Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nemrég kifogtam egy régi Swiftet itt Érden. Rája vót írval: NE DUDÁLJ, KÜZGGY!

Mögé álltam pirosnál, aztán indultunk. Esélytelen voltam.... :)

Mikor mész Hajósra? :rolleyes: :) :)

Elküldve
Nemtom, merre van az? És mi van ott? :rolleyes:

Demó féle félőrültek,akik szinte a talcsikára is C20XE-t szerelnek és vigyorogva gyorsulnak le 180-tól is. :)

Elküldve

Nos, ismét problémákba ütköztem. Elkezdtem kibontani a kormánrudat, azonban van egy csavar (felül a bal oldali), amit fogalmam sincs hogyan lehet kivenni. Felül egy vázhoz heggesztett négylapú anya van, a csavarfej pedig egy gombaszerű, ilyen, semmi fogás nincsen rajta. (bocs a gyenge minőségért, vakkuval közelröl sötétben, autóban fejjel lefelé nem olyan egyszerű...)

Ötlete valakinek esetleg, hogy hogyan lehetne levenni?

Jelenleg azon gondolkodom, hogy széjjel kéne verni az anya heggesztését, aztán valahogy letekerni onnan. A csavar fejéhez fogóval lehetetlen hozzáférni....

Felülről a csavarszárat meg lehetne fogni, de ha szétgyűröm a menetet, ugyanott vagyok :rolleyes:

Elküldve
Nyugodtan borulj a vállamra , és sird ki magad, én mindíg melletted állok :) Egy kérdés.: a karterszűrőben a szivacs sima mosdószivacs? Koppintok.... :rolleyes:

Kösz tom rád mind :) íííg számíthatok (ilyen esetben)!

A szivacsot eredetileg egy kárpitostól kaptam csomagoláshoz, mikor a székeinket hoztam el tőle a kocsiban. 20 mm vastag szivacslemez, amiből 3 karikát tettem legutóbb már egymásra.

El is döntöttem, hogy kicserélem egy 1 darabból való mosdószivacsra, ééééés megtámaszton alul és fölül egy- egy perforált vaslemezzel, hogy ne úgy álljon az üvegben mintegy marék rongy.

Ettől függetlenül ragyogóan működik, és ami a legfontosabb talán, hogy még ilyen hűvös időben is ha indítok, nem csöpög a kipufogóból a víz! Mellékesen persze még a motor járása is simább lett... :)

Elküldve
Kösz tom rád mind :rolleyes: íííg számíthatok (ilyen esetben)!

A szivacsot eredetileg egy kárpitostól kaptam csomagoláshoz, mikor a székeinket hoztam el tőle a kocsiban. 20 mm vastag szivacslemez, amiből 3 karikát tettem legutóbb már egymásra.

El is döntöttem, hogy kicserélem egy 1 darabból való mosdószivacsra, ééééés megtámaszton alul és fölül egy- egy perforált vaslemezzel, hogy ne úgy álljon az üvegben mintegy marék rongy.

Ettől függetlenül ragyogóan működik, és ami a legfontosabb talán, hogy még ilyen hűvös időben is ha indítok, nem csöpög a kipufogóból a víz! Mellékesen persze még a motor járása is simább lett... :)

Pénteken a talin megkapom a csövet, duncosüveg van, szivacsot még keresek, a csöveket már összeszedtem, asszem más nem kell. Vmi bilincs felszerelni. De most a pillangó szelep alá menő csövet nem bántom, meglátom igy hogy műkszik. Nekem még van olyanom, hogy nitrát szűrő, elég sürü, lehet kiprobálom azt is csak úgy belegyűrve. Az benzin, sav, lúgálló. Majd dobok fel képet.

Elküldve
Pénteken a talin megkapom a csövet, duncosüveg van, szivacsot még keresek, a csöveket már összeszedtem, asszem más nem kell. Vmi bilincs felszerelni. De most a pillangó szelep alá menő csövet nem bántom, meglátom igy hogy műkszik. Nekem még van olyanom, hogy nitrát szűrő, elég sürü, lehet kiprobálom azt is csak úgy belegyűrve. Az benzin, sav, lúgálló. Majd dobok fel képet.

Hajrá! :rolleyes:

Elküldve
Kösz tom rád mind :) íííg számíthatok (ilyen esetben)!

A szivacsot eredetileg egy kárpitostól kaptam csomagoláshoz, mikor a székeinket hoztam el tőle a kocsiban. 20 mm vastag szivacslemez, amiből 3 karikát tettem legutóbb már egymásra.

El is döntöttem, hogy kicserélem egy 1 darabból való mosdószivacsra, ééééés megtámaszton alul és fölül egy- egy perforált vaslemezzel, hogy ne úgy álljon az üvegben mintegy marék rongy.

Ettől függetlenül ragyogóan működik, és ami a legfontosabb talán, hogy még ilyen hűvös időben is ha indítok, nem csöpög a kipufogóból a víz! Mellékesen persze még a motor járása is simább lett... :)

Én a motoron semmit nem vettem észre eddig,de a bödön felső része most megrepedt,lehet a fagyok intézték el múltkor! :rolleyes:

Elküldve
Én a motoron semmit nem vettem észre eddig,de a bödön felső része most megrepedt,lehet a fagyok intézték el múltkor! :rolleyes:

Ezért használok én műanyag tágulási tartályt.

...Illetve, használnék, ha végre beszerelném már :)

Elküldve
Ezért használok én műanyag tágulási tartályt.

...Illetve, használnék, ha végre beszerelném már :rolleyes:

Végülis duncosüvegért nem olyan nagy kár, aztán ha beválik cserélek vmi másre. Epk-nak is üvege van, nem írta hogy szétfagyott volna. Nem inkább odaütődött vhova?

Elküldve
Ezért használok én műanyag tágulási tartályt.

...Illetve, használnék, ha végre beszerelném már :rolleyes:

Az eredeti magyar kitalálóval maileztem a fagyási problémákról,de egyenlőre ő sem talált még rá megoldást.

Elküldve
Végülis duncosüvegért nem olyan nagy kár, aztán ha beválik cserélek vmi másre. Epk-nak is üvege van, nem írta hogy szétfagyott volna. Nem inkább odaütődött vhova?

Felül menetes és oda is beszökik a vizes pára,lehet az fagyott meg és feszítette meg annyira,hogy megrepedt.

Azért a fagyott víz elég nagy feszítésre képes,üveg sem akadály neki.

Az biztos,hogy sok mocskot megfog,de én nem vettem észre semmi különösebb hatást.

Elküldve
Az eredeti magyar kitalálóval maileztem a fagyási problémákról,de egyenlőre ő sem talált még rá megoldást.

Vagy rugalmas tartájyt kell alkalmazni, vagy lefele keskenyedőt, igy a jégdugú csak feljebbcsúszik ha nő a térfogata. Elméletben. Gyakorlatban.....? :rolleyes:

Elküldve
Nos, ismét problémákba ütköztem. Elkezdtem kibontani a kormánrudat, azonban van egy csavar (felül a bal oldali), amit fogalmam sincs hogyan lehet kivenni. Felül egy vázhoz heggesztett négylapú anya van, a csavarfej pedig egy gombaszerű, ilyen, semmi fogás nincsen rajta. (bocs a gyenge minőségért, vakkuval közelröl sötétben, autóban fejjel lefelé nem olyan egyszerű...)

Ötlete valakinek esetleg, hogy hogyan lehetne levenni?

Jelenleg azon gondolkodom, hogy széjjel kéne verni az anya heggesztését, aztán valahogy letekerni onnan. A csavar fejéhez fogóval lehetetlen hozzáférni....

Felülről a csavarszárat meg lehetne fogni, de ha szétgyűröm a menetet, ugyanott vagyok :rolleyes:

Vágó, kalimpács. De nem a csavar fejét kell levágni, hanem ki kell velük hajtani.

Elküldve
Vágó, kalimpács. De nem a csavar fejét kell levágni, hanem ki kell velük hajtani.

Aham... Tehát csapunk bele egy rést, oszt "mínuszos" csavarhúzóval kitekerjük? :rolleyes:

Elküldve
Aham... Tehát csapunk bele egy rést, oszt "mínuszos" csavarhúzóval kitekerjük? :rolleyes:

És ha flexel lenne két oldal köszörülve a csavarfejbe, és megfelelő villáskulcsal ki lehetne tekerni? Csőfogóval nem lehet megfogni?

Elküldve
És ha flexel lenne két oldal köszörülve a csavarfejbe, és megfelelő villáskulcsal ki lehetne tekerni? Csőfogóval nem lehet megfogni?

Nem férsz hozzá.

Elküldve
Én a motoron semmit nem vettem észre eddig,de a bödön felső része most megrepedt,lehet a fagyok intézték el múltkor! :rolleyes:

ecsém, nem pislák :)

mennyi cucc gyűlik össze benne amúgy?

lehet, hogy érdemes lenne tolni bele fagyállót, oszt abból is keletkezne pára, hátha nem fagyna össze

fogyasztás ment lejjebb?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.