Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azon elöl a termosztátházon van, ahol a kunkori cső megy a hűtőre. Az egyvezetékes csatis jeladó lesz az.

Képet nem tudsz mutatni róla??

Elküldve
Azon elöl a termosztátházon van, ahol a kunkori cső megy a hűtőre. Az egyvezetékes csatis jeladó lesz az.

Ha megtaláltam mit csináljak vele?? Csere??

Elküldve
Ha megtaláltam mit csináljak vele?? Csere??

Először is nézd meg, mert valszeg csak le van csúszva róla a saru, vagy kontaktos ;)

Ha jó a csatlakozás, akkor ellenállást kell mérni rajta (másik pólus a test). Ha szakadás

van, akkor csere.

Elküldve

Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy van-e valahol hivatalos leírás arról, hogy a vezérműszíjat pontosan mikor kell cserélni X16SZR motortípusú opel astránál (2002-es). Maga a szervízkönyv nem egyértelműsíti:-(

P.

Elküldve
60e km, vagy max 5 év. vezetőgörgővel-feszítővel együtt. ajánlatos a vízpumpát is ekkor cserélni.

Ez 8 szelepes, a leírásban van 60, 90, 120 ezer km- is (igaz talán ez utóbbi dízelre)... Sajna nem találtam egyértelmű beazonosítást, hogy ezt valóban 60 ezernél kell megtenni. Van erről vmi infód?

Elküldve
Ez 8 szelepes, a leírásban van 60, 90, 120 ezer km- is (igaz talán ez utóbbi dízelre)... Sajna nem találtam egyértelmű beazonosítást, hogy ezt valóban 60 ezernél kell megtenni. Van erről vmi infód?

Ha nem hiszed el, hogy ennyi, akkor keress utána. Komolyan nem értelek. Mégis mit vársz???? Meg ne csináljuk neked??? Gabi megadta a kért adatot, hidd el, vagy keress utána magad. ;)

Elküldve
Ha nem hiszed el, hogy ennyi, akkor keress utána. Komolyan nem értelek. Mégis mit vársz???? Meg ne csináljuk neked??? Gabi megadta a kért adatot, hidd el, vagy keress utána magad. ;)

:lol: :lol: :lol:

Elküldve
Ez 8 szelepes, a leírásban van 60, 90, 120 ezer km- is (igaz talán ez utóbbi dízelre)... Sajna nem találtam egyértelmű beazonosítást, hogy ezt valóban 60 ezernél kell megtenni. Van erről vmi infód?

Addig parázol, hogy fejbe nyomatod a motrod ;) 60 ezrenként kell cserélni s amugy is a 8 szelepesben nem okoz akkora kárt ha szakad a szíj :lol:

Elküldve

Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.

Elküldve
Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.

90 ezer alatt nem volt cserélve egyszer sem??? ;) Mert akkor így minden km kamikázé...

Elküldve
Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.

Minél előbb, és ha jót akarsz magadnak (ill. a kocsinak) akkor vezérműszíjból Gates-t vagy gyárit, a feszítőgörgőből SKF-et vagy gyárit, vízpumpából meg lehetőleg gyárit veszel.

Elküldve
Minél előbb, és ha jót akarsz magadnak (ill. a kocsinak) akkor vezérműszíjból Gates-t vagy gyárit, a feszítőgörgőből SKF-et vagy gyárit, vízpumpából meg lehetőleg gyárit veszel.

Nekem Dayco van...azt is dicsérték...

Elküldve
Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.

én a helyedben rövid időn belül cserélném.

Elküldve
Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.

Csatlakozom a többiekhez, minél hamarabb cseréltesd. Annak se higgy, hogy pl veszel egy szíjat és az van ráírva, hogy 75 ezer kilométert bír. Csakis 60 ezer kilométerenként.

Nekem Continental szíj van fent és SKF görgő. Csere után olyan halk lett a motor, hogy egyszer rá is indítottam. ;)

Elküldve
Csatlakozom a többiekhez, minél hamarabb cseréltesd. Annak se higgy, hogy pl veszel egy szíjat és az van ráírva, hogy 75 ezer kilométert bír. Csakis 60 ezer kilométerenként.

Nekem Continental szíj van fent és SKF görgő. Csere után olyan halk lett a motor, hogy egyszer rá is indítottam. :lol:

Az astrakban nincs ráindítás elleni védelem? 4ütemű varnyúban volt ;)

Elküldve
Az astrakban nincs ráindítás elleni védelem? 4ütemű varnyúban volt ;)

Nem tudom, de még időben észbe kaptam, láttam, illetve nem láttam világítani a checklámpát, pedig már forgattam a kulcsot.

Elküldve
Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.

NP, csak tudod napi szinten előfordul-ahogy Te írtad-"akadékoskodó". Kicsit kezdünk ráunni, én legalábbis.

Elküldve
A gyári az nem 100e-nél cserés először? ;)

Nem :lol:

Ugyanaz a gyári is, mint az összes többi szíj... a szíjgyártók találják ki a 60e km vagy 5 év csereperiódust, amit néha

a márkaszervizek kitolnak 100e fölé is, mert csak így tudják eladni az autókat, hogy "olcsó a szervize"... persze, csak

akkor drága, ha szakad :lol: Megjegyezném, az egyik céges fordunkban most szakadt el 100e-nél a szíj, 120 volt előírva

rá, és mivel céges a verda, esélytelen volt előbb cseréltetni... most egy motorgenerál kompletten, amiből a márkaszervíz csak

a szíjat állja, mivel ez nem garanciális amúgy sem, csak szavatosság vonatkozik rá (!!!). Ezt érdemes mindenkinek tudni :lol:

Annó fiat bravamban 83e-nél szakadt a gyári szíj, 210e volt a generál...

Elküldve
Nem :lol:

Ugyanaz a gyári is, mint az összes többi szíj... a szíjgyártók találják ki a 60e km vagy 5 év csereperiódust, amit néha

a márkaszervizek kitolnak 100e fölé is, mert csak így tudják eladni az autókat, hogy "olcsó a szervize"... persze, csak

akkor drága, ha szakad :lol: Megjegyezném, az egyik céges fordunkban most szakadt el 100e-nél a szíj, 120 volt előírva

rá, és mivel céges a verda, esélytelen volt előbb cseréltetni... most egy motorgenerál kompletten, amiből a márkaszervíz csak

a szíjat állja, mivel ez nem garanciális amúgy sem, csak szavatosság vonatkozik rá (!!!). Ezt érdemes mindenkinek tudni :lol:

Annó fiat bravamban 83e-nél szakadt a gyári szíj, 210e volt a generál...

Rohadjanak meg mind. Garanciális. Ha kicseréled előbb a szíjat 60e km-nél, akkor érvényét veszti a gari. Ha az előírt csereperiódus előtt szakad el, akkor a szíjra vállalnak garanciát, a motort meg old meg. Rohadjon meg a kapitalizmus és minden más pénz lehúzó ember és szervezet. ;)

Elküldve
Rohadjanak meg mind. Garanciális. Ha kicseréled előbb a szíjat 60e km-nél, akkor érvényét veszti a gari.

Nem veszted el az előbbi cserével. Csak márkaszervízben kell csináltatni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.