Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem veszted el az előbbi cserével. Csak márkaszervízben kell csináltatni.

Valóban. Jó pénzért. ;)

Egyik volt munkatársamnak a novi dzsenta új VW jetta autójában 100 ropiért cseréltek olajat, fékolajat, vezérlést, stb. Ez azért kellett, hogy megmaradjon a garancia. :lol:

Elküldve
Valóban. Jó pénzért. ;)

Egyik volt munkatársamnak a novi dzsenta új VW jetta autójában 100 ropiért cseréltek olajat, fékolajat, vezérlést, stb. Ez azért kellett, hogy megmaradjon a garancia. ;)

Szia daykiller!

A focvágány az elmúlt 15 évben egy más kategóriát teremtett. Eleve ők a név miatt 2x is lehúzzák a juzert 1x a megvételkor, mert ugye ugyan azt 2-3-400e Huf-al drágábban adja mint a kategória más képviselői + 2x a márkaszervízes dolog, egy vv-nél a szervíz is pofátlanúl magas díjszabású és a minőség sem az igazi! (tapasztalat)!

Elküldve
Az astrakban nincs ráindítás elleni védelem? 4ütemű varnyúban volt ;)

Az enyémben nincs, párszor már kerregtettem. ;) :P

NP, csak tudod napi szinten előfordul-ahogy Te írtad-"akadékoskodó". Kicsit kezdünk ráunni, én legalábbis.

Nem is muszáj hinni nekünk, ha van felesleges min. 50-ropija, meg a közelben egy hozzáértő cartárs. ;)

Elküldve
Valóban. Jó pénzért. ;)

Egyik volt munkatársamnak a novi dzsenta új VW jetta autójában 100 ropiért cseréltek olajat, fékolajat, vezérlést, stb. Ez azért kellett, hogy megmaradjon a garancia. ;)

Ez az ár elég általános, megjegyzem egy G vagy H astra sem sokkal olcsóbb márkaszervízben ilyenkor ;)

Elküldve
"Mostmivan"????? Meguntam. ;)

Semmi,csak mindig én lettem leugtava,ha elszakadt a cérna.Ezért akartam a GYiK-ot létrehozni,csak a felsőbb vezetés szerint baromság és felesleges. ;)

Elküldve
Semmi,csak mindig én lettem leugtava,ha elszakadt a cérna.Ezért akartam a GYiK-ot létrehozni,csak a felsőbb vezetés szerint baromság és felesleges. ;)

Akkor ezért száltál ki belőle? ;)

Elküldve
Ez az ár elég általános, megjegyzem egy G vagy H astra sem sokkal olcsóbb márkaszervízben ilyenkor ;)

Nem is azt mondtam, hogy más autóknál olcsóbb, csak egy példát mondtam. Leginkább ezért vettem inkább használt autót. ;)

Elküldve

Kellemes húsvéti ünnepeket! ;)

Megszereztem a felniket.Gyári opel 5 ágú 14colos.Felraktam és 10km megtétele után csináltam egy olyat amit még soha.50-el átmentem egy rohadék fekvőrendőrön,kapott olyat a futómű és a kerekek,hogy azt hittem ott le is rakhatom az autót.Hál'Istennek úgy néz ki,hogy megúsztam.

Viszont rá fél órára kigyulladt a hibajelzésem.Ha az az a kis lámpaszerűség aminek villám van a közepében.Szóval folyamatosan égett aztán próba szerencse leállítottam az autót,majd újra indítottam és azóta nem világít.Hát ilyen profi szerelő lettem én! ;)

Létezik,hogy az kavarhatott be,hogy gőzborotvával belőttem ma a hűtőmaszknál,hogy kimossam egy kicsit a hűtő bordáit mivel a vizem még mindig pillanatok alatt 100fokon van egy pár perces araszolgatás közben.

Szóval valami elázhatott és az adott hibajelzést vagy a marha nagy rázkódás miatt mozdult el valami amikor fekvőrendőrön ugrattam?

És ha már nem világít akkor az azt jelenti,hogy nincs is hiba?

Gondolom már hiányoztak a kérdéseim ;)

Elküldve
Kellemes húsvéti ünnepeket! ;)

Megszereztem a felniket.Gyári opel 5 ágú 14colos.Felraktam és 10km megtétele után csináltam egy olyat amit még soha.50-el átmentem egy rohadék fekvőrendőrön,kapott olyat a futómű és a kerekek,hogy azt hittem ott le is rakhatom az autót.Hál'Istennek úgy néz ki,hogy megúsztam.

Viszont rá fél órára kigyulladt a hibajelzésem.Ha az az a kis lámpaszerűség aminek villám van a közepében.Szóval folyamatosan égett aztán próba szerencse leállítottam az autót,majd újra indítottam és azóta nem világít.Hát ilyen profi szerelő lettem én! ;)

Létezik,hogy az kavarhatott be,hogy gőzborotvával belőttem ma a hűtőmaszknál,hogy kimossam egy kicsit a hűtő bordáit mivel a vizem még mindig pillanatok alatt 100fokon van egy pár perces araszolgatás közben.

Szóval valami elázhatott és az adott hibajelzést vagy a marha nagy rázkódás miatt mozdult el valami amikor fekvőrendőrön ugrattam?

És ha már nem világít akkor az azt jelenti,hogy nincs is hiba?

Gondolom már hiányoztak a kérdéseim :P

Az a sárga villámos lámpa a motoré, nekem utoljára akkor világított amikor elszállt a vezérlés. Csak hogy megnyugtassalak. -_- De ha most nem világít akkor elméletileg minden oké. Vagy csak kiégett és most is világitt, csak nem látod. :D Segítettem? ;)

Elküldve
Az a sárga villámos lámpa a motoré, nekem utoljára akkor világított amikor elszállt a vezérlés. Csak hogy megnyugtassalak. ;) De ha most nem világít akkor elméletileg minden oké. Vagy csak kiégett és most is világitt, csak nem látod. :P Segítettem? ;)

Nekem minden gyújtás ráadásnál világít, beindítás után "kiég". ;)

Valszeg volt valami probléma, de nem tárolta el a hibát. Nekem is így volt, világított egy rövid ideig, majd kialudt, hibakódot nem tárolt. AGR-re gyanakszom, hogy valamit behülyült.

Elküldve
Az a sárga villámos lámpa a motoré, nekem utoljára akkor világított amikor elszállt a vezérlés. Csak hogy megnyugtassalak. ;) De ha most nem világít akkor elméletileg minden oké. Vagy csak kiégett és most is világitt, csak nem látod. :P Segítettem? ;)

Amikor indítom az autót nekem is világít úgyhogy nem égett ki! ;)

Elküldve
Nem ártana azért kivillogtatni a hibakódot sztem. ;)

Az sose árt. Lehet holnap én is villogtatok, mert utolsó 3 alkalommal csak fél-egy perc után indult el. ;) Benzin volt, mert már éreztem a szagát is a kipuff felől, nem tudom mi a túró lehet. Mire megnéztem volna, hogy van-e szikra meg elindult.

Elküldve

Pár napja kicseréltem a gyújtásnál a gumigyűrűt. Ma ellenőrzésképp felnyitottam a motorháztetőt és megtapogattam a gyújtáselosztót alatti részt. Hát nem olajos volt? Ezekszerint nem innen engedte az olajat. Valahogy a hengerfej felől kúszik az olaj a gyújtás kihajtásához. Majd a napokban tisztára törlöm és valami tükörszerűséggel megkukkantom hol ereszti az olajat.

Elküldve
Pár napja kicseréltem a gyújtásnál a gumigyűrűt. Ma ellenőrzésképp felnyitottam a motorháztetőt és megtapogattam a gyújtáselosztót alatti részt. Hát nem olajos volt? Ezekszerint nem innen engedte az olajat. Valahogy a hengerfej felől kúszik az olaj a gyújtás kihajtásához. Majd a napokban tisztára törlöm és valami tükörszerűséggel megkukkantom hol ereszti az olajat.

Ja az a legjobb ha látod is honnan szivárog. Az a biztos. ;)

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap egy érdekes dolog történt.

Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele.

Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel.

Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon.

Na erre varjatok gombot.

Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt.

van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek?

Valami tipp?

Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó.

Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el.

Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK!

A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch.

A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj.

Ezekre is szeretnék tippeket kapni.

Elektromos ez a probléma , vagy más természetű?

Felrakom az elektromos topikba is. bocsi, ha valaki haragszik ezért!

Elküldve
Sziasztok!

.............

Felrakom az elektromos topikba is. bocsi, ha valaki haragszik ezért!

Nos, szerintem felesleges több helyre is beirni ugyanazt a problémát egy fórumon belül. Nem kell aggódni, akik járnak ide azok úgyis elolvassák az utolsó hozzászólásokat témától függetlenül. ;) ;)

Elküldve

Sziasztok.

Ki akarom cserélni az indítókulcsot és a zárrészét a gyujtásnál,egy másik kulcsgarnitúrát szeretnék mert csak egy kulcsot kaptam az autóhoz és kezdek gyanakodni,hogy nem véletlenül nem került hozzám a másik kulcsa az autónak.

Hol tudok ilyen komplett szerkezetet kulcsokkal beszerezni?

Elküldve

Sziasztok!

A következőket tapasztalom: kb. 1Km után ha a fordulat 2000 alá esik, akkor a motor rángat. Alapjárat normális. A hibajelző lámpa nem jelez semmit. Mielőtt nekiesnék, szeretnék kérni némi támpontot, merre keresssem a hibát.

Elküldve
Sziasztok.

Ki akarom cserélni az indítókulcsot és a zárrészét a gyujtásnál,egy másik kulcsgarnitúrát szeretnék mert csak egy kulcsot kaptam az autóhoz és kezdek gyanakodni,hogy nem véletlenül nem került hozzám a másik kulcsa az autónak.

Hol tudok ilyen komplett szerkezetet kulcsokkal beszerezni?

Úgy tudom lehet kapni kompletten zárbetétet, gondolom opel boltban, vagy márkaszervízben. Magán az öntvényen van allul egy lik, oda kell benyomni egy csavarhúzót, akkor lehet kihúzni a betétet a kulcsal egy adott pozícióban. Valahol a zárt állás, meg a gyujtás környékén.

Elküldve
Úgy tudom lehet kapni kompletten zárbetétet, gondolom opel boltban, vagy márkaszervízben. Magán az öntvényen van allul egy lik, oda kell benyomni egy csavarhúzót, akkor lehet kihúzni a betétet a kulcsal egy adott pozícióban. Valahol a zárt állás, meg a gyujtás környékén.

Köszönöm szépen,akkor nézek valahol opel márkaboltot.

Elküldve

Sziasztok.

Még mindig küzdök a járgányommal.

Valahogy nem akar megjózanodni.

A jelenség a következő:

Beindítom. Rögtön forog, azaz pöcröf. ezzel semmi gond. Majd egy két-három másodpercre beáll az alapjárat olyan 1100ra, ami normális lenne hideg inditáskor, majd hirtelen leesik olyan nyolcszázra és ott is marad. Ilyenkor érződik h nem igazán tetszik neki, mert még a szekunderlevegőpumpa is dolgozik. Olyan "erős" hangja van.

Ezután ha elindulok, akkor minden váltásnál felmegy a fordulat 3-3,5 ezerre és onnan esik vissza, de akkor is 1500-ra. Teszem azt, kétezernél kuplung be és a motor meg felbőg vagy 3 másodpercre. Hidegen is, melegen is. Megálltam vele egy lámpánál és az alapjárat 1500-on maradt. Aztán menet közben kuplung be és leállítás, majd beindítás és úgy tűnik h helyre jött. Megy normálisan. Alapjárat visszaállt, nem bőg fel váltáskor. ;)

Mi a nyűgje lehet ennek csudának? Hibajelzést nem produkál, csak a szokásos AGR szelep miattiakat. Mivel le van zárva.

A fojtószelepház kitakarítva, vízhő jeladó kicserélve és rendben van. Elvileg minden rendben van vele.

Előre is köszi az ötleteket.

Ja és a léghőmérséklet jeladó ellenállása 19 °C-nál 3510 Ohm. Ez nem sok egy kicsit?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.