invictus Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Most pedig jöhet a ki meddig pörgeti témakör. :huh:
opel16v Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Most pedig jöhet a ki meddig pörgeti témakör. :huh: Vigyázni kell azzal a pörgetéssel ám! :) http://videa.hu/videok/vicces/dewalt-rekla...4m4PV7cmNFQjwn8
zsoltika01 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hatezren szerintem már elkezd da-da-da-da-dadogni! :huh:
zsoltika01 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Vigyázni kell azzal a pörgetéssel ám! :huh: http://videa.hu/videok/vicces/dewalt-rekla...4m4PV7cmNFQjwn8 A melós manus hány ezren pörgött??És még nem volt tiltáson! :)
J0hnny Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hatezren szerintem már elkezd da-da-da-da-dadogni! :huh: francokat :)
epk947 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Most pedig jöhet a ki meddig pörgeti témakör. :huh: Tiltásig (6500)! :)
invictus Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Tiltásig (6500)! :huh: Alapjárat = 5000, mi? :)
daykiller Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hatezren szerintem már elkezd da-da-da-da-dadogni! :huh: Így? :) X16SZR :lol: De csak álló helyzetben engedi 6000-ig. :D Legalábbis az enyém. :D
invictus Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Így? :huh: X16SZR :lol: De csak álló helyzetben engedi 6000-ig. :) Legalábbis az enyém. :D Épp mellette volt. WTF? vectra műszer egy f-ben? Asszem beindultam. Állítsatok le, kérlek! :D
daykiller Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Épp mellette volt. WTF? vectra műszer egy f-ben? Asszem beindultam. Állítsatok le, kérlek! :) Nem hinném. Szerintem egy 2000 előtti B Vectra SZR mocival. :huh:
zsoltika01 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 A Valeo márkából kuplung szertkezetet érdemes a kocsiba rakni?
daykiller Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 A Valeo márkából kuplung szertkezetet érdemes a kocsiba rakni? LUK márkát ajánlanék személy szerint. :huh: Jó híre van.
zsoltika01 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 De a Valeo-ról van valakinek tapasztalata?
zotya975 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Na ezt hogyan csinálja? :huh: Nem lehet, hogy kevés a víz, és nem ér bele a hőgomba? Vagy csak simán rossz, esetleg zárlat, van valahol.
daykiller Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Nem lehet, hogy kevés a víz, és nem ér bele a hőgomba? Vagy csak simán rossz, esetleg zárlat, van valahol. Az az IC okozhat ilyen problémát, a műszeregység hátulján lévő. Egyébként nekem sosem működött ilyen "gyorsan".
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Na ezt hogyan csinálja? :) Nem tudom mi az az IC amit daykiller emlitett, de nem lehet hogy a fickó bütykölés közben egyik-másik vezetéket rossz helyre dugta? Rákötötte vagy zárlatozott a hőfok jeladó vezetéke a fordulatszámmérő vezetékével. :D Hiszen emlitették már itt hogy attól még hogy nincs olyan műszeregységed a vezetéke már be lehet oda készitve gyárilag is. :huh:
zsoltika01 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Az első kerék fölött lévő műanyag burkolatot le lehet szedni úgyis,hogy a kereket nem szedem le,mert kilazult az index búra rögzítése és zörög mint az állat ha egy kicsit odalépek,nem kevés idegeskedést okozott mire kisilabizáltam ma délután,hogy honnan jön a hang gyorsításnál.
hening Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Az első kerék fölött lévő műanyag burkolatot le lehet szedni úgyis,hogy a kereket nem szedem le,mert kilazult az index búra rögzítése és zörög mint az állat ha egy kicsit odalépek,nem kevés idegeskedést okozott mire kisilabizáltam ma délután,hogy honnan jön a hang gyorsításnál. Az indexbúrát egy csavar rögzíti a fényszóró oldalához. Fentről, a zárhíd felől tudod meghúzni.
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Az első kerék fölött lévő műanyag burkolatot le lehet szedni úgyis,hogy a kereket nem szedem le,mert kilazult az index búra rögzítése és zörög mint az állat ha egy kicsit odalépek,nem kevés idegeskedést okozott mire kisilabizáltam ma délután,hogy honnan jön a hang gyorsításnál. De ha mégis a saját utadat járnád a válasz igen. :huh:
hening Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 De ha mégis a saját utadat járnád a válasz igen. :huh: Haddógozzonmi???? :)
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Haddógozzonmi???? :huh: Háde nem azt kérdezte hol lehet meghúzni. :)
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Az első kerék fölött lévő műanyag burkolatot le lehet szedni úgyis,hogy a kereket nem szedem le,mert kilazult az index búra rögzítése és zörög mint az állat ha egy kicsit odalépek,nem kevés idegeskedést okozott mire kisilabizáltam ma délután,hogy honnan jön a hang gyorsításnál. Az indexbúrát egy csavar rögzíti a fényszóró oldalához. Fentről, a zárhíd felől tudod meghúzni. Ő az oldalsó kis indexre gondolt, nem? Nem a fényszóró mellett lévőre, szerintem. :huh:
zsoltika01 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 A kerék felett lévő kis búráról beszéltem amihez szerintem a keréknél lehet felnyúlni csak ott van az a műanyag burkolat az ívben. :huh:
J0hnny Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 A kerék felett lévő kis búráról beszéltem amihez szerintem a keréknél lehet felnyúlni csak ott van az a műanyag burkolat az ívben. :huh: Meghúzni nem tudod,adjál neki FBS-t oszt jó van! :)
Recommended Posts