Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 GSi board beszerelhető F Astrába? Jó lenne ha utána működne is rendesen... :wink: Szóval lehet ilyet? Gondolom semmilyen érzékelő nincs benne gyárilag az Astrámban...
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 A gyorsulási versenyekhez kell? :) Na ezt már sohasem mosom le magamról... :) 8) IGEN AHHOZ!!! :) (De tényleg érdekel... :oops: )
Gepard Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 GSi board beszerelhető F Astrába? Jó lenne ha utána működne is rendesen... :wink: Szóval lehet ilyet? Gondolom semmilyen érzékelő nincs benne gyárilag az Astrámban... Inkább vegyél gsi-t, szerintem elég sok macerával járna egy ilyen átalakítás. Plusz tényleg a rengeteg érzékelő ami nincs meg a tiedben. Szal szerintem, ne foglalkozz vele.
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Inkább vegyél gsi-t, szerintem elég sok macerával járna egy ilyen átalakítás. Plusz tényleg a rengeteg érzékelő ami nincs meg a tiedben. Szal szerintem, ne foglalkozz vele. A fogyasztásmérés foglalkoztat igazából. De majd konzultálok Gabival hogy a kis szerkentyűjén nem lehetne-e megoldani ezt. Gondolom többeket érdekelne.
Gepard Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 pl: engem is, mert akkor felugranék egy frissítésre :)
ktib74 Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Sziasztok! Van egy 1996-os, 1.4-es Opel Astra F kocsim (sima 8 szelepes). Van egy kis baja, tanácsot szeretnék kérni, hogy mitévő legyek vele kapcsolatban. Eddig soha semmi baja nem volt, nagyon jól ment, múlt héten volt egy bal első csapágy-csere, és egy kipufogó csere a katalizátortól hátrafelé eső részen. Tegnap elindultam vele, és 10 perc menet után kénytelen voltam átgázolni egy 20-30 méter hosszú, kb. 30 centi magas vizen, mert az úton keresztben állt a víz végig. Lehet, hogy ennek semmi köze az esetemhez, de ezután még 1-2 km-t tudtam menni, majd az első stop tábla után alig bírt elindulni az autó, amikor sebességet váltottam, le akart állandóan fulladni, visszarántott a kocsi. Meg is álltam, hogy megnézzem mi van, de ezután már be sem tudtam indítani a motort. Az önindító pörgött rendesen, de mégsem indult a motor. Érdekes jelenség volt, hogy amikor próbáltam indítani, akkor 2 másodperc múlva egy puffanás volt hallható, és egy kis füst (gőz?) jött ki az üresjárat motor alól, a befecskendezőszelep vagy a fojtószelep környékéről. Az a baj, hogy totál nem értek a kocsikhoz, a könyből nézem most ki, hogy mi az, ahonnan a füstöt láttam kijönni. A motor felett van egy ilyen nagy kerek fekete doboz, és az alól jött. :) Ezután elhúztak egy ismerősig, és másnap beindult a kocsi, de furcsa hangja volt, és egy sikeres próbakör után leállítottam, majd ismét nem akart beindulni. Végül 3-4 próbálkozás után csak beindult, és haza tudtam vele jönni. De közben éreztem, hogy néha mintha nem menne rendesen a motor, talán nincs elég benzin, vagy gyertya. Szóval az lenne a kérdésem, hogy vajon mi lehet ezek alapján a baja? Talán a víz miatt lett zárlatos, vagy attól föggetlen hiba? Hova vigyem megnézetni? Szakszervizbe vagy valami guruhoz? Tudtok bármelyikből is javasolni valakit Budapesten? Vajon el merjek vele így indulni bárhova is? Köszi a segítséget, és bocs, hogy kicsit hosszú voltam!
uhuhu Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Sziasztok! Van egy 1996-os, 1.4-es Opel Astra F kocsim (sima 8 szelepes). Van egy kis baja, tanácsot szeretnék kérni, hogy mitévő legyek vele kapcsolatban. Eddig soha semmi baja nem volt, nagyon jól ment, múlt héten volt egy bal első csapágy-csere, és egy kipufogó csere a katalizátortól hátrafelé eső részen. Tegnap elindultam vele, és 10 perc menet után kénytelen voltam átgázolni egy 20-30 méter hosszú, kb. 30 centi magas vizen, mert az úton keresztben állt a víz végig. Lehet, hogy ennek semmi köze az esetemhez, de ezután még 1-2 km-t tudtam menni, majd az első stop tábla után alig bírt elindulni az autó, amikor sebességet váltottam, le akart állandóan fulladni, visszarántott a kocsi. Meg is álltam, hogy megnézzem mi van, de ezután már be sem tudtam indítani a motort. Az önindító pörgött rendesen, de mégsem indult a motor. Érdekes jelenség volt, hogy amikor próbáltam indítani, akkor 2 másodperc múlva egy puffanás volt hallható, és egy kis füst (gőz?) jött ki az üresjárat motor alól, a befecskendezőszelep vagy a fojtószelep környékéről. Az a baj, hogy totál nem értek a kocsikhoz, a könyből nézem most ki, hogy mi az, ahonnan a füstöt láttam kijönni. A motor felett van egy ilyen nagy kerek fekete doboz, és az alól jött. :) Ezután elhúztak egy ismerősig, és másnap beindult a kocsi, de furcsa hangja volt, és egy sikeres próbakör után leállítottam, majd ismét nem akart beindulni. Végül 3-4 próbálkozás után csak beindult, és haza tudtam vele jönni. De közben éreztem, hogy néha mintha nem menne rendesen a motor, talán nincs elég benzin, vagy gyertya. Szóval az lenne a kérdésem, hogy vajon mi lehet ezek alapján a baja? Talán a víz miatt lett zárlatos, vagy attól föggetlen hiba? Hova vigyem megnézetni? Szakszervizbe vagy valami guruhoz? Tudtok bármelyikből is javasolni valakit Budapesten? Vajon el merjek vele így indulni bárhova is? Köszi a segítséget, és bocs, hogy kicsit hosszú voltam! beázott. pl az osztofedél......
MOMC Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Szinte bizos, hogy az elosztófedél ázott be. Velem is elöfordult néhányszor 1.4 Astrával. Volt olyan is, hogy a bazi nagy pocsolya közepén állt meg és bokáig állva a sáros trutyiban, törölgettem ki az elosztófedelet.
kori Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Én is arra tippelnék, hogy beázhatott vmi. a gyújtás körül. Sztem rakd ki a napra a kocsit, nyitott motortérrel, hátha kiszárad. Ha nem akkor marad, hogy a gyújtás összes vezetékét lehúzgálod, és kifújod levegővel és ha van wd40-ed akkor azzal befújhatod a csatlakozókat. Ha ezután sem javul, akkor járasd kicsit, majd nézd meg a gyertyákat koszosak-e. ha vmelyik naon elüt színre a többitől, akkor vszínű az a hengered nem megy rendesen. Gyertyacsere esetleg kábelcsere.
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Mit fog szólni hozzá a motor ha megyek vele néhány 100 métert légszűrő nélkül? Kíváncsi vagyok hogy érezhető-e a külömbség, mert ha nem, akkor hanyagolnám a direktszűrő/betét verziókat. Mondjuk egy km, viszonylag pormentes úton nem okoz semmien marandó elváltozást a motorban légszűrő nélkül, ugye? :oops:
mélykék76 Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Mit fog szólni hozzá a motor ha megyek vele néhány 100 métert légszűrő nélkül? Kíváncsi vagyok hogy érezhető-e a külömbség, mert ha nem, akkor hanyagolnám a direktszűrő/betét verziókat. Mondjuk egy km, viszonylag pormentes úton nem okoz semmien marandó elváltozást a motorban légszűrő nélkül, ugye? :oops: Mi az, hogy viszonylag pormentes ? Most néhány 100 méter, vagy 1 km ? Lezártál önhatalmúlag egy szakaszt és pár 100 métert végigporszívóztál belőle ? :) :) :) :P :lol: ui: nagyon ne erőltesd a légszűrő nélkül történő közlekedést
berlina Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Tavaly jött Akalira az a srác Ausztriából asszem Comodore volt de fekete az biztos, szóval sor6os 3 Weberrel, kormányszervóval, és ami itt a legfontosabb 6 trombitával a Webereken. Kérdeztem tőle, hogy nem zavarja, hogy semmi légszűrés nélkül jött a szomszédból: hát nem, volt a válasz. Elmondása szerint Ő maga rakta össze az autót is meg a Weber-eket is a mocira. Ha idén is eljön a Talira megtudhuk mennit bír légszűrő nélkül. csak idefűtztem, mer eszembejutott Zoli
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Ok. Én sem igazán tudom, hogy hogy gondoltam ezt a pormentes dolgot. A fejemben még ésszerűen hangzott... 8) :) De 10e forintért nem bántom a motort.
aztec Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Ok. Én sem igazán tudom, hogy hogy gondoltam ezt a pormentes dolgot. A fejemben még ésszerűen hangzott... 8) :) De 10e forintért nem bántom a motort. Tom én anno járkáltam szürő nélkül kb 3 ezer km-et de nem lett semmi baja. De nem ajánlott :wink:
uhuhu Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 de nem lett semmi baja. De nem ajánlott :wink: vagy most még nem érzed.. .... mert lehet hogy holnap megdöglik a motor de ha rendben lett volna akkor holnaputánig birná...........
ivannorbi Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Én sem igazán tudom, hogy hogy gondoltam ezt a pormentes dolgot. Javaslom a vízes (nedves utat)! :wink:
tgabika76 Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Kollegám minden télen kiszedi a légszűrőt az autójából, mondván hogy akkor úgysincs por.
leslie Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Kollegám minden télen kiszedi a légszűrőt az autójából, mondván hogy akkor úgysincs por. Pont ma takarítottam a gépsárkányt, tavaly ősszel volt egy hasonló eset, a légszűrő alatt volt egy fél tenyérnyi por, de még falevél is. Szal nekem nagyon jó helyen van ott az a szűrő. :)
opel16v Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 A fogyasztásméréssel békén lehet hagyni ám! :) Meg tudom oldani, csak győzze a pénztárcátok!!! :) Légszűrő nélkül nem sokáig megy az eredeti sűrítési aránnyal a motor, ugyanis hamar meg fog kopni dugó és a henger. Ha pedig valami nagyobb és masszívabb állat téved bele, az nagyobb gubancot is okozhat. Patyi Laci is tütékkel szerelte fel a szívósorát, de Ő elég könnyen vállalja be ennek kockázatát, ugyanis van vagy 3-4 motorja még tarcsiban. 8)
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Nemtom lehet hogy akkor mégis megpróbálom valamilyen zuhé után rövid távon ezt a szürű nélküli dolgot... Ma sikerült megcsinálnom, hogy hátul is legyen ablakmosó víz. Hát elég nőgyógyász dolog volt, de ma minden piros lámpánál lemostam a hátsó ablakot hogy lássák, nekem van ilyenem és működik is!! :roll:
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 A fogyasztásméréssel békén lehet hagyni ám! :) Meg tudom oldani, csak győzze a pénztárcátok!!! :) Ez lette volna a következő kérdésem. Pedig az tényleg jó lenne. Nagyságrendileg mennyivel növelné a comp árát?
opel16v Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Héka, elég lesz, inkább válaszolok! :) Szal kb. háromszor ennyiben lenne. 8)
Tom Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Szarxott a forum. Látom elküldtem vagy 3x! :wink: Hát az már kissé borsos lenne. Lehet hogy mégiscsak a gsi bord lenne a megoldás? Gabi, abból nem lehet kihozni valamit normális áron?
opel16v Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Azzal sem jössz ki olcsóbban, miután beszereztél minden sallangot hozzá, és kifizetted a villanyászi óradíjakat, még ha ismerős is csinálta... De tudok egy jó módszert: telitank / és napi km :)
Recommended Posts