Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Szóval akkor mondhatjuk, hogy lehetetlen egy átlagszerelő számára átlag (gyári vagy utángyártott) alkatrészekből?

Szerintem nem, csak sokat kell farigcsálni, és erősen kétes a végeredmény . Mármint hogy olyan szép lesz a műszerfal, mintha oda gyártották volna. Nem tudom, hogy van-e különbség a két kocsi szélessége között, gyanítom, hogy van, de pölö az ajtóknál hogyan oldja meg, hogy amikor becsukja akkor "folytatódjon " a műszerfalba? A kormányoszlop is máshol van, ott is mókolni kell, vagy egyedi burkolatot gyártani/gyártatni. Meg még egy csomó minden. De nem lehetetlen. A műszerezetség részéhez viszont nem értek. A seb. mérő pölö nálunk még spirálos, a G-nél meg úgy tudom már nem az.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kilométer óráról beszélgettek, lenne egy kérdésem. Van egy F Astra 1,7 Isuzum és kb. 10 km/h- val többet mutat az órám.

175/70x13 gumikkal járok. Van Valakinek valami ötlete illetve tapasztalata ilyen ügyben?

Előre is köszi:

Dzsozi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kilométer óráról beszélgettek, lenne egy kérdésem. Van egy F Astra 1,7 Isuzum és kb. 10 km/h- val többet mutat az órám.

175/70x13 gumikkal járok. Van Valakinek valami ötlete illetve tapasztalata ilyen ügyben?

Előre is köszi:

Dzsozi

Üdv!

Természetes jelenség váltóméret gumival. Szokd meg, vagy állíts egy kicsit a mutatón, amíg nem lesz jó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Természetes jelenség váltóméret gumival. Szokd meg, vagy állíts egy kicsit a mutatón, amíg nem lesz jó. :lol:

Szia!

Mármint nem ok a gumi mérete?

14"- os kellene rá? Volt 1,7 DTL- em az ilyen méretű kerekekkel pontosan mért.

Köszi:

Dzsozi

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Mármint nem ok a gumi mérete?

14"- os kellene rá? Volt 1,7 DTL- em az ilyen méretű kerekekkel pontosan mért.

Köszi:

Dzsozi

Váltóméret gumid van.

175/70 R13

185/60 R14

195/50 R15

Ezek mind váltóméretek, tehát ezekkel 8-10 kmh-t csalni fog az óra, mint ahogy nekem is csal.

Link to comment
Megosztás:

Váltóméret gumid van.

175/70 R13

185/60 R14

195/50 R15

Ezek mind váltóméretek, tehát ezekkel 8-10 kmh-t csalni fog az óra, mint ahogy nekem is csal.

Köszi, lehet szöke manus vok, de milyen méretűvel nem csalna? MI is az a váltóméret??? :lol:

Dzsozi

Link to comment
Megosztás:

Köszi, lehet szöke manus vok, de milyen méretűvel nem csalna? MI is az a váltóméret??? :lol:

Dzsozi

Ez mind "gyári" méret. A km óra pedig direkt van így kalibrálva.

Váltóméret=az amivel a külső kerülete nem változik az eredetihez képest.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még egy probléma eszembe jutott. Ha hidegen indítok, az olajnyomás visszajelző lámpám pár másodpercig világít.

Javasolták, hogy dupla szelepes olajszűrőt használjak. Legutóbb olyat kértem, de azóta is ez a helyzet. Olyat is hallottam, hogy

vmi speckó olajszűrőt kell használnom. Megint csak azt tudom leírni, hogy a DTL motoros Astrámnál soha nem volt ilyen gondom. Ha vki tud HELP nekem!

Köszi:

Dzsozi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még egy probléma eszembe jutott. Ha hidegen indítok, az olajnyomás visszajelző lámpám pár másodpercig világít.

Javasolták, hogy dupla szelepes olajszűrőt használjak. Legutóbb olyat kértem, de azóta is ez a helyzet. Olyat is hallottam, hogy

vmi speckó olajszűrőt kell használnom. Megint csak azt tudom leírni, hogy a DTL motoros Astrámnál soha nem volt ilyen gondom. Ha vki tud HELP nekem!

Köszi:

Dzsozi

Egy kérdést csak egy helyre írj pls.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A gondom az a következő:

Amikor elindítom a kocsit szépen kialszik minden visszajelzőm...elindulok, megyek egy darabig a városba, és mikor a lámpánál megállok, alapjáraton a hibalámpám bekapcsol...de szépen jár a motor megy is semmit nem érzek rajta, csak az alapjáratot állítgatja pl 1500 és 1300 közt ugrált és szépen vissza ejti, meg ami még feltűnt, hogy motorféknél néha de tényleg ritkán be rángat...

Aztán leállítom, és az újabb indításkor megint nincs lámpa...és kezdődik előről :lol:

Ezt kitudom villogtatni? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A gondom az a következő:

Amikor elindítom a kocsit szépen kialszik minden visszajelzőm...elindulok, megyek egy darabig a városba, és mikor a lámpánál megállok, alapjáraton a hibalámpám bekapcsol...de szépen jár a motor megy is semmit nem érzek rajta, csak az alapjáratot állítgatja pl 1500 és 1300 közt ugrált és szépen vissza ejti, meg ami még feltűnt, hogy motorféknél néha de tényleg ritkán be rángat...

Aztán leállítom, és az újabb indításkor megint nincs lámpa...és kezdődik előről :lol:

Ezt kitudom villogtatni? :D

Ha elég sokáig világított, akkor minden bizonnyal, de megpróbálhatod akár most is.

Egyébként AGR szelep gyanús eset.

Link to comment
Megosztás:

Ha elég sokáig világított, akkor minden bizonnyal, de megpróbálhatod akár most is.

Egyébként AGR szelep gyanús eset.

Van az C14NZ-ben is? :lol: Nem értek ám hozzá, de volt ahol azt olvastam hogy nincs.

JA még valami...a diagnosztika csatlakozón melyik az A és B? :D Esetleg valami kép róla?

Én amugy a lambdaszondára gondoltam hogy az lehet a hiba...

Link to comment
Megosztás:

Van az C14NZ-ben is? :lol: Nem értek ám hozzá, de volt ahol azt olvastam hogy nincs.

JA még valami...a diagnosztika csatlakozón melyik az A és B? :lol:

Én amugy a lambdaszondára gondoltam hogy az lehet a hiba...

Nekünk nincs AGR, én is úgy tudom, az biztosan nem jelez neked. Az is lehet, hogy csak valami csati/érintkezési gond, nem? A hibakiolvasást illetően itt nézz körül!

----------

szerk: ..én inkább valamelyik hőfokjeladóra gyanakodnék...de tényleg csak a "megérzésemre" hagyatkozva...olaj topicban bejött :D

Link to comment
Megosztás:

Nekünk nincs AGR, én is úgy tudom, az biztosan nem jelez neked. Az is lehet, hogy csak valami csati/érintkezési gond, nem? A hibakiolvasást illetően itt nézz körül!

----------

szerk: ..én inkább valamelyik hőfokjeladóra gyanakodnék...de tényleg csak a "megérzésemre" hagyatkozva...olaj topicban bejött :lol:

Okés köszi...majd holnap szerelővel okoskodunk valamit...

Már kikattint ez az autó...lehet egy 1es golfot vagy inkább egy 1200es zsigulit kellett volna vennem...abban még ennyi elektronika sincs :lol: Ezért szeretem a T3-ast...nem nagyon megy (sebességre gondolok) de azt stabilan hozza, csak akkor szarakodik ha valami oltári nagy baja van :D

Link to comment
Megosztás:

Okés köszi...majd holnap szerelővel okoskodunk valamit...

Már kikattint ez az autó...lehet egy 1es golfot vagy inkább egy 1200es zsigulit kellett volna vennem...abban még ennyi elektronika sincs :lol: Ezért szeretem a T3-ast...nem nagyon megy (sebességre gondolok) de azt stabilan hozza, csak akkor szarakodik ha valami oltári nagy baja van :D

robi kerti traktor, vagy Simson motor :lol: :D ;)

nyugi mindenki szenved néha gondokkal...

pucoltasd ki az alapjárati motort, fojtószelepházat...

lehet hogy koszosabb mint kéne.

Link to comment
Megosztás:

Van az C14NZ-ben is? :D Nem értek ám hozzá, de volt ahol azt olvastam hogy nincs.

JA még valami...a diagnosztika csatlakozón melyik az A és B? :D Esetleg valami kép róla?

Én amugy a lambdaszondára gondoltam hogy az lehet a hiba...

Nekünk nincs AGR, én is úgy tudom, az biztosan nem jelez neked. Az is lehet, hogy csak valami csati/érintkezési gond, nem? A hibakiolvasást illetően itt nézz körül!

----------

szerk: ..én inkább valamelyik hőfokjeladóra gyanakodnék...de tényleg csak a "megérzésemre" hagyatkozva...olaj topicban bejött :lol:

Jaaa tééényleeeg! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na megvolt a kiolvasás...alapjárati vezérlőszelepet jelzett...ez mennyire megbízható? mert kb 10.ezer lenne...

Előbb egyik ismerős astrájából át tesszük aztán ha ugy jo akkor megveszem :lol:

Miért nem takarítod meg előbb? 2 db torx csavar tartja, meg a vezeték. Kiveszed, féktisztítóval, és egy régi fogkefével megtakarítod. Aztán vissza, és örülsz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.