gergolabs Elküldve Július28, 2009 Megoszt Elküldve Július28, 2009 A tankszellőztető szeleped nem zár le és a motor vákuumot csinál a tankban. Ezt nem bírja legyőzni az AC pumpa.... Bár annál a típusú mocinál nem tudom hol van és hogyan is néz ki. Azt kell megkeresni és rendbe rakni. Az enyémen valami mágnes szelep van és az aktívszenes szűrőből belement egy csomó szénszemcse és ezért nem tudott lezárni. Ennek következménye a szuszogós tanksapka volt. De kitakarítottam, és a jövőbeni problémák elkerülése végett kapott a szelep elé egy papír benzinszűrőt. Azt a 150 forintos fajtát. :( Hol van az a mágnesszelep? Nekem is szuszog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július28, 2009 Megoszt Elküldve Július28, 2009 okos csak az a kérdésem hogy hol találom a tankszellőzőt??!! F astranál?? mert g astránál a jobb első kerékdobnál van. Kösz L. Az aktívszén szűrő a jobb első kerékjárati műa.-nál, és van még egy szelep a tűzfalon a kis fekete műa. alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 köszönöm hétvégén meg kukkerolom! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Hol van az a mágnesszelep? Nekem is szuszog. :) A fojtószelepház baloldalán, a generátor környékén. Egy olyan téglatest formájú fekete bizbasz, megy rá két gumicső meg egy csatlakozó. Van a végén egy kerek valami amiben van egy háromszög alakú lyuk. Ezt a valamit ki kell szedni és kitakarítani belőle a szénmorzsákat. Aztán nyomni neki egy szűrőt a szelep bemenő csövére. Nekem ez megoldotta a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 A fojtószelepház baloldalán, a generátor környékén. Egy olyan téglatest formájú fekete bizbasz, megy rá két gumicső meg egy csatlakozó. Van a végén egy kerek valami amiben van egy háromszög alakú lyuk. Ezt a valamit ki kell szedni és kitakarítani belőle a szénmorzsákat. Aztán nyomni neki egy szűrőt a szelep bemenő csövére. Nekem ez megoldotta a problémát. :) :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 :) :( :P Yovannna! :hiya: Nem tudom a pontos szakkifejezéseket! Nem vaok ótószerelő, csak bütykölő... :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Sziasztok! C14SE 96-os fastrám van és furcsa nyekkenést hallok a motortérből amikor a gázra lépek és nyomatékot kezd adni a motor. Üresben nincs, kuplongolva nincs ilyen nyekkenés. Legjellemzőbb amikor 2-esben vagy 3-asban lassan gurulok (gáz nélkül) alacsony forulatnál, és hirtelen rálépek a gázra. Ránt a motor (ez természetes) és nyekken egyet, régebben nem tűnt fel, de egyre jobban hallatszik. Van valakinek tippje, ez mitől lehet? Remélem csak valami kopó alkatrész. Üdv: Mihi Nekem is csinálja terhelésváltáskor a nyakkenést. Elsőre azt a tippet kaptam, hogy a tűzgyűrű a kipufogó csatlakozásnál. Azt akkor cseréltem is de nem oldotta meg a problémát. Motortartó bakjaim szemre nekem is jók, így lehet nekem is kuplungnál kellene keresni a hibát, bár én inkábba a kuplungtárcsa rugóinál ill a csillapításként elmozdulú tárcsa lemezeknél keresném a hibát és nem a megcsúszásnál(annak másabb lenne a hangja). De mivel a kuplungom hibátlanul működik így már 3.éve együtt élek a nyekkenő hanggal. Amugy is csak nyáron lehúzott ablaknál hallom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 A fojtószelepház baloldalán, a generátor környékén. Egy olyan téglatest formájú fekete bizbasz, megy rá két gumicső meg egy csatlakozó. Van a végén egy kerek valami amiben van egy háromszög alakú lyuk. Ezt a valamit ki kell szedni és kitakarítani belőle a szénmorzsákat. Aztán nyomni neki egy szűrőt a szelep bemenő csövére. Nekem ez megoldotta a problémát. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
-Mihi- Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Nekem is csinálja terhelésváltáskor a nyakkenést. Elsőre azt a tippet kaptam, hogy a tűzgyűrű a kipufogó csatlakozásnál. Azt akkor cseréltem is de nem oldotta meg a problémát. Motortartó bakjaim szemre nekem is jók, így lehet nekem is kuplungnál kellene keresni a hibát, bár én inkábba a kuplungtárcsa rugóinál ill a csillapításként elmozdulú tárcsa lemezeknél keresném a hibát és nem a megcsúszásnál(annak másabb lenne a hangja). De mivel a kuplungom hibátlanul működik így már 3.éve együtt élek a nyekkenő hanggal. Amugy is csak nyáron lehúzott ablaknál hallom... Azóta megnézte egy ismerősöm, és megbeszéltük egy szerelővel is (Ő sajnos nem látta/hallotta saját szemmel) és arra jutottunk, hogy a kuplung szerkezet belseje nyekken. Szétszedni para, sok meló egy kis nyekegésért. Amig a kuplungom jól működik, addig aszem nekem is ezzel kell együtt élnem. Szoktatom magam a gondolathoz. kb egy év mulva ugyis megérik a cserére a kuplung, és akkor talán megszűnik. Meg az a morgó hang is amit állítólag a nyeles csapágy okoz üresben nem kuplungolva. Ha kinyomom nem morog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Azóta megnézte egy ismerősöm, és megbeszéltük egy szerelővel is (Ő sajnos nem látta/hallotta saját szemmel) és arra jutottunk, hogy a kuplung szerkezet belseje nyekken. Szétszedni para, sok meló egy kis nyekegésért. Amig a kuplungom jól működik, addig aszem nekem is ezzel kell együtt élnem. Szoktatom magam a gondolathoz. kb egy év mulva ugyis megérik a cserére a kuplung, és akkor talán megszűnik. Meg az a morgó hang is amit állítólag a nyeles csapágy okoz üresben nem kuplungolva. Ha kinyomom nem morog. Akkor hasonló cipőben járunk :) Nekem is megvan a nyelestengely csapágy hang. De ne félj attol, hogy egy év alatt megadja magát :( Nekem még van egy kis fémes surrogó hang is terhelés alatt 1500-től 2000-es fordulatig. Anno Gábor és Patyi Laci is meghallgatta, de azt a tanácsot kaptam, hogy használjam amig megy :P Igaz a TIS-ben találtam egy ilyet ami pont ezt a hibát írja. Az megoldásnak azt írta, hogy szedjük szét a kuplungot tisztítsuk meg és a bordás tengelyre nagyon kevés zsírt tegyünk. Állítólag az okozhatja, hogy száraz a bordás tengely és nem tud rajta a tárcsa tengelyirányban elmozdulni. Persze azóta is megy gond nélül. Szóval vannak zajok amiktől eleinte megőrültem, de most már együtt élek velük, pont úgy mint az olajfogyasztással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Sziasztok! Az eddigi gondom még mindig fenn áll, most arra gondoltam hogy a motorvezérlőt (ECU) kicserélem egy másikra hogy azzal megnézzem változik-e valami... A kérdésem...bonyolult művelet? Van valami buktatója? Valaki aki csinált ilyet adjon nekem tanácsot please:) Köszönöm! Szerk.: http://www.autosszaki.hu/alkatresz/70216/o...ozok-computerek <<< ez talán még csak próbára is megér ennyit.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Azóta megnézte egy ismerősöm, és megbeszéltük egy szerelővel is (Ő sajnos nem látta/hallotta saját szemmel) és arra jutottunk, hogy a kuplung szerkezet belseje nyekken. Szétszedni para, sok meló egy kis nyekegésért. Amig a kuplungom jól működik, addig aszem nekem is ezzel kell együtt élnem. Szoktatom magam a gondolathoz. kb egy év mulva ugyis megérik a cserére a kuplung, és akkor talán megszűnik. Meg az a morgó hang is amit állítólag a nyeles csapágy okoz üresben nem kuplungolva. Ha kinyomom nem morog. Vigyázz azzal a morgó nyelestengely csapággyal! Pontosan 20 évvel ezelőtt történt velem, hogy egy angliai útról hazafelé Hollandiában kaptam nyelestengely törést, mert már 20 ezer kilométer óta morgott ez a csapágyam, de még a szervizben is "hiánycikk" volt. (Szocializmusban éltünk!) Érdekes módon Hollandiában volt csapágy is, meg nyelestengely is, node az ára szereléssel együtt másfélszer annyi volt, mint itthon egy komplett új váltó..... Csak magyarázatként: a kopott csapágy már nem vezeti meg a tengelyt megfelelően, ezért a tengely minden fordulatra szélsőséges mértékű hajlításnak van kitéve, végül eltörik a csapágynál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Az eddigi gondom még mindig fenn áll, most arra gondoltam hogy a motorvezérlőt (ECU) kicserélem egy másikra hogy azzal megnézzem változik-e valami... A kérdésem...bonyolult művelet? Van valami buktatója? Valaki aki csinált ilyet adjon nekem tanácsot please:) immo transzpondert is meg kell kapd hozzá, különben nem fog indulni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Vigyázz azzal a morgó nyelestengely csapággyal! Pontosan 20 évvel ezelőtt történt velem, hogy egy angliai útról hazafelé Hollandiában kaptam nyelestengely törést, mert már 20 ezer kilométer óta morgott ez a csapágyam, de még a szervizben is "hiánycikk" volt. (Szocializmusban éltünk!) Érdekes módon Hollandiában volt csapágy is, meg nyelestengely is, node az ára szereléssel együtt másfélszer annyi volt, mint itthon egy komplett új váltó..... Csak magyarázatként: a kopott csapágy már nem vezeti meg a tengelyt megfelelően, ezért a tengely minden fordulatra szélsőséges mértékű hajlításnak van kitéve, végül eltörik a csapágynál. milyen autó volt? azért morgás és morgás között is van különbség. ha enyhe a zaj még az is lehet, hogy csak a fogaskerekek hangját hallja és nem is csapágy. nekem 50ekm van benne mióta hallom a hangot. Azóta nem romlott (még mindig csak halkan és álló helyzetben hallom) így bízom benne, hogy nem lesz gond. Manapság meg bontóbol egy jó állapotú váltó annyi mint ennek a javítása munkadíjjal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 immo transzpondert is meg kell kapd hozzá, különben nem fog indulni :P Hm :) Na és az mi?:( Nem értek ám hozzá sajna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Hm :) Na és az mi?:( Nem értek ám hozzá sajna... mármint ha immós az autód. akkor a kulcsban van egy chip, ami kell az indításgátló funkció oldásához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
-Mihi- Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Vigyázz azzal a morgó nyelestengely csapággyal! Pontosan 20 évvel ezelőtt történt velem, hogy egy angliai útról hazafelé Hollandiában kaptam nyelestengely törést, mert már 20 ezer kilométer óta morgott ez a csapágyam, de még a szervizben is "hiánycikk" volt. (Szocializmusban éltünk!) Érdekes módon Hollandiában volt csapágy is, meg nyelestengely is, node az ára szereléssel együtt másfélszer annyi volt, mint itthon egy komplett új váltó..... Csak magyarázatként: a kopott csapágy már nem vezeti meg a tengelyt megfelelően, ezért a tengely minden fordulatra szélsőséges mértékű hajlításnak van kitéve, végül eltörik a csapágynál. Ez a nyelestengely csapágy morgás már évek óta van. Ezt már szerelő is hallotta, és azt mondta semmi. Mivel nekem szinte ingyen, majdnem szivességből szereli meg ami elromlik a kocsin, ennek nem állt neki. Nem éri meg a meló a javulást. Miután hangra megmondta mi a helyzet és abszulút megbízok benne (15 éve fastrát szerel), én nem foglalkoztam tovább vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 mármint ha immós az autód. akkor a kulcsban van egy chip, ami kell az indításgátló funkció oldásához. Jaaa...nem nekem olyanom nincs:) full fapad:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Jaaa...nem nekem olyanom nincs:) full fapad:D Ezt honnan tudod? Szétszedted a kulcsot? :) Máshogy nem látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Ezt honnan tudod? Szétszedted a kulcsot? :) Máshogy nem látszik. Az immós kulcs kerek, a nem immós szögletes, a'la kadett kulcs. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Az immós kulcs kerek, a nem immós szögletes, a'la kadett kulcs. :( Bocs. :) Nem volt Kadettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Ezt honnan tudod? Szétszedted a kulcsot? :( Máshogy nem látszik. Csak onnan, hogy nem is a gyári kulccsal megyek hanem bicskakulccsal,és nem lett semmiből semmi átrakva :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Csak onnan, hogy nem is a gyári kulccsal megyek hanem bicskakulccsal,és nem lett semmiből semmi átrakva :) :( Meg az immosnál van valami biszbasz a gyujtáskapcsolón is. Nem is tudom ki kínlódott most a betétcserével, az Ö képén látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Meg az immosnál van valami biszbasz a gyujtáskapcsolón is. Nem is tudom ki kínlódott most a betétcserével, az Ö képén látszik. Ja egy szép kis fekete tégla alakú bizerga. Ezért hagytam félbe a ragadó/szoruló betét javítását, mert útban van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Sziasztok Kipufogós topicot nem találtam, így itt kérdezem meg, hogy tudtok-e ajánlani Bp-en normális kipufogó szervizt? Akiket eddig kérdeztem, ketten egyformát még nem mondtak. Remus rendszer van fent az autón, de már jócskán benne van a kilométer. Eleinte zörgés, most már a hangja is sokkal drasztikusabb lett, magyarul elfáradt. Más fizet érte hogy ilyen hangja legyen a kocsinak, de engem zavar. Más lenne, ha versenyautó lenne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts