FPepe Elküldve Július2, 2009 Elküldve Július2, 2009 Már a TID, vagy a támaszték-100-as ? <_< A TID, ilyen támasztékom nekem is van :)
Dáwid Elküldve Július2, 2009 Elküldve Július2, 2009 A TID, ilyen támasztékom nekem is van :) Oksa, akkor tudok valamit adni cserébe a tetőkárpitért <_< :lol: Ha dobsz PÜ-ben valami elérhetőséget, akkor szólok ha megyek az Velencei tóhoz. Ahogy most kinéz valamikor ógusztus elején megyünk csoportos zülleni egy kicsit. (legalább lesz aki tartja a kárpitot :lol: :lol: Holnap ha lesz egy kis időm beletolom a ribibe és megnézem működik -e egyáltalán. Szépen elpucoltam, de kipróbálni még nem sikerült :)
FPepe Elküldve Július2, 2009 Elküldve Július2, 2009 Oksa, akkor tudok valamit adni cserébe a tetőkárpitért <_< :lol: Ha dobsz PÜ-ben valami elérhetőséget, akkor szólok ha megyek az Velencei tóhoz. Ahogy most kinéz valamikor ógusztus elején megyünk csoportos zülleni egy kicsit. (legalább lesz aki tartja a kárpitot :lol: :) Holnap ha lesz egy kis időm beletolom a ribibe és megnézem működik -e egyáltalán. Szépen elpucoltam, de kipróbálni még nem sikerült :) Ok, majd jelezd, hogy jó-e :lol:
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Ok, majd jelezd, hogy jó-e :) Nah beletunkoltam a gépbe. Csak egy piros ledem volt amivel ki tudtam próbálni, úgyhogy egyszerre csak az egyik fele világított, de múkodik. A csatlakozót, meg minden egyéb forrasztott cuccot már átforrasztottam amikor először szétszedtem, úgyhogy kontaktosnek se kéne lennie egy jódarabig, fóliahibája meg nincs. Hosszú lett, a lényeg hogy ketyereg a ketyere <_<
FPepe Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Nah beletunkoltam a gépbe. Csak egy piros ledem volt amivel ki tudtam próbálni, úgyhogy egyszerre csak az egyik fele világított, de múkodik. A csatlakozót, meg minden egyéb forrasztott cuccot már átforrasztottam amikor először szétszedtem, úgyhogy kontaktosnek se kéne lennie egy jódarabig, fóliahibája meg nincs. Hosszú lett, a lényeg hogy ketyereg a ketyere <_< Nagyszerű, akkor majd küldök Neked elérhetőséget, aztán csörögsz, ha jöttök. :) A hőmérsékletérzékelő csatiját nem mentetted ki véletlenül abból a kocsiból?
