatlakozót a cserénél?

A légzsákhibajelzést csak márkaszervízben tudják műszeresen törölni tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

Szia Tele tankoltam az opelt és akkor semmi bajja egészen addig amig le nem ment negyedre a mutató,de szerintem aztán lehet hogy nem igy van mikor már kevés a benzin oda sziv valamit és ha visza engedem a gázt ugye a benzin is meg mozdul a tankban és lehet hogy el löki onnan a koszt,a kérdésem hogy csak egy lyukon szivja a benzint?gondolom igen és az aljárol,csak nem értem hogy tele tanknál miért nem csinálja,szerintem le kapom a tankot és megnézem mert nálam van a verda két éves kora ota és ennyire még nem szivatott meg igazábol nekem soha nem volt vele komolyabb bajom,még az elektronika sem ment tönkre soha,és még nem volt olyan sem hogy nem indul vagy hogy cserben hagy pedig minden nap használva van.De ez most nagyon idegesit.Üdv Szép napot mindenkinek.Még egy kérdés ki cseréltem a gyujtás kapcsoló hátulján levö kapcsolo részt mert már izombol kellett elforditani a kulcsot hogy induljon,most tutin müködik,de világitt a légzsák lámpa,mit tegyek?

Nem tud odaszívni semmit, illetve főggetlen a benzinszintről, mert mindíg a tank legaljáról szívja egy szűrőn keresztül.

P4220003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ott van a pumpa alján a szűrő.

Nekem ugyanilyen gondom volt, és a visszafolyó ág volt kicsúszva a pumpa alatti kis dobozból. Én bactam el, mert egyszer kivettem a szintjelzőt, erre van rászerelne a visszafolyó.

P4220006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ott az a sárga doboz, abban van a pumpa a fekete cső a viszafolyó ág. Ha az lecsúszik/lehúzzák akkor ugyan visszajut a benya a tankba, csak idő kell amig visszafolyik a kis likon a pumpához, és kevés benyaszintnél előfordul, hogy a pumpa a gyorsabb, és átmenetileg kifogy alóla az üanyag.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.