Udi Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Ezekután erősen gondolkodom a Werlinges védőburkolaton.
zotya975 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Ezekután erősen gondolkodom a Werlinges védőburkolaton. Az a baj, hogy én már így vettem a kocsit, illetve akkor nem látszott ekkorának a baj, csak a csomitartóból tudtuk megnézni ezt a részt és ott akkor csak enyhe sárgulást láttunk a fehér festéken. Aztán amikor elkezdtem kaparászni elüjöttek a lyukak. Amikor jött a csavarhúzó teszt. :huh:
epk947 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Ezekután erősen gondolkodom a Werlinges védőburkolaton. Nekem tudatlanként 28 ezerbe került a Werling dob 3 éve. Azért voltam tudatlan, mert 30 évre visszamenőleg ismertem a werlinget, még Skodás időmből, de mást nem. Aztán itt a fórumon tudtam meg, hogy lehet kapni nem Werlinget 5-7 ezerért is. Mindkét lányom Astrájába azokat szereltem és tökéletesen megfelelnek.
zotya975 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Ma azt vettem észre. hogy az első ablaktörlő karok nem az alsó helyzetből indulnak. Először lemennek olyan 4 centit lefele, és csak aztán fel. Ha jól emlékszem Novyy-cartársnak volt ilyen hátul. Most marha szar idő van, majd holnap megnézem. Gyanítom egyszer-kétszer tekertettem jeges szélvédőn, és nem tetszett neki.
daykiller Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Ma azt vettem észre. hogy az első ablaktörlő karok nem az alsó helyzetből indulnak. Először lemennek olyan 4 centit lefele, és csak aztán fel. Ha jól emlékszem Novyy-cartársnak volt ilyen hátul. Most marha szar idő van, majd holnap megnézem. Gyanítom egyszer-kétszer tekertettem jeges szélvédőn, és nem tetszett neki. Gondolom a pozícióérzékelő érzékel rosszul, vagy elmászott a mechanika és ezért hiszi azt, hogy jó pozícióban állt meg.
zotya975 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Gondolom a pozícióérzékelő érzékel rosszul, vagy elmászott a mechanika és ezért hiszi azt, hogy jó pozícióban állt meg. Pozícióérzékelő? Olyan is van rajta? Én azt hittem simán csak teker a motor meg a mechanika átalakítja a forgó mozgást lineálísá. Én vmi alkatrész görbülésre tippeltem, vagy arra hogy a lapát ugrott a tengelyen.
daykiller Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Pozícióérzékelő? Olyan is van rajta? Én azt hittem simán csak teker a motor meg a mechanika átalakítja a forgó mozgást lineálísá. Én vmi alkatrész görbülésre tippeltem, vagy arra hogy a lapát ugrott a tengelyen. Hát valahogy érzékelnie kell, hogy visszaállt alaphelyzetre. :huh:
zotya975 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 (edited) Hát valahogy érzékelnie kell, hogy visszaállt alaphelyzetre. :huh: Szerintem nem érzékel semmit, simán csak megy fel-le a két végállás között, amíg a mechanika engedi. Igazából már jópárszor levettem a hátsó ajtó burkolatát is, meg a pollenszűrőnél is kotorásztam, de sose néztem meg igazán, mert eddíg nem volt gond vele. Ja oké leesett, hogy akkor miért pont lent áll meg? Na ezt nem tudom. :) Módosítva Március7, 2009 : zotya975
epk947 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Szerintem nem érzékel semmit, simán csak megy fel-le a két végállás között, amíg a mechanika engedi. Igazából már jópárszor levettem a hátsó ajtó burkolatát is, meg a pollenszűrőnél is kotorásztam, de sose néztem meg igazán, mert eddíg nem volt gond vele. Ja oké leesett, hogy akkor miért pont lent áll meg? Na ezt nem tudom. :huh: Hááát azéééé, azé, azéééé, mer ott a pozicijó érzékelő!!! :)
zotya975 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Hááát azéééé, azé, azéééé, mer ott a pozicijó érzékelő!!! :huh: Na majd akkor holnap megkeresem. Lehet elpozícionálta magát. :)
daykiller Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Szerintem nem érzékel semmit, simán csak megy fel-le a két végállás között, amíg a mechanika engedi. Igazából már jópárszor levettem a hátsó ajtó burkolatát is, meg a pollenszűrőnél is kotorásztam, de sose néztem meg igazán, mert eddíg nem volt gond vele. Ja oké leesett, hogy akkor miért pont lent áll meg? Na ezt nem tudom. :huh: Nem azt mondtam, hogy a motor egyszer egyik irányba aztán másik irányba pörög. Hanem a motor pörög és ügye az mozgatja a mechanikát. Arra akartam kilyukadni, hogy valahol érzékelnie kell, hogy mikor tért vissza alapállásra. Lásd a szakaszos ablaktörlést.
J0hnny Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Én úgy tudom,hogy mechanikus "programkerék" van benne. Max a karokat tenném arébb pár foggal.
Udi Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Arra lennék kiváncsi, hogy a Werlinges vagy más olcsóbb műanyag dobnál elfér-e 15" kerék?
invictus Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Arra lennék kiváncsi, hogy a Werlinges vagy más olcsóbb műanyag dobnál elfér-e 15" kerék? Nekem van műanyag dob, rider autótól származik. És elfér alatta a 15 colos simán, még gumival együtt is. :huh:
epk947 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Arra lennék kiváncsi, hogy a Werlinges vagy más olcsóbb műanyag dobnál elfér-e 15" kerék? Szerintem a váltóméretnek símán el kell férnie. Azért váltóméret.....
epk947 Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Én úgy tudom,hogy mechanikus "programkerék" van benne. Max a karokat tenném arébb pár foggal. Nem oké, mert ahogy zotya írta, álló helyzetből először lefelé indul neki el. Ebből símán következik, hogy elállítódott.
FPepe Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Pozícióérzékelő? Olyan is van rajta? Én azt hittem simán csak teker a motor meg a mechanika átalakítja a forgó mozgást lineálísá. Én vmi alkatrész görbülésre tippeltem, vagy arra hogy a lapát ugrott a tengelyen. Hát valahogy érzékelnie kell, hogy visszaállt alaphelyzetre. :huh: Ahogy Johnny is írta, mechanikus programtárcsás, csúszóérintkezők vannak egy megfelelően perforált kör alakú tárcsán. A gond az szokott lenni, hogy ez a tárcsa berozsdásodik, és onnantól a bizonytalan érintkezés miatt hol itt áll meg, hol ott. Sztem azt kéne csinálni, hogy a motor tengelyén a bordás rögzítésű lemezt, ami mozgatja a mechanikát arrébbtenni egy foggal, aztán ennek megfelelően a lapátokat is arrébbtenni, hogy az alsó helyzet stimmeljen.
daykiller Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Ahogy Johnny is írta, mechanikus programtárcsás, csúszóérintkezők vannak egy megfelelően perforált kör alakú tárcsán. A gond az szokott lenni, hogy ez a tárcsa berozsdásodik, és onnantól a bizonytalan érintkezés miatt hol itt áll meg, hol ott. Sztem azt kéne csinálni, hogy a motor tengelyén a bordás rögzítésű lemezt, ami mozgatja a mechanikát arrébbtenni egy foggal, aztán ennek megfelelően a lapátokat is arrébbtenni, hogy az alsó helyzet stimmeljen. Gondolom akkor hátul is van ilyen. Vagy szimplán szorulás miatt nem áll meg nekem hátul vízszintbe?
zotya975 Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Nekiestem az ablaktörlőnek, az érzékelőíg el se jutottam, mert úgy van szegecselve az a rész, és nem akartam lefúrni. Volt egy zsírzónyílás az áttételnél ott megkentem aztán visszaraktam az egészet. Először a motor tengelyén próbáltam egy bordával arrébrakni a mechanikát, de nem nagyon sikerült. Mindíg jobb lett egy kicsit aztán amikor pont jó lett volna átmentem a holtponton, és már le sem ment a helyére az ablaktörlő. Ekkor áttértem magára a lapátokra, azokat állítgattam külön-külön, most sem tükéletes, csak elfogyot a türelmem. :huh:
Tápiószecső Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Szerintem a váltóméretnek símán el kell férnie. Azért váltóméret..... De nem csak átmérő van hanem szélesség is. :huh:
epk947 Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 De nem csak átmérő van hanem szélesség is. :) Hátsó kerékjárati dobról volt szó. :huh:
Tápiószecső Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Hátsó kerékjárati dobról volt szó. :huh: Tudom. A hátsó keréknek is van szélessége. :)
epk947 Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Tudom. A hátsó keréknek is van szélessége. :huh: nemá! :) Eredeti szélességi hely - (2+2 mm), merhogy a sárvédőhöz és a belső doblemez oldalához van csavarozva.....
daykiller Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 nemá! :huh: Komolyan! Nyugodj meg, nem lesz semmi baj! Tudom, hogy sokkolt ez a tény, de igaz.
Recommended Posts