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Nagyszerű, akkor majd küldök Neked elérhetőséget, aztán csörögsz, ha jöttök. :lol: A hőmérsékletérzékelő csatiját nem mentetted ki véletlenül abból a kocsiból? Nem, csak a belsejéből garázdálkodtam, és ami még nagyon kézre esett azt kihúzgáltam. Pölö a fűtéstekerentyűk, TID, műszeregység (nah jó arra már régen vadásztam a ledezés miatt) meg a belső kárpitok, ülések. Igazából egyetlen olyan cuccot szedtem ki belőle, ami nem az utastéren belül volt. Azt a zárhíd tömítést amit Day-nak küldtem :) . Amúgy semmi csatlakozót, madzagot egyebet :) <_<
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Jah Zotya!! a képen úgylátom kiesett a támaszték 100-as a vészvillogó gombja alól :) :lol: :lol: Nekem jó a vészvillogóm! :) Az a százas a tecsó kocsiba kell. De minden héten eltűnik, mert vki bedobja a kávéautómatába. <_<
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Nekem jó a vészvillogóm! :) Az a százas a tecsó kocsiba kell. De minden héten eltűnik, mert vki bedobja a kávéautómatába. <_< Most nekem is jó, igaz mióta megvan az ótó a harmadikat fogyasztom, de ez van. átlgfogyasztások: 6 liter gázolaj / 100 km 1 liter olaj / 1000 km 2 liter víz / 1000km 3db vészvillogókapcsoló / év :lol: :) Tegyél a kulcsodra egy ilyen átfúrt 100-as méretű objektumot, azt nem KV-zzák el :lol: :lol:
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Most nekem is jó, igaz mióta megvan az ótó a harmadikat fogyasztom, de ez van. átlgfogyasztások: 6 liter gázolaj / 100 km 1 liter olaj / 1000 km 2 liter víz / 1000km 3db vészvillogókapcsoló / év :) :) Tegyél a kulcsodra egy ilyen átfúrt 100-as méretű objektumot, azt nem KV-zzák el :lol: :lol: Hát B+ én kávézom el, és az asszony tesz helyette mindíg újat. Most magammal szúrjak ki? <_<
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Hát B+ én kávézom el, és az asszony tesz helyette mindíg újat. Most magammal szúrjak ki? <_< Azt nem mondtad h anyagilag támogatják a kávézásaidat :) akkor nehogy vegyél az asszonynak ilyen kulcstartót :)
Peti85 Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Na ma egy bontott gyári alapjárati motorral kipróbáltam a kocsit...de sajna nem nagyon mehettem vele, így nem tudtam rendesen megállapítani hogy jobb-e vagy sem,mert a lámpa nem gyulladt ki, meg nem is pörgött fel, de abból kiindulva hogy a sajátom is néha tünet mentes...igy 8.000 pénzt nem ért meg... Majd kerítek valahonnan gyárit hogy hosszabban próbálhassam...aztán kiderül. De már arra rájöttem, hogy a gyári és az utángyári hiába ugyan az a tompa fej, méretbeli eltérés akkor is van...és lehet a kocsim a gyárit szereti. De ami még feltűnt ma, hogy csak meleg motornál ad lámpát...hidegnél nem....lehet az hogy melege van?vagy ez hülyeség?<_<
FPepe Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 ... De ami még feltűnt ma, hogy csak meleg motornál ad lámpát...hidegnél nem....lehet az hogy melege van?vagy ez hülyeség?<_< Vagy nem is azzal a motorral van baja...
Peti85 Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Vagy nem is azzal a motorral van baja... Igen erre is gondoltam...lehet valami kontakt hiba vagy hasonló...
FPepe Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Igen erre is gondoltam...lehet valami kontakt hiba vagy hasonló... Vagy esetleg a lambda hülyéskedik, arra jellemző, hogy csak melegen aktívkodik.
Peti85 Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Vagy esetleg a lambda hülyéskedik, arra jellemző, hogy csak melegen aktívkodik. Azt kimérték és azt mondták hogy jó...de én nem értek ehhez...
Atiss Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 SZiasztok!!A segítségeteket kérném!Ennek igaz nem így kellene kinéznie??A cseréhez ennyi kell?:olajteknő tömítés, 10w40, motorolaj öblítő vagy mi; meg kipuf tömítés ? Nem kell semmi paszta hozzá körbekenni? Ezt a motoröblítőt igaz az olajhoz hozzátöltöm járatom egy kicsit, majd úgy engedem le az egészet , le a leömlő, le az olajteknő, rá az új tömítés, fel a leömlő, és bele az új olaj!? Az olajteknőt mivel lehet esetleg még kiöblíteni?Vagy akkor elég az a fellazító adalék? Jah és mi az a jobb oldalon az a réz színű lyuk?Elhagytam onnan valamit? Előre is Kösz mindent!!
Atiss Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Bocs nem tudom hogyy kell képet beszúrni! Na de a lényeg hogy eléggé olajos kívülről az olajteknő körül! Meg ha előlről alánézek , előttem az olajteknő , akkor nekem a tömítés felett jobb oldalon van egy lyuk. Oda kellhet valami?
J0hnny Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Olajteknő tömítést csak akkor cserélünk,ha már a földre is csöpög,amíg csak könnyedzik én nem nyúlok hozzá,mert hiába a rákent paszta,pár hónap múlva megint elkezd könnyedzeni. Motormosó/öblítő adalékot NEM használunk soha,több kárt okoz,mint hasznot.Erről már sokszor volt szó. Ha mégis le lett véve az olajteknő én brigiciollal öblíteném át és ecsettel kitakarítanám.
FPepe Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Bocs nem tudom hogyy kell képet beszúrni! Na de a lényeg hogy eléggé olajos kívülről az olajteknő körül! Meg ha előlről alánézek , előttem az olajteknő , akkor nekem a tömítés felett jobb oldalon van egy lyuk. Oda kellhet valami? Ezeket a motormosó-öblítő dolgokat sztem hanyagold, simán olaj leenged, új olaj betölt, és kész. Az olajteknő tömítését ha cseréled, szétszedés után nagyon alaposan tisztítsd meg a tömítő felületeket, alkoholos vagy sebbenzines ronggyal tisztítsd le olajmentesre őket (a motoron és a teknőn is), és az új tömítést mindkét oldalán tömítőpasztával vékonyan megkenve rakd össze.
Atiss Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Köszöntem mindent!Akkor ez a motortisztíttót inkább hanyagolom!
webshark Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 A TID, ilyen támasztékom nekem is van <_< nem tudom mi ez a mizéria a vészvillogóval: a faternál volt egy huszas, meg egy darab karton támasztéknak, fogtam magamat és vettem egy 2500 Ft- os kapcsolót/relét, ennek már lassan 4 éve. Működik, nem esett szét...mondjuk ez csoda, de még csak nem is lötyög.
Dáwid Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 nem tudom mi ez a mizéria a vészvillogóval: a faternál volt egy huszas, meg egy darab karton támasztéknak, fogtam magamat és vettem egy 2500 Ft- os kapcsolót/relét, ennek már lassan 4 éve. Működik, nem esett szét...mondjuk ez csoda, de még csak nem is lötyög. Én vettem már ezerötért, szétesett... vettem háromért, az is, csak méghamarabb.... most nekem is 2500-as van benne <_< :) (koppkopp, eddig jó) :)
brezsó Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Én vettem már ezerötért, szétesett... vettem háromért, az is, csak méghamarabb.... most nekem is 2500-as van benne :) :) (koppkopp, eddig jó) :lol: Nekem úgy rémlik, hogy már volt téma a vészvillogó kapcsolójának "tipikus meghibásodása" és akkoriban azt irta valaki, hogy javitható..vagy nem jól rémlik? <_< Te olyan gyakran használod, hogy mindig tönkremegy? :lol: ...ja, nagyvárosi "csakidebeugromegypercre" cimű vészvillogtatós útpadkán megállásos esetek.. :lol:
daykiller Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Nekem úgy rémlik, hogy már volt téma a vészvillogó kapcsolójának "tipikus meghibásodása" és akkoriban azt irta valaki, hogy javitható..vagy nem jól rémlik? <_< Te olyan gyakran használod, hogy mindig tönkrement? :) ...ja, nagyvárosi "csakidebeugromegypercre" cimű vészvillogtatós útpadkán megállásos esetek.. :lol: Jahát, a naffaluban többet kell használni, mint vidéken. :) Egyébként javítható, de már nem vagyok biztos abban, hogy ki javította. Nekem nem tudom milyen régi, de mindig elmondok egy imát magamban, mielőtt megnyomom. :lol:
spzoli Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 a fészlift előttiekre volt jellemző az h nem lehetett kikapcsolni, csak ha melléraktál vmit ami feszítette...anno a 94es cvanba minden féle apró bekerült...de a végén már a százas se volt százas <_<
Recommended Posts