Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nemmondod, hogy 10-et fizettél a GM olajért??? :huh:

5 literért fizettem 6900ft-ot plusz 1200ft a szűrő.És azért is fizettem,hogy beletöltsék bár az a szíjcserékkel és pumpa meg gyertya cserékkel együtt történt.

Egyébként nem volt visszatekerve az óra azt mondta a szerelő,hogy valós a kilóméter a kocsiba viszont elég csúnyán törve volt a kocsi eleje amit mi is sejtettünk mert a hűtőmaszk és a motorháztető közötti hézag nem pontosan illeszkedik van egy kis eltérés.De legalább tudom,hogy valószínüleg ezért volt kivonva a forgalomból.Vár még rám a közel jövőben egy kuplung szerkezet csere mert azt ajánlott már azt mondta a szerelő.Kb. 200ezerben állok meg amit műszakilag ráköltök az autóra,de akkor legalább nagyjából rendben is lesz.

Link to comment
Megosztás:

5 literért fizettem 6900ft-ot plusz 1200ft a szűrő.És azért is fizettem,hogy beletöltsék bár az a szíjcserékkel és pumpa meg gyertya cserékkel együtt történt.

Egyébként nem volt visszatekerve az óra azt mondta a szerelő,hogy valós a kilóméter a kocsiba viszont elég csúnyán törve volt a kocsi eleje amit mi is sejtettünk mert a hűtőmaszk és a motorháztető közötti hézag nem pontosan illeszkedik van egy kis eltérés.De legalább tudom,hogy valószínüleg ezért volt kivonva a forgalomból.Vár még rám a közel jövőben egy kuplung szerkezet csere mert azt ajánlott már azt mondta a szerelő.Kb. 200ezerben állok meg amit műszakilag ráköltök az autóra,de akkor legalább nagyjából rendben is lesz.

Hát nem tudom, 200 ezer nem kis összeg. Amióta megvettem a kocsit én is kb. ennyit költöttem rá. Ebben benne volt az elszakadt vez.szíj miatti renoválás, vezérlés csere, bontott HF stb. 4 használt lemezfelni , új nyári gumik, használt téliek.Ablakmosó szivattyú, gyertyák, AC-pumpa, elosztó, rotor, el.ablakemelő, el. tükör, hátsó világítós kapaszkodók, olajcsere kétszer, szűrők, izzók, ledek, kormányvédő, üléshuzat, ablaktörlő lapátok, bontott hátsó rugók, termosztát kétszer. Meg még sok apróság.

Link to comment
Megosztás:

5 literért fizettem 6900ft-ot plusz 1200ft a szűrő.És azért is fizettem,hogy beletöltsék bár az a szíjcserékkel és pumpa meg gyertya cserékkel együtt történt.

Egyébként nem volt visszatekerve az óra azt mondta a szerelő,hogy valós a kilóméter a kocsiba viszont elég csúnyán törve volt a kocsi eleje amit mi is sejtettünk mert a hűtőmaszk és a motorháztető közötti hézag nem pontosan illeszkedik van egy kis eltérés.De legalább tudom,hogy valószínüleg ezért volt kivonva a forgalomból.Vár még rám a közel jövőben egy kuplung szerkezet csere mert azt ajánlott már azt mondta a szerelő.Kb. 200ezerben állok meg amit műszakilag ráköltök az autóra,de akkor legalább nagyjából rendben is lesz.

3200 körül lehet kapni a 4literes kiszerelést amúgy. :huh:

7130-ért kapsz tőlem 5L-es metabond speedet, de ugyanennyiért castrol olaj is van már, ha éppen azt preferálod :D

Jah, és a gyári olajszűrő 600 körül van :) Jó lehúzós műhelyet választottál :D

Link to comment
Megosztás:

Bocsánat 5900 volt az 5 liter olajszerűség.A szűrő MAN filter vagy mi a fene.

Szerintem egy két ezer után le is cserélem az olajat úgyhogy igeénybe fogom venni a szolgáltatásodat ha nincs ellene kifigásod.Olajcsere,vezérműszíj csere,görgőkkel+vízpumpa és hosszbordásszíj csere,légszűrő csere ez így egyben szerintetek mennyibe kerül ha csak a munkadíjat nézzük?

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, 200 ezer nem kis összeg. Amióta megvettem a kocsit én is kb. ennyit költöttem rá. Ebben benne volt az elszakadt vez.szíj miatti renoválás, vezérlés csere, bontott HF stb. 4 használt lemezfelni , új nyári gumik, használt téliek.Ablakmosó szivattyú, gyertyák, AC-pumpa, elosztó, rotor, el.ablakemelő, el. tükör, hátsó világítós kapaszkodók, olajcsere kétszer, szűrők, izzók, ledek, kormányvédő, üléshuzat, ablaktörlő lapátok, bontott hátsó rugók, termosztát kétszer. Meg még sok apróság.

De te magadnak szereled ha jól vettem ki a szavaidból.Én sajnos nem értek hozzá.

Nekem a vezérműszíj csere,hosszbordásszíjcsere,olaj,levegőszűrő,gyertyák,vízpumpa,plusz a komplett kuplung szerkezet ez lesz kb. 160-ba.Anyag+munkadíj.És még majd+ még egy olajcsere amit a hülyeségemnek köszönhetek.

Link to comment
Megosztás:

De te magadnak szereled ha jól vettem ki a szavaidból.Én sajnos nem értek hozzá.

Nekem a vezérműszíj csere,hosszbordásszíjcsere,olaj,levegőszűrő,gyertyák,vízpumpa,plusz a komplett kuplung szerkezet ez lesz kb. 160-ba.Anyag+munkadíj.És még majd+ még egy olajcsere amit a hülyeségemnek köszönhetek.

Részben magamnak szerelem, a maradékot meg eddíg megoldottuk fórumon bellül. :D De a 16-szelepesnek, lehet hogy én sem állnák neki egyedül-egy darabig. :) Amúgy nem olyan nagy ördöngősség, mert tavaly április előtt én sem láttam Opel motort, de azóta már egyedül is el tudom rontani. :huh:

Link to comment
Megosztás:

De te magadnak szereled ha jól vettem ki a szavaidból.Én sajnos nem értek hozzá.

Nekem a vezérműszíj csere,hosszbordásszíjcsere,olaj,levegőszűrő,gyertyák,vízpumpa,plusz a komplett kuplung szerkezet ez lesz kb. 160-ba.Anyag+munkadíj.És még majd+ még egy olajcsere amit a hülyeségemnek köszönhetek.

Erről Hening Karcsi többet tudna mesélni... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Bocsánat 5900 volt az 5 liter olajszerűség.A szűrő MAN filter vagy mi a fene.

Szerintem egy két ezer után le is cserélem az olajat úgyhogy igeénybe fogom venni a szolgáltatásodat ha nincs ellene kifigásod.Olajcsere,vezérműszíj csere,görgőkkel+vízpumpa és hosszbordásszíj csere,légszűrő csere ez így egyben szerintetek mennyibe kerül ha csak a munkadíjat nézzük?

2 óra munkadíjat szoktak számolni erre összesen, 8 körül megúszod általában.

Pl ha Patyiékhoz viszed a 13.ker Tatai u. 70-be, akkor ott biztos jól fogsz járni :huh:

Link to comment
Megosztás:

De te magadnak szereled ha jól vettem ki a szavaidból.Én sajnos nem értek hozzá....

szerintem előbb utóbb te is eljutsz oda hogy otthon megfogod a villáskulcsot és aszondod hogy " a tököm fog ezé' is fizetni, hosszú a hétvége" :D :D

Jah és össze ne számold hogy mennyiben "áll meg" amit ráköltesz. Én elkezdtem de a felénél inkább abbahagytam. :lol: sokkolóbb mint kereszfater 2.5-ös avensisében a pillanatnyi fogyi mérő.

Skacok, akkora felfedezést tettem ma hogy én se hittem el... Az ablakból ahogy néztem az autóra beláttam a kerék és a sárvédő között, és ott csillogott a járda... Eddig fel se tűnt hogy semmi műanyag takarós cumó nincs a sárvédőimben. Ez úgy normális, vagy azonnal takarodjak szerezni egy garnitúrát ? :D :D Az már feltűnt hogy esőben meg vizes úton nagyon szutyok hangja van, de ebből kiindulva azért mert egyből a fémre veri a vizet. Lehet hogy ezért rohadt ki anno a tanksapiajtó zsanérjának a rögzítése? :) :huh:

Link to comment
Megosztás:

szerintem előbb utóbb te is eljutsz oda hogy otthon megfogod a villáskulcsot és aszondod hogy " a tököm fog ezé' is fizetni, hosszú a hétvége" :D :D

Jah és össze ne számold hogy mennyiben "áll meg" amit ráköltesz. Én elkezdtem de a felénél inkább abbahagytam. :lol: sokkolóbb mint kereszfater 2.5-ös avensisében a pillanatnyi fogyi mérő.

Skacok, akkora felfedezést tettem ma hogy én se hittem el... Az ablakból ahogy néztem az autóra beláttam a kerék és a sárvédő között, és ott csillogott a járda... Eddig fel se tűnt hogy semmi műanyag takarós cumó nincs a sárvédőimben. Ez úgy normális, vagy azonnal takarodjak szerezni egy garnitúrát ? :D :D Az már feltűnt hogy esőben meg vizes úton nagyon szutyok hangja van, de ebből kiindulva azért mert egyből a fémre veri a vizet. Lehet hogy ezért rohadt ki anno a tanksapiajtó zsanérjának a rögzítése? :) :huh:

Van hátulra odavaló műanyag ív és elég hasznos, de előtte akkor érdemes teljesen kilakatolni és aztán felrakni. Mondjuk nem értem pontosan, hogy láttál be közé, gondolom oldalról. Gyárilag nincs ott semmi, csak egy kerékjárati ív.

Link to comment
Megosztás:

szerintem előbb utóbb te is eljutsz oda hogy otthon megfogod a villáskulcsot és aszondod hogy " a tököm fog ezé' is fizetni, hosszú a hétvége" :D :huh:

Jah és össze ne számold hogy mennyiben "áll meg" amit ráköltesz. Én elkezdtem de a felénél inkább abbahagytam. :) sokkolóbb mint kereszfater 2.5-ös avensisében a pillanatnyi fogyi mérő.

Ha a sokkról beszélünk,nekem a fentebb említett műveletek munkadíja sem 8ezerbe került ahogy opel16v kolega említette hanem majd a háromszorosába úgyhogy a sokkoló élményekkel már találkoztam.Tulajdonképpen már a tervezett alufelni árát költöm a kocsira és még nem mondanám,hogy finishben vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Viszont amikor beleülök és egy hang nélkül suhan a drága akkor azért úgy érzem,hogy ennyit mind a ketten megérdemlünk! :huh:

Persze bele kéne szerelni egy antennát,hogy ne csak a danobiust meg a sláger rádiót fogjam makulátlanul,kéne bele egy cd-s magnó,a kilóméterórát is szét kéne szedni tisztítani,hiányzik a műszerfalból vagy 5 izzó,kéne üléshuzat,alufelni vagy minimum nyári gumi,de a kuplung szett még ezeknél sokkal fontosabb ami munkadíjjal 65ezer környékén áll meg ahogy engem felvilágosítottak...

Link to comment
Megosztás:

Viszont amikor beleülök és egy hang nélkül suhan a drága akkor azért úgy érzem,hogy ennyit mind a ketten megérdemlünk! :huh:

Persze bele kéne szerelni egy antennát,hogy ne csak a danobiust meg a sláger rádiót fogjam makulátlanul,kéne bele egy cd-s magnó,a kilóméterórát is szét kéne szedni tisztítani,hiányzik a műszerfalból vagy 5 izzó,kéne üléshuzat,alufelni vagy minimum nyári gumi,de a kuplung szett még ezeknél sokkal fontosabb ami munkadíjjal 65ezer környékén áll meg ahogy engem felvilágosítottak...

Szia zsoltika!

Megkérdezhetem, hogy mennyiért vetted ezt a gépet? Ha nagyon morcos akkor PÜ-ben is jó a válasz!

Elöre is Köszi!

üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Van hátulra odavaló műanyag ív és elég hasznos, de előtte akkor érdemes teljesen kilakatolni és aztán felrakni. Mondjuk nem értem pontosan, hogy láttál be közé, gondolom oldalról. Gyárilag nincs ott semmi, csak egy kerékjárati ív.

Oldalról-felülről. Egy 1. emeleti ablakból néztem :huh: köszi, majd kavarok valahonnan egy pár olyan műanyagot. előtte meg meglesem hogy áll a fém.

Link to comment
Megosztás:

Itt is van. É is rakok bele, bár most nem lesz kilakatolva, de legalább tovább ne romoljon az állapota.

Miért ha eltakarod akkor nem rohad? :D :D tudom ami nem látszik az nem fáj :D amúgy nekem télleg nem rohad. :huh: :) Egyetlen folyamatban lévő oxidálódás amit találtam az a csomitartó ajtón egy horpadás brutális "kezelése" utáni sérülés. Azt hogy a hátsó szélvédőnél körbe rohad azt szinte biztosan tudom, de nem láttam mert nem mertem megnézni :lol: majd kiganézom azokat a kerékjáratokat, és dobok bele ilyen dobbetétet én is. köszi a linket. jah, ha ez a cucc benne lesz akkor nem kell többet a sarat kilapátolni a tanksapka körül? :D :D

Link to comment
Megosztás:

Miért ha eltakarod akkor nem rohad? :D :D tudom ami nem látszik az nem fáj :D amúgy nekem télleg nem rohad. :huh: :) Egyetlen folyamatban lévő oxidálódás amit találtam az a csomitartó ajtón egy horpadás brutális "kezelése" utáni sérülés. Azt hogy a hátsó szélvédőnél körbe rohad azt szinte biztosan tudom, de nem láttam mert nem mertem megnézni :lol: majd kiganézom azokat a kerékjáratokat, és dobok bele ilyen dobbetétet én is. köszi a linket. jah, ha ez a cucc benne lesz akkor nem kell többet a sarat kilapátolni a tanksapka körül? :D :D

Most már az enyém se rohad, mert a maradékot lepucoltam fémig, aztán a nagy lyukat befedtem bádoglemezzel+kátrányt neki, a két kicsit meg csak simán kátránypapírral. Nem végleges megoldás, de legalább tovább nem romlik. Aztán raktam eé egy darab műpadlóval , azzal eltakartam a hátsó részt, hogy ne kerüljön tőbb sár oda. Most majd ezt leszedem, megnézem tart-e még az ideíglenes folt, aztán rá a dobbetét. Jövőre lesz lakatolás, idén csak a fék csere.

Link to comment
Megosztás:

Most már az enyém se rohad, mert a maradékot lepucoltam fémig, aztán a nagy lyukat befedtem bádoglemezzel+kátrányt neki, a két kicsit meg csak simán kátránypapírral. Nem végleges megoldás, de legalább tovább nem romlik. Aztán raktam eé egy darab műpadlóval , azzal eltakartam a hátsó részt, hogy ne kerüljön tőbb sár oda. Most majd ezt leszedem, megnézem tart-e még az ideíglenes folt, aztán rá a dobbetét. Jövőre lesz lakatolás, idén csak a fék csere.

az maszek :D nekem eddig ez miért nem jutott eszembe? :huh: :lol: :) én eddig csak vakartam ki a szmöttyöt belőle, eltakarni nem jutott eszembe :D de igazad van, amíg nincs rendes dobbetét valszeg nekem is ilyesmi lesz.

Link to comment
Megosztás:

Ha mégis kilakatolás lesz akkor nem elég tankbetöltő javítólemezt venni, hanem célszerű egy teljes negyedet cserélni. :)

Nyárlőrincen van egy karosszériás J0hnnynak és nekem ő csinálta, képek itt: http://www.kep.tar.hu/udi/50628277#2

Igen, mert nem is a tanknyílásnál van a nagyobb gond, mert ott "csak" a tartó fűlek tüntek el, hanem a kerék felett van 2 kicsi, meg egy nagy lyuk, ahhoz meg csak úgy férni hozzá, ha leflexelem a külső lemezt. De bosszantó a tudat, hogy mindez egy pár ezer forintos dobbetéttel, vagy akár egy darab műpadlóval kivédhető lett volna. Kép 1 kép 2

Igy meg több 10 ezer forintos a javítási költség, plussz a tudat, hogy idegen nyúlkál a kocsimhoz. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.