Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 A rádióval való kummunikációra panaszkodik sztem. Ezt én is sejtettem. A rádióra menő vezetékkötegben van két pár BlauRot ami el van vágva :rolleyes: , de mivel látszólag minden működik nem forrasztottam össze. Lehet ez okozza.
FPepe Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Ezt én is sejtettem. A rádióra menő vezetékkötegben van két pár BlauRot ami el van vágva :rolleyes: , de mivel látszólag minden működik nem forrasztottam össze. Lehet ez okozza. Jó eséllyel :) Amúgy az egyik az SDA az I2C rendszerben az adatvonal, az MRQ pedig ha jól sejtem (ezt Gábor tudja jobban) a kijelzőhöz való hozzáférés-kérés jele, elvileg ez váltaná át a kijelzőt rádió módba, mikor bekapcsolod, de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Thuby Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Gyakorlatilag az összes. Ilyenkor az ECU-nak újra kell tanulnia a különböző érzékelők jeleit, főleg a lambdáét. Azt, hogy gázadás nélkül nem indul be akkusaru levétele után, nekem is elő szokta adni, valszeg ennek az alapértékeit is újra kell ilyenkor tanulnia. Akkor remélem, hogy tanulékony gyerek lesz. Ha jól megy a dolog, akkor holnap már meg tudok neki mutatni minden eshetőséget :rolleyes:
zotya975 Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Akkor remélem, hogy tanulékony gyerek lesz. Ha jól megy a dolog, akkor holnap már meg tudok neki mutatni minden eshetőséget :rolleyes: Nem tudom, nekem is volt akku nélkül több napig is amikor a vezérlést csináltuk, mégis indult gond nélkül. :)
Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Jó eséllyel :rolleyes: Amúgy az egyik az SDA az I2C rendszerben az adatvonal, az MRQ pedig ha jól sejtem (ezt Gábor tudja jobban) a kijelzőhöz való hozzáférés-kérés jele, elvileg ez váltaná át a kijelzőt rádió módba, mikor bekapcsolod, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Pedig ez a része is működik. No mindegy egy darabig elleszek most így vele.
Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Akkor remélem, hogy tanulékony gyerek lesz. Ha jól megy a dolog, akkor holnap már meg tudok neki mutatni minden eshetőséget :rolleyes: Zotyával értek egyet, nem szabadna így viselkednie. Immos kiscsati rá volt dugva? Könnyű elfelejteni és mintha ilyet produkálna, ha nincs.
FPepe Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Zotyával értek egyet, nem szabadna így viselkednie. Immos kiscsati rá volt dugva? Könnyű elfelejteni és mintha ilyet produkálna, ha nincs. Nekem nincs immom, és nekem is elő szokta ezt adni...
Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Nekem nincs immom, és nekem is elő szokta ezt adni... Valami ott nem kerek akkor sem. Lambdát pár percig figyelembe sem veszi. Alapjáratit meg nem előre definiált értéken mozgatja szerintem. A hőmérsékletszenzoroknak fix értékeik vannak, azokat sem kell tanulni. Mi más?
Thuby Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Nem tudom, nekem is volt akku nélkül több napig is amikor a vezérlést csináltuk, mégis indult gond nélkül. :) Okés, de nálad feleannyi buta érzékelő sincsen szerintem :) Egyszer láttam egy régi Jetta szélvédőjén: "No injector, no ABS, no computer, no problem" Hááát... :rolleyes:
Thuby Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Zotyával értek egyet, nem szabadna így viselkednie. Immos kiscsati rá volt dugva? Könnyű elfelejteni és mintha ilyet produkálna, ha nincs. Nekem sincs immom :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Nekem sincs immom :rolleyes: Akkor tegyetek be egyet. :)
invictus Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Na úgy néz ki megoldódott a problémám, a spirál meghajtóját bekebelezte a váltó. Hétfőn majd kap egy új meghajtót...a régivel mi lesz azt nemtom....vagy megeszik a fogaskerekek...vagy utat talált magának és a váltó alján az olajban ücsörög...majd januárban cserélek olajat a váltóban, akkor kiderülnek a dolgok. :rolleyes:
FPepe Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Na úgy néz ki megoldódott a problémám, a spirál meghajtóját bekebelezte a váltó. Hétfőn majd kap egy új meghajtót...a régivel mi lesz azt nemtom....vagy megeszik a fogaskerekek...vagy utat talált magának és a váltó alján az olajban ücsörög...majd januárban cserélek olajat a váltóban, akkor kiderülnek a dolgok. :rolleyes: Hogy tud az beleesni? :) Amúgy én sosem ott akasztom ki a bowdent, az óra mögött szoktam.
invictus Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Hogy tud az beleesni? :rolleyes: Amúgy én sosem ott akasztom ki a bowdent, az óra mögött szoktam. De az óra mögött hogy lehet? Nekem sose fér be oda a kezem, csak ha kiakasztom a bowdent és kicsit tolok belőle a műszerfal felé.
hening Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 De az óra mögött hogy lehet? Nekem sose fér be oda a kezem, csak ha kiakasztom a bowdent és kicsit tolok belőle a műszerfal felé. Roppant egyszerű. Plusz 3 csavart kell kiszedni, a világításkapcsoló paneljét is le kell szedni. Én legalábbis így szoktam.
invictus Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Roppant egyszerű. Plusz 3 csavart kell kiszedni, a világításkapcsoló paneljét is le kell szedni. Én legalábbis így szoktam. Hát most aránylag szép lett a világítás szóval többször nem tervezem (hallani sem akarok róla) hogy kiveszem. :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Nekem a pirosban ki lehet szedni az órát anélkül kivenném a váltóoldali végét. És most hogy a spirált cseréltem arra lettem figyelmes, hogy nem mindegy merre megy. Nem tudom nálatok hogy van, de elképzelhető hogy valamin keresztül van vezetve és így kevésbé tud kifelé mozogni.
Tápiószecső Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Persze hogy ne legyen minden tökéletes, hirtelen gyorsításoknál (előzés) elkezd rángatni/fulladni. A tank kifogyóban, és ilyet már csinált hasonló helyzetben. Holnap megszemrevételezem az AC-t. Remélem hogy jó helyen tapogatózom. Hát az biztos hogy nem gyári mivoltában van a helyén. Egy kábelkötegelővel van odafogatva a cső. :rolleyes:
zotya975 Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Hát az biztos hogy nem gyári mivoltában van a helyén. Egy kábelkötegelővel van odafogatva a cső. :rolleyes: Nem tudom, én úgy raktam vissza az újat, ahogy a régi volt, mégis szarakodik úgy 1/3 tank alatt.
invictus Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Na úgy néz ki megoldódott a problémám, a spirál meghajtóját bekebelezte a váltó. Hétfőn majd kap egy új meghajtót...a régivel mi lesz azt nemtom....vagy megeszik a fogaskerekek...vagy utat talált magának és a váltó alján az olajban ücsörög...majd januárban cserélek olajat a váltóban, akkor kiderülnek a dolgok. :rolleyes: Amúgy ha bedarálják a fogaskerekek az nem gond ugye? Szóval az a kis műanyag nem fog kárt tenni a váltóban?
Laci4 Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Pedig vhol vizet kaphat, nem hiszem hogy olyan magas a levegő páratartalma, hogy megszíja magát. Esélyes még esetleg az ablaktörlő kar töve.. ott is van valami tömítés.. ha az nincs, pont a szűrőre megy a lé..(ha jól emlékszem. sok sok éve szilóztam ki én is.. ) :rolleyes: Üdvözletem! Érdeklődnék, hogy az első és a hátsó ködlámpa kapcsoló az csak az ábrában különbözik, vagy esetleg az elektromos, mechanikus csatlakozásban is. Tönkre ment az első kapcsolóm és nem akarom tudatlanul beleerőszakolni egy hátsó ködlámpa kapcsolót. Több kárt csinálhatok mint hasznot. Valamelyiknek eggyel több lába van és ha jól emlékszem, akkor nem is úgy vannak a lábak rakva (egyik mintha 90 fokkal el lenne forgatva). Valami olyasmi. Más.. már fizikálisan se tudod beletuszukolni..(ha mégis, az már messze rossz..) plusz emlékeim szerint elektromos bekötésben is más...
Laci4 Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 De az óra mögött hogy lehet? Nekem sose fér be oda a kezem, csak ha kiakasztom a bowdent és kicsit tolok belőle a műszerfal felé. Én is ki tudtam szedni, igaz nem túl vaskosak a kezeim.. müszerfal kicsit kihúz.. spirál is.. óvatosan, ameddig engedi.. annyit pont enged, hogy nem egyszerüen, de le-fel tudom szerelni...
daykiller Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Én is ki tudtam szedni, igaz nem túl vaskosak a kezeim.. müszerfal kicsit kihúz.. spirál is.. óvatosan, ameddig engedi.. annyit pont enged, hogy nem egyszerüen, de le-fel tudom szerelni... Én úgy tudtam leszedni, hogy egy kicsit feszíteni kellett ellenkező irányban, mert azért nem jön le ha simán benyomod a pöcköt, mivel ügye ferdén van (balra befordítva) így már alapból feszül. No és egyik ujjal pöcök megnyom, másik kettővel meg feszítem jobbra a kis dugaszt és könnyen le is jön.
FPepe Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Én úgy tudtam leszedni, hogy egy kicsit feszíteni kellett ellenkező irányban, mert azért nem jön le ha simán benyomod a pöcköt, mivel ügye ferdén van (balra befordítva) így már alapból feszül. No és egyik ujjal pöcök megnyom, másik kettővel meg feszítem jobbra a kis dugaszt és könnyen le is jön. Én is így szoktam befordítós módszerrel.
opel16v Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Miez a sok 3betűs? SDA - adat, SCL - órajel, MRQ - kérés ezek a képernyő adat jelei, amivel a rádió a kiírásokat juttatja rá. Ha van klímád akkor kapcsold be. pillanatok alatt elmegy a pára. Függetlenül attól, hogy esetleg megy a fűtésed. Hiába a klíma, ha csurom víz a szűrő Ezt én is sejtettem. A rádióra menő vezetékkötegben van két pár BlauRot ami el van vágva :rolleyes: , de mivel látszólag minden működik nem forrasztottam össze. Lehet ez okozza. Az a sebességjel.
Recommended Posts