opel16v Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Tuti 35...általában megnézem minden kivillanás utáni leálláskor...és csak azt adja... Meleg motornál figyeltem csak meg...és igen, csak alapjáraton...ha állok kb 15-20 másodpercet pl lámpánál. Töröltetni kellene a 35-öt, mert ha utána semmit nem rak bele, akkor az egy régi kód, és lehet hogy pl a lambdád szórakozik, amit nem mindig szokott beírni hibának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Töröltetni kellene a 35-öt, mert ha utána semmit nem rak bele, akkor az egy régi kód, és lehet hogy pl a lambdád szórakozik, amit nem mindig szokott beírni hibának. Ezen az se segített...kipróbáltam...töröltem...ugyan úgy vissza rakta a 35-ös kódot... De már kezd indításkor is rendetlenkedni...kb 500on indul és felmászik normál fordulatra... Már az az igazság nagyon unom ezt a szart...ha tudnám hogy a márkaszervíz megcsinálja kifizetném...de tudom hogy ugyan ezt tudná 6000ért mondani amit én is kiolvasok... Na mindegy...eladom valahogy...aztán az idegeskedés megszűnik...igaz kocsim sem lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Esetleg egy injektorfej csere megoldást jelenthet? Ennek mekkora buktatói vannak, mármint a cserének...hagyjam szerelöre? vagy meglehet csinálni házilag is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Na fejlemény...ma már semmi alapjárattal indult reggel...kb 500on...hidegen... De melegen se jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Ezen az se segített...kipróbáltam...töröltem...ugyan úgy vissza rakta a 35-ös kódot... De már kezd indításkor is rendetlenkedni...kb 500on indul és felmászik normál fordulatra... Hogy törölted? Láttad utána tuti üresen a hibatárolót? Egyébként meg a jelenség amit mondasz, még mindig alapjárati motor problémára is utalhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Hogy törölted? Láttad utána tuti üresen a hibatárolót? Egyébként meg a jelenség amit mondasz, még mindig alapjárati motor problémára is utalhat... Jaja kiolvastattam utána és csak a 12est adta... Na igen erre én is gondoltam...de hogy ennyire kifogjam hogy az alapjáratiból 2 db egymás után rossz lenne? :) azért az érdekes <_< Vagy a kocsi kinyírja őket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Jaja kiolvastattam utána és csak a 12est adta... Na igen erre én is gondoltam...de hogy ennyire kifogjam hogy az alapjáratiból 2 db egymás után rossz lenne? :) azért az érdekes <_< Vagy a kocsi kinyírja őket... Töltést mértél már, a generátor nem rendetlenkedik? Azt nem tudom, hogy ez a 35-ös hibakód elektromos hibára utal-e, vagy mechanikusra? Tehát az ECU áramfelvételt mér-e, és az alapján jelenti ki, hogy rossz? Mert akkor lehet valahol egy kontakthiba is az ok. Próbáltad már, hogy amikor vacakol az alapjárat és hibát dob, akkor megcibálod az alapjárati motor csatiját? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Simán lehet Lambda meg üzemanyagrendszer is. Benzinszűrőt cserélted már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Simán lehet Lambda meg üzemanyagrendszer is. Benzinszűrőt cserélted már? Volt 1éve kb benzinszűrő és pumpa csere is... De holnap viszem, és azt hiszem megnézik azt is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Töltést mértél már, a generátor nem rendetlenkedik? Azt nem tudom, hogy ez a 35-ös hibakód elektromos hibára utal-e, vagy mechanikusra? Tehát az ECU áramfelvételt mér-e, és az alapján jelenti ki, hogy rossz? Mert akkor lehet valahol egy kontakthiba is az ok. Próbáltad már, hogy amikor vacakol az alapjárat és hibát dob, akkor megcibálod az alapjárati motor csatiját? Hát ilyen mérésekhez nem értek...amugy hibát nem akkor dobja be mikor ugrik az alapjárat hanem mikor megállok és full egyenletesen jár egyszer csak kidobja...de ma pl amióta a 500as fordulaton indul egyetlen egyszer sem ingadozott az alapjárat...de a hibát beteszi ugyan úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Egy kompressziómérés mennyi ideig tart, mennyibe kerül, hideg motornál tudják csak megcsinálni, vagy elég ha nem melegszik túl fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Azt vettem ma észre, hogy amikor kapcsolom a hátramenetet reccsen egyet, mintha számolná a fogakat. Megnéztem a rudazat beállítás pozícióban van, úgyhogy beljebb tekertem 1 centivel a bowdenen a csavart, hátha nem emel ki teljesen. Úgy néz ki most csendben van, remélem egyenlőre ennyi, nem hiányzik most egy kuplung szett csere. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Azt vettem ma észre, hogy amikor kapcsolom a hátramenetet reccsen egyet, mintha számolná a fogakat. Megnéztem a rudazat beállítás pozícióban van, úgyhogy beljebb tekertem 1 centivel a bowdenen a csavart, hátha nem emel ki teljesen. Úgy néz ki most csendben van, remélem egyenlőre ennyi, nem hiányzik most egy kuplung szett csere. <_< A gép korától függő ám, hogy kell e már vagy nem kő még. Mindkét gépen ez komoly dilemma, hogy valójában meddig működik még jól- a japcsi sajnos már jól fel van tekerve, de a váltó még ezerszer kényelmesebb mint az Opelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 A gép korától függő ám, hogy kell e már vagy nem kő még. Mindkét gépen ez komoly dilemma, hogy valójában meddig működik még jól- a japcsi sajnos már jól fel van tekerve, de a váltó még ezerszer kényelmesebb mint az Opelé. A gép kora adott, 14év. Azt nem tudom, hogy cserélték-e már. Eddíg nem volt vele gond, most is csak a hátramenet. Tekertem rá, de van egy olyan érzésem, hogy már a végét járja. Fogalmazhatok úgy is, hogy ezt még nem cseréltem rajta amióta megvettem. Mást szinte mindent. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 A gép kora adott, 14év. Azt nem tudom, hogy cserélték-e már. Eddíg nem volt vele gond, most is csak a hátramenet. Tekertem rá, de van egy olyan érzésem, hogy már a végét járja. Fogalmazhatok úgy is, hogy ezt még nem cseréltem rajta amióta megvettem. Mást szinte mindent. <_< Nekem időről időre romlik a válthatóság... ugyanis a bowden végéről hiányzik az a lemez, ami rögzíti a csavart és mindig kicsavarodik... Az enyémben is jó régi a szerkezet... :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Nekem időről időre romlik a válthatóság... ugyanis a bowden végéről hiányzik az a lemez, ami rögzíti a csavart és mindig kicsavarodik... Az enyémben is jó régi a szerkezet... :s HAli! Ha szeretném tudni a 92es astrámban a külső hőmérsékletet mi a teendőm? Mi kell hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Na ami tuti hogy a 2vezetékes hőszenzor cserélve lett mert sokkal eltért a mért értéke a jótól...alapjárati motor kicserélve a régire , jobb lett de nem az igazi...35ös kódot ugyan úgy kiadja...lehet egy bontóba elmegyek alapjáratit próbálni... Ja de vicc hogy a 13ezres alkatrész , az alapjárati motor 2-3 hét alatt megadja magát:S A lamda is jól működik...szerencsére... ez van...ezen már csak az segitene ha kipakolnák az elejét és mindent vissza új vezetékekkel stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Na ami tuti hogy a 2vezetékes hőszenzor cserélve lett mert sokkal eltért a mért értéke a jótól...alapjárati motor kicserélve a régire , jobb lett de nem az igazi...35ös kódot ugyan úgy kiadja...lehet egy bontóba elmegyek alapjáratit próbálni... Ja de vicc hogy a 13ezres alkatrész , az alapjárati motor 2-3 hét alatt megadja magát:S A lamda is jól működik...szerencsére... ez van...ezen már csak az segitene ha kipakolnák az elejét és mindent vissza új vezetékekkel stb Az alapjárati moci, ami belekerült ugyanolyan volt, mint az eredeti? Mert van belőle néhány változat, amik főleg az orrkúpnak a kialakításában, méretében térnek el egymástól. Ha bontóban próbálkozol, csak C/X14NZ-be valót próbálj ki, mert már az SE-nek is másmilyen a kiképzése, sőt a C16NZ-nek is más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Az alapjárati moci, ami belekerült ugyanolyan volt, mint az eredeti? Mert van belőle néhány változat, amik főleg az orrkúpnak a kialakításában, méretében térnek el egymástól. Ha bontóban próbálkozol, csak C/X14NZ-be valót próbálj ki, mert már az SE-nek is másmilyen a kiképzése, sőt a C16NZ-nek is más. Jaja ugyan olyat raktam bele, mert 2féle van..nekem a tompa végű van...báár a fejméret is más volt, de azt mondta a boltban hogy csak a csúcsos meg a tompa van ezekből... Okés akkor tudom már hogy az X14NZ is jó, ha nincs C14NZ... Kimegyek aztán megpróbálom úgy hogy had próbáljam ki...nem egy nagy dolog ott kitudom cserélni..ebben profi vagyok már:D De lehet az lenne a legegyszerűbb ha kerítenék egy olyat aminek a hátulja van rommá törve de motorikusan meg jó, és egymás mellé állitani aztán cserélgetni sorra mindent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Nekem időről időre romlik a válthatóság... ugyanis a bowden végéről hiányzik az a lemez, ami rögzíti a csavart és mindig kicsavarodik... Az enyémben is jó régi a szerkezet... :s Hát nem tudom, nekem nagyon gyanús, fent van a pedál nagyon, meg olyan künnyű benyomni. De még kiemel, meg nem csúszik. Amig jó addíg marad. HAli! Ha szeretném tudni a 92es astrámban a külső hőmérsékletet mi a teendőm? Mi kell hozzá? A kijelző végén mutatja a külső hőmérsékletet. Az érzékelő ott van a kocsi orrába a bal koptató mögött. Lentről csak a bepattintott vége látszik. Mi gondod vele? Nem ír ki semmit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Hát nem tudom, nekem nagyon gyanús, fent van a pedál nagyon, meg olyan künnyű benyomni. De még kiemel, meg nem csúszik. Amig jó addíg marad. A kijelző végén mutatja a külső hőmérsékletet. Az érzékelő ott van a kocsi orrába a bal koptató mögött. Lentről csak a bepattintott vége látszik. Mi gondod vele? Nem ír ki semmit? http://kepfeltoltes.hu/081121/PB020034_www...ltoltes.hu_.jpg Nekem nem is ilyen osztott a kijelzőm mint neked. Én mikor vettem 3 hónapja amár akkor sem mutatta. Csak jó lenne mert nem hülyeség. Létezik olyan, hogy az enyémben nem lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Nekem nem is ilyen osztott a kijelzőm mint neked. Én mikor vettem 3 hónapja amár akkor sem mutatta. Csak jó lenne mert nem hülyeség. Létezik olyan, hogy az enyémben nem lenne? Létezik. Van ebből csak óra és rádió kijelzős kijelző is. Cseréld ki és ha mákod van akkor a cserével megoldódik a hőmérséklet kijelzés. Ha nem, akkor venni kell érzékelőt és ha mégannyira sincs mákod, akkor be is kell vezetékezned. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Nekem nem is ilyen osztott a kijelzőm mint neked. Én mikor vettem 3 hónapja amár akkor sem mutatta. Csak jó lenne mert nem hülyeség. Létezik olyan, hogy az enyémben nem lenne? Nejidézzé' képpel teh! Amúgy van egy ilyen osztott TID-em fölösben ha érdekel. Megmondom az frankót, lövésem nincs működik -e, mert egy bontásnál kapartam ki egy roncsból, nem tudtam megnézni, mióta meg nálam van lusta voltam kipróbálni az enyémben, mert nem akartam órát állítani :lol: <_< Ha érdekelne akkor beszélhetünk. (meg akkor persze azé' kipróbálom :) ) Jah Zotya!! a képen úgylátom kiesett a támaszték 100-as a vészvillogó gombja alól :) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Nekem nem is ilyen osztott a kijelzőm mint neked. Én mikor vettem 3 hónapja amár akkor sem mutatta. Csak jó lenne mert nem hülyeség. Létezik olyan, hogy az enyémben nem lenne? Már ezzel a kijelzővel vetted a kocsit, vagy Te raktál be ilyen kijelzőt egy egyszerűbb helyett? Mit mutat most a hőmérséklet helyén? Nejidézzé' képpel teh! Amúgy van egy ilyen osztott TID-em fölösben ha érdekel. Megmondom az frankót, lövésem nincs működik -e, mert egy bontásnál kapartam ki egy roncsból, nem tudtam megnézni, mióta meg nálam van lusta voltam kipróbálni az enyémben, mert nem akartam órát állítani :lol: :) Ha érdekelne akkor beszélhetünk. (meg akkor persze azé' kipróbálom :) ) Jah Zotya!! a képen úgylátom kiesett a támaszték 100-as a vészvillogó gombja alól :lol: ^_^ :lol: Kellene <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2009 Megoszt Elküldve Július2, 2009 Már ezzel a kijelzővel vetted a kocsit, vagy Te raktál be ilyen kijelzőt egy egyszerűbb helyett? Mit mutat most a hőmérséklet helyén? Kellene <_< Már a TID, vagy a támaszték-100-as ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts