Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Igen. Nekem "nem jutott" gyári tartalékkulcs..máig sem értem miért nem volt hozzá :lol: ..ezért hirtelenjében másoltattam egyet közvetlenül az autó megvásárlása után, hogy a csomiteret meg a tankot ne kelljen a jó kulccsal nyitogatni. Akarok majd chipeset is, az kb. 65-75euró, ha jól emlékszem valami ilyesmi összeget mondott a szalonban a fickó, de most arra nincs keret. :D

Van olcsóbb megoldás is. A chipet simán lemásolják kb. 7000 Ft-ért, és kell még egy sima kulcsmásolás hozzá egy olyan nyers kulcsba, aminek a fejében ki van képezve egy üreg, oda nyomják bele a másolt chipet, ez még kb. 3000-4000.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg hogyan? :lol:

Asszem (mert régen csináltam az enyémen meg az apámén) elég csak a rádiót kiszedni... meg valamit machináltam a ventikapcsolóval is...

a venti kapcsolóról lejön hátul az égőket tartó kis műanyag akármi...

nehéz hozzá férni, de meglehet csinálni...

Link to comment
Megosztás:

Asszem (mert régen csináltam az enyémen meg az apámén) elég csak a rádiót kiszedni... meg valamit machináltam a ventikapcsolóval is...

a venti kapcsolóról lejön hátul az égőket tartó kis műanyag akármi...

dolgozó lány nehéz hozzá férni, de meglehet csinálni...

Lehet, de nekem olyan passzentos a rádióm, hogy gyorsabb lebontani a középkonzolt, mint a kihúzni a rádiót. Amúgy legutóbb is középkonzollal együtt vettem ki. De akinek van kiszedője, meg könnyen kijön az megpróbálhatja így is.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de nekem olyan passzentos a rádióm, hogy gyorsabb lebontani a középkonzolt, mint a kihúzni a rádiót. Amúgy legutóbb is középkonzollal együtt vettem ki. De akinek van kiszedője, meg könnyen kijön az megpróbálhatja így is.

Nekem már beépítőkerettel együtt kijön. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de nekem olyan passzentos a rádióm, hogy gyorsabb lebontani a középkonzolt, mint a kihúzni a rádiót. Amúgy legutóbb is középkonzollal együtt vettem ki. De akinek van kiszedője, meg könnyen kijön az megpróbálhatja így is.

A rádiót simán ki lehet szedni 4 db 65-ös szeggel! :lol:

Link to comment
Megosztás:

SZiasztok!Olyan problémám lenne hogy van egy lexus hátsó lámpám ami mára már igen poros belülről!!!

Szerintetek ki merjem mosni?? Mármint búra, égők ki, majd bele mosószeres vízbe!! Csak a probléma ott kezdődik hogy nem tudom mivel szárazra törölni!A külső búra meg össze van gyárilag ragasztva, amit törés nélkül szét nem lehet kapni!Nem fog ott maradni a víz nyoma amikor megszárad (vízkő vagy mi az amikor az ablakot is mossuk és ha nem töröljük le foltos marad)?? Valaki csinált már ilyet?? Vagy valami jó ötlet?????

Link to comment
Megosztás:

A rádiót simán ki lehet szedni 4 db 65-ös szeggel! :lol:

Hidd el az enyémet nem lehet. Már kétszer kiszedtem, mindkétszer komplett középkonzol bontással, és hátulról csavarhúzóval feszegetve. Az hogy benyúlok a kazetta helyére, meg tolom hátulról a kesztyűtartó helyéről kevés volt. A rádión látszanak a karcok, ahogy beleszorul a keretbe. Az első 5 centi kínkeserves, utánna már megindul. Ez van.

SZiasztok!Olyan problémám lenne hogy van egy lexus hátsó lámpám ami mára már igen poros belülről!!!

Szerintetek ki merjem mosni?? Mármint búra, égők ki, majd bele mosószeres vízbe!! Csak a probléma ott kezdődik hogy nem tudom mivel szárazra törölni!A külső búra meg össze van gyárilag ragasztva, amit törés nélkül szét nem lehet kapni!Nem fog ott maradni a víz nyoma amikor megszárad (vízkő vagy mi az amikor az ablakot is mossuk és ha nem töröljük le foltos marad)?? Valaki csinált már ilyet?? Vagy valami jó ötlet?????

Mosd nyugodtan én is csináltam, igaz gyári lámpákkal, sokkal fényesebb lett. Meleg mosószeres vízzel, üvegmosóval, fülpiszkával. Aztán kitörölni amennyire lehet, ás hagyni teljesen megszáradni.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

tudnátok ebben segíteni hogy hogyan működik a légszűrőházában a frisslevegő- meleglevegő váltó csappantyú?

vákum hatására úgy látom, de mikor és hogy jön létre a vákum? ha nincs vákum akkor teljesen frisslevegőnek kéne jönnie gondolom, de ez nem nyit ki teljesen csak félig és szivja a meleg levegőt is.

hogy lehetne megoldani hogy teljesen nyisson hideg fele és meleg levegőt elzárja teljesen? vagy ez nem javítható?

meg lefele is megy egy nyílás a rezonátordoboz fele ami nekem már nincs meg, ez baj?

és amúgy miért szivja innen is a frisslevegőt?

szervizkönyvbe semmi erről!

köszönöm

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

tudnátok ebben segíteni hogy hogyan működik a légszűrőházában a frisslevegő- meleglevegő váltó csappantyú?

vákum hatására úgy látom, de mikor és hogy jön létre a vákum? ha nincs vákum akkor teljesen frisslevegőnek kéne jönnie gondolom, de ez nem nyit ki teljesen csak félig és szivja a meleg levegőt is.

hogy lehetne megoldani hogy teljesen nyisson hideg fele és meleg levegőt elzárja teljesen? vagy ez nem javítható?

meg lefele is megy egy nyílás a rezonátordoboz fele ami nekem már nincs meg, ez baj?

és amúgy miért szivja innen is a frisslevegőt?

szervizkönyvbe semmi erről!

köszönöm

Nekem is úgy nyit ki inditáskor a vákuumtól - kb. félállásra - de szerintem ha már nagyon meleg levegőt sziv akkor van ott valami hőre reagáló izé ami elzárja. A vákuumvezeték nekem a pillangószelep házáról jön és a motor beinditásával keletkezik ott szivóhatás, nyilván. :D Azt az alsó lyukat meg, ha nincs az a dobozod, érdemes lenne lezárni mert akkor onnan is jön a levegő...habár lehet, hogy tök mindegy.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma megint hozta a lefulladós mutatványt a gép... 3-szor is :lol: Megmozgattam a korábban javasolt csatikat, de sajnos nem használt :D

Az utolsó lefulladást az Üllői úton kereszteződésbe sikerült produkálnia... kb. fél órát vacakoltam mígnem végre beindult a motor, akkor viszont rendkívül kattogósan mintha egy rossz dízel lenne... megijedtem, elég hangos volt. Kb. 4 km megtétele után a kattogás elmúlt (ennyit mentem vele összesen utána; hazaértem). Mi volt ez a hang, kell még miatta aggódnom, vagy a sok indítózás miatt volt ez?

Halaszthatatlan a gyújtásmodul csere, a héten megcsinálom... ilyenkor a gyújtótrafót is érdemes kicserélni, vagy az maradhat?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

SZiasztok!Olyan problémám lenne hogy van egy lexus hátsó lámpám ami mára már igen poros belülről!!!

Szerintetek ki merjem mosni?? Mármint búra, égők ki, majd bele mosószeres vízbe!! Csak a probléma ott kezdődik hogy nem tudom mivel szárazra törölni!A külső búra meg össze van gyárilag ragasztva, amit törés nélkül szét nem lehet kapni!Nem fog ott maradni a víz nyoma amikor megszárad (vízkő vagy mi az amikor az ablakot is mossuk és ha nem töröljük le foltos marad)?? Valaki csinált már ilyet?? Vagy valami jó ötlet?????

Mivel a lexus-style lámpicsek tök átlátszó, azon sztem is csúnyán megmaradna a nyoma. Én megpróbálnám pl kompresszorral fújkálni mosás után. :lol: Vagy alkohol spray-t fújj be, és azzal mosd el. Az ahogy kipárolog belőle sztem nem hagy nyomot, de csak akkor derül ki mi a jó módszer amikor már kipróbáltad :D :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Ma megint hozta a lefulladós mutatványt a gép... 3-szor is :D Megmozgattam a korábban javasolt csatikat, de sajnos nem használt :lol:

Az utolsó lefulladást az Üllői úton kereszteződésbe sikerült produkálnia... kb. fél órát vacakoltam mígnem végre beindult a motor, akkor viszont rendkívül kattogósan mintha egy rossz dízel lenne... megijedtem, elég hangos volt. Kb. 4 km megtétele után a kattogás elmúlt (ennyit mentem vele összesen utána; hazaértem). Mi volt ez a hang, kell még miatta aggódnom, vagy a sok indítózás miatt volt ez?

Halaszthatatlan a gyújtásmodul csere, a héten megcsinálom... ilyenkor a gyújtótrafót is érdemes kicserélni, vagy az maradhat?

Köszi.

Azért nem kell készpénznek venni azt amit irtam, sok minden okozhatja az ilyen hibát! Pedig nálam ugyanigy volt! :D Az lenne a legjobb, ha volna kölcsöndarabod próbára...mert egyébként sacc/kb. 30000Ft egy olyan... Nekem nem volt cserélve a trafó. Azt, talán, valahogyan ki lehetne mérni, de nem értek hozzá csak gondolom. Röviden, nem szükségszerű a modullal a trafót is cserélni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mivel a lexus-style lámpicsek tök átlátszó, azon sztem is csúnyán megmaradna a nyoma. Én megpróbálnám pl kompresszorral fújkálni mosás után. :lol: Vagy alkohol spray-t fújj be, és azzal mosd el. Az ahogy kipárolog belőle sztem nem hagy nyomot, de csak akkor derül ki mi a jó módszer amikor már kipróbáltad :D ;) :D

Mit kell egy lámpabúra mosáson igy aggódni, ezt nem értem!? :D Vagy azokon nem úgy van mint a gyáriakén? Leveszi, megmossa - ha annyira zavarja a viz ásványi anyagtartalma akkor használjon desztilált vizet - megtörli puha "norvégronggyal" és csókolom...mehet vissza, vagy nem?! ;)

De nem is kell hozzá vizet használni. Ott a hagyományos ablakmosók minden bolt polcain, de minden háztartásban is van ilyen többnyire, és az nem hagy foltot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mit kell egy lámpabúra mosáson igy aggódni, ezt nem értem!? :D Vagy azokon nem úgy van mint a gyáriakén? Leveszi, megmossa - ha annyira zavarja a viz ásványi anyagtartalma akkor használjon desztilált vizet - megtörli puha "norvégronggyal" és csókolom...mehet vissza, vagy nem?! :lol:

De nem is kell hozzá vizet használni. Ott a hagyományos ablakmosók minden bolt polcain, de minden háztartásban is van ilyen többnyire, és az nem hagy foltot. :lol:

ézáprobléma. Nem tudja kitörölni mert nem férni hozzá. Ezt távtisztítani kell :D ;) :D ;)

Link to comment
Megosztás:

hy nem tudom mit jelent a műszer tábla bal alján lévő piros felkiáltó jel!!!!!! Mikor ráadom a gyújtást. Talán hogy kevés az olaj a mociba? valaki segítsen KÖSZI

Inkább a fékolaj lehet az... de annak meg nem gyújtásra kéne csak égnie :lol:

valami részletesebb leírás kéne a jelenségről és a piktogramról :D

Link to comment
Megosztás:

hy nem tudom mit jelent a műszer tábla bal alján lévő piros felkiáltó jel!!!!!! Mikor ráadom a gyújtást. Talán hogy kevés az olaj a mociba? valaki segítsen KÖSZI

Amióta bent van a fordulatszámmérős műszeregység, nekem se alszik el a kézifék-visszajelző amikor ráadom a gyujtást, és kiengedem a kéziféket, csak amikor elindítom a mocit. Ez van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

hy nem tudom mit jelent a műszer tábla bal alján lévő piros felkiáltó jel!!!!!! Mikor ráadom a gyújtást. Talán hogy kevés az olaj a mociba? valaki segítsen KÖSZI

Kezelési könyv szerint: Fékfolyadék túl kevés, illetve kézifék.

Különben mi az a hy a mondatod elején?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagyon profi a fórum! Végigolvastam (van pár oldal :lol:, de nem találtam választ a problémámra.

Már többen írtatok a a generátor sípolós, ciripelős jelenségéről. Nekem 98as (60ezer km) astrán jött elő a probléma, egy hónapja ékszíj csere után, Bosch generátorral. Visszavittem, azt mondták, hogy csak a töltést hallom, és örüljek neki. Ez nem tetszett, így megmutattam egy ismerősnek, szerinte csapágyas, de nem érdemes megbontani egy működő generátort.

Engem viszont nagyon zavar (mintha egy porszívóval közlekednék).

Szerintetek érdemes-e megbontani, illetve házilag, vagy szakemberrel végeztessem?

Esetleg tudtok ajánlani valakit, aki segíthet?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Kezelési könyv szerint: Fékfolyadék túl kevés, illetve kézifék.

Különben mi az a hy a mondatod elején?

Fonetikusan ejtve.: "háj", modern köszönés. Alternatívái.: cső, üdv, helló. Ragozásai.:csőváz, hellószióka......stb. :D

Sziasztok!

Nagyon profi a fórum! Végigolvastam (van pár oldal :lol:, de nem találtam választ a problémámra.

Már többen írtatok a a generátor sípolós, ciripelős jelenségéről. Nekem 98as (60ezer km) astrán jött elő a probléma, egy hónapja ékszíj csere után, Bosch generátorral. Visszavittem, azt mondták, hogy csak a töltést hallom, és örüljek neki. Ez nem tetszett, így megmutattam egy ismerősnek, szerinte csapágyas, de nem érdemes megbontani egy működő generátort.

Engem viszont nagyon zavar (mintha egy porszívóval közlekednék).

Szerintetek érdemes-e megbontani, illetve házilag, vagy szakemberrel végeztessem?

Esetleg tudtok ajánlani valakit, aki segíthet?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Nem nagyon szoktak otthon generátort berhelni, általában szaki szokta csapágyazni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.