opel16v Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Ez az hogy wzsolt_ 1.6_16v-nek is 95-ös a vas, és azt irta hogy nála teszteli az AGR-t. Nem. Akkor nála nem teszteli, hanem simán megszorul a szelep, azt jelzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMO107 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Szevasztok! Nekem egy Astra GSI 16v van! Tegnap úton voltam vele, majd 20 km után hátul a kipuffogóból fehér gőz, füst motorerő elmegy, leállít, féreáll. Szeretnék ötleteket, szerintem hengerfej, csak az a kérdése, hogy gátszakadás, vagy tömítés. Azért nem nézetem még meg, mert majd jövőre az év elején lessz lóvé rá szegénykémre. Szívesen várom az ötleteket, volt e már valakivel ilyen, valamint mennyire számíthatok Ft. ban.:rolleyes: Köszi előre is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Szevasztok! Nekem egy Astra GSI 16v van! Tegnap úton voltam vele, majd 20 km után hátul a kipuffogóból fehér gőz, füst motorerő elmegy, leállít, féreáll. Szeretnék ötleteket, szerintem hengerfej, csak az a kérdése, hogy gátszakadás, vagy tömítés. Azért nem nézetem még meg, mert majd jövőre az év elején lessz lóvé rá szegénykémre. Szívesen várom az ötleteket, volt e már valakivel ilyen, valamint mennyire számíthatok Ft. ban.:rolleyes: Köszi előre is!!! Hogy gátas, vagy csak a tömítés szállt el, azt akkor tudod meg, ha leszedted a hf-t. Ebként sztem is hf-es lett. Az ára változó lehet. Attól függ mit csinálsz még vele együtt. Célszerű ilyenkor vezérlést cserélni, ha nem sok van belőle hátra (vez szíj, feszítő-, vezetőgörgők, vízszivattyú). A hf-et felújítattni ( szelepek becsiszolása, szimeringek cseréje, esetleg hidrotőkék cseréje, ha csattognak....stb). Ezekhez még hozzájön a hf töm, szelepdekli töm, hf csavarok...stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMO107 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Hogy gátas, vagy csak a tömítés szállt el, azt akkor tudod meg, ha leszedted a hf-t. Ebként sztem is hf-es lett. Az ára változó lehet. Attól függ mit csinálsz még vele együtt. Célszerű ilyenkor vezérlést cserélni, ha nem sok van belőle hátra (vez szíj, feszítő-, vezetőgörgők, vízszivattyú). A hf-et felújítattni ( szelepek becsiszolása, szimeringek cseréje, esetleg hidrotőkék cseréje, ha csattognak....stb). Ezekhez még hozzájön a hf töm, szelepdekli töm, hf csavarok...stb. okok hidrotőkéket cserélem szerintem, de a vezérlésbe kb 2000 km van és fél év az nem cserés. Remélem csak tömítés lessz a baj!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 alvázszám szerint az enyém is 96-os csak a forgalmiba van 95írva. Tudtommal az első tulaj újonnan ausztriában vette 95 decemberében és itthon helyeztette forgalomba. lehet 95 decemberében már 96-os alvázszámmal gurult ki a gyárból az autó. Hali. Az én vasam is 95/december. Elsö nyilvántartásba vétel idöpontja:95.dec.12. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Nem. Akkor nála nem teszteli, hanem simán megszorul a szelep, azt jelzi. Hali. Ok. Megnyugottam, már megilyedtem hogy egyszer csak nekem is elkezdi tesztelgetni az AGR-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Remélem csak tömítés lessz a baj!!! ha csak az a baj, akkor is el kell vinni gépműhelybe a hf-et síkolni, de érdemes akkor már felújítást is kérni rá... egy ilyen hf felújítása 25 körül alakul a Szurominál pl, ebben benne van az anyag is, kivéve a hidrotőkéket, ha kell. Ilyenkor becsiszolják a szelepeket, bemarrják a szelepfészkeket, síkolnak, szelepszárszimmeringet cserélnek, és ami fontos ennél a hf-nél: átmossák az olajjáratokat és a tőkéket, nyomáspróbázzák az egészet. Lehet kiderül hogy az olajjárat is át van szakadva a vízbe... Ja, és új hf csavarok is illőek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 ha csak az a baj, akkor is el kell vinni gépműhelybe a hf-et síkolni, de érdemes akkor már felújítást is kérni rá... egy ilyen hf felújítása 25 körül alakul a Szurominál pl, ebben benne van az anyag is, kivéve a hidrotőkéket, ha kell. Ilyenkor becsiszolják a szelepeket, bemarrják a szelepfészkeket, síkolnak, szelepszárszimmeringet cserélnek, és ami fontos ennél a hf-nél: átmossák az olajjáratokat és a tőkéket, nyomáspróbázzák az egészet. Lehet kiderül hogy az olajjárat is át van szakadva a vízbe... Ja, és új hf csavarok is illőek :) Most biztos nagyon jól érzi magát, már kiegyezett volna egy pár forintos tömítéssel, most meg számolgathatja a 10 ezreket. :rolleyes: Természetesen igazad van, de nem sokan költenek rá ennyit, főleg így karácsony táján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Helló! Nem vagyok benne biztos,hogy az az, de anno amikor a hátsó lököst cseréltem, leszedtem a csomagtérben lévő burkolatot. Köszi a segítséget. A képért külön köszönet. Remélem jól látom, bal hátulját kell kibontanom? Egy tároló rekesz van nekem ott. Valószínű a mellett, mögött valahol keressem a csatlakozót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Köszi a segítséget. A képért külön köszönet. Remélem jól látom, bal hátulját kell kibontanom? Egy tároló rekesz van nekem ott. Valószínű a mellett, mögött valahol keressem a csatlakozót? Nem, az a hátfal. Belül 4 db műanyaganya, és a fenti peremen asszem 6-8 csavar tartja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Hali. Az én vasam is 95/december. Elsö nyilvántartásba vétel idöpontja:95.dec.12. Enyim alváz szerint 1996-os, forgalmiba is ez van. Hónapot nem tudok. Első nyílvántartás: 2004 jan 26 :) De amúgy már nekem is ott az öt vezetékes AGR/EGR. :rolleyes: Szerk: de legalább nagyon jó helyen van, szelpdekli mögött (szemből nézve) fent. (Ha jól tudom, hogy azaz :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Amúgy végleg behót a bal oldali záram. :rolleyes: Nem akad meg azon a helyen ahol szokott a kulcs, így nem tudja működtetni azt a mechanikát sem, amivel működésbe lép a kp-zár, szépen körbe tudom forgatni a kulcsot. Najó, azért érezni azt a "pöcköt" amin fennakadna, de annyira nem tud, hogy meg is tudja moccantani... Nézhetnek is a szomszédok, hogy jobboldalról nyitok, és megkerülöm a kocsit... Zárolajozó segíthet ezen, vagy kapjam szét az ajtót? Bár ha nem lenne ilyen gány idő, akkor már szét lenne kapva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 A kulcs/zár tulajdonképp egy fém szárat tol le illetve húz fel ami egy műanyag belefordítós akármibe van beakasztva ami a kp zár motort mozdítja fel-le -na neked valszeg az a műanyag van kikopva, azt kell cserélni tehát kárpitbontás. Bocs a szakszerűtlenségért de nem vagyok autószerelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 A kulcs/zár tulajdonképp egy fém szárat tol le illetve húz fel ami egy műanyag belefordítós akármibe van beakasztva ami a kp zár motort mozdítja fel-le -na neked valszeg az a műanyag van kikopva, azt kell cserélni tehát kárpitbontás. Bocs a szakszerűtlenségért de nem vagyok autószerelő. Gondolom Opelboltban beszerezhető ez az alkatrész... csak miért pont a legszemetebb időben romlott el... bár addig nagy baj nincs, amíg a kp lezárja azt az oldalt. :) Köszi amúgy. :) Úgyis kell bontani, érdekes nyikorgás hallatszik már onnan, mikor kicsit tekeredik a kasztni, meg mikor üvölt a mötál, akkor is zörög a gombnál valami. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Nem, az a hátfal. Belül 4 db műanyaganya, és a fenti peremen asszem 6-8 csavar tartja. Most képben vagyok, szerintem. Akkor nekem valahol a raktér és lökhárító (Caravan) közötti üregben kell keresnem a csatlakozót. Remélem meg jesz. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMO107 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 ha csak az a baj, akkor is el kell vinni gépműhelybe a hf-et síkolni, de érdemes akkor már felújítást is kérni rá... egy ilyen hf felújítása 25 körül alakul a Szurominál pl, ebben benne van az anyag is, kivéve a hidrotőkéket, ha kell. Ilyenkor becsiszolják a szelepeket, bemarrják a szelepfészkeket, síkolnak, szelepszárszimmeringet cserélnek, és ami fontos ennél a hf-nél: átmossák az olajjáratokat és a tőkéket, nyomáspróbázzák az egészet. Lehet kiderül hogy az olajjárat is át van szakadva a vízbe... Ja, és új hf csavarok is illőek :rolleyes: Bocsi, azt szeretném még kérdezni, hogy ugye a gépet most leparkoltam úgy ahogy volt. Lesz e valami baja, ha így marad 1 - 2 hónapig? Mert mondtak olyat, hogy ne hagyjam így, mivel a víz okozhat problémát, ha áll benne, vagy úgyis mindegy, mivel felújítás lesz a hengerfejben? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Bocsi, azt szeretném még kérdezni, hogy ugye a gépet most leparkoltam úgy ahogy volt. Lesz e valami baja, ha így marad 1 - 2 hónapig? Mert mondtak olyat, hogy ne hagyjam így, mivel a víz okozhat problémát, ha áll benne, vagy úgyis mindegy, mivel felújítás lesz a hengerfejben? Köszi előre is! Lehet hülyeséget mondok, de inkább akkor bakoltasd fel, nem jó ha a gumik 1-2 hónapig így vannak, ekkora súllyal... :rolleyes: Amúgy baja nem lehet, mivel szét lesz borítva hengerfejig, sztem tökmindegy a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2008 Megoszt Elküldve December24, 2008 Lehet hülyeséget mondok, de inkább akkor bakoltasd fel, nem jó ha a gumik 1-2 hónapig így vannak, ekkora súllyal... :rolleyes: Amúgy baja nem lehet, mivel szét lesz borítva hengerfejig, sztem tökmindegy a motornak. Szerintem se árt ha fel van bakolva, csak vigyázz, hogy a talaj egyenletes legyen, ne csavarodjon meg a kasztni. Ha nem a rugókon áll nem tudja már kiegyenlíteni a talaj hepehupáit. Mondjuk én biztos nem bírnám csak úgy nézegetni 1-2 hónapig, legalább szétborítanám, megsasolni a tömítést. Ha látnám hogy az van szétmenve, legalább nyugodtabb lennék. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve December24, 2008 Megoszt Elküldve December24, 2008 Most képben vagyok, szerintem. Akkor nekem valahol a raktér és lökhárító (Caravan) közötti üregben kell keresnem a csatlakozót. Remélem meg jesz. Köszi. Úgy úgy!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Hello! Cserélt már valaki padlókárpitot? Csak eredetire vagy más szőnyegre is? Mennyire van előformázva az eredeti kárpit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Hello! Cserélt már valaki padlókárpitot? Csak eredetire vagy más szőnyegre is? Mennyire van előformázva az eredeti kárpit? Hali. Teljesen a helyére passzol ha gyárit teszel bele, mert olyan jól elö van formázva. De teljesen ki kell pakolni hozzá az autó belsejét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Hali. Teljesen a helyére passzol ha gyárit teszel bele, mert olyan jól elö van formázva. De teljesen ki kell pakolni hozzá az autó belsejét. Legszívesebben saját magam választanék hozzá szőnyeget, csak a formázások miatt aggódom, hogy sík szőnyeget bele lehet-e szépen szabni. Egyébként vadi új eredeti/utángyártott szőnyeget lehet venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Legszívesebben saját magam választanék hozzá szőnyeget, csak a formázások miatt aggódom, hogy sík szőnyeget bele lehet-e szépen szabni. Egyébként vadi új eredeti/utángyártott szőnyeget lehet venni? Hali. Szerintem lehet kapni a Csergönél, de biztos nem olcsó. Brobálkozz inkább bontókban. Ha saját magad neki állsz sik szönyeggel, ne túl merev anyagot válassz, mert azzal nehezebb dolgod lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Legszívesebben saját magam választanék hozzá szőnyeget, csak a formázások miatt aggódom, hogy sík szőnyeget bele lehet-e szépen szabni. Egyébként vadi új eredeti/utángyártott szőnyeget lehet venni? Lehet kapni azt a padlófilcet, vmi nemszőtt textília, úgy néz ki mintha nemezelve lenne, azt kéne megpróbálni vizesen formázni. Forró vízbe beáztatni, és hagyni a kocsiban kiszáradni a helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fontos Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Hello. Pár hete már beszéltünk. Kéne 1 kis segítség. Ha neked is X14XE tipusod van akkor légyszi menet közben csinálj 1 kijelző tesztet, persze csak ha nem gond. Kiváncsi vagyok, hogy neked mit ir ki. Ha nem erőtlen a motor akkor csak 00KMH-t ir, de ha erőtlen akkor előszőr F12 majd F95 és utána jön a 00KMH. Nem tudom, hogy normális e a 00kmh mivel a másik autónk (1.6L8V caravan) kb. az aktuális sebességet irja. Valamelyik nap megmérem a jeledó ellenállását is csak még nem volt rá időm. Köszi. Én is a gyújtókábeleket tudom javasolni, annyi kiegészítéssel, hogy ellenállást is kéne mérni rajtuk. Illetve a termosztátházon levő kétvezetékes hőmérséklet jeladón kellene ellenállást mérni hidegen és melegen is. Írd be ide, mit mértél. Ismerem, nekem is ilyen van :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts