Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Egyébként javítható, de már nem vagyok biztos abban, hogy ki javította.

<_< ...asszem hening volt a korszakalkotó...de nem biztos...annyira emlékszem, hogy irta hogy most van neki egy tartalékba mert vett/szerzett másikat is, de a rosszat is meg tudta gyógyitani... :)

Link to comment
Megosztás:

Anno nekem is eltört benne az a kis pöcök,mert a 94 elöttiekben spiáterből van,az utániakban már bronzból.Én legyártottam vasból,sok reszelés és türelem árán,de müxik és spóroltam vele 4E-t!

Ez az,a végéről törik le a pöcök:

http://img284.imageshack.us/img284/293/kp0102bi.jpg

Ezt a képet már sajnos nem tudjuk értelmezni. Tessék 200-as érmére tenni, mert ez így nem elég naprakész :lol: :lol: Én meg úgy voltam vele hogy 2500-at megér az hogy ne kelljen fél napig reszelgetni. Lustha vagyok nah... :)

Amúgy meg jah, elég sokat használom. A beugrok ide-oda az napi 20 eset, meg menet közben ha egy sorba ugrok be, akkor is meg szoktam köszönni annak a szerencsétlennek aki elé bepofátlankodtam <_< Lehet hogy némelyikőjük nem tudja értelmezni mert még nem állt vissza a normális szívműködése, de azért megköszönöm :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt a képet már sajnos nem tudjuk értelmezni. Tessék 200-as érmére tenni, mert ez így nem elég naprakész :lol: :lol: Én meg úgy voltam vele hogy 2500-at megér az hogy ne kelljen fél napig reszelgetni. Lustha vagyok nah... :)

Amúgy meg jah, elég sokat használom. A beugrok ide-oda az napi 20 eset, meg menet közben ha egy sorba ugrok be, akkor is meg szoktam köszönni annak a szerencsétlennek aki elé bepofátlankodtam <_< Lehet hogy némelyikőjük nem tudja értelmezni mert még nem állt vissza a normális szívműködése, de azért megköszönöm :) :lol:

Nekem még műkszik, de ha ilyen sok gond lehet vele, akkor lehet át kéne térni a vészvillogós-megköszönésről a jobbra-balra indexre nem? Úgy rémlik ezt is használják. Meg a bajuszkapcsoló jobban kéze is esik mint a vészvillogó.

Link to comment
Megosztás:

Nekem még műkszik, de ha ilyen sok gond lehet vele, akkor lehet át kéne térni a vészvillogós-megköszönésről a jobbra-balra indexre nem? Úgy rémlik ezt is használják. Meg a bajuszkapcsoló jobban kéze is esik mint a vészvillogó.

Azt a kamionosok értik,de pesti szőke az A8-ban nem igazán fogja. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem még műkszik, de ha ilyen sok gond lehet vele, akkor lehet át kéne térni a vészvillogós-megköszönésről a jobbra-balra indexre nem? Úgy rémlik ezt is használják. Meg a bajuszkapcsoló jobban kéze is esik mint a vészvillogó.

Azt a kamionosok értik,de pesti szőke az A8-ban nem igazán fogja. :lol:

Nah ezaz. Kamionosokkal meg ritkábban találkozni a belvárosi kisutcákban :) Meg nem vagyok biztos benne hogy az indexkar hosszú távon szeretni fogja ha egy kanyarodáshoz 3-szor használom. <_< Meg ha már a következő utcában lekanyarodok akkor azthiszik nem találom meg elsőre, hogy melyik irányba kell pöckölni az indexkart :lol: :lol: Az a dolog autóutakon, pályán, estébé jó, de a nagyfaluban nem igazán életképes megoldás :)

Link to comment
Megosztás:

Azoknal tökmindegy , ők a vészvillogós -köszönésre is azt gondolják, hogy mi a faxnak jött be elém, ha most meg lerobbant? :)

Nem, ők azok akik általában csak meglepődnek, vagy rosszabb esetben beleállnak a fékbe, és ráfekszenek a dudára, mert "húúdeközelvolt..." Nem közel volt, hanem egyszerűen gőze nincs róla hogy mekkora az autója, és sebeségbecslése 0 alatti értéket üt meg. Amikor ki kéne kanyarodni egy nagyobb forgalmú útra kisutcákból... az esetek 80%-ában az ódis-mergás-bömbis nagy-kislányok szenvednek a legtöbbet. Biztos nem gyorsul az autó... Az hogy az 1.7 DR tomboló ménesével is már 10x-er befértem volna, az nem szempont, az ő autója biztos gyenge az ilyen komoly kigyorsításokhoz. :)

Tegnap nagytakarítottam a Ribit <_< És baccameg találtam rozsda kezdeményeket... Mindegy, legalább tudok róla, így le lesz kezelve. Ha nem tudom az nem fáj, csak tovább rohad, és az már fáj :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem, ők azok akik általában csak meglepődnek, vagy rosszabb esetben beleállnak a fékbe, és ráfekszenek a dudára, mert "húúdeközelvolt..." Nem közel volt, hanem egyszerűen gőze nincs róla hogy mekkora az autója, és sebeségbecslése 0 alatti értéket üt meg. Amikor ki kéne kanyarodni egy nagyobb forgalmú útra kisutcákból... az esetek 80%-ában az ódis-mergás-bömbis nagy-kislányok szenvednek a legtöbbet. Biztos nem gyorsul az autó... Az hogy az 1.7 DR tomboló ménesével is már 10x-er befértem volna, az nem szempont, az ő autója biztos gyenge az ilyen komoly kigyorsításokhoz. :)

Tegnap nagytakarítottam a Ribit <_< És baccameg találtam rozsda kezdeményeket... Mindegy, legalább tudok róla, így le lesz kezelve. Ha nem tudom az nem fáj, csak tovább rohad, és az már fáj :lol:

Én meg azt rühellem amikor odaérek a körforgóhoz, aztán látom hogy senki, vagy a szemközti bejárón pont jönnek befele, és lendületből mehetnénk tovább akkor előttem megáll körülnézni. :) Ha feveszed a bent körbejövő sebességét szinte elég 3 autónyi hely, hogy bemenjél. Én sem tolom meg azt aki bejön elém ésszerű távolságba. Ez direkt arról szól hogy ne kelljen 5 percig állni a kereszteződésbe.

Nekem is van rozsdám, de azon kezdtem gondolkodni, hogy egyáltalán érdemes-e megcsináltatni, vagy csak tüneti kezelést alkalmazzak. Elvégre úgysem lesz meg ez a kocsi még 20 évig, már most 240-ezer kilóméter van benne. Meg szeretnék rá vonóhorgot, meg erősebb motort, meg kasztnizni kéne meg....stb. Lejár a hitel 5 év múlva addíg használom, aztán lecserélem egy fiatalabbra. Meddíg is gyártották az F-astrákat 2002-ig?

Link to comment
Megosztás:

5.-ben nem kéne 40-nel menni. :)

Miért simán megy rángatás nélkül, csak onnan nehéz kigyorsítani. <_< Tegnap mentem egy VW Polóval, abban akkorákat rántott a váltó, azt hittem kiesik a helyéről. Főleg akkor amikor leléptem a gázról, mert lassult a forgalom, meg visszaléptem rá. Ilyenkor hosszirányban akkorát rúgott a váltóbot mint egy ló.

Link to comment
Megosztás:

Na a gondom még mindig megvan :) ugyan úgy adja a 35ös hibát mint eddig.

Cseréltem alapjáratit (gyárira) semmi javulás vagyis talán picit, de ugyan úgy fel fel pörög lámpánál megálláskor, azt hiszik versenyszellemű vagyok mert úgy tűnik mint ha túráztatnám :hiya: aztán abba hagyja.

Gondoltam már a fékre is hogy ott a hiba...na találtam is hibát, a fékrásegítőnél az a kemény műanyag cső ami megy a motorba meg a pillangószelep (vagy mi van benne) ott a belső keringető (ami szerintem még mindig nem működik) csöve kivolt törve és házi gányolással oldotta meg az előző tulaj...na 2000Ftér vettem bontóba egy jót...talán a motor berángatása megszűnt motorféknél amit kérdeztem ugye. De a felpörgés ugyan úgy maradt...sőt adja a hibát is ugyan úgy alapjáraton....

Amit még megfigyeltem, hogy néha keményebb néha puhább a fékem...ledugózom a vákumcsövet...és meglátom szervó nélkül mit csinál.

Lehet a belső keringető hibájából pörög fel, és adja azt hogy az alapjárat nem jó? :lol: Vagy a fék?

Már ötletem sincs :( Bár még az hogy a potinál van valami kis benzines lötyi...de erre mondták hogy kerülhet oda...szóval már nem tudom :P

Link to comment
Megosztás:

Na a gondom még mindig megvan :) ugyan úgy adja a 35ös hibát mint eddig.

Cseréltem alapjáratit (gyárira) semmi javulás vagyis talán picit, de ugyan úgy fel fel pörög lámpánál megálláskor, azt hiszik versenyszellemű vagyok mert úgy tűnik mint ha túráztatnám :hiya: aztán abba hagyja.

Gondoltam már a fékre is hogy ott a hiba...na találtam is hibát, a fékrásegítőnél az a kemény műanyag cső ami megy a motorba meg a pillangószelep (vagy mi van benne) ott a belső keringető (ami szerintem még mindig nem működik) csöve kivolt törve és házi gányolással oldotta meg az előző tulaj...na 2000Ftér vettem bontóba egy jót...talán a motor berángatása megszűnt motorféknél amit kérdeztem ugye. De a felpörgés ugyan úgy maradt...sőt adja a hibát is ugyan úgy alapjáraton....

Amit még megfigyeltem, hogy néha keményebb néha puhább a fékem...ledugózom a vákumcsövet...és meglátom szervó nélkül mit csinál.

Lehet a belső keringető hibájából pörög fel, és adja azt hogy az alapjárat nem jó? :lol: Vagy a fék?

Már ötletem sincs :( Bár még az hogy a potinál van valami kis benzines lötyi...de erre mondták hogy kerülhet oda...szóval már nem tudom :P

Nem lehet h a potiba beleszivárog a szmötyi és az cseszi el az értékeket?

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet h a potiba beleszivárog a szmötyi és az cseszi el az értékeket?

Na ezt nem tudom...

Ledugóztam a vákumcsövet...de semmi javulás...igazából ha megyek és kiveszem üresbe akkor is elkezd fel fel pörögni a motor...hol jobban 2000 fele hol kevésbé...

Nem lehet vezérlési probléma? Computer?

Link to comment
Megosztás:

Amit még megfigyeltem, hogy néha keményebb néha puhább a fékem...ledugózom a vákumcsövet...és meglátom szervó nélkül mit csinál.

Lehet a belső keringető hibájából pörög fel, és adja azt hogy az alapjárat nem jó? :P Vagy a fék?

Már ötletem sincs :) Bár még az hogy a potinál van valami kis benzines lötyi...de erre mondták hogy kerülhet oda...szóval már nem tudom :(

Ez elég esélyes, ha csak a levegőben lóg a vége valahol. Húzd le a befelé menő csövet a motortérben arról az ufó alakú szelepről, húzz rá a csonkjára egy másik hasonló csövet, és azt dugózd le jól.

Link to comment
Megosztás:

Ez elég esélyes, ha csak a levegőben lóg a vége valahol. Húzd le a befelé menő csövet a motortérben arról az ufó alakú szelepről, húzz rá a csonkjára egy másik hasonló csövet, és azt dugózd le jól.

Na az volt letörve azért lett cserélve...de akkor sanszos hogy mivel még mindig nem jó, hogy bent is van valami gond vele...akkor ezt még megpróbálom hogy ledugózom ott.

Csak most igy hogy belegondolok ez a baj a hengerfej csere után jött elő...lehet összefüggés?

Link to comment
Megosztás:

Na az volt letörve azért lett cserélve...de akkor sanszos hogy mivel még mindig nem jó, hogy bent is van valami gond vele...akkor ezt még megpróbálom hogy ledugózom ott.

Csak most igy hogy belegondolok ez a baj a hengerfej csere után jött elő...lehet összefüggés?

Nekem vízpumpa csere után csinálta ezt a C18NZ. Üzemmeleg motornál 1300-as (volt 2000 is időnként ) alapjárati fordulat,35-ös hibakód

2 dolgot is megpróbálhatnál

1- állítsd vissza az alapjárati mocit meleg motornál

az eljárás a következő: amikor magas alapjáratod van járó motornál húzd le az alapjárati csatiját, állítsd le a motort, csati vissza. Nekem ez 1-2 hétre megoldotta a problémát.

2- szedd le az aksit úgy egy éjszakára, hadd tanuljon az ECU reggel.

Persze mindennek a feltétetele, hogy a vákumcsövek rendben legyenek!!!

Az enyém végül ECU cserés lett, mert a lambda bemenete megadta magát. Fix 1V-ot mutatott és nem engedte szabályozni.

Az "újjal" már nem volt ilyen baj.

Link to comment
Megosztás:

Szép napot!

Lenne eggy Astra F/ C1.6NZ/"93-as ami a következő hibakódot villogja: 42 Sebesség érzékelõ - feszültség túl magas!

Arról szeretnék érdeklődni,hogy ennek a jelenségnek lehet valami köze ahoz,hogy 130-as tempónál 5.-benn közel 4000 pörög a moci?

Valakinek képje esetleg erről a sebességizéről,a műszercsoport hátoldaláról?

Eggyáltalánn mi lehet a következménye ennek a hibakódnak?

Előre is köszönöm!

Tisztelettel:

<< Csaba >>

:)

Link to comment
Megosztás:

Szép napot!

Lenne eggy Astra F/ C1.6NZ/"93-as ami a következő hibakódot villogja: 42 Sebesség érzékel&otilde; - feszültség túl magas!

Arról szeretnék érdeklődni,hogy ennek a jelenségnek lehet valami köze ahoz,hogy 130-as tempónál 5.-benn közel 4000 pörög a moci?

Valakinek képje esetleg erről a sebességizéről,a műszercsoport hátoldaláról?

Eggyáltalánn mi lehet a következménye ennek a hibakódnak?

Előre is köszönöm!

Tisztelettel:

<< Csaba >>

:)

Üdv!

Semmi köze a fordulatszámhoz. Maga a jeladó egy fekete cucc a kilométeróra hátoldalán. Vagy megadta magát, vagy kontakthiba van valahol, pl. a műszeregység csatijánál, ahol a műanyag fólián levő vezetősávokkal érintkezik a csati. Következménye, hogy a motorvezérlő vészüzemmódban megy, ami csökkent teljesítményt, és néha a motor leállását okozza.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Semmi köze a fordulatszámhoz. Maga a jeladó egy fekete cucc a kilométeróra hátoldalán. Vagy megadta magát, vagy kontakthiba van valahol, pl. a műszeregység csatijánál, ahol a műanyag fólián levő vezetősávokkal érintkezik a csati. Következménye, hogy a motorvezérlő vészüzemmódban megy, ami csökkent teljesítményt, és néha a motor leállását okozza.

A műszeregységen található fesz-stabilizátor IC nem okozhat ilyen gondot?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Semmi köze a fordulatszámhoz......

Köszönöm gyors válaszod! :)

Akkór ez a sebesség/fordulatszám müködés mondhatni "normális"?

Másnál ish közel hasonló?

Márcsak azért kérdem mert a volt Kadettommal 130-at ,2800-3000 fordulatonn tekertem 5.-benn.

Igaz az 2000 moci és ha jóól emlékszem F16 hosszú váltó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.