Peti85 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Hello Mindenki! Gondolom rajtam kívül elég sokan tudták hogy C14NZ-re van 2 féle hengerfej...erre én csak akkor jöttem rá mikor cserélték az enyémet... Na már most nem olyan lett vissza téve mint ami volt...de a gyújtás kábelek maradtak...amiben állítólag eltérnek (mármint a hengerfej azon része ahova rámegy a gyertyára a kábel)... Ez okozhatja nekem az alapjárat szórakozását? Mert ezt azóta játssza hogy a hengerfej cserélve volt... Remélem érthetően írtam le :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok Kipufogós topicot nem találtam, így itt kérdezem meg, hogy tudtok-e ajánlani Bp-en normális kipufogó szervizt? Akiket eddig kérdeztem, ketten egyformát még nem mondtak. Remus rendszer van fent az autón, de már jócskán benne van a kilométer. Eleinte zörgés, most már a hangja is sokkal drasztikusabb lett, magyarul elfáradt. Más fizet érte hogy ilyen hangja legyen a kocsinak, de engem zavar. Más lenne, ha versenyautó lenne :) őket tudom ajánlani. gyorsan olcsón dolgoznak. http://www.cseredob.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Üdv Mindenkinek! Az öregemnek van egy '92-es 1.6 C16NZ F AStra Caravanja. Nézegettem a GYIK topikot, és lenne pár kérésem. Valahol olvastam az F Astra tetőkárpitjának javításáról, ezt valaki be tudná linkelni, vagy át tudná tenni a GYIK topikba? Valamint a kérdésem az lenne, hogy a "lötyögő" első ajtókat milyen módon lehet javítani? Előre is THX! Handbrake Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Üdv Mindenkinek! Az öregemnek van egy '92-es 1.6 C16NZ F AStra Caravanja. Nézegettem a GYIK topikot, és lenne pár kérésem. Valahol olvastam az F Astra tetőkárpitjának javításáról, ezt valaki be tudná linkelni, vagy át tudná tenni a GYIK topikba? Valamint a kérdésem az lenne, hogy a "lötyögő" első ajtókat milyen módon lehet javítani? Előre is THX! Handbrake Lötyögő, lógó első ajtóknál a zsanéron belüli stiftet lehet cserélni. Jobb lesz tőle de jó szinte biztosan nem, mert a fixre hegesztett zsanérok is elkezdenek átmenni lógósba, és azokkal sokat nem tudsz tenni. A tetőkárpit javítást Zotya alkotta, minnyá' megkeresem és linkelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Hello Mindenki! Gondolom rajtam kívül elég sokan tudták hogy C14NZ-re van 2 féle hengerfej...erre én csak akkor jöttem rá mikor cserélték az enyémet... Na már most nem olyan lett vissza téve mint ami volt...de a gyújtás kábelek maradtak...amiben állítólag eltérnek (mármint a hengerfej azon része ahova rámegy a gyertyára a kábel)... Ez okozhatja nekem az alapjárat szórakozását? Mert ezt azóta játssza hogy a hengerfej cserélve volt... Remélem érthetően írtam le :) Ja-ja, az egyik fekete hasáb az a DIS-es a másik meg talán barna hengeres az a elosztós-rotortos arra gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok Egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a váltom eléggé haldoklik 2-est elég nehezen veszi főleg 3-4-vagy 5 böl visszatéve ilyenkor néha kicsit 1-es felé tolom és be 2-be akor beveszi. 1 meg a 3 még ugyahogy elmegy. Találtam egy olyan leirást a gyik-ba hogy válto rudazat beállitás http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry482428 amit megiscsináltam de semmi javulás nemvolt. Van valakinek valami tapasztalata ezen a téren? A másik hogy a kuplung elég magasan fog ez kinyomócsapágy lenne? 93-as c14nz 1.6i Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Hello Mindenki! Gondolom rajtam kívül elég sokan tudták hogy C14NZ-re van 2 féle hengerfej...erre én csak akkor jöttem rá mikor cserélték az enyémet... Na már most nem olyan lett vissza téve mint ami volt...de a gyújtás kábelek maradtak...amiben állítólag eltérnek (mármint a hengerfej azon része ahova rámegy a gyertyára a kábel)... Ez okozhatja nekem az alapjárat szórakozását? Mert ezt azóta játssza hogy a hengerfej cserélve volt... Remélem érthetően írtam le :( Ja-ja, az egyik fekete hasáb az a DIS-es a másik meg talán barna hengeres az a elosztós-rotortos arra gondolsz? Nem arra gondolt. Nekem pl. vannak afféle "csövek" a gyertyák felett - ami egyébként állitólag csak a hőelvezetésre szolgál - amig neked nincs, ha jól emlékszem, csak simán rászúrod a gyertyákra a kábelt...hogy is mondjam, hm :) ...szóval meg tudod fogni, látod a gyertyák végét, vagyis nem azokban a "csövekben" vannak. Mindazonáltal nem hinném, hogy ez befolyásolná Peti kocsijának az alapjáratát... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok Egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a váltom eléggé haldoklik 2-est elég nehezen veszi főleg 3-4-vagy 5 böl visszatéve ilyenkor néha kicsit 1-es felé tolom és be 2-be akor beveszi. 1 meg a 3 még ugyahogy elmegy. Találtam egy olyan leirást a gyik-ba hogy válto rudazat beállitás http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry482428 amit megiscsináltam de semmi javulás nemvolt. Van valakinek valami tapasztalata ezen a téren? A másik hogy a kuplung elég magasan fog ez kinyomócsapágy lenne? 93-as c14nz 1.6i Ha a váltórudazat nem hozta meg a kívánt eredményt, lehet cserélni a stiftet amit a váltókulísszában találsz. Biztos hogy jól csináltad a beálítást? A tüskének kb. 1.5 centire kell bemennie a váltóba amikor jó pozícióban van. Nem a kinyomócsapágy okozza a kuplung fent fogását, akuplunpedál a szerkezet kopási miatt vándorol felfele. Amíg rendesen kiemel addíg nincs gond, de ha zavar akkor tudsz állítani a bowden végén a csavarral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok ........ 93-as c14nz 1.6i Nekem ugyan nincs vele tapasztalatom, bár én is csináltam azt a váltóbeállitást...de a C14NZ nem "egyhatos"...azért 14 mert "egynégy" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Nem arra gondolt. Nekem pl. vannak afféle "csövek" a gyertyák felett - ami egyébként állitólag csak a hőelvezetésre szolgál - amig neked nincs, ha jól emlékszem, csak simán rászúrod a gyertyákra a kábelt...hogy is mondjam, hm :) ...szóval meg tudod fogni, látod a gyertyák végét, vagyis nem azokban a "csövekben" vannak. Mindazonáltal nem hinném, hogy ez befolyásolná Peti kocsijának az alapjáratát... :( Jah, értem, de én sem hiszem, hogy ez közrejátszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok! Menetközben hirtelen elromlott a Km-órám, leesett mutató nullára és azóta se mozdul és egyből kivillant a hibakód lámpa, ami aztán elaludt, itthon kivillogtattam és 24 és 35 ös kódot mutat, azaz sebességérzékelő és alapjárati vezérlőszelep hiba ez. ez a sebességérzékelő dolog ha elromlik akkor a km óra se megy? ez az óra bowdenes azt tudom, de a km óra és a sebességérzékelő együtt működik valahogy? és az alapjárati motor is ezekkel van kapcsolatban azért van hibakódja? idáig nem volt gond egyikkel se. hogy lehetne megnézni hogy jó -e ez a sebesség érzékelő? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok! Menetközben hirtelen elromlott a Km-órám, leesett mutató nullára és azóta se mozdul és egyből kivillant a hibakód lámpa, ami aztán elaludt, itthon kivillogtattam és 24 és 35 ös kódot mutat, azaz sebességérzékelő és alapjárati vezérlőszelep hiba ez. ez a sebességérzékelő dolog ha elromlik akkor a km óra se megy? ez az óra bowdenes azt tudom, de a km óra és a sebességérzékelő együtt működik valahogy? és az alapjárati motor is ezekkel van kapcsolatban azért van hibakódja? idáig nem volt gond egyikkel se. hogy lehetne megnézni hogy jó -e ez a sebesség érzékelő? köszi A kilóméter órának mechanikus meghajtása van ahogy te is írtad, a váltó tetjéről megy a bowden. Valszeg elszakadt, kibontod a műszeregységet ( leírás Gyík, műszeregység csere-bere.) és egyből kiderül elszakadt-e. Ha venni kell akkor csak gyárit, mert a többi kattog. Ha kicseréled, szerintem eltűnnek a hibakódok is. Egy idő után. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok! Menetközben hirtelen elromlott a Km-órám, leesett mutató nullára és azóta se mozdul és egyből kivillant a hibakód lámpa, ami aztán elaludt, itthon kivillogtattam és 24 és 35 ös kódot mutat, azaz sebességérzékelő és alapjárati vezérlőszelep hiba ez. ez a sebességérzékelő dolog ha elromlik akkor a km óra se megy? ez az óra bowdenes azt tudom, de a km óra és a sebességérzékelő együtt működik valahogy? és az alapjárati motor is ezekkel van kapcsolatban azért van hibakódja? idáig nem volt gond egyikkel se. hogy lehetne megnézni hogy jó -e ez a sebesség érzékelő? köszi A sebességjeladó a km óra tetejére van felfogatva, onnan veszi a jelet, elméletileg nem befolyásolja az óra működését Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 A sebességjeladó a km óra tetejére van felfogatva, onnan veszi a jelet, elméletileg nem befolyásolja az óra működését ..és az óra működése a sebességjeladót? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Okés köszi Brezsó, Zotya :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 ..és az óra működése a sebességjeladót? :) úgy igen, ezért adja a hibakódot neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Ja-ja, az egyik fekete hasáb az a DIS-es a másik meg talán barna hengeres az a elosztós-rotortos arra gondolsz? Nem az a különbség oka, az újabbik fajta hengerfej gyertyanyílásába be vannak csavarva hővédő csövek, a régebbibe nincsenek. Más hőértékű gyertyák kellenek hozzájuk, és persze más gyertyapipák. A hővédő csöves változatba 16-os kulcsnyílású gyertya való, a régibe 21-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 őket tudom ajánlani. gyorsan olcsón dolgoznak. http://www.cseredob.hu/ Köszönöm, hétfőn megkeresem őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Sziasztok, még tavaly írtam a fórumra, hogy az autó hirtelen megállt, aztán nem indult be, s pár óra mulva beindult. Aztán másik alkalommal a nagy forróságban (légkondi mellett) egyszercsak leállt, aztán pár óra múlva megint elindult. Az AC relét kicseréltettem, s uj AC pumpát is kapott azóta. Ma megint mentem, bekapcsoltam a kondit, s pár km megtétele után leállt, s nem indult. Este most visszamentem, de nem sikerült beindítani. Minden jónak tűnik, köszörül, de nem indul be. Megnéztem a biztosítéktáblát is, hogy esetleg vmelyik indításhoz szükséges villamos alkatrésznél nincs-e elszállva a bizti, de nem látok hibát. Nagyon idegesít, hogy 2002-es 75 lóerős, 90 ezret futott autó már sokadszorra szívat meg, biztos megszabadulok tőle, nem tartom megbízható autónak. Van ötletetek mi lehet a probléma a hibajelenségből kiindulva? P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Sziasztok, még tavaly írtam a fórumra, hogy az autó hirtelen megállt, aztán nem indult be, s pár óra mulva beindult. Aztán másik alkalommal a nagy forróságban (légkondi mellett) egyszercsak leállt, aztán pár óra múlva megint elindult. Az AC relét kicseréltettem, s uj AC pumpát is kapott azóta. Ma megint mentem, bekapcsoltam a kondit, s pár km megtétele után leállt, s nem indult. Este most visszamentem, de nem sikerült beindítani. Minden jónak tűnik, köszörül, de nem indul be. Megnéztem a biztosítéktáblát is, hogy esetleg vmelyik indításhoz szükséges villamos alkatrésznél nincs-e elszállva a bizti, de nem látok hibát. Nagyon idegesít, hogy 2002-es 75 lóerős, 90 ezret futott autó már sokadszorra szívat meg, biztos megszabadulok tőle, nem tartom megbízható autónak. Van ötletetek mi lehet a probléma a hibajelenségből kiindulva? P. Főtengelyjeladót megnézném,AC relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Sziasztok, még tavaly írtam a fórumra, hogy az autó hirtelen megállt, aztán nem indult be, s pár óra mulva beindult. Aztán másik alkalommal a nagy forróságban (légkondi mellett) egyszercsak leállt, aztán pár óra múlva megint elindult. Az AC relét kicseréltettem, s uj AC pumpát is kapott azóta. Ma megint mentem, bekapcsoltam a kondit, s pár km megtétele után leállt, s nem indult. Este most visszamentem, de nem sikerült beindítani. Minden jónak tűnik, köszörül, de nem indul be. Megnéztem a biztosítéktáblát is, hogy esetleg vmelyik indításhoz szükséges villamos alkatrésznél nincs-e elszállva a bizti, de nem látok hibát. Nagyon idegesít, hogy 2002-es 75 lóerős, 90 ezret futott autó már sokadszorra szívat meg, biztos megszabadulok tőle, nem tartom megbízható autónak. Van ötletetek mi lehet a probléma a hibajelenségből kiindulva? P. Párszor már leírtam a napokban, de.: először is szikra hiányzik-é vagy benzin, amikor nem indul? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Párszor már leírtam a napokban, de.: először is szikra hiányzik-é vagy benzin, amikor nem indul? :huh: Üdv, nézegettem a topicokat, de nem láttam, hogy volt mostanság vkinek ilyen problémája, természetesen lehet, hogy figyelmentlen voltam, s nem láttam. Amúgy szerintem gyertya jó, szikrát kap, szeritnem benzint nem kap, nem igazán véltem felfedezni gyújtáskor azt a hangot, hogy megindul a benzin, ezért is gyanakodtam elsőre az AC relére, de annak meg ha lehűl, működnie kellene... Legalábbis amikor ezt a hibajelenséget produkálta, utána beindult, s azóta ki is cseréltettem. Meg AC pumpa is új benne. Ezért is érdekes a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Üdv, nézegettem a topicokat, de nem láttam, hogy volt mostanság vkinek ilyen problémája, természetesen lehet, hogy figyelmentlen voltam, s nem láttam. Amúgy szerintem gyertya jó, szikrát kap, szeritnem benzint nem kap, nem igazán véltem felfedezni gyújtáskor azt a hangot, hogy megindul a benzin, ezért is gyanakodtam elsőre az AC relére, de annak meg ha lehűl, működnie kellene... Legalábbis amikor ezt a hibajelenséget produkálta, utána beindult, s azóta ki is cseréltettem. Meg AC pumpa is új benne. Ezért is érdekes a dolog... Értem, igazából pár másodperces kerregetés utén a kipuffnak benzinszagúnak kell lennie, ha kap üanyagot. A relét ellenőrizheted, ha leveszed az anyós oldali küszöbburkolatot, és kihúzod a lila AC-relét, utánna összekötöd egy dróttal a 30-as és 87-es kapcsokat, ekkor el kell indulnia a pumpának. Ha nem indul el akkor kuka a relé, vagy vezetékszakadás. A kapcsok számát le tudod olvasni a relé aljáról. A pumpát is tesztelheted, ha alámászol, lehúzod a csatiját, és kötsz rá próbalámpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Értem, igazából pár másodperces kerregetés utén a kipuffnak benzinszagúnak kell lennie, ha kap üanyagot. A relét ellenőrizheted, ha leveszed az anyós oldali küszöbburkolatot, és kihúzod a lila AC-relét, utánna összekötöd egy dróttal a 30-as és 87-es kapcsokat, ekkor el kell indulnia a pumpának. Ha nem indul el akkor kuka a relé, vagy vezetékszakadás. A kapcsok számát le tudod olvasni a relé aljáról. A pumpát is tesztelheted, ha alámászol, lehúzod a csatiját, és kötsz rá próbalámpát. Ok köszi:-) Megnézem, mit tudok kihozni belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Értem, igazából pár másodperces kerregetés utén a kipuffnak benzinszagúnak kell lennie, ha kap üanyagot. A relét ellenőrizheted, ha leveszed az anyós oldali küszöbburkolatot, és kihúzod a lila AC-relét, utánna összekötöd egy dróttal a 30-as és 87-es kapcsokat, ekkor el kell indulnia a pumpának. Ha nem indul el akkor kuka a relé, vagy vezetékszakadás. A kapcsok számát le tudod olvasni a relé aljáról. A pumpát is tesztelheted, ha alámászol, lehúzod a csatiját, és kötsz rá próbalámpát. Ezt gondold át újra :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts