Reeckatee Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 ... megnézeted a boltossal, szerintem ő fogja tudni. :) Őszintén mondom ilyennel még nem találkoztam... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Ma reggel szólt az asszony hogy tiszta föld a kocsi orra, megnéztem, lóg a lökös a koptatónál, meg volt ott 4 csavar vagy patent az mind hiányzik. Szerintem a vakondtúrást gyalultam le hátramenetben a kocsibejárón. Ideiglenesen visszaraktam kábelkötegelővel, de megköszönném ha vki megírná, hogy mivel volt felfogatva eredetileg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Az orrában 2 csavar (anya) fogja fel, oldalt pedig 2-2 facsavarnak kinéző valami de ahhoz le kell bontani a kerékjáratban a műagyag vackot legalább a rugóig. Remélem érthető volt.. :) Jó dilizést vele! :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Az orrában 2 csavar (anya) fogja fel, oldalt pedig 2-2 facsavarnak kinéző valami de ahhoz le kell bontani a kerékjáratban a műagyag vackot legalább a rugóig. Remélem érthető volt.. :) Jó dilizést vele! :P :( Hát nem tudom, én 4 lyukat láttam elöl, a kerékjáratig nem néztem el. Azon gondolkodtam, hogy csavarral nem rakom vissza, mert ha egyszer lehúztam lefogom máskor is, és inkább a kábelkötegelő szakadjon, mint a csavar t tépjem ki a lökösből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Az orrában 2 csavar (anya) fogja fel, oldalt pedig 2-2 facsavarnak kinéző valami de ahhoz le kell bontani a kerékjáratban a műagyag vackot legalább a rugóig. Remélem érthető volt.. :( Jó dilizést vele! :hiya: :P nem kell feltétlen lebontani, alulról is megoldható.. am még az alján van 4 csapszeg cucc, olyan 3cm hosszú és műanyag :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 nem kell feltétlen lebontani, alulról is megoldható.. am még az alján van 4 csapszeg cucc, olyan 3cm hosszú és műanyag :) Na akkor én azokat hagytam el. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Na akkor én azokat hagytam el. :( nem kell olyan alacsony autó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 nem kell olyan alacsony autó :P :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 nem kell olyan alacsony autó :) Nincs ültetve, csak túl nagy szögben emelkedik a kicsibejáró az udvarhoz képest+volt egy vakodtúrás, amit lusta voltam elgerebjézni. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Nincs ültetve, csak túl nagy szögben emelkedik a kicsibejáró az udvarhoz képest+volt egy vakodtúrás, amit lusta voltam elgerebjézni. :( Tipikus így járás esete. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Tipikus így járás esete. :) Na persze besegített a sok padkára rájárás, meg visszatolatás amikor hallottam, hogy a koptató köszörül. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Na persze besegített a sok padkára rájárás, meg visszatolatás amikor hallottam, hogy a koptató köszörül. :) Ezért parkolok mindig tolatva, eleget hallottam már én is a koptatót. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 hánemtom...nekem talán 1x ért le eddig a koptató, de tény h padkára se állok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Ezért parkolok mindig tolatva, eleget hallottam már én is a koptatót. :( Én akkor szoktam le a tolatva parkolásról amikor egy Suzukis mami mindíg mögémállt fél méterre, mert nem látta a tolatólámpát és várta, hogy beforduljak, és tovább mehessen. :) :hiya: hánemtom...nekem talán 1x ért le eddig a koptató, de tény h padkára se állok :P Igaz, de én mindíg úgy voltam, hogy inkább az orra lógjon a fűre, mint a fara az utcára. Meg aztán azért koptató, hogy kopjon. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Igaz, de én mindíg úgy voltam, hogy inkább az orra lógjon a fűre, mint a fara az utcára. Meg aztán azért koptató, hogy kopjon. :) Akkor szedd le teljesen és vedd úgy hogy elkopott! :( Nem olyan rég szerelte a Karcsi is a ködlámpákat, vannak képei a leszerelt lökösről is. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Én akkor szoktam le a tolatva parkolásról amikor egy Suzukis mami mindíg mögémállt fél méterre, mert nem látta a tolatólámpát és várta, hogy beforduljak, és tovább mehessen. :( :lol: index ki, rükibe be, fékre ráál, és standby. Ha a tolatólámpát nem is látja akkor magába elmondja hogy: "felháborítóhogyezabunkóopelesittállmegazútszélén" aztán kikerül :hiya: :D Igaz, de én mindíg úgy voltam, hogy inkább az orra lógjon a fűre, mint a fara az utcára. Meg aztán azért koptató, hogy kopjon. :D Nekem már lekopott. Illetve még fönt van, de a lököshöz már csak a két szélén van hozzágyógyulva, a középső része az csak úgy lóg valamerre :P :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 index ki, rükibe be, fékre ráál, és standby. Ha a tolatólámpát nem is látja akkor magába elmondja hogy: "felháborítóhogyezabunkóopelesittállmegazútszélén" aztán kikerül :) :( Úgy is volt 3X előbbregurultam 3x mőgémált aztán mellélmjött, hát miért nem kanyarodik már be, nem tudunk magától menni?! Meséltem neki a fehér lámpákról a kocsi farán, meg hogy mire jók, erre nagy gáz és elhúzótt. Nde ne OFF-oljunk, mert jönnek a modik és lesz kipics. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Sziasztok. Lenne nekem egy olyan gondom kicsi sárga és a müszerfalon világit (check engine) Opel Astra f kombi 93-as c16nz-os motor 1.8 i katalizátor. A következő képpen mosolyog rám a kicsi felirat, motor beinditása után kb 2-3 perc és villágit. Volt hogy észrevettem hogy menet közbe elaludt 3-10 percre aztán megint felgyulladt. A gond összefügésse hogy minden sebességben pontosan kb 1400-1500 között rángat a motor eléggé, 1400 alatt vagy 1500 felett már nem. Ha tudna segiteni valaki vagy már volt ilyen gondja valakinek megköszönném a segitséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Sziasztok. Lenne nekem egy olyan gondom kicsi sárga és a müszerfalon világit (check engine) Opel Astra f kombi 93-as c16nz-os motor 1.8 i katalizátor. A következő képpen mosolyog rám a kicsi felirat, motor beinditása után kb 2-3 perc és villágit. Volt hogy észrevettem hogy menet közbe elaludt 3-10 percre aztán megint felgyulladt. A gond összefügésse hogy minden sebességben pontosan kb 1400-1500 között rángat a motor eléggé, 1400 alatt vagy 1500 felett már nem. Ha tudna segiteni valaki vagy már volt ilyen gondja valakinek megköszönném a segitséget. Hi! Először is meg kéne tudni, mit jelez a lámpa, ehhez itt találsz egy kis segítséget, utána okosabbak leszünk :( Egyébként érdekes ellentmondás ez a C16NZ és az 1.8i, valamelyiket elírtad :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Hi! Először is meg kéne tudni, mit jelez a lámpa, ehhez itt találsz egy kis segítséget, utána okosabbak leszünk :P Egyébként érdekes ellentmondás ez a C16NZ és az 1.8i, valamelyiket elírtad :) Szerintem ez csak a katalizátorra utal, hogy most ilyen van benne! Vagy is én így értelmeztem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Szerintem ez csak a katalizátorra utal, hogy most ilyen van benne! Vagy is én így értelmeztem :( Az ok, csak a C16NZ ugyebár 1.6-os motor kódja... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Hi! Először is meg kéne tudni, mit jelez a lámpa, ehhez itt találsz egy kis segítséget, utána okosabbak leszünk :( Egyébként érdekes ellentmondás ez a C16NZ és az 1.8i, valamelyiket elírtad :) Igazad van most hogy figyelmesztettél 1.8 helyett 1.6 sry Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Hi! Először is meg kéne tudni, mit jelez a lámpa, ehhez itt találsz egy kis segítséget, utána okosabbak leszünk :( Egyébként érdekes ellentmondás ez a C16NZ és az 1.8i, valamelyiket elírtad :) Pontosan nem értettem hogyan lehet megtudni a hibakodot milyen modon, ha leirnád az jo lenne mert nem akarom az elektronikát hazavágni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Pontosan nem értettem hogyan lehet megtudni a hibakodot milyen modon, ha leirnád az jo lenne mert nem akarom az elektronikát hazavágni. Pepe linkjében(az "itt" szóra klattyolva) megtalálod, igaz angolul van.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Pepe linkjében(az "itt" szóra klattyolva) megtalálod, igaz angolul van.... :) Oké naggyábol leforditottam megis csináltam a kisütést és jelezte is a hibakodot de pontosan nem tudom kiolvasni mert két külömbözö modon villog . Elösször villan szünet villan villan ezt megcsinalja kb 5 ször utána villan szünet villan villan villan ezt kb 3 szor :( probálom értelmezni amit az oldal ir de nemvágom hogy tudom pontosan kiolvasni meddig kell olvasni vagy hogy miért két féle képpen jelez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts