Guest Sanci Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Viszont előfordulhat olyan is, hogy a fékbetét ugrott el a helyéről és azt szimpla kocogtatással nem lehet visszatenni a helyére, na meg ha 3 év alatt nem volt a fékdob levéve lehet érdemes lenne legalább egy ferodortól kipucolás erejéig leszedni és megnézni jobban milyen állapotban is van a belseje. Minden esetre érdemes egy próbát tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Viszont előfordulhat olyan is, hogy a fékbetét ugrott el a helyéről és azt szimpla kocogtatással nem lehet visszatenni a helyére, na meg ha 3 év alatt nem volt a fékdob levéve lehet érdemes lenne legalább egy ferodortól kipucolás erejéig leszedni és megnézni jobban milyen állapotban is van a belseje. Minden esetre érdemes egy próbát tenni. Ja hát nem olyan nagy szám lekapni a fékdobot sem ,érdemes ránézni mennyire kopott, ha mást nem a fékport kiönteni belőle. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet kiszedni a szívargyújtó csatlakozót? Mi fogja oda? :lol: :D Valahogy semmi nem akar bennemaradni, érintkezni. Univezálisra ki lehet cserélni? András Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kiszeded a váltóboxot (elég művészetes, sok csavar fogja nem látható helyen -pl a hamuzó és a kézifékkar alatti kis partó alatt is) és könnyen ki tudod szedni de a mezei utángyári szivargyújtó csatlakozása nem passzol meg vele, ki kell pótolni egy darab vezetékkel és sarukkal. Esetleg egy új gyárit betenni helyette. Én a tartalék aljzatot úgy oldottam meg, hogy a váltóboxot az anyósülés felől 22-es lyukasztófúróval (vagy minek hívják) a gyári szivargyújtó aljzathoz közel kifúrtam és annak a gyári csatijáról adtam neki tápot. Ez annyiból jobb megoldás, hogy éjszaka nem fog zavarni a nyitott hamuzó fénye és pluszban még egy hűtőtáska is elfér az árnyékosban. :D (mingyá csinálok róla egy fotót és belinkelem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kiszeded a váltóboxot (elég művészetes, sok csavar fogja nem látható helyen -pl a hamuzó és a kézifékkar alatti kis partó alatt is) és könnyen ki tudod szedni de a mezei utángyári szivargyújtó csatlakozása nem passzol meg vele, ki kell pótolni egy darab vezetékkel és sarukkal. Esetleg egy új gyárit betenni helyette. Én a tartalék aljzatot úgy oldottam meg, hogy a váltóboxot az anyósülés felől 22-es lyukasztófúróval (vagy minek hívják) a gyári szivargyújtó aljzathoz közel kifúrtam és annak a gyári csatijáról adtam neki tápot. Ez annyiból jobb megoldás, hogy éjszaka nem fog zavarni a nyitott hamuzó fénye és pluszban még egy hűtőtáska is elfér az árnyékosban. :D (mingyá csinálok róla egy fotót és belinkelem) Elméletileg ki lehet szedni a box kiszerelése nélkül is, de nem hallottam róla, hogy ez bárkinek sikerült volna. Ha ki tudja huzni a fém belsőt, akkor a műanyagot ki lehet fordítani a csatival együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Tehát így néz ki: Kép 1 és Kép 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Tehát így néz ki: Kép 1 és Kép 2 Nem rossz, de az asszony nálam első körbe kitaposná. Hijjnye milyen kopott váltózsák! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Na nekem nemigen ugyanis az az ülés fullra előre van húzva (csak a kép kedvéért toltam addig hátra, totál előre húzva szeret ülni, amúgy is alacsony macsek) és az ülés szinte teljesen eltakarja a csatit szóval védve van a cuccos. :lol: :D Sajnos általában eléggé izzad a kezem és megszokásból fogom a váltókart a szoknya tetejénél (sose lehet tudni mikor kell visszavágni egy brutális motor- és üzemifékezéshez) úgyhogy lekopott róla 5 év alatt. Tervbe van egy új de csak teljesen bőr. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kiszeded a váltóboxot (elég művészetes, sok csavar fogja nem látható helyen -pl a hamuzó és a kézifékkar alatti kis partó alatt is) és könnyen ki tudod szedni de a mezei utángyári szivargyújtó csatlakozása nem passzol meg vele, ki kell pótolni egy darab vezetékkel és sarukkal. Esetleg egy új gyárit betenni helyette. Én a tartalék aljzatot úgy oldottam meg, hogy a váltóboxot az anyósülés felől 22-es lyukasztófúróval (vagy minek hívják) a gyári szivargyújtó aljzathoz közel kifúrtam és annak a gyári csatijáról adtam neki tápot. Ez annyiból jobb megoldás, hogy éjszaka nem fog zavarni a nyitott hamuzó fénye és pluszban még egy hűtőtáska is elfér az árnyékosban. :lol: (mingyá csinálok róla egy fotót és belinkelem) Annak világítani kéne? :D Jó tudni :lol: Nekem is állandóan kontakt bajos volt mert az előző tulaj rendeltetésszerűen használta, és hót retkes volt a belső érintkezője. Azt meg nem tudom hogy hogy sikerült ilyen rövid szivargyújtó aljzatot kitalálni, de így még megtámasztani is nehéz benne bármit is. Én nekiestem egy kis protesollal, meg egy lapos csavarhúzó végével és most legalább érintkezéssel rendben vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Köszönöm a segítséget! Kiszedtem az egész váltóboxot, kioperáltam belőle a régit, és vettem bele egy ilyet szivargyújtót ! Most már végre használható! :D András Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Annak világítani kéne? :lol: Jó tudni :lol: . Igen elméletileg világít, ugyanolyan mint az amit zbandi belinkelt, az oldalán van egy izzó, az világítja be a szivargyujtót, és a hamutartót is. Ebként miért szivargyujtó a neve? 100 emberből ha 3 gyujt vele szivart. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Heló A következő a problémám. Van egy Astrám amibe szeretnék egy gyári Omega rádiót belekalibrálni valahogyan. Vettem a kalaptartó mellé a gyári helyre még két hangszórót, és azt szerettem volna bekötni. Ugye az Astra gyári CAR 200-as rádióján csak két hangszóró rákötési lehetőség van. Ezért a haver hozott egy Philips SC 804 CDC rádiót ami egy Omega B-ben volt. A probléma az hogy minden működik szól a hangszóró is, csak középen a kijelző nem működik. Tehát nem látom hogy éppen milyen rádió szól. Vagy milyen frekvencián járhatok éppen. A csatlakozókat kellene átkötni valahogy gondolom csak nem tudom hogy hogyan. Tudna nekem valaki segíteni ebben ? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Nem kell átkötni semmit. Viszont valszeg át kell állítani a karakterszámot valamilyen billentyűkombinációval a rádión. Azt nemtom hogy mivel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Szerintetek mivel érdemes megkenni az elektromos ablakemelő emelő szerkezetét? Mert állítólag az szorul nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Szerintetek mivel érdemes megkenni az elektromos ablakemelő emelő szerkezetét? Mert állítólag az szorul nekem. Gépzsirral. Ahova meg nem lehet eljuttatni, pölö a forgáspontok cseppentsél olajat. Persze ehhez le kell szedni a kárpitot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Gépzsirral. Ahova meg nem lehet eljuttatni, pölö a forgáspontok cseppentsél olajat. Persze ehhez le kell szedni a kárpitot. Kárpit leszedésben profi vagyok :D már egy gyári kapcsolót is sikerrel átoperáltam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kárpit leszedésben profi vagyok :D már egy gyári kapcsolót is sikerrel átoperáltam :lol: Ügyes vagy! A kárpit alá tettél párazáró fóliát? Nem árt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Nem kell átkötni semmit. Viszont valszeg át kell állítani a karakterszámot valamilyen billentyűkombinációval a rádión. Azt nemtom hogy mivel. :D Tuti? Csak mert mind a kettő rádió fedlapján (a Philipsén már csak volt) van egy ilyen matrica ami a hátsó csatlakozók lábkiosztását mutatja. Melyik láb micsoda. És gondolom nem minden csatlakozó van ugyanott mind a két rádión. Ezért gondoltam hogy a rádiótaró boxban lévő nagy fekete dugóba átcserélném a vezetékeket a Philips lábkiosztására és akkor már jó is lenne. Vagy nem így kell szted...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Ügyes vagy! A kárpit alá tettél párazáró fóliát? Nem árt. :D Igen...gondoltam nem véletlenül van ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Igen...gondoltam nem véletlenül van ott. Hát ha jól gondolom, azért van hogy az utastérbe keletkezett pára ne jusson be az ablakemelő szerkezethez, gondolom nem rozsdamentes anyaga van, meg szerintem a hideg külső lemezen is lecsapódna a pára, és onnan nem sok helyre mehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Hát ha jól gondolom, azért van hogy az utastérbe keletkezett pára ne jusson be az ablakemelő szerkezethez, gondolom nem rozsdamentes anyaga van, meg szerintem a hideg külső lemezen is lecsapódna a pára, és onnan nem sok helyre mehet. Én úgy tudom, hogy pont fordítva van, Azért, hogy az ajtóban lévő víz ne juthasson a kárpitra. Egyébként meg az kevés esővíz is odafolyik az üvegről ami az ajtó alján lévő gumilappal takart nyíláson át távozhat. András Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Én úgy tudom, hogy pont fordítva van, Azért, hogy az ajtóban lévő víz ne juthasson a kárpitra. Egyébként meg az kevés esővíz is odafolyik az üvegről ami az ajtó alján lévő gumilappal takart nyíláson át távozhat. András Végülis ez is lehet egy magyarázat, csak szerintem az már régen rossz, ha befolyik a víz az ajtóba, nem tom van-e lyuk alul, ahol ki is tud folyni? Vagy egyszer csak megtelik? :D Már jópárszor vettem le a kárpitot, de még nem néztem meg, hogy van-e hova elfolynia az esetleg bejutó víznek, ill. hogy be tud-e jutni egyáltalán. Elméletileg vmennyi mindenképpen bejut, pölö ha a vizes ablakot lehúzod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 nem tom van-e lyuk alul, ahol ki is tud folyni? Van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kifolyó lik az van rajta persze, nem kárpitozott halcsempész tartály az ajtó :D De időnként érdemes megpiszkálni is őket mert x év alatt szinte tuti eltömődik. Hogy a fólia melyik oldalát védi az jó kérdés, eddig azthittem tudom, de mostmár nem így gondolom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Tuti? Csak mert mind a kettő rádió fedlapján (a Philipsén már csak volt) van egy ilyen matrica ami a hátsó csatlakozók lábkiosztását mutatja. Melyik láb micsoda. És gondolom nem minden csatlakozó van ugyanott mind a két rádión. Ezért gondoltam hogy a rádiótaró boxban lévő nagy fekete dugóba átcserélném a vezetékeket a Philips lábkiosztására és akkor már jó is lenne. Vagy nem így kell szted...? Hidd el, nekem omegám van, és gyárilag pont ugyanolyan CAR300 volt benne, mint az astrámban. Tehát a lábkiosztás sem lehet más omega és astra között :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts