opel16v Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Nekem X16XEL-es mocim van. Azon elöl a termosztátházon van, ahol a kunkori cső megy a hűtőre. Az egyvezetékes csatis jeladó lesz az.
eddi Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Azon elöl a termosztátházon van, ahol a kunkori cső megy a hűtőre. Az egyvezetékes csatis jeladó lesz az. Képet nem tudsz mutatni róla??
opel16v Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Képet nem tudsz mutatni róla?? nem. de meg fogod találni, nem lehet eltéveszteni ;)
eddi Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Azon elöl a termosztátházon van, ahol a kunkori cső megy a hűtőre. Az egyvezetékes csatis jeladó lesz az. Ha megtaláltam mit csináljak vele?? Csere??
opel16v Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Ha megtaláltam mit csináljak vele?? Csere?? Először is nézd meg, mert valszeg csak le van csúszva róla a saru, vagy kontaktos ;) Ha jó a csatlakozás, akkor ellenállást kell mérni rajta (másik pólus a test). Ha szakadás van, akkor csere.
Pat Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy van-e valahol hivatalos leírás arról, hogy a vezérműszíjat pontosan mikor kell cserélni X16SZR motortípusú opel astránál (2002-es). Maga a szervízkönyv nem egyértelműsíti:-( P.
opel16v Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 60e km, vagy max 5 év. vezetőgörgővel-feszítővel együtt. ajánlatos a vízpumpát is ekkor cserélni.
Pat Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 60e km, vagy max 5 év. vezetőgörgővel-feszítővel együtt. ajánlatos a vízpumpát is ekkor cserélni. Ez 8 szelepes, a leírásban van 60, 90, 120 ezer km- is (igaz talán ez utóbbi dízelre)... Sajna nem találtam egyértelmű beazonosítást, hogy ezt valóban 60 ezernél kell megtenni. Van erről vmi infód?
hening Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Ez 8 szelepes, a leírásban van 60, 90, 120 ezer km- is (igaz talán ez utóbbi dízelre)... Sajna nem találtam egyértelmű beazonosítást, hogy ezt valóban 60 ezernél kell megtenni. Van erről vmi infód? Ha nem hiszed el, hogy ennyi, akkor keress utána. Komolyan nem értelek. Mégis mit vársz???? Meg ne csináljuk neked??? Gabi megadta a kért adatot, hidd el, vagy keress utána magad. ;)
J0hnny Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Ha nem hiszed el, hogy ennyi, akkor keress utána. Komolyan nem értelek. Mégis mit vársz???? Meg ne csináljuk neked??? Gabi megadta a kért adatot, hidd el, vagy keress utána magad. ;) :lol: :lol: :lol:
Reeckatee Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Ez 8 szelepes, a leírásban van 60, 90, 120 ezer km- is (igaz talán ez utóbbi dízelre)... Sajna nem találtam egyértelmű beazonosítást, hogy ezt valóban 60 ezernél kell megtenni. Van erről vmi infód? Addig parázol, hogy fejbe nyomatod a motrod ;) 60 ezrenként kell cserélni s amugy is a 8 szelepesben nem okoz akkora kárt ha szakad a szíj :lol:
Pat Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani.
Reeckatee Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani. 90 ezer alatt nem volt cserélve egyszer sem??? ;) Mert akkor így minden km kamikázé...
FPepe Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani. Minél előbb, és ha jót akarsz magadnak (ill. a kocsinak) akkor vezérműszíjból Gates-t vagy gyárit, a feszítőgörgőből SKF-et vagy gyárit, vízpumpából meg lehetőleg gyárit veszel.
Reeckatee Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Minél előbb, és ha jót akarsz magadnak (ill. a kocsinak) akkor vezérműszíjból Gates-t vagy gyárit, a feszítőgörgőből SKF-et vagy gyárit, vízpumpából meg lehetőleg gyárit veszel. Nekem Dayco van...azt is dicsérték...
