Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szóval akkor mondhatjuk, hogy lehetetlen egy átlagszerelő számára átlag (gyári vagy utángyártott) alkatrészekből?

Szerintem nem, csak sokat kell farigcsálni, és erősen kétes a végeredmény . Mármint hogy olyan szép lesz a műszerfal, mintha oda gyártották volna. Nem tudom, hogy van-e különbség a két kocsi szélessége között, gyanítom, hogy van, de pölö az ajtóknál hogyan oldja meg, hogy amikor becsukja akkor "folytatódjon " a műszerfalba? A kormányoszlop is máshol van, ott is mókolni kell, vagy egyedi burkolatot gyártani/gyártatni. Meg még egy csomó minden. De nem lehetetlen. A műszerezetség részéhez viszont nem értek. A seb. mérő pölö nálunk még spirálos, a G-nél meg úgy tudom már nem az.

Elküldve

Sziasztok!

Kilométer óráról beszélgettek, lenne egy kérdésem. Van egy F Astra 1,7 Isuzum és kb. 10 km/h- val többet mutat az órám.

175/70x13 gumikkal járok. Van Valakinek valami ötlete illetve tapasztalata ilyen ügyben?

Előre is köszi:

Dzsozi

Elküldve
Sziasztok!

Kilométer óráról beszélgettek, lenne egy kérdésem. Van egy F Astra 1,7 Isuzum és kb. 10 km/h- val többet mutat az órám.

175/70x13 gumikkal járok. Van Valakinek valami ötlete illetve tapasztalata ilyen ügyben?

Előre is köszi:

Dzsozi

Üdv!

Természetes jelenség váltóméret gumival. Szokd meg, vagy állíts egy kicsit a mutatón, amíg nem lesz jó. :lol:

Elküldve
Üdv!

Természetes jelenség váltóméret gumival. Szokd meg, vagy állíts egy kicsit a mutatón, amíg nem lesz jó. :lol:

Szia!

Mármint nem ok a gumi mérete?

14"- os kellene rá? Volt 1,7 DTL- em az ilyen méretű kerekekkel pontosan mért.

Köszi:

Dzsozi

Elküldve
Szia!

Mármint nem ok a gumi mérete?

14"- os kellene rá? Volt 1,7 DTL- em az ilyen méretű kerekekkel pontosan mért.

Köszi:

Dzsozi

Váltóméret gumid van.

175/70 R13

185/60 R14

195/50 R15

Ezek mind váltóméretek, tehát ezekkel 8-10 kmh-t csalni fog az óra, mint ahogy nekem is csal.

Elküldve
Váltóméret gumid van.

175/70 R13

185/60 R14

195/50 R15

Ezek mind váltóméretek, tehát ezekkel 8-10 kmh-t csalni fog az óra, mint ahogy nekem is csal.

Köszi, lehet szöke manus vok, de milyen méretűvel nem csalna? MI is az a váltóméret??? :lol:

Dzsozi

Elküldve
Köszi, lehet szöke manus vok, de milyen méretűvel nem csalna? MI is az a váltóméret??? :lol:

Dzsozi

Ez mind "gyári" méret. A km óra pedig direkt van így kalibrálva.

Váltóméret=az amivel a külső kerülete nem változik az eredetihez képest.

Elküldve
Ez mind "gyári" méret. A km óra pedig direkt van így kalibrálva.

Váltóméret=az amivel a külső kerülete nem változik az eredetihez képest.

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Még egy probléma eszembe jutott. Ha hidegen indítok, az olajnyomás visszajelző lámpám pár másodpercig világít.

Javasolták, hogy dupla szelepes olajszűrőt használjak. Legutóbb olyat kértem, de azóta is ez a helyzet. Olyat is hallottam, hogy

vmi speckó olajszűrőt kell használnom. Megint csak azt tudom leírni, hogy a DTL motoros Astrámnál soha nem volt ilyen gondom. Ha vki tud HELP nekem!

Köszi:

Dzsozi

Elküldve
Sziasztok!

Még egy probléma eszembe jutott. Ha hidegen indítok, az olajnyomás visszajelző lámpám pár másodpercig világít.

Javasolták, hogy dupla szelepes olajszűrőt használjak. Legutóbb olyat kértem, de azóta is ez a helyzet. Olyat is hallottam, hogy

vmi speckó olajszűrőt kell használnom. Megint csak azt tudom leírni, hogy a DTL motoros Astrámnál soha nem volt ilyen gondom. Ha vki tud HELP nekem!

Köszi:

Dzsozi

Egy kérdést csak egy helyre írj pls.

Elküldve

Sziasztok!

A gondom az a következő:

Amikor elindítom a kocsit szépen kialszik minden visszajelzőm...elindulok, megyek egy darabig a városba, és mikor a lámpánál megállok, alapjáraton a hibalámpám bekapcsol...de szépen jár a motor megy is semmit nem érzek rajta, csak az alapjáratot állítgatja pl 1500 és 1300 közt ugrált és szépen vissza ejti, meg ami még feltűnt, hogy motorféknél néha de tényleg ritkán be rángat...

Aztán leállítom, és az újabb indításkor megint nincs lámpa...és kezdődik előről :lol:

Ezt kitudom villogtatni? :D

Elküldve
Sziasztok!

A gondom az a következő:

Amikor elindítom a kocsit szépen kialszik minden visszajelzőm...elindulok, megyek egy darabig a városba, és mikor a lámpánál megállok, alapjáraton a hibalámpám bekapcsol...de szépen jár a motor megy is semmit nem érzek rajta, csak az alapjáratot állítgatja pl 1500 és 1300 közt ugrált és szépen vissza ejti, meg ami még feltűnt, hogy motorféknél néha de tényleg ritkán be rángat...

Aztán leállítom, és az újabb indításkor megint nincs lámpa...és kezdődik előről :lol:

Ezt kitudom villogtatni? :D

Ha elég sokáig világított, akkor minden bizonnyal, de megpróbálhatod akár most is.

Egyébként AGR szelep gyanús eset.

Elküldve
Ha elég sokáig világított, akkor minden bizonnyal, de megpróbálhatod akár most is.

Egyébként AGR szelep gyanús eset.

Van az C14NZ-ben is? :lol: Nem értek ám hozzá, de volt ahol azt olvastam hogy nincs.

JA még valami...a diagnosztika csatlakozón melyik az A és B? :D Esetleg valami kép róla?

Én amugy a lambdaszondára gondoltam hogy az lehet a hiba...

Elküldve
Van az C14NZ-ben is? :lol: Nem értek ám hozzá, de volt ahol azt olvastam hogy nincs.

JA még valami...a diagnosztika csatlakozón melyik az A és B? :lol:

Én amugy a lambdaszondára gondoltam hogy az lehet a hiba...

Nekünk nincs AGR, én is úgy tudom, az biztosan nem jelez neked. Az is lehet, hogy csak valami csati/érintkezési gond, nem? A hibakiolvasást illetően itt nézz körül!

----------

szerk: ..én inkább valamelyik hőfokjeladóra gyanakodnék...de tényleg csak a "megérzésemre" hagyatkozva...olaj topicban bejött :D

Elküldve

Ma a tecsó parkolóban megint nem indult, bent volt a multiméter a kocsiban, de már 9-óra volt, és tele volt a családdal a kocsi, így nem álltam neki kiméregetni a kábeleket, trafót, csak megcibáltam, és jöttem haza. :lol:

Elküldve
Nekünk nincs AGR, én is úgy tudom, az biztosan nem jelez neked. Az is lehet, hogy csak valami csati/érintkezési gond, nem? A hibakiolvasást illetően itt nézz körül!

----------

szerk: ..én inkább valamelyik hőfokjeladóra gyanakodnék...de tényleg csak a "megérzésemre" hagyatkozva...olaj topicban bejött :lol:

Okés köszi...majd holnap szerelővel okoskodunk valamit...

Már kikattint ez az autó...lehet egy 1es golfot vagy inkább egy 1200es zsigulit kellett volna vennem...abban még ennyi elektronika sincs :lol: Ezért szeretem a T3-ast...nem nagyon megy (sebességre gondolok) de azt stabilan hozza, csak akkor szarakodik ha valami oltári nagy baja van :D

Elküldve
Okés köszi...majd holnap szerelővel okoskodunk valamit...

Már kikattint ez az autó...lehet egy 1es golfot vagy inkább egy 1200es zsigulit kellett volna vennem...abban még ennyi elektronika sincs :lol: Ezért szeretem a T3-ast...nem nagyon megy (sebességre gondolok) de azt stabilan hozza, csak akkor szarakodik ha valami oltári nagy baja van :D

robi kerti traktor, vagy Simson motor :lol: :D ;)

nyugi mindenki szenved néha gondokkal...

pucoltasd ki az alapjárati motort, fojtószelepházat...

lehet hogy koszosabb mint kéne.

Elküldve
Van az C14NZ-ben is? :D Nem értek ám hozzá, de volt ahol azt olvastam hogy nincs.

JA még valami...a diagnosztika csatlakozón melyik az A és B? :D Esetleg valami kép róla?

Én amugy a lambdaszondára gondoltam hogy az lehet a hiba...

Nekünk nincs AGR, én is úgy tudom, az biztosan nem jelez neked. Az is lehet, hogy csak valami csati/érintkezési gond, nem? A hibakiolvasást illetően itt nézz körül!

----------

szerk: ..én inkább valamelyik hőfokjeladóra gyanakodnék...de tényleg csak a "megérzésemre" hagyatkozva...olaj topicban bejött :lol:

Jaaa tééényleeeg! :lol:

Elküldve

Na megvolt a kiolvasás...alapjárati vezérlőszelepet jelzett...ez mennyire megbízható? mert kb 10.ezer lenne...

Előbb egyik ismerős astrájából át tesszük aztán ha ugy jo akkor megveszem :lol:

Elküldve
Na megvolt a kiolvasás...alapjárati vezérlőszelepet jelzett...ez mennyire megbízható? mert kb 10.ezer lenne...

Előbb egyik ismerős astrájából át tesszük aztán ha ugy jo akkor megveszem :lol:

Miért nem takarítod meg előbb? 2 db torx csavar tartja, meg a vezeték. Kiveszed, féktisztítóval, és egy régi fogkefével megtakarítod. Aztán vissza, és örülsz.

Elküldve
Miért nem takarítod meg előbb? 2 db torx csavar tartja, meg a vezeték. Kiveszed, féktisztítóval, és egy régi fogkefével megtakarítod. Aztán vissza, és örülsz.

Az autó a hibás,nem érted? :lol:

Elküldve
Miért nem takarítod meg előbb? 2 db torx csavar tartja, meg a vezeték. Kiveszed, féktisztítóval, és egy régi fogkefével megtakarítod. Aztán vissza, és örülsz.

Megvolt a takarítás :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.