Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem tudom mennyire megbizhatóak ezek a termékek, de eredetinek tűnnek. Alapjárati motor jó áron.

Igen...mondjuk ez mégse 20ezernél kezdődik. utána van írva, hogy 1.6...akkor ezek szerint mégse mindegy, hogy 1.4 vagy 1.8 <_<

Győrbe van egy autósbolt...Oppá a neve, biztos sokan ismerik, azokat felhívtam, és 8500-at mondtak

Szerintetek?

Elküldve
Igen...mondjuk ez mégse 20ezernél kezdődik. utána van írva, hogy 1.6...akkor ezek szerint mégse mindegy, hogy 1.4 vagy 1.8 <_<

Győrbe van egy autósbolt...Oppá a neve, biztos sokan ismerik, azokat felhívtam, és 8500-at mondtak

Szerintetek?

Igy a képek alapján inkább a felfogatás lehet más rajtuk, esetleg a csatlakozás, elvégre egyazon elven működnek..habár lehetséges hogy a tengely a végén levő kúppal is más..vagyis tök más az egész :lol: Majd jön a Pepe és ir cikkszámot/alkatrész számot és abból okosabban keresgélhetsz. :lol:

Ja, kukkold meg azt az oldalat, van 1,4-re is!!! - csak épp 1,6-osat sikerült linkelnem. :lol:

Elküldve
Kéne egy kis segítség!

A mobil telefontartómat felragasztottam a kormányoszloptól balra a kormány és a fényszóró kapcsoló közé (eddig már kétszer), de a melegben az öntapadósa mindig leválik. Már annyira dühít, hogy képes lennék megfúrni és felcsavarozni a műszerfalra, csak azt nem tudom, hogy elbírja-e az a műanyag panel? Van az alatt valami keményebb lemez? Ha lemezcsavarral szerelem fel, akkor kb. milyen hosszú csavar nem tesz még kárt a mögöttes térben?

Van aki tudja?

Én úgy vettem észre, hogy csak maga a műanyag lemez van. Ha nagyon félsz, hogy elfúrsz valamit akkor leveheted az egész panelt , és felfúrhatod úgy. Kiveszed a lámpakapcsolót, alatta van egy csavar, befúvórács mögött mégegy, egy meg el van dugva a kormányburkolat/műszeregységkeret mögé. de én sajnálnűm megfúrni, mert ha valamiért ki kell venni a tartót akkor mi lesz a lyukkal? Itt van egy "mögötte" kép.:

P9030015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Igy a képek alapján inkább a felfogatás lehet más rajtuk, esetleg a csatlakozás, elvégre egyazon elven működnek..habár lehetséges hogy a tengely a végén levő kúppal is más..vagyis tök más az egész :lol: Majd jön a Pepe és ir cikkszámot/alkatrész számot és abból okosabban keresgélhetsz. :lol:

Ja, kukkold meg azt az oldalat, van 1,4-re is!!! - csak épp 1,6-osat sikerült linkelnem. :lol:

EPC-ben nem találtam X14XE-hez alapjárati szabályzót, csak X16XEL-től ír. <_<

Elküldve
Én úgy vettem észre, hogy csak maga a műanyag lemez van. Ha nagyon félsz, hogy elfúrsz valamit akkor leveheted az egész panelt , és felfúrhatod úgy. Kiveszed a lámpakapcsolót, alatta van egy csavar, befúvórács mögött mégegy, egy meg el van dugva a kormányburkolat/műszeregységkeret mögé. de én sajnálnűm megfúrni, mert ha valamiért ki kell venni a tartót akkor mi lesz a lyukkal? Itt van egy "mögötte" kép.:

Marhára örülnék, ha én is így ki tudnám emelni a reléket és a biztosítéktáblát onnan. Nálam kivehetetlen. <_<

Elküldve
Marhára örülnék, ha én is így ki tudnám emelni a reléket és a biztosítéktáblát onnan. Nálam kivehetetlen. <_<

ezzel mi is vidámkodtunk, mert a klimának a biztitábla hátulján van reléje :lol:

Elküldve
ezzel mi is vidámkodtunk, mert a klimának a biztitábla hátulján van reléje <_<

Nem csak a klíma, hanem a maga a vízhűtés vezérlése is. Szóval minden relé, ami a két ventit vezérli és nekem az utóbbival van bajom. Villany megérkezik a hőgombához, de összezárásra már nem csinál semmit. :lol:

Elküldve
Marhára örülnék, ha én is így ki tudnám emelni a reléket és a biztosítéktáblát onnan. Nálam kivehetetlen. <_<

Nála sem az van kivéve. Az még alatta van.

Elküldve
Marhára örülnék, ha én is így ki tudnám emelni a reléket és a biztosítéktáblát onnan. Nálam kivehetetlen. <_<

A biztitáblát nem vettük ki, annak látszik a képen afelső tartó lemeze. Amik lógnak azok a világításkapcsoló, ködlámpakapcsoló meg a magasságállító csatija. Nem is lehet kivenni, csak kicsit kifordítani, de nagy szívás alatta bármit csinálni.

Elküldve
Nem csak a klíma, hanem a maga a vízhűtés vezérlése is. Szóval minden relé, ami a két ventit vezérli és nekem az utóbbival van bajom. Villany megérkezik a hőgombához, de összezárásra már nem csinál semmit. <_<

hmm...nekem is szar a klíma hőkapcsolója, vagyis hát nem mukoggy akkor, most meg ki van hagyva a körből :lol:

Elküldve
Nála sem az van kivéve. Az még alatta van.

Nekem a hátsó relék majdhogynem hozzáérnek a szellőzőcsőhöz. Szóval nekem is ott kéne kipattintani, vagy nem tudom. Kiforgatni sem tudtam. <_< Mindegy. Mérgemben lebontom a komplett műszerfalat, aztán rohaggyon meg a K51-es relé. :lol:

Elküldve
A biztitáblát nem vettük ki, annak látszik a képen afelső tartó lemeze. Amik lógnak azok a világításkapcsoló, ködlámpakapcsoló meg a magasságállító csatija. Nem is lehet kivenni, csak kicsit kifordítani, de nagy szívás alatta bármit csinálni.

Télleg. azok azok. :lol: Nálam több volt, azért gondoltam, hogy azok relék. Elnézést kívánok. <_<

Elküldve
Nekem a hátsó relék majdhogynem hozzáérnek a szellőzőcsőhöz. Szóval nekem is ott kéne kipattintani, vagy nem tudom. Kiforgatni sem tudtam. <_< Mindegy. Mérgemben lebontom a komplett műszerfalat, aztán rohaggyon meg a K51-es relé. :lol:

mikor mi kiforgattuk akkor mindig letestelt a dudáé, aztán dudált :lol:

Elküldve
hmm...nekem is szar a klíma hőkapcsolója, vagyis hát nem mukoggy akkor, most meg ki van hagyva a körből <_<

Ja igen a klíma sem üzemel nekem, nemhogy a ventilátoros vízhűtés. 100 fokos a víz, de a ventik meg se nyikkannak. Alapvetően az volt a bajom, hogy forralja a vizet dugóban. A hőgomba kapcsol a hűtőbordában, mert műszerrel mértem. Szépen zárta az áramkört 98-100 fokos víznél.

Elküldve
mikor mi kiforgattuk akkor mindig letestelt a dudáé, aztán dudált <_<

:lol:

Én okosabb voltam és levettem a sarut az akksiról. :lol: Igen, már csukott szemmel, hátra kötött kézzel, hason fekve is beütöm a rádió kódját. :lol:

Elküldve
<_<

Én okosabb voltam és levettem a sarut az akksiról. :lol: Igen, már csukott szemmel, hátra kötött kézzel, hason fekve is beütöm a rádió kódját. :lol:

mi meg azt hittük hogy ami a klímacsövön van a 4csatis ventikapcsoló mellett az nyomáskapcsoló...ezért szétbontottuk teljesen belül a verdát h hol van akkor a hőmérsékletkapcs....nem lett meg. aztán itthon jobban utánanéztem és höm kapcs van elöl nem nyomás...de akkor hol van a nyomás? :lol:

Elküldve
mi meg azt hittük hogy ami a klímacsövön van a 4csatis ventikapcsoló mellett az nyomáskapcsoló...ezért szétbontottuk teljesen belül a verdát h hol van akkor a hőmérsékletkapcs....nem lett meg. aztán itthon jobban utánanéztem és höm kapcs van elöl nem nyomás...de akkor hol van a nyomás? :lol:

Az a bazinagy nyomáskapcsoló, az lesz szerintem, amelyik a vastagabb csövön van, a venti alatt. Már csak azért is, mert abba töltik a gázt. Egyébként rajz szerint úgy vettem ki, hogy a hőmérséklet kapcsoló az 3 vezetékes, az meg a másik csövön kéne hogy legyen. <_< S129 vagymi a rajzon.

Elküldve
Az a bazinagy nyomáskapcsoló, az lesz szerintem, amelyik a vastagabb csövön van, a venti alatt. Már csak azért is, mert abba töltik a gázt. Egyébként rajz szerint úgy vettem ki, hogy a hőmérséklet kapcsoló az 3 vezetékes, az meg a másik csövön kéne hogy legyen. <_< S129 vagymi a rajzon.

nemtom, alánézni annyira nem egyszerü a kocsinak, viszont venti alá nem fér be a fejem....majd vizsga után nekiállok megint :lol:

Elküldve
mikor mi kiforgattuk akkor mindig letestelt a dudáé, aztán dudált :lol:

Amikor a külső-hőmérséklet jeladót szereltem, és bent volt a fejem a lökhárító alatt, akkor nyomta meg az asszony a dudát. <_< Állítólag véletlen volt. :lol:

Elküldve
nemtom, alánézni annyira nem egyszerü a kocsinak, viszont venti alá nem fér be a fejem....majd vizsga után nekiállok megint :lol:

Fentről is látni, csak jól alá kell nézni a ventinek, vagy kikapod a ventit, két csavar felül. :lol: Nekem a belső venti vezetékével együtt megy le annak a két kapcsolónak a vezetékei is. Egyébként én pont hétvégén követtem végig a klímacsöveket, megemelt állapotban, leszerelt jobb elsővel, de máshol nem láttam érzékelőt/kapcsolót, csak ott a hűtőbordánál. <_<

Elküldve
Fentről is látni, csak jól alá kell nézni a ventinek, vagy kikapod a ventit, két csavar felül. :lol: Nekem a belső venti vezetékével együtt megy le annak a két kapcsolónak a vezetékei is. Egyébként én pont hétvégén követtem végig a klímacsöveket, megemelt állapotban, leszerelt jobb elsővel, de máshol nem láttam érzékelőt/kapcsolót, csak ott a hűtőbordánál. <_<

namajd akkor meglesem, mert eddig csak a csövön levő 2cuccot találtam meg :lol:

Elküldve
namajd akkor meglesem, mert eddig csak a csövön levő 2cuccot találtam meg :lol:

Egy csövön két cucc. Én meg úgy láttam, hogy a vékonyabbikon van egy, a vastagon meg mégegy, egymás mellett. :lol: Na mindegy. Lehet hülyeséget mondtam (90%), de én azokat véltem nyomáskapcsolónak. <_<

Elküldve
Ja igen a klíma sem üzemel nekem, nemhogy a ventilátoros vízhűtés. 100 fokos a víz, de a ventik meg se nyikkannak. Alapvetően az volt a bajom, hogy forralja a vizet dugóban. A hőgomba kapcsol a hűtőbordában, mert műszerrel mértem. Szépen zárta az áramkört 98-100 fokos víznél.

Az F-14-15-21 biztiket mérted már bekapcsolt gyújtásnál? Bár az enyém öregebb, de engem a "15a" vonal (nem azonos a sima 15-ös vonallal!) szórakoztatott, mert a gyk-nál laza volt a saruja. Az előző tulaj megoldotta egy röv zárral a mellette levő maxi biztiből, de ettől kikapcsolt gyújtásnál is ment a belső venti. Ha kivettem a röv zárat nem ment a vízhűtőé sem. Erről a vonalról megy a ventik vezérlése szerintem nálad is.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.