hening Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Megvolt a takarítás :lol: Akkor csere. De te hol láttál 10 ezerért alapjáratit?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Akkor csere. De te hol láttál 10 ezerért alapjáratit?? Az Oppá-ban mondta a srác teloban 9-10 körülre....sok érte? Jó nekem 8körül volt mikor cserélték egy 3/4 éve kb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Az Oppá-ban mondta a srác teloban 9-10 körülre....sok érte? Jó nekem 8körül volt mikor cserélték egy 3/4 éve kb Nem sokallja. Ez TESCO-s ár érte. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Az Oppá-ban mondta a srác teloban 9-10 körülre....sok érte? Jó nekem 8körül volt mikor cserélték egy 3/4 éve kb Unixban, bárdinál 18-20 körül vannak az utángyárik (Hans-Preis pl), és azok sem vmi jók. Amit vettél 8-ért az új volt?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Unixban, bárdinál 18-20 körül vannak az utángyárik (Hans-Preis pl), és azok sem vmi jók. Amit vettél 8-ért az új volt?? Jaja teljesen új...de ma a szerelőnek 9-10ezerről beszélt a srác, meg hogy C14NZ-hez is van kétféle is...De ez se bírta sokáig akkor de mégse 18-20 ezer volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Na már péntek délután óta nem adja be a hibát, pedig a takarítás után kidobta ... pedig törölve volt a memória...Érdekes :lol: nem mint ha baj lenne :D Szerk.: NA korai volt a kijelentés :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Hali. Nem rég lett generátor cserélve, és ma inditás után egy picit cicergö hangot adott a generátor szijjam. Most megfüleltem és ugy hallom a veszitö adja ki a hangot de csak kb 1 percig csinálja. Gondolom nem ártana cserélni. http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2207 Ezek közül melyiket ajánlanátok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Hali. Nem rég lett generátor cserélve, és ma inditás után egy picit cicergö hangot adott a generátor szijjam. Most megfüleltem és ugy hallom a veszitö adja ki a hangot de csak kb 1 percig csinálja. Gondolom nem ártana cserélni. http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2207 Ezek közül melyiket ajánlanátok? Szerintem Gates. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Hali. Nem rég lett generátor cserélve, és ma inditás után egy picit cicergö hangot adott a generátor szijjam. Most megfüleltem és ugy hallom a veszitö adja ki a hangot de csak kb 1 percig csinálja. Gondolom nem ártana cserélni. http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2207 Ezek közül melyiket ajánlanátok? Milyen állapotban van a szíj és a feszítő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Hali. Nem rég lett generátor cserélve, és ma inditás után egy picit cicergö hangot adott a generátor szijjam. Most megfüleltem és ugy hallom a veszitö adja ki a hangot de csak kb 1 percig csinálja. Gondolom nem ártana cserélni. http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2207 Ezek közül melyiket ajánlanátok? Nekem az a tapasztalatom a szíjakkal, hogy a Gates-en kívül mindegyik nyekereg, legyen az akár vezérmű-, akár hosszbordásszíj. Most Meyle hosszbordás szíj van fent, 2 hónapi használat után el is kezdett nyekeregni. Szóval Gates... Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Szerintem Gates. :lol: Én is arra szavaznék, főleg hogy én is szemvedek a nyikorgástól -szakértő mondta ékszíjtárcsa...kb 50.000 km-rel korábban vezérműszíj szettel eghyütt ki lett dobva az ékszíj is. Kb 200 km-el később ...éktelen sírás..szerelőhöz vissza, hát ez ilyen marad mondta. A mostani vezérlés cserével ez is ki lesz dobva... A listán látok szép árakat. Ez csak egy k..... feszítő csapágy???? vagy a szíj is már benne van?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Ez csak egy k..... feszítő csapágy???? Eltaláltad... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem az a tapasztalatom a szíjakkal, hogy a Gates-en kívül mindegyik nyekereg, legyen az akár vezérmű-, akár hosszbordásszíj. Most Meyle hosszbordás szíj vant fent, 2 hónapi használat után el is kezdett nyekeregni. Szóval Gates... Nekem is Meyle van vagy 4 hónapja, és nem nyikorog. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Én is arra szavaznék, főleg hogy én is szemvedek a nyikorgástól -szakértő mondta ékszíjtárcsa...kb 50.000 km-rel korábban vezérműszíj szettel eghyütt ki lett dobva az ékszíj is. Kb 200 km-el később ...éktelen sírás..szerelőhöz vissza, hát ez ilyen marad mondta. A mostani vezérlés cserével ez is ki lesz dobva... A listán látok szép árakat. Ez csak egy k..... feszítő csapágy???? vagy a szíj is már benne van?? Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol: Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol: Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül... Dobsz egy rekit,terméknévvel és cikkszámmal? 20 ezer FT ot nem költök azért egy csapágyra...! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem is Meyle van vagy 4 hónapja, és nem nyikorog. :lol: :D Tavaly nyáron kicseréltettem ki a laposszíjat. A motortartó konzol megbontásakor szerelőmmel arra következtettünk, még eredeti lehetett a szíj (amúgy gyári volt, GM szám is volt rajta), így 110 ezer km-et futott. Nem volt szakadt, repedezett, nem nyikorgott. Feltettünk a Meyle-t, csendesen tette a dolgát. Jessz! Aztán ahogy jött az ősz és a hideg egyszer csak elkezdett nyekeregni. Először csak induláskor pár percig, aztán egyre többet. Most folyamatosan nyekereg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol: Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül... Leírást,cikkszámmot,mindent szivesen fogadunk erről! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem olyan feszítő van a kocsiban, amit szét lehet szedni két darabra és csak simán a csapágyat kell benne cserélni, amit nagyjából ezer forint... :lol: Meguntam, h minden párezer km után elkezd zajolni a csapágy és mindig vagy 5-6 ezresembe kerül... Hol vetted ezt a feszítőgörgőt? Kell vmit hackelni rajta, hogy passzoljon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Hol vetted ezt a feszítőgörgőt? Kell vmit hackelni rajta, hogy passzoljon? Tavaly én is ilyet vettem a delparts.hu-n, kemény 2700 Ft-ért. A helyi autósboltban 6000-ért adtak volna műanyag egybeöntöttet. Mondjuk a feszítőcsapágyat az szokta kinyírni, ha nem középen fut rajta a szíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Milyen állapotban van a szíj és a feszítő? A szijban 20ezer van, Gates, a feszitöt még nem cseréltem mióta nálam van a kocsi, (de opel logo van benne)3 éve. Generátor lett cserélve, és azóta minden inditás után 1 percig vagy addig se, de nyekereg, nem hangosan de hallani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az a baj, h már nem emlékszem h hol vettem. De így néz ki: Csak én a feszítő mechanizmus nélkül vettem...mondjuk itt(www.delparts.hu) 11000 forint kompletten. Három szegecs fogja össze, amit ki lehet fúrni és 6203-as csapágy passzol bele...szerelés végén három kicsi csavarral összecsavaroztuk és már mehet is vissza! :lol: Most nekem is vinnyog valami. Olyan mintha tücsök költözött volna bele... Meg a főtengely végén a szíjtárcsa annyira nagyon kóvályog h szerintem ott nyiszog valahogy...pedig meg van húzva az a csavar rendesen...de mégis kóvályog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Tavaly én is ilyet vettem a delparts.hu-n, kemény 2700 Ft-ért. A helyi autósboltban 6000-ért adtak volna műanyag egybeöntöttet. Mondjuk a feszítőcsapágyat az szokta kinyírni, ha nem középen fut rajta a szíj. nekem olyan mintha keresztbe futna rajta... lehet h ki kellene majd cserélni az egész feszítőt? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem a Continental vezérműszíj egy éve és 20 000 km óta csendesen teszi a dolgát. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Már majdnem elfelejtettem a lényeget: a hétvégén nálam volt egyik haverom F Astája. Ugyanaz az évjárat, mint az enyém csak 1,4NZ motorral, totál fapad. Na mondom összehasonlítom a két vasat, van-e különbség. Haverom előre mentegetőzött, hogy azért az enyém jobban felszerelt, meg pár lóerővel erősebb, meg elől már lengéscsillapítót kéne cserélnie, meg neki csak 13-as kerekei vannak stb. Hát nem nagyon vallott szégyent, főleg azt is nézve, hogy pár évvel utánam vette kevesebb mint a feléért, mint én. Vezetve elsőre azt tűnt fel, hogy ehhez képest az enyémnek van némi torpanása a motorfék és a gázadás között, ami gyorsításkor és lassításkor is érezhető, így talán még dinamikusabbnak is tűnhetett a kisebb motor, igaz több személlyel és nagyobb sebességnél azért már érezhetőbb volt a kisebb motorteljesítmény. Aztán beigazolódott, hogy az enyémnek iszonyat nehéz a kuplungját kinyomni ehhez képest (erről már írtam itt) és a fékem is érezhetően gyengébb, pedig ezen is a legkisebb fék van, ráadásul az enyémen nemrég volt nagygenerál fékügyileg. Menetstabilitása a 13-as kerekek ellenére nem volt rosszabb, igaz új gumik és hátsó gátlók voltak benne, viszont a szervókormány nagyon hiányzott belőle. Nagyjából ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Hi. Van egy 93as 1,4 si opel astram. Sima fordulatszámmérős műszerfalam van. Ha mégis szeretnék fordulatszámmérős műszerfalat, lehetséges e? illetve milyen átalakítások szükségesek, meglehet e csinálni házilag minimális mechanikai és elektronikai ismeretekkel? Még sose láttam szétszedve egyiket se tehát most így gőzöm sincs róla. Mindenfajta segítséget szívesen vennék:) hoppá:lol: <_<Nem fordulatszámmérős műszerfalam van most hanem a sima :lol: de fordulatszámmérőset szeretnék :D így már lehet, hogy érthetőbb lesz az előző kérdésem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts