DP@i Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Szasztok! 40 ekm-rel ezelőtt volt tisztíttatva az üresjárati motor. Időszerű lehet megint? Néha küszködik az alapjárattal a motorom. Más: antennát bontóból vegyek, vagy ismét vásároljak új utángyártottat. Nem bírják sokáig :huh: Motorost nem akarok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Szasztok! 40 ekm-rel ezelőtt volt tisztíttatva az üresjárati motor. Időszerű lehet megint? Néha küszködik az alapjárattal a motorom. Más: antennát bontóból vegyek, vagy ismét vásároljak új utángyártottat. Nem bírják sokáig :huh: Motorost nem akarok. Ha akkor is az alapjárat volt a gond és a tisztitása megoldotta, akkor érdemes, de más is okozhatja az alapjárat ingadozását.. ^_^ Az antenna passz. Mitől mehet tönkre egy nem motoros antenna azon kivül hogy letöri valaki? :lol: Vannak akik összeszerkesztettek oda egy-egy egyedi antennát. Pl. Novy egy rövid, azt hiszem, tetőantennát alkotott oda... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 antennát bontóból vegyek, vagy ismét vásároljak új utángyártottat. Nem bírják sokáig :huh: Motorost nem akarok. Lehet érdemesebb áthackelni amolyan tetőantennára -mint Novy is tette :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Szasztok! 40 ekm-rel ezelőtt volt tisztíttatva az üresjárati motor. Időszerű lehet megint? Néha küszködik az alapjárattal a motorom. Más: antennát bontóból vegyek, vagy ismét vásároljak új utángyártottat. Nem bírják sokáig :huh: Motorost nem akarok. Lesd meg az összes depresszió ("vákuum")-csövet nincsenek-e kirepedve, főleg a csőcsonkok közelében. Sajnos van olyan is, ami nehezen hozzáférhető, mint pl. a belső levegő keringetés házózata. Az alapjárati tisztítás jó eséllyel javulást fog eredményezni. Az antenna pedig nem egy túl bonyolult alkatrész, a lényeg hogy ne költs feleslegesen rá, szerintem amelyik olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Lesd meg az összes depresszió ("vákuum")-csövet nincsenek-e kirepedve, főleg a csőcsonkok közelében. Sajnos van olyan is, ami nehezen hozzáférhető, mint pl. a belső levegő keringetés házózata. Az alapjárati tisztítás jó eséllyel javulást fog eredményezni. Az antenna pedig nem egy túl bonyolult alkatrész, a lényeg hogy ne költs feleslegesen rá, szerintem amelyik olcsóbb. Antennával az volt a gond, hogy beraktam pár éve egy utángyártottat, aztán lestem, hogy milyen hamar tönkremegy. Félbetört, de úgy még jó volt, aztán a maradék is elhagyott minket. Rövid lesz a jó, csak nem tudom a vétel mennyire lesz zajos vele. Vidéki utakra kell, nem városban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Szasztok! 40 ekm-rel ezelőtt volt tisztíttatva az üresjárati motor. Időszerű lehet megint? Néha küszködik az alapjárattal a motorom. Más: antennát bontóból vegyek, vagy ismét vásároljak új utángyártottat. Nem bírják sokáig :huh: Motorost nem akarok. De miért kell ehhez valaki? Kitekersz 2 csavart, lehúzol egy csatit, és kipucolod pölö féktisztitóval. 10 perc. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 De miért kell ehhez valaki? Kitekersz 2 csavart, lehúzol egy csatit, és kipucolod pölö féktisztitóval. 10 perc. :lol: Így van már profi vagyok az alapjárati ki-be szerelésbe, most vissza lett téve az ami kilett cserélve hogy az rossz :huh: Mert nem az volt a rossz nálam sem...hiába azt adta ki a lámpa hibának... Más: kb 3 hete a 2vezetékes hőfokjeladó cserélve lett újra, merta régit kimérték és sokkal kevesebb volt a kelleténél (igaz amikor belett téve nem lett kimérve hogy az milyen)...na ma újra csere...mert ez is kevesebb volt + az 1 vezetékest is cserélték... Mert reggel "meleg" motornál 1500as alapjárat meg 45nél venti kapcsolt stb...de most megint stimm úgy fest...kopp kopp kopp ^_^ Na de úgy néz ki az útjeladóm az döglődik...lassan ejti vissza a fordulatot megállás után...az hol található? Km-óránál? Tényleg, egy hibátlan fordulatszámmérős Km óra (W=1111)kb mennyibe kerül reálisan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Így van már profi vagyok az alapjárati ki-be szerelésbe, most vissza lett téve az ami kilett cserélve hogy az rossz :lol: Mert nem az volt a rossz nálam sem...hiába azt adta ki a lámpa hibának... Más: kb 3 hete a 2vezetékes hőfokjeladó cserélve lett újra, merta régit kimérték és sokkal kevesebb volt a kelleténél (igaz amikor belett téve nem lett kimérve hogy az milyen)...na ma újra csere...mert ez is kevesebb volt + az 1 vezetékest is cserélték... Mert reggel "meleg" motornál 1500as alapjárat meg 45nél venti kapcsolt stb...de most megint stimm úgy fest...kopp kopp kopp ^_^ Na de úgy néz ki az útjeladóm az döglődik...lassan ejti vissza a fordulatot megállás után...az hol található? Km-óránál? Tényleg, egy hibátlan fordulatszámmérős Km óra (W=1111)kb mennyibe kerül reálisan? 45 fok? Azt hogyan mérted? :huh: Fordulatszámmérős olyan 6-8 ezer körül reális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 45 fok? Azt hogyan mérted? :huh: Fordulatszámmérős olyan 6-8 ezer körül reális. Jó...a kék és a 90 jelölés közepét hivom 45nek :lol: tudom nem annyi....de akkor se ott kell a ventinek mennie ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Jó...a kék és a 90 jelölés közepét hivom 45nek :huh: tudom nem annyi....de akkor se ott kell a ventinek mennie :lol: Hát nem. Most mondanám, hogy megnézem mikor indul be, de a műszeregység csere óta csal a hőfokmérőm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Jó...a kék és a 90 jelölés közepét hivom 45nek :huh: tudom nem annyi....de akkor se ott kell a ventinek mennie :lol: 96 és 100 között, pontatlanságtól függően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Antennával az volt a gond, hogy beraktam pár éve egy utángyártottat, aztán lestem, hogy milyen hamar tönkremegy. Félbetört, de úgy még jó volt, aztán a maradék is elhagyott minket. Rövid lesz a jó, csak nem tudom a vétel mennyire lesz zajos vele. Vidéki utakra kell, nem városban. Alacsonyak azok a villanyvezetékek! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gonosz Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Sziasztok.10 éve van 1.6. szr motor központi injektorral 8 szelepes Astrám Amit kellet már kicseréltem,meg néha azt is amit nem kellet volna.ugyhogy ismerem az autom minden részét,de pár napja elkezdte azt,hogy gázadásnál a motor megtorpan olyan mintha rengeteg benzint kapna vagy nem tudom mit,de ha vissza vesszem a gázt akkor fel éled a motor és pőrőg rendesen kicseréltem a benzinszüröt ami a küszöb nél van alul mert arra gondoltam dugulás,amugy a szürö is kb 1 éves volt,nem jövök rá mi lehet a baja,de 80-nál és felette már nincs ilyen baja akkor megy normálisan a motor huz és nem kérdez vissza.A gyujtás része kifogostalan fél éves gyári uj,kompreszió 14-es.Ha valaki tud nekem valamit javasolni meg köszöném.Tisztelettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Sziasztok.10 éve van 1.6. szr motor központi injektorral 8 szelepes Astrám Amit kellet már kicseréltem,meg néha azt is amit nem kellet volna.ugyhogy ismerem az autom minden részét,de pár napja elkezdte azt,hogy gázadásnál a motor megtorpan olyan mintha rengeteg benzint kapna vagy nem tudom mit,de ha vissza vesszem a gázt akkor fel éled a motor és pőrőg rendesen kicseréltem a benzinszüröt ami a küszöb nél van alul mert arra gondoltam dugulás,amugy a szürö is kb 1 éves volt,nem jövök rá mi lehet a baja,de 80-nál és felette már nincs ilyen baja akkor megy normálisan a motor huz és nem kérdez vissza.A gyujtás része kifogostalan fél éves gyári uj,kompreszió 14-es.Ha valaki tud nekem valamit javasolni meg köszöném.Tisztelettel Csak hidegen, vagy üzemmelegen is csinálja? Ha csak hidegen, akkor lehet hőmérsékletjeladó, egyébként gyertyák, gyertyakábelek gyanúsak még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Sziasztok! Na a motorvezérlő megint kigyulladt... :huh: Amit észre vettem, az az hogy kb 1órája indultunk haza...ugye most hűvös az idő nem melegszik úgy a kocsi...de az nem normális hogy a kék és a fél állás közéig vissza hűl...ez ugye oda nem volt feltűnő mert melegbe azért nem hül úgy....Lényegében hideg motorral jöttünk haza? :lol: (legalábbis műszer szerint ami nem 100%os :lol: ) És beigazolódott hogy valami nincs rendben....itthon megálltunk...és bedobta a hibalámpát...gyorsan ki is villogtattam 15,33,35... 15-Hűtőközeg hőszenzor feszültség túl magas 33-AGR-feszültség túl alacsony 35-alapjárati vezérlőszelep De ami érdekes hogy ugye a 2 hőjeladót most cserélték ^_^ (bár sejtésem szerint ez attól nem függ...vagy de?) AGR-em nincs is.... Alapjárati az mega hűtőközeggel összefüggöen dobja ki? (Remélem) B) A műszeregységembe van hiba ezt mondták...lehet meg kéne kockáztatni a cserét? Esetleg valaki megbízható forrásból km óra csoportot tud reális áron? (W=1111) Ja és mégvalami...a töltés lámpa néha picit "beparázslik"...ha az elektromosablakot nyomom fel, akkor ütközéskor erősebben, nem teljes fénnyel de igy este jól látszik.... Valami elektromos hiba van ebbe a kocsiba az 100 :P És már kikattint... Na ez hosszú lett sajna;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Sziasztok! Na a motorvezérlő megint kigyulladt... :huh: Amit észre vettem, az az hogy kb 1órája indultunk haza...ugye most hűvös az idő nem melegszik úgy a kocsi...de az nem normális hogy a kék és a fél állás közéig vissza hűl...ez ugye oda nem volt feltűnő mert melegbe azért nem hül úgy....Lényegében hideg motorral jöttünk haza? :lol: (legalábbis műszer szerint ami nem 100%os :lol: ) És beigazolódott hogy valami nincs rendben....itthon megálltunk...és bedobta a hibalámpát...gyorsan ki is villogtattam 15,33,35... 15-Hűtőközeg hőszenzor feszültség túl magas 33-AGR-feszültség túl alacsony 35-alapjárati vezérlőszelep De ami érdekes hogy ugye a 2 hőjeladót most cserélték ^_^ (bár sejtésem szerint ez attól nem függ...vagy de?) AGR-em nincs is.... Alapjárati az mega hűtőközeggel összefüggöen dobja ki? (Remélem) B) A műszeregységembe van hiba ezt mondták...lehet meg kéne kockáztatni a cserét? Esetleg valaki megbízható forrásból km óra csoportot tud reális áron? (W=1111) Ja és mégvalami...a töltés lámpa néha picit "beparázslik"...ha az elektromosablakot nyomom fel, akkor ütközéskor erősebben, nem teljes fénnyel de igy este jól látszik.... Valami elektromos hiba van ebbe a kocsiba az 100 :P És már kikattint... Na ez hosszú lett sajna;) Nem AGR-re anyázik, hanem a MAP szenzorra és hogy magas a feszültség. A többi stimmel. Én ránéznék arra a diódahídra a generátorban. A műszeregységnek meg sok köze nem lehet a hibához, mivel a lámpa egyik pontja a bejövő +-ra van kötve a test meg a motorvezérlő megfelelő pontjára. Semmi extra. Egyedül a szegénységjelzőnek és a fordulatszámmérőnek van külön elektronikája a műszeregységben. 15- Coolant Temperature Sensor High Voltage 33 - MAP sensor High voltage 35 - Idle stepper Nekem nagyon generátorgyanús. Mérj töltést, alapjárat, emelt alapjárat pl 3000-4000-n és álló motornál is! Update: a vízhő érzékelő meg lehet megdöglött, a feszültség stabilizátora. 3 lábú IC. Azé mutat baromságot. Meghalhatott a nagyobb feszültségtől is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Nem AGR-re anyázik, hanem a MAP szenzorra és hogy magas a feszültség. A többi stimmel. Én ránéznék arra a diódahídra a generátorban. A műszeregységnek meg sok köze nem lehet a hibához, mivel a lámpa egyik pontja a bejövő +-ra van kötve a test meg a motorvezérlő megfelelő pontjára. Semmi extra. Egyedül a szegénységjelzőnek és a fordulatszámmérőnek van külön elektronikája a műszeregységben. A műszeregységgel az a hiba hogy az útjeladó lehet hibás mert lassan ejti vissza a fordulatot megállásnál... De akkor jól gondolom hogy a hőmérsékletes dolog miatt adta ki az alapjáratot? A generátort megnézetem akkor tuti...meg a többit is... Óó nekem a listán a 33 az az AGR :huh: Sajna ilyenhez nem értek én úgyhogy majd hétfőn megtudom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 A műszeregységgel az a hiba hogy az útjeladó lehet hibás mert lassan ejti vissza a fordulatot megállásnál... De akkor jól gondolom hogy a hőmérsékletes dolog miatt adta ki az alapjáratot? A generátort megnézetem akkor tuti...meg a többit is... Óó nekem a listán a 33 az az AGR :huh: GM-Multec CFi-t kell olvasnod neked, mint ahogy nekem is, mivel nincs AGR-ed ezért érdekes is lenne ha arra anyázna. Nekem már tud rá anyázni, mivel van. Az útjeladóra meg dobná a hibát, ha rossz lenne. Amúgy nekem is amíg meg nem állok, addig tart egy 1000 fordulatot, ahogy megállt a verda, visszaesik 800 körülire. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 GM-Multec CFi-t kell olvasnod neked, mint ahogy nekem is, mivel nincs AGR-ed ezért érdekes is lenne ha arra anyázna. Nekem már tud rá anyázni, mivel van. Az útjeladóra meg dobná a hibát, ha rossz lenne. Amúgy nekem is amíg meg nem állok, addig tart egy 1000 fordulatot, ahogy megállt a verda, visszaesik 800 körülire. ^_^ Ja értem..akkor a műszeregységet egyenlőre hagyjam...előbb a generátor... Óóóóó ha nekem 1000et tartana és vissza esne 800ra szép is volna :lol: Tart 1500at aztán leesik 1000re...kimérték 1020 az alapjárat és nem tudnak vele mit kezdeni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 ... Óóóóó ha nekem 1000et tartana és vissza esne 800ra szép is volna :lol: Tart 1500at aztán leesik 1000re...kimérték 1020 az alapjárat és nem tudnak vele mit kezdeni :huh: Akkor lehet ezért reklamál az alapjáratszabályzás miatt. Elvileg Tech műszerrel lehet állítani az ECU-ban az alapjárat értékét. Az lenne a kérdésem, hogy próbáltátok már másik ECU-val a kocsit? Ha nem, írd már le egyszer az ECU-ról a feliratokat, számokat (vagy fotózd le), ha egyszer arra jársz az anyósülés lábtérburkolata mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Ja értem..akkor a műszeregységet egyenlőre hagyjam...előbb a generátor... Óóóóó ha nekem 1000et tartana és vissza esne 800ra szép is volna :lol: Tart 1500at aztán leesik 1000re...kimérték 1020 az alapjárat és nem tudnak vele mit kezdeni :huh: Az sok, szerintem. Vagy FPepe mondja jól, vagy összefüggésben lehet a nagyobb fesz az alapjáratihoz, bár kétlem erősen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Akkor lehet ezért reklamál az alapjáratszabályzás miatt. Elvileg Tech műszerrel lehet állítani az ECU-ban az alapjárat értékét. Az lenne a kérdésem, hogy próbáltátok már másik ECU-val a kocsit? Ha nem, írd már le egyszer az ECU-ról a feliratokat, számokat (vagy fotózd le), ha egyszer arra jársz az anyósülés lábtérburkolata mögött. Az alapjárati hiba lámpa megszűnt miután a műszerfal ki és vissza lett rakva...valószinű vákumcső volt a ludas... Nem még másik ECU nem volt benne...de csak úgy nem veszem meg potyára...de majd megkérdem a bontóba hogy próbára kihozhatom-e.... És hogy tudom azt a burkolatot levarázsolni? A hogyan csináldba leírja? mert akkor azalapján menni fog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Az sok, szerintem. Vagy FPepe mondja jól, vagy összefüggésben lehet a nagyobb fesz az alapjáratihoz, bár kétlem erősen. Igen ezt tudom hogy sok... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Az alapjárati hiba lámpa megszűnt miután a műszerfal ki és vissza lett rakva...valószinű vákumcső volt a ludas... Nem még másik ECU nem volt benne...de csak úgy nem veszem meg potyára...de majd megkérdem a bontóba hogy próbára kihozhatom-e.... És hogy tudom azt a burkolatot levarázsolni? A hogyan csináldba leírja? mert akkor azalapján menni fog... Ha van a kesztyűtartód alatt egy kis polc, akkor az le és a küszöbnél fogja nemtudomhányas kettő torxfejű csavar, valamint a lábtérnél még kettő. Emlékeim szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gonosz Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Csak hidegen, vagy üzemmelegen is csinálja? Ha csak hidegen, akkor lehet hőmérsékletjeladó, egyébként gyertyák, gyertyakábelek gyanúsak még. Köszi szépen megnézem a jeladot is erre nem is gondoltam.Ha megvan a hiba megirom mi volt a nyomora a gépnek.Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts