Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azzal sem jössz ki olcsóbban, miután beszereztél minden sallangot

hozzá, és kifizetted a villanyászi óradíjakat, még ha ismerős is csinálta...

De tudok egy jó módszert: telitank / és napi km :)

A telitank rohadt drága. És olyan régen volt teletankolva hogy félek, h. belemosnám a tank oldaláról a port és a rozsdát meg a pókokat ha telenyomnám... :wink:

Elküldve
Ma sikerült megcsinálnom, hogy hátul is legyen ablakmosó víz. Hát elég nőgyógyász dolog volt, de ma minden piros lámpánál lemostam a hátsó ablakot hogy lássák, nekem van ilyenem és működik is!! :roll:

Hogy csináltad? :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

Elküldve

Sziasztok!

Engem is érdekelne ez a hátsóablak lemosó javítása!

Egyébként a direktszűrő hangja felejthetetlen, a teljesítménye felejthető!

Semmi esetre sem javaslom a levegőszűrő nélküli próbautat, ugyanis a fars levegő teljesítmény visszaeséshez is vezet. A motornak mindenképp SZÜKSÉGE van SZŰRÉSRE!

Elküldve

Kicseréltem a kmóra spirál felső részét is.

Nem tudja valaki, hogy azt a gumi tömítést ami a helyére szorítja, és nem engedi be a vizet meg a büdit a kocsiba, hogyan kellene a helyére illeszteni?

Elküldve

Mit gondoltok, érdemes lenne alulról eltakarni a motortért? Nem spriccolna fel a víz meg a sár. Sokszor csuromvíz a motortér. Meg sáros lesz még a motorháztető belső fele is.

Csak azt nem tudom, hogy nem-e befolyásolja a motor hütését :?:

Arra gondoltam hogy egy 1m x 1m -es 1.5mm vastag galvanizált lemezt valahogy oda lehetne applikálni....

Érdemes :?: :?: :?:

Elküldve

Gepard!

Elég nehéz beilleszteni a tömítést, 2 csavarhúzó segítségével kb. 5 perces munka, és egy halom bosszúság, de meg lehet csinálni, én is sokat szenvedtem vele. Egyébként nekem az "eredeti" spirálnál már nem volt a helyén a tömítés, de semmi különbséget sem lehet észrevenni.

Elküldve

István!

Én rakattam a motortér alá ilyen védő lemezt, de az enyém gyári. szerintem semmi melegedés nem várható. És ami mellette szól: nekem a direktszűrő védelme miatt van rajta elsősorban, de ha felnyítod a motorháztetőt, akkor van rajta egy sár csík, amit az útról ver fel magára. Ez miden alkatrészeden rajta van, ami nincs védve. És nem is beszéltünk arról, hogy véletlenül is beütheted a kocsi orrészét egy bosszantóba, és attól is jól véd. :twisted:

Elküldve

Egy szervízes ismerősöm mondta, hogy volt egy időszak, amikor a szervízbe rengeteg autós kérte, hogy szereljék fel. Az enyém is onnan való. Kb. 1 mm vastag, lemez. Szerintem nem szerelték gyárilag ilyennel a kocsikat, de be lehet szerezni. A nevét nem tudom, de feketén 3000-be került 1,5 évvel ezelőtt. 2 részből áll, és pontosan illeszkedik minden furathoz.

Elküldve
Egy szervízes ismerősöm mondta, hogy volt egy időszak, amikor a szervízbe rengeteg autós kérte, hogy szereljék fel. Az enyém is onnan való. Kb. 1 mm vastag, lemez. Szerintem nem szerelték gyárilag ilyennel a kocsikat, de be lehet szerezni. A nevét nem tudom, de feketén 3000-be került 1,5 évvel ezelőtt. 2 részből áll, és pontosan illeszkedik minden furathoz.

És tudna valaki ilyet szerezni? Mondjuk az a "feketés" ár egész szinpatikus lenne :)

Elküldve

Figyu már!

Úgy néz ki, hogy kezd valamiért kakukk lenni a külső hőmérőm.

Nem tudja valaki (hülye kérdés, biztos tudjátok), hohy hová bújtatták az érzékelőjét?

Megnézném, nincs e rajta valami oda nem való trutyi, ami zavarhatja és pontatlan értéket mutat.

Elküldve

első lökösben :idea:

legalábbis én ott találtam meg!

amúgy az normális,h mondjuk -2 fokban elindulok hazafele, mikor már meleg a moci tolom neki (140+) és akkor már -11et meg -13at mutat?

a menetszél ennyit hűtene?

Elküldve
amúgy az normális,h mondjuk -2 fokban elindulok hazafele, mikor már meleg a moci tolom neki (140+) és akkor már -11et meg -13at mutat?

a menetszél ennyit hűtene?

Jaja, első lökös bal, vagy jobb oldalán van, ahol el kezd hajlani oldalra.

Nálam sebességtől, széltől független a mért érték. Napsütéstől is...

Elküldve
vagy most még nem érzed.. .... mert lehet hogy holnap megdöglik a motor de ha rendben lett volna akkor holnaputánig birná...........

már eladtam.

akkor éppen hf jött elő.

ismerem a srácot azóta sincs semmi baja a vasnak....

Elküldve

És tudna valaki ilyet szerezni? Mondjuk az a "feketés" ár egész szinpatikus lenne :)

Én Pécsen vettem műanyagot 2.200 Ft.-ért ha jól emlékszem.

Nekem kurvára bejött, azóta lehet akármekkora esső, másnap nem avval az ordenálé ékszíjhangal indul az autó.

Jakab és Társa Kft. 72/ 551-441 próbáld meg felhívni ha gondolod.

Elküldve

Én Pécsen vettem műanyagot 2.200 Ft.-ért ha jól emlékszem.

Nekem kurvára bejött, azóta lehet akármekkora esső, másnap nem avval az ordenálé ékszíjhangal indul az autó.

Jakab és Társa Kft. 72/ 551-441 próbáld meg felhívni ha gondolod.

És ez a műanyag mennyire tartós? Gondolok itt köztefogott aknafedélre, bosszantóra, stb. Nem lenne jobb a fém?

Elküldve

Hőfokmérővel kapcs.:

Köszi all, megnézem a lökösben. Az elindulás utáni csökkenés nálam általános, átlag 0,5-1 fokot esik kb 500 m megtétele után, aztán "stagnál"

Elküldve

Nekem másfél éve vann fenn és semmi sérülés.

De lehet nem ugyanarról beszélünk, mert nekem nem az egész motorblokk alatti védőlemez van felrakva, hanem az, ami csak a jobb oldalát (ahol az ékszíj van) védi a motornak. Szerintem bőven elég.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.