zotya975 Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 ..gyújtásmodul a hibás, mint nekem volt, szerintem :D Az egy nyomtatott áramkörféle izé kis bisz-baszokkal és be van öntve valami gyantafélével - vagyis nem lehet szétszedni - és ha abban valami érintkezési hiba van akkor cibálásra ideiglenesen "helyreállhat"...én ezt gondolom. Viszont a hő és egyéb hatásokra valamitől elromlik megint újra és újra. Ekkor megcibálod és megint jó.. Nem tudom mi és hogyan működik, de én mindenkinek ezt mondom hasonló tünetekre.. :lol: Szerezz egy cseredarabot a bontós haverotoktól, szerintem. És azt nem lehet kimérni, hogy amikor éppen nem indul, ad-e a szikrához áramot? Vagy ott akkora fesz van, hogy hazavágná a multimétert? Ezek nem túl jó értékek. Igaz hogy a könyv 20-at ír maxnak, de az már működési határ... 10 lenne az optimális max. Főleg a gyújtótrafó főkábele nem jó így. Lényeges még a szigeteltsége is, ha hajszálrepedések vannak a kábel borításán, akkor szinte tuti hogy veszteséges. És ennél is az a szabály, hogy csak gyárit? A multkor láttam a vaterán 5 ezerért bontatlan csomagolásban, de nem tudom milyet. Amúgy éjjel még nem láttam a kábelt szikrázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 És azt nem lehet kimérni, hogy amikor éppen nem indul, ad-e a szikrához áramot? Vagy ott akkora fesz van, hogy hazavágná a multimétert? Halvány lila fingom sincs. :lol: Ezt épp tőlem kérdezed!? Nem értek én ilyenekhez, ide járok tanulni. Innen próbálok ellesni dolgokat. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Halvány lila fingom sincs. :lol: Ezt épp tőlem kérdezed!? Nem értek én ilyenekhez, ide járok tanulni. Innen próbálok ellesni dolgokat. :D :lol: Tőled, vagy bárki mástól, valaki csak tudja mérhető feszek repkednek-e ott. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 És azt nem lehet kimérni, hogy amikor éppen nem indul, ad-e a szikrához áramot? Vagy ott akkora fesz van, hogy hazavágná a multimétert? És ennél is az a szabály, hogy csak gyárit? A multkor láttam a vaterán 5 ezerért bontatlan csomagolásban, de nem tudom milyet. Amúgy éjjel még nem láttam a kábelt szikrázni. Hazavágja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Hazavágja. Kösz, még öt perc, és tudtam volna én is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
danz Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 ;) Nekem is volt négyszer más és más szervizben, ebből kettő Opel szakszerviz/szalon volt, és egyik sem tudott mit mondani...vagyis mindegyik mást mondott, hogy mire gyanakodhatnék...egyik Opelosnál ott volt három napot és nekem is azt mondták..."nem produkálta a jelenséget és a számitógép nem mutat hibát...menjek addig vele amig végleg meg nem áll mert akkor kinyomozható" :lol: Persze, ledöglöttem a kereszteződés közepén csúcsforgalom közeli helyzetben aznap amikor elhoztam onnan :D ..és mi lett volna ha egy vasúti átkelőn nem lendületből megyek át és azon fullad le!? :lol: Nekem a csati cibálására reagált, de szerintem ez nem előirás...nem biztos, hogy feltétlenül ugyanúgy csinál mindenkinél. Mindenképp javasolnám, hogy ha módodban áll akkor tégy egy próbát akár egy kölcsöndarabbal! ;) Kereszteződésben lefulladós produkció nekem is volt, de szerencsére mire kizöldült a lámpa addigra sikerült beindítanom... megpróbálok akkor kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult, ha megint előjön a probléma. Bár ugye ha beszerelem és nem produkálja a hibát az ugye nem azt jelenti, hogy hiba megoldva :D De ezt még mindenképpen megéri, és ezt tényleg én is ki tudom cserélni. Köszi az értékes hozzászólást Neked és a többieknek is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Hazavágja. Hacsak nem a multimétere méri a 15 kV < feszültséget is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Kereszteződésben lefulladós produkció nekem is volt, de szerencsére mire kizöldült a lámpa addigra sikerült beindítanom... megpróbálok akkor kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult, ha megint előjön a probléma. Bár ugye ha beszerelem és nem produkálja a hibát az ugye nem azt jelenti, hogy hiba megoldva :lol: De ezt még mindenképpen megéri, és ezt tényleg én is ki tudom cserélni. Köszi az értékes hozzászólást Neked és a többieknek is! Igazán nincs mit, szivesen! Csak a szitu komolyságának megértése végett pontositanék. A kereszteződés közepén fulladt le, balra kanyarodás közben, vagyis elindultam csak a zebrán átkelőket el kellett engednem. Ha a lámpa előtt fullad le, az kevésbé veszélyes, az inkább csak kellemetlen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
URóbert Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Üdv nektek,írtam már másik topikba is,de látom lehet ide kellett volna.:S "Most írok először,segítség kellene.Ha esetleg van már ilyen hasonló hiba,akkor elég az oldal linkje is biggrin.gif Egy 92'-es,1.6 caravanom van(C16NZ motoros),és a hiba a következő. Beindítás után a fordulatszámmérőm nem mutat,esetleg hébe-hóba megmozdul vagy egy rövid időre feláll a fordulatra,de szokása ilyenkor villogni a kis narancssárga hibajelző lámpának,mint a stroboszkóp,és ilyenkor visszatetél a mutató és rángat a verda is.Fura módon a hibajelző nem marad világítva,hogy lenne valami hibája.Menni lehet a kocsival,de nem egész 4-500 az alapjárat,gondolom az alapjáratot nem tudja mihez állítani,és gondolom más sem jó,meg a motornak sem tesz jót.Az indukciós jeladót már néztem a gyújtáseloszóban,komplett tettem fel egy másik bontottat,de azzal is ez a hiba áll fent.Gondolok kontakt hibára,BC hibára,esetleg valakinek más ötlete? Köszönöm a segítségeteket.Én már kimerültem szinte tőle." És látom hasonló probléma adódik másnak is. Üdv:Róbert Link to comment Megosztás: More sharing options...
URóbert Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Üdv nektek,írtam már másik topikba is,de látom lehet ide kellett volna.:S "Most írok először,segítség kellene.Ha esetleg van már ilyen hasonló hiba,akkor elég az oldal linkje is biggrin.gif Egy 92'-es,1.6 caravanom van(C16NZ motoros),és a hiba a következő. Beindítás után a fordulatszámmérőm nem mutat,esetleg hébe-hóba megmozdul vagy egy rövid időre feláll a fordulatra,de szokása ilyenkor villogni a kis narancssárga hibajelző lámpának,mint a stroboszkóp,és ilyenkor visszatetél a mutató és rángat a verda is.Fura módon a hibajelző nem marad világítva,hogy lenne valami hibája.Menni lehet a kocsival,de nem egész 4-500 az alapjárat,gondolom az alapjáratot nem tudja mihez állítani,és gondolom más sem jó,meg a motornak sem tesz jót.Az indukciós jeladót már néztem a gyújtáseloszóban,komplett tettem fel egy másik bontottat,de azzal is ez a hiba áll fent.Gondolok kontakt hibára,BC hibára,esetleg valakinek más ötlete? Köszönöm a segítségeteket.Én már kimerültem szinte tőle." És látom hasonló probléma adódik másnak is. Üdv:Róbert Esetleg még az is megfordult a fejemben,hogy nem-e a műszerfal okozza,mert ugyanis másfél hónapja izzókat cseréltem benne,és esetleg ott lehet a hiba,de nem tudom van-e köze hozzá. Köszi és üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Esetleg még az is megfordult a fejemben,hogy nem-e a műszerfal okozza,mert ugyanis másfél hónapja izzókat cseréltem benne,és esetleg ott lehet a hiba,de nem tudom van-e köze hozzá. Köszi és üdv. Ilyenkor még kicsit nagy a pangás, majd oan 6 körültől, dőlnek majd az okosságok ;) addig relax :D ;) Jah, mellesleg, valakinek lett már csapágyas a hűtőventije? :D :lol: nekem már olyan hangja van... cserébe járó motornál nem megy... Ha leállítom, és a gyújtást ráadom akkor elindul, de gyújtás nélkül se megy, meg járó mocinál se... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Ilyenkor még kicsit nagy a pangás, majd oan 6 körültől, dőlnek majd az okosságok :) addig relax :D ;) Jah, mellesleg, valakinek lett már csapágyas a hűtőventije? :D :lol: nekem már olyan hangja van... cserébe járó motornál nem megy... Ha leállítom, és a gyújtást ráadom akkor elindul, de gyújtás nélkül se megy, meg járó mocinál se... :lol: Gyújtás nélkül érdekes is lenne, ha beindulna. ;) Nekem meg sehogy sem működik. :D Amúgy, nekem is csapágyas lett a régi. Megvan még, üzemel is, csak nagyon ronda hangja van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Gyújtás nélkül érdekes is lenne, ha beindulna. :lol: Nekem meg sehogy sem működik. :D Amúgy, nekem is csapágyas lett a régi. Megvan még, üzemel is, csak nagyon ronda hangja van. :lol: Nekem is csapágyas lett úgy két éve, vettem bontottat négyezerért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Gyújtás nélkül érdekes is lenne, ha beindulna. :lol: Nekem meg sehogy sem működik. :D Amúgy, nekem is csapágyas lett a régi. Megvan még, üzemel is, csak nagyon ronda hangja van. ;) háde mé'? Haver nyégyütemű wartburgja is tudja hogy leállítás után még hűt vagy 1-1,5 percig. Ez meg ha leállítom elfőzi magát... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 háde mé'? Haver nyégyütemű wartburgja is tudja hogy leállítás után még hűt vagy 1-1,5 percig. Ez meg ha leállítom elfőzi magát... :D :lol: Nem főzi, mert leállított motornál már nincs ami melegítse a vizet és keringetni sem keringeti semmi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Nekem is csapágyas lett úgy két éve, vettem bontottat négyezerért. Én tavaly háromezerért. Pont volt egy ilyen vaterán, ötezerért megkaptam volna a klímának a ventijét is, amit most bántam meg, mert lehet az murdelt meg... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 háde mé'? Haver nyégyütemű wartburgja is tudja hogy leállítás után még hűt vagy 1-1,5 percig. Ez meg ha leállítom elfőzi magát... :D :lol: Nem sok értelme van, mert csak a hűtőben lévő vízet tudja lehűteni, mert leállítás után nem keringet a vízpumpa. Ha nagyon gondos akarsz lenni, csak akkor állítsd le, ha már a venti visszahűtötte a vizet és kikapcsolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Nem főzi, mert leállított motornál már nincs ami melegítse a vizet és keringetni sem keringeti semmi. :D Nem sok értelme van, mert csak a hűtőben lévő vízet tudja lehűteni, mert leállítás után nem keringet a vízpumpa. Ha nagyon gondos akarsz lenni, csak akkor állítsd le, ha már a venti visszahűtötte a vizet és kikapcsolt. Jogos, eddig nem jutott el azzagyam :lol: :lol: De az igazi próobléma az hogy járó motornál sem megy. (akkor pedig van keringés is, meg melegedés is) Egy darabig úgy voltam vele hogy egyhétdéer... a jóisten se hallja meg ha a traktor mellett megy a venti, de megnéztem, és nem ment. utána leállítottam, gyújtás rá, és akkor meg elindult. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Hacsak nem a multimétere méri a 15 kV < feszültséget is! :lol: Nem tudom, de elég ügyesek ezek a kínaiak. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Üdv nektek,írtam már másik topikba is,de látom lehet ide kellett volna.:S "Most írok először,segítség kellene.Ha esetleg van már ilyen hasonló hiba,akkor elég az oldal linkje is biggrin.gif Egy 92'-es,1.6 caravanom van(C16NZ motoros),és a hiba a következő. Beindítás után a fordulatszámmérőm nem mutat,esetleg hébe-hóba megmozdul vagy egy rövid időre feláll a fordulatra,de szokása ilyenkor villogni a kis narancssárga hibajelző lámpának,mint a stroboszkóp,és ilyenkor visszatetél a mutató és rángat a verda is.Fura módon a hibajelző nem marad világítva,hogy lenne valami hibája.Menni lehet a kocsival,de nem egész 4-500 az alapjárat,gondolom az alapjáratot nem tudja mihez állítani,és gondolom más sem jó,meg a motornak sem tesz jót.Az indukciós jeladót már néztem a gyújtáseloszóban,komplett tettem fel egy másik bontottat,de azzal is ez a hiba áll fent.Gondolok kontakt hibára,BC hibára,esetleg valakinek más ötlete? Köszönöm a segítségeteket.Én már kimerültem szinte tőle." És látom hasonló probléma adódik másnak is. Üdv:Róbert Esetleg még az is megfordult a fejemben,hogy nem-e a műszerfal okozza,mert ugyanis másfél hónapja izzókat cseréltem benne,és esetleg ott lehet a hiba,de nem tudom van-e köze hozzá. Köszi és üdv. Nos, nem én vagyok az a szaki, de mintha már szóba került volna hasonló :lol: Én gyanakodnék, hogy valami a műszeregységnél nem kóser - főleg ha a volt benne matatva - talán tényleg valami vezeték vagy érintkezési hiba okozza a gondot. Nincs jel, nem méri a valós fordulatot igy az ECU nem tudja mitévő legyen...hát bök egy hibalámpicseket. Esetleg megpróbálhatád kivillogtatni, ha már egyszer úgyis jelzi a műszer! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
URóbert Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Üdv.Köszi,holnap megnézem kivillog-e valami hibát,és kibontom megest a műszerfalat,hátha van valami kontakt hiba benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
URóbert Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Üdv. Reggel nekiálltam,mondom kiolvasom a hibát a dobozból,de az jött elő,hogy ha simán ráadom a gyújtást úgy hogy még az A és B lábat össze sem kötöttem,már akkor össze-vissza villog a lámpicsek.Ha összekötöm,akkor sem csinál semmit.Szóval teljes tanácstalan vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Üdv. Reggel nekiálltam,mondom kiolvasom a hibát a dobozból,de az jött elő,hogy ha simán ráadom a gyújtást úgy hogy még az A és B lábat össze sem kötöttem,már akkor össze-vissza villog a lámpicsek.Ha összekötöm,akkor sem csinál semmit.Szóval teljes tanácstalan vagyok. Nos, remélem jön valaki okosabb is tőlem, de nekem akkor villog a lámpa ha a "hamis" kulcsot teszem bele...vagyis a másoltatottat, amiben nincs chip és az immo miatt villog. Na, de azzal be sem indul mig neked igen. A hibát, jut eszembe, talán nem is villogással jelzi hanem folyamatosan világit.. :lol: Ha van immobilizer a kocsidban, akkor az körül nézz körül...vagy keress meg egy szakit mert én csak tudatlanul tippelgetek :D Kiszedted a műszeregységet? Megnézted, hogy nincs-e ott valami bibi? Nem testel-e le valamelyik vezeték mert pl. sérült a szigetelése? Sajnos nem tudok igazán jót mondani. ;) Hééééé, cartársak! :D Segitsetek már Robi barátunknak! ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Én a müszerfalban és a bal lábtérben keresném meg a fordszámjel vezetékét(aszem zöld) és azt nézném végig,nem-e szakad vagy kontaktos.Ugyanezt a bal lábtérnél is az ECU-nál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Én a müszerfalban és a bal lábtérben keresném meg a fordszámjel vezetékét(aszem zöld) és azt nézném végig,nem-e szakad vagy kontaktos.Ugyanezt a bal lábtérnél is az ECU-nál. jobb oldalon :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts