Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor csere. De te hol láttál 10 ezerért alapjáratit??

Az Oppá-ban mondta a srác teloban 9-10 körülre....sok érte? Jó nekem 8körül volt mikor cserélték egy 3/4 éve kb

Elküldve
Az Oppá-ban mondta a srác teloban 9-10 körülre....sok érte? Jó nekem 8körül volt mikor cserélték egy 3/4 éve kb

Nem sokallja. Ez TESCO-s ár érte. :lol:

Elküldve
Az Oppá-ban mondta a srác teloban 9-10 körülre....sok érte? Jó nekem 8körül volt mikor cserélték egy 3/4 éve kb

Unixban, bárdinál 18-20 körül vannak az utángyárik (Hans-Preis pl), és azok sem vmi jók. Amit vettél 8-ért az új volt??

Elküldve
Unixban, bárdinál 18-20 körül vannak az utángyárik (Hans-Preis pl), és azok sem vmi jók. Amit vettél 8-ért az új volt??

Jaja teljesen új...de ma a szerelőnek 9-10ezerről beszélt a srác, meg hogy C14NZ-hez is van kétféle is...De ez se bírta sokáig akkor de mégse 18-20 ezer volt.

Elküldve

Na már péntek délután óta nem adja be a hibát, pedig a takarítás után kidobta ... pedig törölve volt a memória...Érdekes :lol: nem mint ha baj lenne :D

Szerk.: NA korai volt a kijelentés :lol:

Elküldve
Hali.

Nem rég lett generátor cserélve, és ma inditás után egy picit cicergö hangot adott a generátor szijjam.

Most megfüleltem és ugy hallom a veszitö adja ki a hangot de csak kb 1 percig csinálja.

Gondolom nem ártana cserélni.

http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2207

Ezek közül melyiket ajánlanátok?

Nekem az a tapasztalatom a szíjakkal, hogy a Gates-en kívül mindegyik nyekereg, legyen az akár vezérmű-, akár hosszbordásszíj. Most Meyle hosszbordás szíj van fent, 2 hónapi használat után el is kezdett nyekeregni. Szóval Gates...

Elküldve
Szerintem Gates. :lol:

Én is arra szavaznék,

főleg hogy én is szemvedek a nyikorgástól -szakértő mondta ékszíjtárcsa...kb 50.000 km-rel korábban vezérműszíj szettel eghyütt ki lett dobva az ékszíj is.

Kb 200 km-el később ...éktelen sírás..szerelőhöz vissza, hát ez ilyen marad mondta.

A mostani vezérlés cserével ez is ki lesz dobva...

A listán látok szép árakat. Ez csak egy k..... feszítő csapágy????

vagy a szíj is már benne van??

Elküldve
Nekem az a tapasztalatom a szíjakkal, hogy a Gates-en kívül mindegyik nyekereg, legyen az akár vezérmű-, akár hosszbordásszíj. Most Meyle hosszbordás szíj vant fent, 2 hónapi használat után el is kezdett nyekeregni. Szóval Gates...

Nekem is Meyle van vagy 4 hónapja, és nem nyikorog. :lol: :D

Elküldve
Én is arra szavaznék,

főleg hogy én is szemvedek a nyikorgástól -szakértő mondta ékszíjtárcsa...kb 50.000 km-rel korábban vezérműszíj szettel eghyütt ki lett dobva az ékszíj is.

Kb 200 km-el később ...éktelen sírás..szerelőhöz vissza, hát ez ilyen marad mondta.

A mostani vezérlés cserével ez is ki lesz dobva...

A listán látok szép árakat. Ez csak egy k..... feszítő csapágy????

vagy a szíj is már benne van??

Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol:

Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül...

Elküldve
Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol:

Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül...

Dobsz egy rekit,terméknévvel és cikkszámmal?

20 ezer FT ot nem költök azért egy csapágyra...!

Elküldve
Nekem is Meyle van vagy 4 hónapja, és nem nyikorog. :lol: :D

Tavaly nyáron kicseréltettem ki a laposszíjat. A motortartó konzol megbontásakor szerelőmmel arra következtettünk, még eredeti lehetett a szíj (amúgy gyári volt, GM szám is volt rajta), így 110 ezer km-et futott. Nem volt szakadt, repedezett, nem nyikorgott. Feltettünk a Meyle-t, csendesen tette a dolgát. Jessz! Aztán ahogy jött az ősz és a hideg egyszer csak elkezdett nyekeregni. Először csak induláskor pár percig, aztán egyre többet. Most folyamatosan nyekereg.

Elküldve
Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol:

Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül...

Leírást,cikkszámmot,mindent szivesen fogadunk erről! :D

Elküldve
Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol:

Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül...

Hol vetted ezt a feszítőgörgőt? Kell vmit hackelni rajta, hogy passzoljon?

Elküldve
Hol vetted ezt a feszítőgörgőt? Kell vmit hackelni rajta, hogy passzoljon?

Tavaly én is ilyet vettem a delparts.hu-n, kemény 2700 Ft-ért. A helyi autósboltban 6000-ért adtak volna műanyag egybeöntöttet. Mondjuk a feszítőcsapágyat az szokta kinyírni, ha nem középen fut rajta a szíj.

Elküldve
Milyen állapotban van a szíj és a feszítő?

A szijban 20ezer van, Gates, a feszitöt még nem cseréltem mióta nálam van a kocsi, (de opel logo van benne)3 éve.

Generátor lett cserélve, és azóta minden inditás után 1 percig vagy addig se, de nyekereg, nem hangosan de hallani.

Elküldve

Az a baj, h már nem emlékszem h hol vettem.

De így néz ki:

671_319290.jpg

Csak én a feszítő mechanizmus nélkül vettem...mondjuk itt(www.delparts.hu) 11000 forint kompletten.

Három szegecs fogja össze, amit ki lehet fúrni és 6203-as csapágy passzol bele...szerelés végén három kicsi csavarral összecsavaroztuk és már mehet is vissza! :lol:

Most nekem is vinnyog valami. Olyan mintha tücsök költözött volna bele...

Meg a főtengely végén a szíjtárcsa annyira nagyon kóvályog h szerintem ott nyiszog valahogy...pedig meg van húzva az a csavar rendesen...de mégis kóvályog...

Elküldve
Tavaly én is ilyet vettem a delparts.hu-n, kemény 2700 Ft-ért. A helyi autósboltban 6000-ért adtak volna műanyag egybeöntöttet. Mondjuk a feszítőcsapágyat az szokta kinyírni, ha nem középen fut rajta a szíj.

nekem olyan mintha keresztbe futna rajta...

lehet h ki kellene majd cserélni az egész feszítőt? :lol:

Elküldve

Már majdnem elfelejtettem a lényeget: a hétvégén nálam volt egyik haverom F Astája. Ugyanaz az évjárat, mint az enyém csak 1,4NZ motorral, totál fapad. Na mondom összehasonlítom a két vasat, van-e különbség. Haverom előre mentegetőzött, hogy azért az enyém jobban felszerelt, meg pár lóerővel erősebb, meg elől már lengéscsillapítót kéne cserélnie, meg neki csak 13-as kerekei vannak stb. Hát nem nagyon vallott szégyent, főleg azt is nézve, hogy pár évvel utánam vette kevesebb mint a feléért, mint én. Vezetve elsőre azt tűnt fel, hogy ehhez képest az enyémnek van némi torpanása a motorfék és a gázadás között, ami gyorsításkor és lassításkor is érezhető, így talán még dinamikusabbnak is tűnhetett a kisebb motor, igaz több személlyel és nagyobb sebességnél azért már érezhetőbb volt a kisebb motorteljesítmény. Aztán beigazolódott, hogy az enyémnek iszonyat nehéz a kuplungját kinyomni ehhez képest (erről már írtam itt) és a fékem is érezhetően gyengébb, pedig ezen is a legkisebb fék van, ráadásul az enyémen nemrég volt nagygenerál fékügyileg. Menetstabilitása a 13-as kerekek ellenére nem volt rosszabb, igaz új gumik és hátsó gátlók voltak benne, viszont a szervókormány nagyon hiányzott belőle. Nagyjából ennyi...

Elküldve

Hi. Van egy 93as 1,4 si opel astram. Sima fordulatszámmérős műszerfalam van. Ha mégis szeretnék fordulatszámmérős műszerfalat, lehetséges e? illetve milyen átalakítások szükségesek, meglehet e csinálni házilag minimális mechanikai és elektronikai ismeretekkel? Még sose láttam szétszedve egyiket se tehát most így gőzöm sincs róla. Mindenfajta segítséget szívesen vennék:)

hoppá:lol: <_<Nem fordulatszámmérős műszerfalam van most hanem a sima :lol: de fordulatszámmérőset szeretnék :D így már lehet, hogy érthetőbb lesz az előző kérdésem :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.