Laleekirály Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani. én a helyedben rövid időn belül cserélném.
szobikari Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 én a helyedben rövid időn belül cserélném. A gyári az nem 100e-nél cserés először? ;)
daykiller Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani. Csatlakozom a többiekhez, minél hamarabb cseréltesd. Annak se higgy, hogy pl veszel egy szíjat és az van ráírva, hogy 75 ezer kilométert bír. Csakis 60 ezer kilométerenként. Nekem Continental szíj van fent és SKF görgő. Csere után olyan halk lett a motor, hogy egyszer rá is indítottam. ;)
szobikari Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Csatlakozom a többiekhez, minél hamarabb cseréltesd. Annak se higgy, hogy pl veszel egy szíjat és az van ráírva, hogy 75 ezer kilométert bír. Csakis 60 ezer kilométerenként. Nekem Continental szíj van fent és SKF görgő. Csere után olyan halk lett a motor, hogy egyszer rá is indítottam. :lol: Az astrakban nincs ráindítás elleni védelem? 4ütemű varnyúban volt ;)
hening Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 :lol: :lol: :lol: "Mostmivan"????? Meguntam. ;)
daykiller Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Az astrakban nincs ráindítás elleni védelem? 4ütemű varnyúban volt ;) Nem tudom, de még időben észbe kaptam, láttam, illetve nem láttam világítani a checklámpát, pedig már forgattam a kulcsot.
hening Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Bocs, nem "akadékoskodni" akartam, csak érdeklődtem, mert nem volt világos. El is hiszem, de azt hittem van erről hivatalosan is valami elérhető leírás, és szerettem volna megtalálni. Nyilván jobb az óvatosság, s érdemes kicserélni (már közel 90 ezernél vagyunk, 6 és fél év után), tehát nem érdemes halasztani. NP, csak tudod napi szinten előfordul-ahogy Te írtad-"akadékoskodó". Kicsit kezdünk ráunni, én legalábbis.
opel16v Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 A gyári az nem 100e-nél cserés először? ;) Nem :lol: Ugyanaz a gyári is, mint az összes többi szíj... a szíjgyártók találják ki a 60e km vagy 5 év csereperiódust, amit néha a márkaszervizek kitolnak 100e fölé is, mert csak így tudják eladni az autókat, hogy "olcsó a szervize"... persze, csak akkor drága, ha szakad :lol: Megjegyezném, az egyik céges fordunkban most szakadt el 100e-nél a szíj, 120 volt előírva rá, és mivel céges a verda, esélytelen volt előbb cseréltetni... most egy motorgenerál kompletten, amiből a márkaszervíz csak a szíjat állja, mivel ez nem garanciális amúgy sem, csak szavatosság vonatkozik rá (!!!). Ezt érdemes mindenkinek tudni :lol: Annó fiat bravamban 83e-nél szakadt a gyári szíj, 210e volt a generál...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Nem :lol: Ugyanaz a gyári is, mint az összes többi szíj... a szíjgyártók találják ki a 60e km vagy 5 év csereperiódust, amit néha a márkaszervizek kitolnak 100e fölé is, mert csak így tudják eladni az autókat, hogy "olcsó a szervize"... persze, csak akkor drága, ha szakad :lol: Megjegyezném, az egyik céges fordunkban most szakadt el 100e-nél a szíj, 120 volt előírva rá, és mivel céges a verda, esélytelen volt előbb cseréltetni... most egy motorgenerál kompletten, amiből a márkaszervíz csak a szíjat állja, mivel ez nem garanciális amúgy sem, csak szavatosság vonatkozik rá (!!!). Ezt érdemes mindenkinek tudni :lol: Annó fiat bravamban 83e-nél szakadt a gyári szíj, 210e volt a generál... Rohadjanak meg mind. Garanciális. Ha kicseréled előbb a szíjat 60e km-nél, akkor érvényét veszti a gari. Ha az előírt csereperiódus előtt szakad el, akkor a szíjra vállalnak garanciát, a motort meg old meg. Rohadjon meg a kapitalizmus és minden más pénz lehúzó ember és szervezet. ;)
opel16v Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Rohadjanak meg mind. Garanciális. Ha kicseréled előbb a szíjat 60e km-nél, akkor érvényét veszti a gari. Nem veszted el az előbbi cserével. Csak márkaszervízben kell csináltatni.
Recommended Posts