FPepe Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Már a TID, vagy a támaszték-100-as ? <_< A TID, ilyen támasztékom nekem is van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 A TID, ilyen támasztékom nekem is van :) Oksa, akkor tudok valamit adni cserébe a tetőkárpitért <_< :lol: Ha dobsz PÜ-ben valami elérhetőséget, akkor szólok ha megyek az Velencei tóhoz. Ahogy most kinéz valamikor ógusztus elején megyünk csoportos zülleni egy kicsit. (legalább lesz aki tartja a kárpitot :lol: :lol: Holnap ha lesz egy kis időm beletolom a ribibe és megnézem működik -e egyáltalán. Szépen elpucoltam, de kipróbálni még nem sikerült :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Oksa, akkor tudok valamit adni cserébe a tetőkárpitért <_< :lol: Ha dobsz PÜ-ben valami elérhetőséget, akkor szólok ha megyek az Velencei tóhoz. Ahogy most kinéz valamikor ógusztus elején megyünk csoportos zülleni egy kicsit. (legalább lesz aki tartja a kárpitot :lol: :) Holnap ha lesz egy kis időm beletolom a ribibe és megnézem működik -e egyáltalán. Szépen elpucoltam, de kipróbálni még nem sikerült :) Ok, majd jelezd, hogy jó-e :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Ok, majd jelezd, hogy jó-e :) Nah beletunkoltam a gépbe. Csak egy piros ledem volt amivel ki tudtam próbálni, úgyhogy egyszerre csak az egyik fele világított, de múkodik. A csatlakozót, meg minden egyéb forrasztott cuccot már átforrasztottam amikor először szétszedtem, úgyhogy kontaktosnek se kéne lennie egy jódarabig, fóliahibája meg nincs. Hosszú lett, a lényeg hogy ketyereg a ketyere <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Nah beletunkoltam a gépbe. Csak egy piros ledem volt amivel ki tudtam próbálni, úgyhogy egyszerre csak az egyik fele világított, de múkodik. A csatlakozót, meg minden egyéb forrasztott cuccot már átforrasztottam amikor először szétszedtem, úgyhogy kontaktosnek se kéne lennie egy jódarabig, fóliahibája meg nincs. Hosszú lett, a lényeg hogy ketyereg a ketyere <_< Nagyszerű, akkor majd küldök Neked elérhetőséget, aztán csörögsz, ha jöttök. :) A hőmérsékletérzékelő csatiját nem mentetted ki véletlenül abból a kocsiból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Nagyszerű, akkor majd küldök Neked elérhetőséget, aztán csörögsz, ha jöttök. :lol: A hőmérsékletérzékelő csatiját nem mentetted ki véletlenül abból a kocsiból? Nem, csak a belsejéből garázdálkodtam, és ami még nagyon kézre esett azt kihúzgáltam. Pölö a fűtéstekerentyűk, TID, műszeregység (nah jó arra már régen vadásztam a ledezés miatt) meg a belső kárpitok, ülések. Igazából egyetlen olyan cuccot szedtem ki belőle, ami nem az utastéren belül volt. Azt a zárhíd tömítést amit Day-nak küldtem :) . Amúgy semmi csatlakozót, madzagot egyebet :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Jah Zotya!! a képen úgylátom kiesett a támaszték 100-as a vészvillogó gombja alól :) :lol: :lol: Nekem jó a vészvillogóm! :) Az a százas a tecsó kocsiba kell. De minden héten eltűnik, mert vki bedobja a kávéautómatába. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Nekem jó a vészvillogóm! :) Az a százas a tecsó kocsiba kell. De minden héten eltűnik, mert vki bedobja a kávéautómatába. <_< Most nekem is jó, igaz mióta megvan az ótó a harmadikat fogyasztom, de ez van. átlgfogyasztások: 6 liter gázolaj / 100 km 1 liter olaj / 1000 km 2 liter víz / 1000km 3db vészvillogókapcsoló / év :lol: :) Tegyél a kulcsodra egy ilyen átfúrt 100-as méretű objektumot, azt nem KV-zzák el :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Most nekem is jó, igaz mióta megvan az ótó a harmadikat fogyasztom, de ez van. átlgfogyasztások: 6 liter gázolaj / 100 km 1 liter olaj / 1000 km 2 liter víz / 1000km 3db vészvillogókapcsoló / év :) :) Tegyél a kulcsodra egy ilyen átfúrt 100-as méretű objektumot, azt nem KV-zzák el :lol: :lol: Hát B+ én kávézom el, és az asszony tesz helyette mindíg újat. Most magammal szúrjak ki? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Hát B+ én kávézom el, és az asszony tesz helyette mindíg újat. Most magammal szúrjak ki? <_< Azt nem mondtad h anyagilag támogatják a kávézásaidat :) akkor nehogy vegyél az asszonynak ilyen kulcstartót :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Na ma egy bontott gyári alapjárati motorral kipróbáltam a kocsit...de sajna nem nagyon mehettem vele, így nem tudtam rendesen megállapítani hogy jobb-e vagy sem,mert a lámpa nem gyulladt ki, meg nem is pörgött fel, de abból kiindulva hogy a sajátom is néha tünet mentes...igy 8.000 pénzt nem ért meg... Majd kerítek valahonnan gyárit hogy hosszabban próbálhassam...aztán kiderül. De már arra rájöttem, hogy a gyári és az utángyári hiába ugyan az a tompa fej, méretbeli eltérés akkor is van...és lehet a kocsim a gyárit szereti. De ami még feltűnt ma, hogy csak meleg motornál ad lámpát...hidegnél nem....lehet az hogy melege van?vagy ez hülyeség?<_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 ... De ami még feltűnt ma, hogy csak meleg motornál ad lámpát...hidegnél nem....lehet az hogy melege van?vagy ez hülyeség?<_< Vagy nem is azzal a motorral van baja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Vagy nem is azzal a motorral van baja... Igen erre is gondoltam...lehet valami kontakt hiba vagy hasonló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Igen erre is gondoltam...lehet valami kontakt hiba vagy hasonló... Vagy esetleg a lambda hülyéskedik, arra jellemző, hogy csak melegen aktívkodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Vagy esetleg a lambda hülyéskedik, arra jellemző, hogy csak melegen aktívkodik. Azt kimérték és azt mondták hogy jó...de én nem értek ehhez... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atiss Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 SZiasztok!!A segítségeteket kérném!Ennek igaz nem így kellene kinéznie??A cseréhez ennyi kell?:olajteknő tömítés, 10w40, motorolaj öblítő vagy mi; meg kipuf tömítés ? Nem kell semmi paszta hozzá körbekenni? Ezt a motoröblítőt igaz az olajhoz hozzátöltöm járatom egy kicsit, majd úgy engedem le az egészet , le a leömlő, le az olajteknő, rá az új tömítés, fel a leömlő, és bele az új olaj!? Az olajteknőt mivel lehet esetleg még kiöblíteni?Vagy akkor elég az a fellazító adalék? Jah és mi az a jobb oldalon az a réz színű lyuk?Elhagytam onnan valamit? Előre is Kösz mindent!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atiss Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Bocs nem tudom hogyy kell képet beszúrni! Na de a lényeg hogy eléggé olajos kívülről az olajteknő körül! Meg ha előlről alánézek , előttem az olajteknő , akkor nekem a tömítés felett jobb oldalon van egy lyuk. Oda kellhet valami? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Olajteknő tömítést csak akkor cserélünk,ha már a földre is csöpög,amíg csak könnyedzik én nem nyúlok hozzá,mert hiába a rákent paszta,pár hónap múlva megint elkezd könnyedzeni. Motormosó/öblítő adalékot NEM használunk soha,több kárt okoz,mint hasznot.Erről már sokszor volt szó. Ha mégis le lett véve az olajteknő én brigiciollal öblíteném át és ecsettel kitakarítanám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Bocs nem tudom hogyy kell képet beszúrni! Na de a lényeg hogy eléggé olajos kívülről az olajteknő körül! Meg ha előlről alánézek , előttem az olajteknő , akkor nekem a tömítés felett jobb oldalon van egy lyuk. Oda kellhet valami? Ezeket a motormosó-öblítő dolgokat sztem hanyagold, simán olaj leenged, új olaj betölt, és kész. Az olajteknő tömítését ha cseréled, szétszedés után nagyon alaposan tisztítsd meg a tömítő felületeket, alkoholos vagy sebbenzines ronggyal tisztítsd le olajmentesre őket (a motoron és a teknőn is), és az új tömítést mindkét oldalán tömítőpasztával vékonyan megkenve rakd össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atiss Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Köszöntem mindent!Akkor ez a motortisztíttót inkább hanyagolom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 A TID, ilyen támasztékom nekem is van <_< nem tudom mi ez a mizéria a vészvillogóval: a faternál volt egy huszas, meg egy darab karton támasztéknak, fogtam magamat és vettem egy 2500 Ft- os kapcsolót/relét, ennek már lassan 4 éve. Működik, nem esett szét...mondjuk ez csoda, de még csak nem is lötyög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 nem tudom mi ez a mizéria a vészvillogóval: a faternál volt egy huszas, meg egy darab karton támasztéknak, fogtam magamat és vettem egy 2500 Ft- os kapcsolót/relét, ennek már lassan 4 éve. Működik, nem esett szét...mondjuk ez csoda, de még csak nem is lötyög. Én vettem már ezerötért, szétesett... vettem háromért, az is, csak méghamarabb.... most nekem is 2500-as van benne <_< :) (koppkopp, eddig jó) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Én vettem már ezerötért, szétesett... vettem háromért, az is, csak méghamarabb.... most nekem is 2500-as van benne :) :) (koppkopp, eddig jó) :lol: Nekem úgy rémlik, hogy már volt téma a vészvillogó kapcsolójának "tipikus meghibásodása" és akkoriban azt irta valaki, hogy javitható..vagy nem jól rémlik? <_< Te olyan gyakran használod, hogy mindig tönkremegy? :lol: ...ja, nagyvárosi "csakidebeugromegypercre" cimű vészvillogtatós útpadkán megállásos esetek.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Nekem úgy rémlik, hogy már volt téma a vészvillogó kapcsolójának "tipikus meghibásodása" és akkoriban azt irta valaki, hogy javitható..vagy nem jól rémlik? <_< Te olyan gyakran használod, hogy mindig tönkrement? :) ...ja, nagyvárosi "csakidebeugromegypercre" cimű vészvillogtatós útpadkán megállásos esetek.. :lol: Jahát, a naffaluban többet kell használni, mint vidéken. :) Egyébként javítható, de már nem vagyok biztos abban, hogy ki javította. Nekem nem tudom milyen régi, de mindig elmondok egy imát magamban, mielőtt megnyomom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 a fészlift előttiekre volt jellemző az h nem lehetett kikapcsolni, csak ha melléraktál vmit ami feszítette...anno a 94es cvanba minden féle apró bekerült...de a végén már a százas se volt százas <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts