Thuby Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Akkor be kell hackelni egy csapot az üzemanyagrendszerbe. Elképzeltem hogy tologatják a "rossz fiúk" a kocsidat, elég valószinűtlen hogy igy viszik el, de nem kizárt. :lol: Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :D Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam
brezsó Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Visszaraktam a gyujtáskapcsolót, nagyon baba lett. Nem akad, rendesen kiugrik ha kiveszem kulcsot, és a kormányzár is műkszik. Csak el ne felejtsem, ha legközelebb a kocsit tologatom. ;) Csak most a letört fejű csvar helyén egy imbuszcsavar van bent, könyebb ellopni a kocsit. Bár aki el akarja vinni eddig is elvihette volna, mert ugye nem volt kormányzár. :lol: Gratula! Egyébként a kormányzár nem akadályozza meg a kocsi ellopását. Úgy hallottam hogy egy határozott rántással a kormányon eltörik és már forog is a kormány...aztán tőlem lehet hogy nem igaz ez vagy nem minden márkára/tipusra igaz, de ezt hallottam. :lol: Ne gondold hogy egy tolvaj nekiáll csavarozgatni a kocsiban! Fél perc alatt ott sincs egy ilyen autó...persze feltéve ha egyébként működőképes :D ..mert mondjuk ha nem megy az AC akkor ő is megszenved vele :D Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :lol: Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam ;) Igen, én is arra céloztam eredetileg, de zotya továbbgondolta a dolgot és ide jutottunk...elfér még egy kapcsoló valahol a tulajdonunk védelmében. :lol:
Dáwid Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :D Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam Nem vágom pontosan h miről volt szó mert abból kimaradtam de nekem volt oan h főleg emelkedőn, meg ha nem volt benne 8-10 liter anyag akkor nem kapott naftát. Nekem a megoldás az volt h a tankcserénél szarul lettek a csövek feltéve és a visszafolyó cső helyén szívta az anyagot ami meg nem a tank alsó pontja volt. Ezért több alkalommal is toltam már a Hegyalja út, Petőfi-híd, részeken mert emelkedőn elfogyott az anyag :lol: még szerencse h lejtőn beindult... Szal a csövek felcserélése segített :lol:
Thuby Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 igazából az az immob ami benne volt annyit tudott h az indítómotort blokkolta és nem forgatta meg. (a mostani felállás már nem ez ;) ) Az anyagot magától szívja mechanikusan, az öngyulladás meg ugye öngyulladás :D ahhoz h be lehessen lökni igazából még melegnek kell lennie, mert hidegen minimum húzni kell. akkor meg ha már készülne kocsival, kötéllel stb. Egyszerűbb ha trélerrel jön :lol: szívesen megnézném ahogy itt tologatják az utcában :lol: még videóra is venném :lol: de be nem indulna azt tudom :D OFF Volt barátnőm apja mesélte, hogy még egyszer régen, télen ment éjjel haza. Aztán a panelháztól nem messze, az utca végében tologatta két szerencsétlen kis srác a Lada Samarát (akkoriban igen jó kocsi volt). Egyik benn ült, másik 55 kilós gyerek -1 -el tolta. Aztán odament, megkérdezte hogy "látom, kínlódtok srácok, segítsek". Nem kis darab volt, tökre megörültek, pikk-pakk betolták, megköszönték, elmentek. Másnap a szomszéd mesélte neki, hogy a másik lépcsőházból a háziorvosnak ellopták a méregdrága Ladáját éjjel... ON
Thuby Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Nem vágom pontosan h miről volt szó mert abból kimaradtam de nekem volt oan h főleg emelkedőn, meg ha nem volt benne 8-10 liter anyag akkor nem kapott naftát. Nekem a megoldás az volt h a tankcserénél szarul lettek a csövek feltéve és a visszafolyó cső helyén szívta az anyagot ami meg nem a tank alsó pontja volt. Ezért több alkalommal is toltam már a Hegyalja út, Petőfi-híd, részeken mert emelkedőn elfogyott az anyag :D még szerencse h lejtőn beindult... Szal a csövek felcserélése segített :lol: Hát ezt a lehetőséget spec. nemtudom, hogy vizsgálta-e.
Tiv. Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 De ott is szállítja vmi a dieselt nem? Hiába lököd be, ha meg van szakítva az AC-tápja az sem kap üanyagot. Vagy nálatok mechanikus pumpa van? II-es Golfnál láttam olyat. nos igen. Nincs AC. Többek között az sem hiányzik nekünk, a narancs lámpával egyetemben.:D Itt az adagló szivja a naftát.:lol:
zotya975 Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :D Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam Értem a célzást.... :lol: Nem tudom, most még nem tartok ott, legutóbb is 5 ezerét tankoltam, akkor 180km-nél rángatott be, most az új termosztáttal kevesebbet eszik, most 200-nál járok gond nélkül. Ha megint előjön, és a jövő héten jó idő lesz, meg persze ha még itthol leszek, akkor leveszem a tankot, és átnézem a belsejét, meg az AC-t és a bekötését. Még arra gyanakszok a bilincseken meg a bekötésen kívül, hogy a pumpa rekesze, van vhogy eltömődve. Ugy értem az a rész, ahol áramlik be a benya. Csak pont nem látni rá a nyíláson keresztül, majd vmi tükörrel trükközni kell. Meg vettem új tömítést, mert az eredeti eléggé el van rongyolódva, azt is le akarom cserélni.
hening Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Jah mellesleg sokat érnék egy ilyen kapcsolóval, a dízelemnél :lol: Tévedés. Azon is be lehet iktatni egy ilyen kapcsolót. Az adagolón lévő elektromágneses szelep áramkörébe. :lol: Mivel, amikor ráadod a gyújtást, áramot adsz ennek a szelepnek, és kinyit. Ergo ha nem kap áramot, nem engedi át a gázolajat. :D
Dáwid Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Tévedés. Azon is be lehet iktatni egy ilyen kapcsolót. Az adagolón lévő elektromágneses szelep áramkörébe. :D Mivel, amikor ráadod a gyújtást, áramot adsz ennek a szelepnek, és kinyit. Ergo ha nem kap áramot, nem engedi át a gázolajat. :D Mondasz valamit, majd lehet h estleg meggondolom :lol: Tudom komoly a határozottság. :lol: Ha nem lesz ennyi meló, meg emberbarátabb idők lesznek meglesem. Van most benne más, de ilyen okosságokból sose elég, csak akkor amikor észreveszi az ember h ez meg már sok lett :lol: . De az ötletet köszi.
FPepe Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Tévedés. Azon is be lehet iktatni egy ilyen kapcsolót. Az adagolón lévő elektromágneses szelep áramkörébe. :lol: Mivel, amikor ráadod a gyújtást, áramot adsz ennek a szelepnek, és kinyit. Ergo ha nem kap áramot, nem engedi át a gázolajat. :D Csak egy profi tolvaj visz magával egy krokodilcsipeszes vezetéket, a leállítómágnest összeköti az akksival, és akár bevontatással már indul is. Inkább egy mágnesszelepet kell tenni az üzemanyagvezetékbe nem hozzáférhető helyen, az hatásosabb.
Dáwid Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Ha el akarja vinni vki akkor úgyis elviszi :lol: max arra igyekszik az ember rádolgozni h elmejen a kedve tőle mielőtt végezne. :D
epk947 Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Ha el akarja vinni vki akkor úgyis elviszi :lol: max arra igyekszik az ember rádolgozni h elmejen a kedve tőle mielőtt végezne. :D Nagyon csábos F Astrának kell lenni ahhoz, hogy egy tolvaj 5 percnél többet szánjon rá az életéből! :lol: Ezt az 5 percet kell kitrükközni. Az egyéni megoldások a hatásosak.
Dáwid Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Nagyon csábos F Astrának kell lenni ahhoz, hogy egy tolvaj 5 percnél többet szánjon rá az életéből! :lol: Ezt az 5 percet kell kitrükközni. Az egyéni megoldások a hatásosak. Erről beszélek én is :D , lehet hogy a legjobb lopásvédelem a matt fényezés, és a horpadt kasztni lenne ? :lol:
daykiller Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Ha el akarja vinni vki akkor úgyis elviszi :lol: max arra igyekszik az ember rádolgozni h elmejen a kedve tőle mielőtt végezne. :D Ezt én is így gondolom. Aki el akarja vinni, az el is viszi, de az ilyen "extrák" lehet elveszik a kedvét, régebben én olyat találtam ki, hogy a biztosíték táblához rakok elrejtve egy kicsi kapcsolót. A másik, hogy előző tulaj remekül ráírta a bal napellenzőre a rádió kódot.. :lol: Az más tészta, hogy a rádió kiszedése kész művészet, eddig még nem sikerült kiszednem, pedig próbálkoztam már párszor. :lol:
Dáwid Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Ezt én is így gondolom. Aki el akarja vinni, az el is viszi, de az ilyen "extrák" lehet elveszik a kedvét, régebben én olyat találtam ki, hogy a biztosíték táblához rakok elrejtve egy kicsi kapcsolót. A másik, hogy előző tulaj remekül ráírta a bal napellenzőre a rádió kódot.. :D Az más tészta, hogy a rádió kiszedése kész művészet, eddig még nem sikerült kiszednem, pedig próbálkoztam már párszor. :lol: Ha a gyári rággyó van benne akkor tolj bele ütközés utánig 4 darab 60-as szöget a lyukakba amik a sarkainak a környékén vannak, fogd össze őket és ki is tudod húzni a dögöt :lol:
daykiller Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Ha a gyári rággyó van benne akkor tolj bele ütközés utánig 4 darab 60-as szöget a lyukakba amik a sarkainak a környékén vannak, fogd össze őket és ki is tudod húzni a dögöt :lol: Próbáltam én már mindent, csak a flexet nem. Melóhelyről hoztam el anno nagyon erős két milis köracélt, amit meghajlítottam a kihúzó mintájára, kattan is mikor benyomom, de csak egy bizonyos pontig tudok kirántani, utána már az egész középkonzol jönni akar. De már kaptam tanácsokat a kiszedéshez, viszont az idő nem kedvez még ehhez, hogy kipróbáljam. :D
RobesPierre Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Ezt én is így gondolom. Aki el akarja vinni, az el is viszi, de az ilyen "extrák" lehet elveszik a kedvét... Egyik ismerősömnek állítólag a szivargyújtója volt átalakítva. Igaz cigigyújtásra és áramvételezére alkalmatlan volt.
Dáwid Elküldve Január24, 2009 Elküldve Január24, 2009 Próbáltam én már mindent, csak a flexet nem. Melóhelyről hoztam el anno nagyon erős két milis köracélt, amit meghajlítottam a kihúzó mintájára, kattan is mikor benyomom, de csak egy bizonyos pontig tudok kirántani, utána már az egész középkonzol jönni akar. De már kaptam tanácsokat a kiszedéshez, viszont az idő nem kedvez még ehhez, hogy kipróbáljam. :D Ha egy darabig kijön onnan már elvileg nyert a dolog csak meg kell brultalizálni egy kicsit. Nekem egy idő után már a slusszkulccsal is sikerült kivenni a parkolóban :lol: Jó elég sok baj volt vele, és amíg nem vettem másikat heti szinten 2-szer-3-szor biztos kivettem :lol:
brezsó Elküldve Január25, 2009 Elküldve Január25, 2009 Akkor be kell hackelni egy csapot az üzemanyagrendszerbe. Elképzeltem hogy tologatják a "rossz fiúk" a kocsidat, elég valószinűtlen hogy igy viszik el, de nem kizárt. :D Csak egy profi tolvaj visz magával egy krokodilcsipeszes vezetéket, a leállítómágnest összeköti az akksival, és akár bevontatással már indul is. Inkább egy mágnesszelepet kell tenni az üzemanyagvezetékbe nem hozzáférhető helyen, az hatásosabb. Valami hasonlóra gondoltam én is. :lol: pedig nem is értek hozzá.. :lol:
zotya975 Elküldve Január25, 2009 Elküldve Január25, 2009 Próbáltam én már mindent, csak a flexet nem. Melóhelyről hoztam el anno nagyon erős két milis köracélt, amit meghajlítottam a kihúzó mintájára, kattan is mikor benyomom, de csak egy bizonyos pontig tudok kirántani, utána már az egész középkonzol jönni akar. De már kaptam tanácsokat a kiszedéshez, viszont az idő nem kedvez még ehhez, hogy kipróbáljam. :D Nem akarlak elkeseríteni, de nekem is csak úgy jött ki, hogy kibontottam a középkonzolt. Hiába akasztottam ki a 4 pöcköt, utánna még csavarhúzóval kellett hátulról feszegetni, amikor 6-7 centit előrejött, akkor már ki lehetett húzni kézzel is.
daykiller Elküldve Január25, 2009 Elküldve Január25, 2009 Nem akarlak elkeseríteni, de nekem is csak úgy jött ki, hogy kibontottam a középkonzolt. Hiába akasztottam ki a 4 pöcköt, utánna még csavarhúzóval kellett hátulról feszegetni, amikor 6-7 centit előrejött, akkor már ki lehetett húzni kézzel is. Nekem is úgy 6-7 centit kijön, de utána megakad és a középkonzolt is akarja magával rántani. Majd jobb időkben nekiállok teljes menetfelszereléssel. :D
Silver79 Elküldve Január26, 2009 Elküldve Január26, 2009 Sziasztok Létezik, hogy egy F astránál péntek délutántól ma reggelig úgy megragadjon a fék hogy ne lehessen elindúlni vele?Vagy egyébb ok miatt nem akart ma kiengedni a kézifékem? (Csillag garázsba tartott) Mert 3 éve van meg a vas de nem tapasztaltam még a mai napig.
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Elküldve Január26, 2009 Sziasztok Létezik, hogy egy F astránál péntek délutántól ma reggelig úgy megragadjon a fék hogy ne lehessen elindúlni vele?Vagy egyébb ok miatt nem akart ma kiengedni a kézifékem? (Csillag garázsba tartott) Mert 3 éve van meg a vas de nem tapasztaltam még a mai napig. Létezik, próbáld meg kézzel megcibállni a kézifékbowdent a keréknél, hogy laza-e. Vki írta, hogy kalapáccsal kocogtatta a fékdobot, és akkor ugrott a helyére. Biztos, hogy a kézifék szorul?
RobesPierre Elküldve Január26, 2009 Elküldve Január26, 2009 Létezik, próbáld meg kézzel megcibállni a kézifékbowdent a keréknél, hogy laza-e. Vki írta, hogy kalapáccsal kocogtatta a fékdobot, és akkor ugrott a helyére. Biztos, hogy a kézifék szorul? Így van. Dísztárcsát levesz, egy vasrudat bedug a felni lyukain és egy határozott kalapácsütés mindkét fékdobra.
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Elküldve Január26, 2009 Így van. Dísztárcsát levesz, egy vasrudat bedug a felni lyukain és egy határozott kalapácsütés mindkét fékdobra. Jó, hogy jöttél, nekem ez eszembe se jutott, én levetettem volna vele a kereket. :D
Recommended Posts